Gelukkig ziet het water zelf er realistisch uit. Net als de belichting van de personen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:29 schreef Tim86 het volgende:
joh..ze zijn gewoon achter het water geplakt..die is meer gepaint
Dat wel, maar ik heb de officiële promopic gebruiktquote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:27 schreef Frrreek het volgende:
Zeker. Ligt het trouwens aan mij of is die eerste foto wel heel erg gephotoshopped
Oh, ik dacht dat TS dat zelf wel konquote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
heb al een request gedaan in feedback
Locke? Hij is naast Desmond het meest interessant en mysterieus, goed personage!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nee, TT kun je niet meer wijzigen.
Trouwens om m'n post te herhalen: Claire, Locke en Charlie mogen wel auf wiedersehen
Ik ben blij dat we Locke hebben, de serie zou een stuk minder leuk zijn als we alle personages bijvoorbeeld zoals Jack waren.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
nee Locke vind ik irritant met z'n overvage autoritaire gedoe en z'n constante psycho-babble over het eiland. Ook issie te makkelijk te misleiden en heeft ie al vaak genoeg mensen lopen fucken om zijn zin te krijgen. Nee moven met die hap.
Als iedereen zoals Locke was net zo goed. Hence de hoeveelheid characters en diverse verhaallijnen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 09:12 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik ben blij dat we Locke hebben, de serie zou een stuk minder leuk zijn als we alle personages bijvoorbeeld zoals Jack waren.
Locke afleveringen zijn wel vaak de beste eps. Charlie mag nu eindelijk wel eens dood ja, hij heeft zo'n domme kopquote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
nee Locke vind ik irritant met z'n overvage autoritaire gedoe en z'n constante psycho-babble over het eiland. Ook issie te makkelijk te misleiden en heeft ie al vaak genoeg mensen lopen fucken om zijn zin te krijgen. Nee moven met die hap.
Mhaw, ik stel aan zijn dood de eis dat het toch wel uiterst pijnlijk moet zijn.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:08 schreef Bullet-tooth het volgende:
Charlie mag dood en hoe maakt niet uit.
Dood hoeft wmb niet meteen, maar aan haar lekkere eilandlevendje mag wel een einde komen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:58 schreef Queen_Bee het volgende:
Welke flapdrol zei nou dat Sun dood moest, ga wieberen
Om hem de schaamte van zijn ouders te besparen. Uit aardigheid dus.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:22 schreef Symer het volgende:
[..]
Dood hoeft wmb niet meteen, maar aan haar lekkere eilandlevendje mag wel een einde komen.
Ze 'verkoopt' haar man aan haar vader
Ja en dat "hij gaf haar zelfs een puppy" Ja dat ze nog niet op dr knieen zit zegquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:13 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Om hem de schaamte van zijn ouders te besparen. Uit aardigheid dus.
Sun op d'r kniën, rrrawrquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:15 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja en dat "hij gaf haar zelfs een puppy" Ja dat ze nog niet op dr knieen zit zeg.
Dat is prima, maar daar rekent ze Jin vervolgens wel op af en wil ze hem verlaten.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:13 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Om hem de schaamte van zijn ouders te besparen. Uit aardigheid dus.
Preciesquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:15 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja en dat "hij gaf haar zelfs een puppy" Ja dat ze nog niet op dr knieen zit zeg.
Mijn gebrek aan originaliteit compenseerde ik gelukkig ruimschoots middels een welgeplaatste "quote:
Och hemel, ik ga maar snel weer naar de keukenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:22 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat is prima, maar daar rekent ze Jin vervolgens wel op af en wil ze hem verlaten.
[..]
Precies![]()
Ik zal wel van een oude stempel zijn ofzo, maar ik vind Sun's gedrag niet goed te praten.
Losbandinge jeugd hier![]()
Ik vind haar zeker geen engeltje, maar die eerste reden vind ik een hoop stierenpoep.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:22 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat is prima, maar daar rekent ze Jin vervolgens wel op af en wil ze hem verlaten.
[..]
Precies![]()
Ik zal wel van een oude stempel zijn ofzo, maar ik vind Sun's gedrag niet goed te praten.
Jin was in het begin ook niet lief tegen Sun hoor (op het eiland)quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:22 schreef Symer het volgende:
Precies![]()
Yup, laatst Lost weer eens bekeken van het begin af aan en daarin is hij echt heel bot tegen Sun.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:30 schreef Haunter het volgende:
[..]
Jin was in het begin ook niet lief tegen Sun hoor (op het eiland)![]()
Ben ik tegenwoordig al ongeëmancipeerd als ik van een vrouw verwacht dat ze bij haar echtgenoot blijft?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:25 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Och hemel, ik ga maar snel weer naar de keuken![]()
Hoezo? Sun dwingt hem werk te doen wat hij met veel moeite over z'n hart verkrijgt en als hij eindelijk toegeeft zegt ze: "Ik vind het niet leuk dat je dat doet, ik ga bij je weg".quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:28 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Ik vind haar zeker geen engeltje, maar die eerste reden vind ik een hoop stierenpoep.![]()
Zou ik ook niet zijn. Jinquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:30 schreef Haunter het volgende:
[..]
Jin was in het begin ook niet lief tegen Sun hoor (op het eiland)![]()
Als je dat serieus gaat opvattenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:47 schreef Symer het volgende:
[..]
Ben ik tegenwoordig al ongeëmancipeerd als ik van een vrouw verwacht dat ze bij haar echtgenoot blijft?
Hmm, misschien is monogamie idd ook wel een achterhaalt concept. Maar das een andere discussie.
Met kort haar vond ik r minder. Lang haar is ze veel knapperquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:52 schreef Xurk het volgende:
Sun mag ook niet weg! Er zijn al zo weinig mooie vrouwen op het eiland [alle "lekkere" worden afgekilld en er blijven alleen een paar mooie over]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Sun is met zowel kort en lang haar gewoon erg knuffelbaar en liefquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:54 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Met kort haar vond ik r minder. Lang haar is ze veel knapper
Tip: als je iemand quote, quote dan alleen het gedeelte waar je op reageert. Dan is meteen duidelijk wie wat bedoelt. Ik vond het al zo raar.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:53 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Als je dat serieus gaat opvattenDaarbij ging t over een puppy en knieen, niet monogamie
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:54 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Met kort haar vond ik r minder. Lang haar is ze veel knapper
Dat was toch Bai Ling?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:08 schreef Symer het volgende:
[..]
Tip: als je iemand quote, quote dan alleen het gedeelte waar je op reageert. Dan is meteen duidelijk wie wat bedoelt. Ik vond het al zo raar.
[..]
Met kort haar lijkt ze net op die tattoo-zetster uit Jacks flashback
![]()
Ja. Daar werd ik niet vrolijk vanquote:
Vond Nikki wel schattig eigenlijkquote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:13 schreef Queen_Bee het volgende:
Nikki was een stom wijf. Shannon had wel mogen blijven. Die was wel te doen en werd eindelijk wat leuker.
Wie welquote:
Ach ze was niet lelijk, maar het personage welquote:Vond Nikki wel schattig eigenlijk![]()
Nikki vond ik best ongeloofwaardig acteren. Maar uiteraard superlekker.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:19 schreef Symer het volgende:
[..]
Ja. Daar werd ik niet vrolijk van![]()
[..]
Vond Nikki wel schattig eigenlijk![]()
Vind ik nog wat te vroeg om te zeggenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:22 schreef Haunter het volgende:
Ben ik de enige die Naomi ook wel oké vindt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.on the flipside :
Eigenlijk hoop ik dat het niet gebeurd wantt :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lost - Prison Break - Heroes - 24 - Traveller - The 4400
JIj die gelijk een mening over alles heeft vind het te vroeg om een oordeel te vellen?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:29 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Vind ik nog wat te vroeg om te zeggen.
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
JIj die gelijk een mening over alles heeft vind het te vroeg om een oordeel te vellen?![]()
Nikki?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:19 schreef Symer het volgende:
[..]
Ja. Daar werd ik niet vrolijk van![]()
[..]
Vond Nikki wel schattig eigenlijk![]()
Ga toch op de snelweg spelenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
JIj die gelijk een mening over alles heeft vind het te vroeg om een oordeel te vellen?![]()
Nu moét ik gewoon op haar fotoboek icoontje klikken om te kijken of ze lekker is. Sinds ik een account heb aangemaakt vind ik dat echter niet zo prettig, omdat men ziet dat je een lurker bentquote:
Anoniem lurken aanvinken!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:38 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Nu moét ik gewoon op haar fotoboek icoontje klikken om te kijken of ze lekker is. Sinds ik een account heb aangemaakt vind ik dat echter niet zo prettig, omdat men ziet dat je een lurker bent.
Whoa, ging dit over mij?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:43 schreef Frrreek het volgende:
(Bijna) niets te klagen. (Die homo-erotische Lost banner had achterwege mogen blijven)
Wil jij wel even snel een Fobo activeren?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:34 schreef Frrreek het volgende:
Is die_1 een tong-achtig statement? Of zoals V., wat is dat voor een kerel
on-topic: LOST
Denk (hoop) dat hij dat allang weet.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:06 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ontopic: Wat denkt men dat Jack gaat doen als ie erachter is dat Juliet een mol is?
Zou kunnen, andere mogelijkheid is natuurlijk dat Juliet aan zijn vrouw doet denken en hij gevoelens heeft. We zullen zien: is zijn hart (lees=pik) of verstand sterker?quote:
Nu nog een avatar en 23.000 posts en ik ben net zo hip als andere fokkersquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:34 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Wil jij wel even snel een Fobo activeren?_1
Anders post ik dalijk in mn eigenKutjong
Addictquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:50 schreef Addict89 het volgende:
In het zuiden van Kameroen is zaterdag vergeefs gezocht naar een Keniaans passagiersvliegtuig met 114 inzittenden dat is neergestort in een regenwoud.
Moest meteen aan Lost denken, best ernstig![]()
Nee hoor, ik ookquote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:22 schreef Haunter het volgende:
Ben ik de enige die Naomi ook wel oké vindt?
een half jaarquote:Op zondag 6 mei 2007 00:38 schreef MaJo het volgende:
Toffe epSeizoen 3 gaat echt de goede kant op, heb er weer vertrouwen in dat de schrijvers wel degelijk weten wat ze aan het doen zijn
Ben benieuwd naar de laatste 3 afleveringen. En dan een half jaar wachten
![]()
Yup, s4 gaat volgens mij pas in januari beginnen, en dan dus non-stop uitzenden. Wat 24 zeg maar ook al jaren doet.quote:
Wel beter dan het oude uitzendschema, waarmee ze echt veel fans/kijkers verloren zijn.quote:Op zondag 6 mei 2007 12:56 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Yup, s4 gaat volgens mij pas in januari beginnen, en dan dus non-stop uitzenden. Wat 24 zeg maar ook al jaren doet.
True,quote:Op zondag 6 mei 2007 14:24 schreef Richardfun het volgende:
Ik ben sowieso fan van het '24 uitzendschema'. Sure, je moet lang wachten tussen de seizoenen door, maar er zijn zat toffe series die wel gewoon lopen in de periode september-december. Daarnaast scheelt het zoveel irritatie, niet een dikke cliffhanger en vervolgens een maand geen nieuwe ep...
John Locke en Jean-Jacques Rousseau hadden daar hun ideën over in de 16e en 17e eeuw:quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:37 schreef kepler het volgende:
[..]
kan je kort en bondig uitleggen wat Social Contract theory is?
Dat ligt meer aan het late tijdstip waarop Lost nu uitgezonden wordt. Schijnt dat de kijkcijfers nog ongeveer gelijk zijn aan die van voor de stop als je iedereen die het opneemt meetelt.quote:Op zondag 6 mei 2007 14:27 schreef Haunter het volgende:
[..]
True,
..vandaar die matige kijkcijfers na die irritante stop![]()
Die tegel geld alleen voor de KOMENDE afleveringen, niet voor de afleveringen die al zijn geweest....quote:Op zondag 6 mei 2007 18:49 schreef Frrreek het volgende:
DENK AAN HET TEGELTJE
[afbeelding]
jezus christus
Ik durf hier nooit te komen voordat ik de laatste episode heb gezienquote:Op zondag 6 mei 2007 19:32 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Die tegel geld alleen voor de KOMENDE afleveringen, niet voor de afleveringen die al zijn geweest....
jezus christus
Ik ook niet meer.quote:Op zondag 6 mei 2007 19:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik durf hier nooit te komen voordat ik de laatste episode heb gezien
Zoals jij?quote:Op zondag 6 mei 2007 20:34 schreef Queen_Bee het volgende:
Heel dom om hier op donderdag te komen zonder gekeken te hebben.
Ik kom hier nooit op donderdag zonder gekeken te hebben.quote:
Ik kan me anders herineren dat je 1 of 2 afleveringen nog moest kijken omdat je papa ze nog niet gedownload had (zelf kon je het niet of zoiets...)quote:Op zondag 6 mei 2007 20:38 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik kom hier nooit op donderdag zonder gekeken te hebben.
Fine. Ik kom hier nooit meer op donderdag zonder gekeken te hebben.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:39 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik kan me anders herineren dat je 1 of 2 afleveringen nog moest kijken omdat je papa ze nog niet gedownload had (zelf kon je het niet of zoiets...)
Whehehehe de hehehehehehe....quote:Op zondag 6 mei 2007 20:40 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Fine. Ik kom hier nooit meer op donderdag zonder gekeken te hebben.
Ik lag echt dubbel toen Cuse niet meer bijkwam van het lachen door die vraag of Ben misschien Locke's broer wasquote:Op zondag 6 mei 2007 22:09 schreef dapluiz het volgende:
Nog maar 2 seizoen dus, ik hoop het, komen er inderdaad misschien betere antwoorden
Dit weekend ook weer een zooi podcasts geluisterd, buiten dat die 2 gasten gewoon echt te grappig zijn (Dont make me play this banjo) geven ze soms ook daar wel eens antwoorden of maken ze dingen net even wat duidelijker.
Link?quote:Op zondag 6 mei 2007 22:19 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik lag echt dubbel toen Cuse niet meer bijkwam van het lachen door die vraag of Ben misschien Locke's broer was![]()
Jawel, naakt met Angelina Joliequote:Op maandag 7 mei 2007 03:02 schreef Autoreply het volgende:
Ik lees net dat Elizabeth Mitchell tegen Ioan Gruffudd heeft gespeeld. Kan 't nog beter![]()
OMGquote:Op zondag 6 mei 2007 22:19 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik lag echt dubbel toen Cuse niet meer bijkwam van het lachen door die vraag of Ben misschien Locke's broer was![]()
Ga er maar vanuit dat het gevonden vliegtuig + lichamen niet echt het originele vliegtuig + de Losties zijn.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:49 schreef Frrreek het volgende:
Ik heb E19 nu ook gezien. Ben benieuwd hoe de schrijvers zich uit deze situatie kletsen. Ze zijn voor de buitenwereld schijnbaar dood, maar op- en neer reizen tussen het eiland en de echte wereld is kennelijk wél mogelijk. én de lijken zijn gevonden.. Ik snap het niet
quote:Op maandag 7 mei 2007 16:24 schreef dapluiz het volgende:
Nog 3 seizoenen te gaan van elk maar 16(!) afleveringen ...
http://www.variety.com/article/VR1117964371.html?categoryid=14&cs=1&p=0
Pffff, gewoon nog ff uitmelken dusquote:Lindelof and Cuse had wanted "Lost" to end after two more seasons. They're essentially still getting their wish: The 48 episodes they'll produce over the next three years is the same number the show produced during its first two seasons.
quote:Op maandag 7 mei 2007 16:24 schreef dapluiz het volgende:
Das mooi klotequote:Op maandag 7 mei 2007 16:24 schreef dapluiz het volgende:
Dat dus...quote:Op maandag 7 mei 2007 16:47 schreef Haunter het volgende:
Wat een onzin om een seizoen van 16 afleveringen te doen, doe dan gewoon 2 seizoen van 24 afleveringen..![]()
Deze hond blijft wel kijkenquote:Op maandag 7 mei 2007 17:42 schreef Symer het volgende:
Wat ook fijn is: als ik het artikel goed begrijp kan Lost nu niet meer gecancelt worden. De 48 resterende afleveringen zijn nu besteld en worden hoe dan ook gemaakt. Ook al kijkt er geen hond meer naar.
quote:I'm told by multiple sources inside ABC that the initial plan was to do two more seasons of Lost, with 24 episodes each; however, because of international deals already in place, Lost's producers Damon Lindelof and Carlton Cuse agreed to divvy up those remaining 48 episodes over three seasons. (A TV season must be a minimum of 16 episodes.)
So, essentially, we are getting two more seasons' worth of episodes strewn out over three seasons. The remaining seasons will be just like this year—minus the first six-episode block. And they will be shot over three years to prevent spoilers from leaking out too early.
I'm told that when we see the "game-changer," which the show's writing team is calling "the snake in the mailbox," at the end of the May 23 season finale, we will understand why the show cannot go longer than 48 more episodes.
Ben ik helemaal mee eens. Relaxed, dat een Amerikaanse serie eindelijk eens durft te stoppen als het verhaal afgelopen is. I.p.v. het eindeloos te rekken. Maar 48 aflevering in drie jaar,quote:Op maandag 7 mei 2007 17:42 schreef Addict89 het volgende:
Een eindpunt aangeven is prima, maar 48 afleveringen opdelen in 3 seizoenen en die verspreiden over drie jaar is![]()
Hahahaha.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:05 schreef Addict89 het volgende:
108 had het eigelijk moeten zijn natuurlijk![]()
En dan tot de een-na-laatste wachten op de afronding zeker. Nu zijn we tenminste 'al' tussen 2009-2010 klaarquote:Op maandag 7 mei 2007 19:07 schreef Pek het volgende:
veulste weinig![]()
Wat mij betreft mogen het er 4815162342 worden, maar wie ben ik![]()
Helemaal mee eens. Volgens mij kan het vanaf nu alleen nog maar beter wordenquote:Op maandag 7 mei 2007 17:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vind de keuze juist geweldig. Ze leggen uit dat ze die 16 afleveringen per keer nodig hebben om dingen goed te plannen en op te nemen. En fijn dat een serie als LOST gewoon een eindpunt durft aan te geven!
Let's hope soquote:Op maandag 7 mei 2007 20:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Volgens mij kan het vanaf nu alleen nog maar beter worden![]()
Liever nietquote:Op maandag 7 mei 2007 22:03 schreef Frrreek het volgende:
[..]
De serie mag dikke ballen gaan zuigen, als er maar meer antwoorden dan vragen komen.
Nog een antwoorden-geilerquote:Op maandag 7 mei 2007 22:03 schreef Frrreek het volgende:
[..]
De serie mag dikke ballen gaan zuigen, als er maar meer antwoorden dan vragen komen.
Er waren toch ook nog geruchten over een film? Misschien dat dat dan de 120ste wordtquote:
Wtfquote:Op maandag 7 mei 2007 22:32 schreef Boondock_Saint het volgende:
[..]
Er waren toch ook nog geruchten over een film? Misschien dat dat dan de 120ste wordt
In de war met 24?quote:Op maandag 7 mei 2007 22:32 schreef Boondock_Saint het volgende:
[..]
Er waren toch ook nog geruchten over een film? Misschien dat dat dan de 120ste wordt
Daar gingen idd heel lang geleden geruchten over, maar de makers hebben inmiddels gezegd dat er geen film komt.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:32 schreef Boondock_Saint het volgende:
[..]
Lees bijvoorbeeld eens vanaf deze post:quote:
24 moet ik trouwens nog steeds aan beginnen, dus neequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:50 schreef Crazy_maniac het volgende:
is nog steeds officiele release, pilot (van dit seizoen) is altijd een stuk eerder klaar, moest een andere tvzender interesse tonen, maar abc heeft ondertussen al lang de rechten op de 5 seizoen (en de film).
Neequote:
24 is een parodie van zichzelfquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 mei 2007 23:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee1
[..]
24 is een parodie van zichzelf1
een film verwacht ik dan wel...
en natuurlijk het woordje "war" enzoJa gelukkig is het ook heel grappig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb nergens beweerd dat het grappig wasquote:
13.gif is niet coolquote:
Je ava welquote:Op maandag 7 mei 2007 23:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb nergens beweerd dat het grappig was1
[..]
13.gif is niet cool
Je lacht vaker uit het niets?quote:Op maandag 7 mei 2007 23:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb nergens beweerd dat het grappig was1
[..]
13.gif is niet cool
omfgquote:
Ik weet wel dat het slap geouwehoer isquote:Op maandag 7 mei 2007 23:27 schreef Haunter het volgende:
[..]
Podcast, en dan over de Lost-afleveringen![]()
Was een typo, houden we erin, mensen doen t na.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:40 schreef Xurk het volgende:
Waarom doet iedereen de laatste dagen steeds een 1 of een _1 achter eensmiley? Echt enorm vaag.
En ik ben buiten "Film, TV & Radio" niet zo vertegenwoordigd op het FOK! Forum, dus kan iemand me uitleggen wat 13.gif ook alweer is? Is dat het thumbs-up emoticon? Of was dat weer iets anders?
Wat zou het toch simpel zijn als iedereen gewoon neerzette wat ze bedoelden in plaats van vage codes en shit
Dit is wat letterlijk gezegd werd tijdens de podcast over de Locke-aflevering:quote:Op maandag 7 mei 2007 23:40 schreef Xurk het volgende:
Ontopic: de podcasts vind ik altijd leuk en interessant om naar te luisterenAlleen worden er ook weleens dingen in gezegd / gesuggereerd, die achteraf niet blijken te kloppen... er werd volgens mij aan het begin van seizoen 3 ook gezegd dat we bij die Locke-aflevering te weten zouden komen hoe hij in zijn rolstoel terecht zou komen, maar we kregen alleen een wietplantage
Het is wel zo dat ze niet altijd even serieus reageren op een vraag en dat het soms niet echt duidelijk is of het antwoord klopt of niet.quote:Damon Lindelof: Interesting. So, whose flashback story is this?
Carlton Cuse: Um, this would be Locke's flashback story...
Damon Lindelof: Oh, good. So, you're going to tell us how he got in that wheelchair, then?
Carlton Cuse: No.
Damon Lindelof: No?
Carlton Cuse: No, no, no. Not this week.
quote:Op maandag 7 mei 2007 23:24 schreef Haunter het volgende:
Ontopic: zijn die podcasts een beetje de moeite waard om te beluisteren?
Er komt een game uit!quote:
Sarcasme?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 08:37 schreef beschuit het volgende:
coo! doelloos rondrennen, alle freaky shit negeren en kate versieren, daarna een kratje tnt uit de black rock balanceren in een mini game om vervolgens a-la McGyver een ventilator te fiksen om smokey van het eiland te blazen. wordt 10 sterren bij gamekings!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kristin from E Online!:
What are the two things you can tell us about the Lost finale on May 23?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And we are vagabonds
We travel without seatbelts on
We live this close to death
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:51 schreef Insistor het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:55 schreef Symer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:55 schreef Symer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:19 schreef Frrreek het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm super sonic man
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:37 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:54 schreef Bullet-tooth het volgende:
Speculatie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:45 schreef Frrreek het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm super sonic man
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:57 schreef Symer het volgende:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:03 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:20 schreef Symer het volgende:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:25 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:28 schreef Symer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:28 schreef SterkStaaltje het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm super sonic man
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:54 schreef Bullet-tooth het volgende:
Speculatie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:44 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Now what, laatste 2 werden toch achter elkaar uitgezonden of heb ik nu weer een verandering gemist?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:49 schreef Xurk het volgende:
Drie, waarvan de laatste een twee-uur durende finale isI'm super sonic man
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:54 schreef Symer het volgende:
Er zijn nog 4 afleveringen. De laatste 2 worden achter elkaar uitgezonden(en door sommigen geteld als 1 aflevering).quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:56 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Now what, laatste 2 werden toch achter elkaar uitgezonden of heb ik nu weer een verandering gemist?You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:57 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Okayquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Er zijn nog 4 afleveringen. De laatste 2 worden achter elkaar uitgezonden(en door sommigen geteld als 1 aflevering).
I'm super sonic man
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:59 schreef Symer het volgende:
Als ik ze had gelezen, zou ik er ook over meepratenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:54 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Stiekem doen alsof je niet hebt gekeken![]()
Maar soms kan ik de zelfbeheersing opbrengen
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(![]()
Zo wat een geweldige aflevering die laatste! Over een ding ben ik ff in verwarring, je mag hier toch wel zonder spoilers praten over de afleveringen die al geweest zijn maar niet over wat gaat komen?
Wat ik wel bizar (maarja dat is zoveel in deze serie) vindt is dat het nu lijkt alsof alle bewoners van het eiland eigenlijk in de hemel ofzo zijn nu, en dus eigenlijk dood zijn. En daarom ook geen contact met de buitenwereld kunnen krijgen (bv. met de satteliet tel, of was het nu een soort radio met gps?). En dit zal dan ook wel iets te maken hebben met wat Ben eerst zei. Toen Ben opgesloten zat bij de losties in de hatch. Jack of iemand maakte een of andere opmerking waar god ofzo in voorkwam. En Ben zei toen zoiets van: "God can't see you just as he can't see this island". Bizar
![]()
![]()
Ik vind hem dit seizoen niet cool eigenlijkquote:hij is zo naïef als wat... of het is een spelletje wat hij met Juliet aan het spelen is
![]()
![]()
Ja.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:59 schreef Mender het volgende:
Zo wat een geweldige aflevering die laatste! Over een ding ben ik ff in verwarring, je mag hier toch wel zonder spoilers praten over de afleveringen die al geweest zijn maar niet over wat gaat komen?
I'm super sonic man
Dan nog is ie een flikkerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:00 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ik vind hem dit seizoen niet cool eigenlijkhij is zo naïef als wat... of het is een spelletje wat hij met Juliet aan het spelen is
![]()
.
I'm super sonic man
Spoileren hoeft alleen als je nieuwe informatie hebt of over zaken gaat praten die pas in de afleveringen hierna voorkomen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:59 schreef Mender het volgende:
Zo wat een geweldige aflevering die laatste! Over een ding ben ik ff in verwarring, je mag hier toch wel zonder spoilers praten over de afleveringen die al geweest zijn maar niet over wat gaat komen?Zoals hiervoor vertelt, kun je doodgaan als in je hemel zit...? If hemel bestaat enzoquote:Wat ik wel bizar (maarja dat is zoveel in deze serie) vindt is dat het nu lijkt alsof alle bewoners van het eiland eigenlijk in de hemel ofzo zijn nu, en dus eigenlijk dood zijn. En daarom ook geen contact met de buitenwereld kunnen krijgen (bv. met de satteliet tel, of was het nu een soort radio met gps?). En dit zal dan ook wel iets te maken hebben met wat Ben eerst zei. Toen Ben opgesloten zat bij de losties in de hatch. Jack of iemand maakte een of andere opmerking waar god ofzo in voorkwam. En Ben zei toen zoiets van: "God can't see you just as he can't see this island". Bizar
![]()
1 Vorige episode nog is er iemand doodgemaakt
1...
Ik zou het wel jammer vinden als die God-factor zou bestaan...
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2007 23:08:46 ]![]()
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+![]()
Ffs, we hebben het er nu al 1024 keer over gehad dat de hel/hemel whatever theorie al 21958219 keer ontkracht isquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Spoileren hoeft alleen als je nieuwe informatie hebt of over zaken gaat praten die pas in de afleveringen hierna voorkomen.
[..]
Zoals hiervoor vertelt, kun je doodgaan als in je hemel zit...? If hemel bestaat enzo1 Vorige episode nog is er iemand doodgemaakt
1...
Ik zou het wel jammer vinden als die God-factor zou bestaan...
.
I'm super sonic man
Er gaan wel mensen dood idd. Maar hoe zit het dan met die vent uit the pearl station. Die was dood gegaan. En een paar episodes later kwam hij gewoon weer terug rennen uit de jungle. Hij zei zelfs nog: "go ahead. I'v already died."quote:Zoals hiervoor vertelt, kun je doodgaan als in je hemel zit...? If hemel bestaat enzo1 Vorige episode nog is er iemand doodgemaakt
1...
![]()
Ze denken dat dat met Locke te maken heeft. Misschien moet je het topic doorlezenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:31 schreef Mender het volgende:
[..]
Er gaan wel mensen dood idd. Maar hoe zit het dan met die vent uit the pearl station. Die was dood gegaan. En een paar episodes later kwam hij gewoon weer terug rennen uit de jungle. Hij zei zelfs nog: "go ahead. I'v already died.".
I'm super sonic man
Jackquote:![]()
Zijn rugtas![]()
Juliette met haar enge glimlach![]()
Locke![]()
Ben
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*![]()
+quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:27 schreef Suerte het volgende:
[..]
Jack![]()
Zijn rugtas![]()
Juliette met haar enge glimlach![]()
Locke![]()
Ben![]()
Sayid
Sawyer![]()
Hurley
Jin![]()
Charlie![]()
Claire![]()
![]()
Agreed met beide postsquote:Op woensdag 9 mei 2007 00:43 schreef Haunter het volgende:
[..]
+
Sayid
Sawyer![]()
Hurley
Jin![]()
Charlie![]()
Claire![]()
.
I'm super sonic man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was ik toch bijna spoilertag vergeten.
I'm super sonic man
quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:43 schreef Haunter het volgende:
[..]
+
Sayid
Sawyer![]()
Hurley
Jin![]()
Charlie![]()
Claire![]()
![]()
Je vergeet:
Desmond
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*![]()
We moeten op antwoorden wachten tot 2010
Dus nog 3 seizoenenWe bleed, we fight, we lead... never follow, never hesitate.![]()
Ik verwacht niet dat ze alle antwoorden tot het einde bewaren hoor, maar dat ze gewoon doorgaan zoals ze nu bezig zijn. We hebben immers al best veel antwoorden gekregen...quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:16 schreef Napster het volgende:
We moeten op antwoorden wachten tot 2010
Dus nog 3 seizoenen![]()
Ik vraag me eigenlijk nog af wat er te beleven valt op het eiland nog 3 seizoenen langof zullen ze even op het vaste land gaan leven?
![]()
Wat was daarmee? Heb ik ff gemist geloof ik...quote:I never travel without my diary, so that I always have something sensational to read.![]()
De losties komen aan in Melbourne en worden daar achterna gezeten door The Others
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight![]()
Ik ook niet en wie die 2 ook niet zienquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:55 schreef Xurk het volgende:
Damn, die twee sneak peaks op losttrailers.blogspot.com... kan niet wachten tot morgen![]()
![]()
Argh, 'k heb nu echt zo een schurfthekel aan Kate, jesus christ![]()
.
I'm super sonic man
quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:05 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Wat was daarmee? Heb ik ff gemist geloof ik...I never travel without my diary, so that I always have something sensational to read.![]()
Je hebt niets gemist. Je mist alleen de grapquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:05 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Wat was daarmee? Heb ik ff gemist geloof ik...![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:57 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Ik ook niet en wie die 2 ook niet zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
black monster appeares above engine
iemand dit al gezien & toeval of express gedaan door de makers?
verder wat er gaat gebeuren volgens mij:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Carpe Diem!![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:35 schreef voidmage het volgende:
verder wat er gaat gebeuren volgens mij:Bij Lost is niets toevalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.![]()
verder wat er gaat gebeuren volgens mij:Wel heel triestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
tekst komt van south park..aflevering heet Succubus geloof ik en is echt briljantquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:43 schreef Symer het volgende:
Lockeness monster
Weet iemand waar die tekst uit komt?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Southparkquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:43 schreef Symer het volgende:
Lockeness monster
Weet iemand waar die tekst uit komt?
Edit; leren refreshen Q_B.
I'm super sonic man
Zomg, welkom in mei 2005quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:35 schreef voidmage het volgende:
iemand dit al gezien & toeval of express gedaan door de makers?.
2000 light years from home![]()
kZit toevalligop Wikipedia te lezen en komt dit artikel tegen http://nl.wikipedia.org/wiki/Paaseiland.Wel toevalligquote:Paaseiland is op Paaszondag 1722 (5 april) ontdekt door Nederlander Jacob Roggeveen.![]()
![]()
Ah bedankt, even zoeken.quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
tekst komt van south park..aflevering heet Succubus geloof ik en is echt briljantDat Paaseiland op Paaszondag ontdekt isquote:![]()
![]()
Jacobquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:12 schreef Merkie het volgende:
Wtf is er steeds met Jacob? Wat is er zo bijzonder aan die naam?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah, die link legde ik niet (Jaakop vs Djeekub). Zat me al blind te staren op die nummers.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:05 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Nee, dat het door een Jakob ontdekt is.![]()
Om maar even aan het tegeltje te denken:quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:20 schreef Merkie het volgende:
Sda nie gewoon Alvart Hansoos?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zou best kunnen. Tom quotte Hanso toen hij Jack vertelde over de lijn en zei dat Hanso een 'great man' was oid. Dat zeggen ze ook steeds over Jacob. Maar Hanso zit inmiddels al 2 jaar in de gevangenis en dus zou hij de lijst niet hebben kunnen maken (Jacobs list).quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:20 schreef Merkie het volgende:
Sda nie gewoon Alvart Hansoos?![]()
Is het trouwens raar dat ik Hanso helemaal niet ken? Of was dat iets van The Lost Experience?quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:25 schreef Symer het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Tom quotte Hanso toen hij Jack vertelde over de lijn en zei dat Hanso een 'great man' was oid. Dat zeggen ze ook steeds over Jacob. Maar Hanso zit inmiddels al 2 jaar in de gevangenis![]()
Volgens mij wel. En ik heb geen idee hoe ik zou moeten weten dat 'ie in de gevangenis zit eigenlijk.2000 light years from home![]()
Volgens mij wel, doel je dat op het feit dat het raar zou zijn dat ik hem niet ken of dat het van The Lost Experience komt?quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:28 schreef Merkie het volgende:
Volgens mij wel. En ik heb geen idee hoe ik zou moeten weten dat 'ie in de gevangenis zit eigenlijk.![]()
![]()
Dat het van The Lost Experience komtquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:29 schreef Haunter het volgende:
[..]
Volgens mij wel, doel je dat op het feit dat het raar zou zijn dat ik hem niet ken of dat het van The Lost Experience komt?![]()
.
2000 light years from home![]()
Nog een argument waarom Jacob Hanso niet is. De meeste kijkers kennen Hanso niet, en ik ga ervan uit dat de onthulling van Jacobs identiteit voor iedereen een verrassing moet zijn, niet alleen voor het handjevol mensen dat TLE heeft gevolgd.![]()
Over die sneak peek:quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:32 schreef Symer het volgende:
Nog een argument waarom Jacob Hanso niet is. De meeste kijkers kennen Hanso niet, en ik ga ervan uit dat de onthulling van Jacobs identiteit voor iedereen een verrassing moet zijn, niet alleen voor het handjevol mensen dat TLE heeft gevolgd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:35 schreef Haunter het volgende:
[..]
Over die sneak peek:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:43 schreef Symer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Haunter op 09-05-2007 20:53:30 ]![]()
verder wat er gaat gebeuren volgens mij:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:51 schreef Suerte het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens mij een soort spel op internet om de fans in de zomerstop te kunnen blijven vermaken...quote:![]()
Anders check je lostpedia, ideale website![]()
![]()
De info daar houdt ook niet over:
"The Lost Experience was een ARG (Alternate Reality Game) gemaakt door de schrijvers en producenten van Lost om de fans meer informatie te geven over de verhaallijn."
http://nl.lostpedia.com/wiki/The_Lost_Experience![]()
dju, vanmorgen vergeten de torrent aan te zetten
moest eigenlijk beschuitfluiter zijn, maarja, dat pastte niet...bastards!
www.prikstok.nl : Prikkelend Scherpzinnig!![]()
vet, vanavond ff kijken
Vanaf morgen vakantie![]()
We bleed, we fight, we lead... never follow, never hesitate.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet lock!![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:24 schreef kletskop het volgende:Hij is echt niet dood hoor... Jacob komt hem zeker redden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet lock!![]()
(hoop ik)![]()
Ach, die uitleg krijgen we toch niet dus Locke moest wel dood.
Wat mij overigens opviel; die other was toen Ben nog een kind was net zo oud als nu. Niet geheel compatibel![]()
![]()
JAAA godverdomme. DOE IK HET WEER: kijken zonder de nieuwste episode te hebben gezien.
Ik gooi mezelf even van het dak.![]()
dat viel me ook op ja, dacht al even dat hij de leider zou zijn en de fontein der eeuwige jeugd had gevondenquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:32 schreef Autoreply het volgende:
Wat mij overigens opviel; die other was toen Ben nog een kind was net zo oud als nu. Niet geheel compatibel![]()
![]()
![]()
Ja die fout maakte ik ookquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:34 schreef Frrreek het volgende:
JAAA godverdomme. DOE IK HET WEER: kijken zonder de nieuwste episode te hebben gezien.
Ik gooi mezelf even van het dak.. Ik dacht al, waar hebben ze het allemaal over? En toen kwam ik erachter dat het al donderdag was
...
![]()
![]()
De promo voor volgende week:
http://www.youtube.com/watch?v=_SCqH-HFlKs"Het is een bedreiging voor onze cultuur om geluk te reduceren tot aangename ervaringen" - Joep Dohmen![]()
Damn, wel een toffe episode maar niet echt veel grote antwoorden. We weten nog niks over Dharma
Steppin out tonight![]()
Jacob lijkt op een vastgelopen evil ghost die om hulp roept omdat ie niet naar de next world kan travellen, en dan gefrustreerd de poltergeist gaat uithangen in zijn junglehut.
Dacht eerst dat het zijn pa-ghost was die ie gemold heeft, en uit gewetensnood en schuldgevoel terug blijft bezoeken, maar die heet Roger.
Btw, Lost draait tot seizoen 2009/2010 door naar het schijnt, dus mensen die all-explaining-answers ala minute verwachten zullen structureel teleurgesteld blijven.![]()
![]()
uhm jawel... wat weten we nog over Dharma?quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:19 schreef chansadres het volgende:
Damn, wel een toffe episode maar niet echt veel grote antwoorden. We weten nog niks over Dharma![]()
Toffe ep, heel darma dus uitgemoord met een soort van gas?!
Trouwens, een aflevering of 2 geleden kreeg julliet toch ook een gasmasker toe geschoven?
gaan de others weer aanvallen met gas?!
De makers van Lost hadden gevraagd om een einddatum en die hebben ze gekregen. ABC is het eens geworden met de makers om nog 3 seizoenen door te gaan. Op die manier weten ze waar ze aan toe zijn en kunnen de schrijvers naar een mooi einde toe werken.
In eerste instantie was er gevraagd om 2 laatste seizoenen van 24 aflevering per seizoen. Dat is echter veranderd naar 3 seizoen met elk 16 afleveringen per seizoen. In totaal zijn er dus nog 48 aflevering te gaan na het derde seizoen.
"In making this deal, Damon and I had two priorities: defining an end point for the show and keeping the quality bar high," Cuse said. "To do that we are both fully committed to the day-to-day running of the show right up until the very end. It's also why the 16 episodes per year was key for us. Because our show is so mythological, and because, unlike '24,' we can't reset each season, we need the extra time fewer episodes affords us to really plan out the specifics of our storytelling."
De laatste aflevering van Lost, de series finale, zal in 2009/2010 worden uitgezonden. Dat zal de 119de aflevering zijn." toen het pissen, plassen werd is het gezeik begonnen "![]()
Het is in dit topic allang besproken dat ze tot 2010 doorgaan trouwenspaar pagina's terug..
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.![]()
Op Lostpedia melden ze dat Jacob tijdens zijn woede bui zichtbaar in beeld is geweestquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:19 schreef Edenoniphobic het volgende:
Jacob lijkt op een vastgelopen evil ghost die om hulp roept omdat ie niet naar de next world kan travellen, en dan gefrustreerd de poltergeist gaat uithangen in zijn junglehut.
Ik verstond trouwens niet Help Me maar Naome maar dat kan aan mij liggen
Steppin out tonight![]()
Ik was toch wel even stil nadat Locke daar neergeschoten lag... Goede cliffhanger, want zal Locke wederom herstellen of is dit het laatste wat we van hem zien? In de vorige aflevering wilden de makers erg duidelijk maken hoe snel Locke hersteld van een (bijt)wond.
Maar ik snap nog niks van die Hostiles. Die gasten waren al eerder op het eiland dan Dharma, maar lieten de nieuwe mensen relatief gezien met rust tot pas vele jaren later. Blijkbaar hadden ze de beschikking over moderne spullen. Wie zit daar dan achter? Dodelijk gas koop je niet bij de supermarkt.
En Jacob... tja. Ik denk persoonlijk toch dat het een hersenspinsel is van Ben.![]()
Hm, ik heb het nog eens goed bekeken en het klopt inderdaad. Op 31:54 is Jacob vrij duidelijk in beeld.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:00 schreef chansadres het volgende:
[..]
Op Lostpedia melden ze dat Jacob tijdens zijn woede bui zichtbaar in beeld is geweest![]()
1. Ik denk dat Locke blijft leven. Hij is gewoon te belangrijk voor het plot. Wel een goede cliffhanger ja. Nu weten we trouwens ook dat Mickail het heeft overleefd omdat de knop te laag stond en daarmee niet dood is gegaan maar enkel gewond is geraakt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:02 schreef budha het volgende:
(1) Ik was toch wel even stil nadat Locke daar neergeschoten lag... Goede cliffhanger, want zal Locke wederom herstellen of is dit het laatste wat we van hem zien? In de vorige aflevering wilden de makers erg duidelijk maken hoe snel Locke hersteld van een (bijt)wond.
(2) Maar ik snap nog niks van die Hostiles. Die gasten waren al eerder op het eiland dan Dharma, maar lieten de nieuwe mensen relatief gezien met rust tot pas vele jaren later. Blijkbaar hadden ze de beschikking over moderne spullen. Wie zit daar dan achter? Dodelijk gas koop je niet bij de supermarkt.
(3) En Jacob... tja. Ik denk persoonlijk toch dat het een hersenspinsel is van Ben.
2. Ik denk dat Ben de spullen heeft doorgesluisd naar The Hostiles. Omdat je niet 1 2 3 alle spullen kan doorgeven, heeft hij het vast op langer termijn gedaan. Waarom zou hij anders niet in het dorp te vinden zijn. Hij is er waarschijnlijk vanuit gegaan dat zijn vader het weer zou vergeten. Dan kan hij mooi hij en zijn vader weglokken en uit het kamp blijven.
Zou daarom ook Locke zijn vader moeten vermoorden. Om duidelijk te maken aan Ben dat hij net zo "sterk" is als hem omdat hij ook zijn vader, die hem verwaarloosde, heeft vermoord om bij een andere groep te mogen horen....
3. Ik denk dat Jacob echt is. Zoals in mijn vorige post, hij is zichtbaar in beeld geweest. Niet duidelijk maar wel zichtbaar. En nu hij praat tot Locke weten we dat zeker. Logisch dat Ben hem trouwens neerschoot. Ben heeft zijn leiderschap te danken dat hij Jacob kan zien en horen. Maar omdat Locke zo "speciaal" is staat hij al positief in het daglicht bij de andere Hostiles. Nu dat hij ook met Jacob kan communiceren is Ben zijn specialiteit kwijt.We are young but getting old before our time
Steppin out tonight![]()
[quote]Op donderdag 10 mei 2007 12:27 schreef MrD het volgende:
Toffe ep, heel darma dus uitgemoord met een soort van gas?!
Trouwens, een aflevering of 2 geleden kreeg julliet toch ook een gasmasker toe geschoven?
gaan de others weer aanvallen met gas?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zat trouwens te denken.
Als de jonge Ben Richard ontmoet in de jungle, draagt hij kleding die veel wegheeft van piratenkleding (wat Daniel ook aanheeft). En toen moest ik denken aan dat schip wat daar vast zit. Zou het niet kunnen dat Richard etc. schipbreukelingen zijn van dat schip...We are young but getting old before our time
Steppin out tonight![]()
Daar zit ongetwijfeld meer achter. En die kerel is toch die Richard die John informatie gaf hoe hij z'n vader door Saywer kon laten vermoorden?quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:32 schreef Autoreply het volgende:
Wat een aflevering trouwensSeizoen 3 is zoveel beter dan 2
Vaag stukje trouwens in die hut van Jacob...Amen.![]()
Ja idd, workman Roger. Ben erg benieuwd hoe het zit met de leeftijd van Richard..
Toffe ep zeg..
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.![]()
Ehm nee, John hoorde de stem van Jacob en zag hem volgensmij ook. En waarom zou hij uit die hut vluchten als hij niks merkte van die woedeaanval van Jacob?quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:02 schreef budha het volgende:En Jacob... tja. Ik denk persoonlijk toch dat het een hersenspinsel is van Ben.Amen.![]()
John zag niets, en John hoorde de stem toen hij zich had omgedraaid en Ben niet in beeld stond, het zou dus makkelijk Ben geweest kunnen zijn die het zei.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:29 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ehm nee, John hoorde de stem van Jacob en zag hem volgensmij ook. En waarom zou hij uit die hut vluchten als hij niks merkte van die woedeaanval van Jacob?A.F.C. Ajax![]()
Hij heeft zich al verbeterdquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:29 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ehm nee, John hoorde de stem van Jacob en zag hem volgensmij ook. En waarom zou hij uit die hut vluchten als hij niks merkte van die woedeaanval van Jacob?
Lees ook eens mijn comments hierboven! Staat leuke info en gedachtekronkels in!quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:11 schreef budha het volgende:
[..]
Hm, ik heb het nog eens goed bekeken en het klopt inderdaad. Op 31:54 is Jacob vrij duidelijk in beeld.We are young but getting old before our time
Steppin out tonight![]()
En na 300 jaar nog leven?quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:27 schreef chansadres het volgende:
Ik zat trouwens te denken.
Als de jonge Ben Richard ontmoet in de jungle, draagt hij kleding die veel wegheeft van piratenkleding (wat Daniel ook aanheeft). En toen moest ik denken aan dat schip wat daar vast zit. Zou het niet kunnen dat Richard etc. schipbreukelingen zijn van dat schip...A.F.C. Ajax![]()
Hij zei echt help me, maar klopt, in een flits is een bebaard iemand zichtbaar van de zijkant, vlak daarvoor niet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:00 schreef chansadres het volgende:
[..]
Op Lostpedia melden ze dat Jacob tijdens zijn woede bui zichtbaar in beeld is geweest
Ik verstond trouwens niet Help Me maar Naome maar dat kan aan mij liggen![]()
Dat sluit overigens nog steeds niets abnormaals ghost-achtigs uit, want die kunnen zich ook materieel manifesteren, zeker in een Lost eiland waar genoeg creepy stuff aan de hand is.![]()
![]()
De trailer is vet! Maar ik denk niet dat er veel zal gebeuren.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:15 schreef Malebolgia het volgende:
De promo voor volgende week:
http://www.youtube.com/watch?v=_SCqH-HFlKsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: