Goed gedaan. het duurde zolang dat ik er ook al mee bezig was.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:19 schreef OudFruit het volgende:
Bij gebrek aan een COS, open ik er maar 1![]()
quote:
En volgens mij wil Natasia graag op Brian springen..nu begrijp ik de reden van de borstvergroting....misschien lukt het dan wel ......................quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:20 schreef blomst het volgende:
Volgens Natasja is Amanda dronken.
Ze komt niet, ze doet alsof.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:21 schreef pussydeluxe het volgende:
Weet iemand of Gaby nog komt?
Natas ligt Brian te bewerkstelligen maar dat zal haar niet lukkenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:20 schreef blomst het volgende:
Volgens Natasja is Amanda dronken.
Vergeet de buikwandcorrectie nietquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:22 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
En volgens mij wil Natasia graag op Brian springen..nu begrijp ik de reden van de borstvergroting....misschien lukt het dan wel ......................![]()
Twas die van Eric hoorquote:
Goed idee. Dan wed ik dat Braaajen straks nog even buiten gaat kijken en daarna zijn gitaar in duizend stukken slaat.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:23 schreef OudFruit het volgende:
Kan FOK! geen bookmakers-kantoortje openen? Er worden hier aardig wat weddenschappen afgeslotenOh ja, ik wed (voor de eer
) dat Amanda en Mich gaan kusjes geven zo!
Vraag dat even aan ruudpuntenel, die heeft daar ervaring mee...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:24 schreef donpsp het volgende:
Ik ben ook met een maandabbonnement begonnen en het beeld doet het gelukkig. Ik heb alleen geen geluid, ligt dat aan mij of aan Tien?
O ja, toch ook al gauw een kilootje of 12quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:24 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Vergeet de buikwandcorrectie niet
En van alle andere dames met smaakquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:24 schreef schatje het volgende:
Mitch is van mij. Laat dat even duidelijk zijn.
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:25 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Vraag dat even aan ruudpuntenel, die heeft daar ervaring mee...![]()
Met kunnen constateren of je geluid bij je streams hebt.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb het even gemist, was even bij de streams. Waar heb ik ervaring mee?
denk niet dat die zit te wachten op Ans van de Pijnacker uit Zalkquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:24 schreef schatje het volgende:
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:24 schreef schatje het volgende:
Irritant maar ook weer grappig, je zit erop te wachten en ja hoor...bingo!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:27 schreef OudFruit het volgende:
Is echt steeds hetzelfde..
Huub en Lieke alleen? Eric erbij
Brian en Lieke alleen? Eric erbij
Amanda en Mich alleen? Eric erbij
Kan er niet even naar Eric geseint worden dat 3 teveel is op zo'n moment?
Eric is orgie-geconditioneerd, dus zoiets begrijpt hij niet met een eenvoudig inseinen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:27 schreef OudFruit het volgende:
Oudfruit erbijquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:27 schreef OudFruit het volgende:
Is echt steeds hetzelfde..
Huub en Lieke alleen? Eric erbij
Brian en Lieke alleen? Eric erbij
Amanda en Mich alleen? Eric erbij
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Met kunnen constateren of je geluid bij je streams hebt.
Ach de wonderen zijn de wereld nog niet uit...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:27 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
denk niet dat die zit te wachten op Ans van de Pijnacker uit Zalk![]()
Die is ook niet misselijk hoor.....quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:27 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
denk niet dat die zit te wachten op Ans van de Pijnacker uit Zalk![]()
Oooooepsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |