Goed gedaan. het duurde zolang dat ik er ook al mee bezig was.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:19 schreef OudFruit het volgende:
Bij gebrek aan een COS, open ik er maar 1![]()
quote:
En volgens mij wil Natasia graag op Brian springen..nu begrijp ik de reden van de borstvergroting....misschien lukt het dan wel ......................quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:20 schreef blomst het volgende:
Volgens Natasja is Amanda dronken.
Ze komt niet, ze doet alsof.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:21 schreef pussydeluxe het volgende:
Weet iemand of Gaby nog komt?
Natas ligt Brian te bewerkstelligen maar dat zal haar niet lukkenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:20 schreef blomst het volgende:
Volgens Natasja is Amanda dronken.
Vergeet de buikwandcorrectie nietquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:22 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
En volgens mij wil Natasia graag op Brian springen..nu begrijp ik de reden van de borstvergroting....misschien lukt het dan wel ......................![]()
Twas die van Eric hoorquote:
Goed idee. Dan wed ik dat Braaajen straks nog even buiten gaat kijken en daarna zijn gitaar in duizend stukken slaat.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:23 schreef OudFruit het volgende:
Kan FOK! geen bookmakers-kantoortje openen? Er worden hier aardig wat weddenschappen afgeslotenOh ja, ik wed (voor de eer
) dat Amanda en Mich gaan kusjes geven zo!
Vraag dat even aan ruudpuntenel, die heeft daar ervaring mee...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:24 schreef donpsp het volgende:
Ik ben ook met een maandabbonnement begonnen en het beeld doet het gelukkig. Ik heb alleen geen geluid, ligt dat aan mij of aan Tien?
O ja, toch ook al gauw een kilootje of 12quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:24 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Vergeet de buikwandcorrectie niet
En van alle andere dames met smaakquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:24 schreef schatje het volgende:
Mitch is van mij. Laat dat even duidelijk zijn.
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:25 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Vraag dat even aan ruudpuntenel, die heeft daar ervaring mee...![]()
Met kunnen constateren of je geluid bij je streams hebt.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb het even gemist, was even bij de streams. Waar heb ik ervaring mee?
denk niet dat die zit te wachten op Ans van de Pijnacker uit Zalkquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:24 schreef schatje het volgende:
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:24 schreef schatje het volgende:
Irritant maar ook weer grappig, je zit erop te wachten en ja hoor...bingo!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:27 schreef OudFruit het volgende:
Is echt steeds hetzelfde..
Huub en Lieke alleen? Eric erbij
Brian en Lieke alleen? Eric erbij
Amanda en Mich alleen? Eric erbij
Kan er niet even naar Eric geseint worden dat 3 teveel is op zo'n moment?
Eric is orgie-geconditioneerd, dus zoiets begrijpt hij niet met een eenvoudig inseinen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:27 schreef OudFruit het volgende:
Oudfruit erbijquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:27 schreef OudFruit het volgende:
Is echt steeds hetzelfde..
Huub en Lieke alleen? Eric erbij
Brian en Lieke alleen? Eric erbij
Amanda en Mich alleen? Eric erbij
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Met kunnen constateren of je geluid bij je streams hebt.
Ach de wonderen zijn de wereld nog niet uit...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:27 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
denk niet dat die zit te wachten op Ans van de Pijnacker uit Zalk![]()
Die is ook niet misselijk hoor.....quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:27 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
denk niet dat die zit te wachten op Ans van de Pijnacker uit Zalk![]()
Oooooepsquote:
Whoop whoopquote:
Ga weg man viel bijna van me stoelquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:30 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
Genieten van kleuren, en schoonheid en verbondenheid. Maar ongerustheid voelen vanwege de instabiele randen.
Demins ziet niks!!!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vraag is: Zien Ian_Nick en Demins het nu ook?
Van mij mag je hem hebbenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:24 schreef schatje het volgende:
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:30 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
Genieten van kleuren, en schoonheid en verbondenheid. Maar ongerustheid voelen vanwege de instabiele randen.
is dat een enge ziekte?...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:30 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
Zeker welquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:29 schreef donpsp het volgende:
37 en 40 graden is ook erg veel verschil he
Cheap assquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:23 schreef OudFruit het volgende:
Kan FOK! geen bookmakers-kantoortje openen? Er worden hier aardig wat weddenschappen afgeslotenOh ja, ik wed (voor de eer
) dat Amanda en Mich gaan kusjes geven zo!
natasja wil dat brain zijn gevoelige snaar IN haar tokkelt...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:32 schreef maril het volgende:
Natas denkt , stop met dat gitaarspel , neuk me!
Als hij bij Amanda in bed komt mag hij blijven.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:33 schreef ThunderBitch het volgende:
Moet Mitch nu ook naar huis over een half uur?
Jaquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:33 schreef ThunderBitch het volgende:
Je mag hem hebben hoor. no problemquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:24 schreef schatje het volgende:
Ja Mitch is over een dik uurtje thuisquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:33 schreef ThunderBitch het volgende:
Meteen mijn zonnebril opgezetquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:30 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
Na die wereldplaat van Natasia en haar dochter................groot gelijk.....quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:31 schreef Polonium-120 het volgende:
de kindjes van god willen een cd uitbrengen?
Ik zou hem best wel in aktie willen zien.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:34 schreef blomst het volgende:
[..]
Als hij bij Amanda in bed komt mag hij blijven.
Tezij hij de nieuwste bewoner is.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:33 schreef ThunderBitch het volgende:
Dat levert je dus meteen een stormloop op je fotoboek opquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:31 schreef OudFruit het volgende:
[..]
Whoop whoopJa, maar dan gaat het echt echt echt een feestje worden hoor..oh, en dan gaan Mich en Eric er wel uit
, dus of de dames hier dat nou zo leuk vinden?
Ach well..ik ben minstens net zo leuk als Mich![]()
Dan lijkt me die paarse kat van jouw Avatar toch beterquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik zou hem best wel in aktie willen zien.![]()
Hahaha, ben jij de gelukkige?quote:
Mja..als er nou ook een foto in stondquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat levert je dus meteen een stormloop op je fotoboek op![]()
quote:
Nou die gaat zeker van jetje.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:36 schreef donpsp het volgende:
[..]
Dan lijkt me die paarse kat van jouw Avatar toch beter
Kaartenactie voor welke bewoner in DGK dan ook vind ik afgezaagd worden. Professionele hulp voor kwaliteitsposters moet door FOK worden geregeld. ASAP.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[afbeelding] KWALITEITSPOST! [afbeelding]
Tja ... de leugen komt...(verder weet ik het niet)quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:36 schreef blomst het volgende:
[..]
Hij moet nog werken of heb jij hem besteld?
Gelukkig heb ik geen streams meerquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:36 schreef Kaleddis het volgende:
Is eng zeg, Natasia die zo geil naar Brian zit te kijken![]()
Jaquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:36 schreef Kaleddis het volgende:
Brian vindt het ook wel geil zo te zienquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:36 schreef Kaleddis het volgende:
Sorry, wie moet er proffesionele hulp krijgen...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kaartenactie voor welke bewoner in DGK dan ook vind ik afgezaagd worden. Professionele hulp voor kwaliteitsposters moet door FOK worden geregeld. ASAP.
hahahahaquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:38 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Brian vindt het ook wel geil zo te zien![]()
[afbeelding]
Prachtige cap.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:38 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Brian vindt het ook wel geil zo te zien![]()
[afbeelding]
2 halen 1 betalen bij de Appie Heijnquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sorry, wie moet er proffesionele hulp krijgen...
Peter of ik?![]()
Mag ik morgen bij jou komen kijken?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:37 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Sorry, geheel offtopic: maar ............. IK KRIJG BRIAN EN NATASIA GRATIS![]()
![]()
![]()
![]()
Aleen met bonuskaartquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |