quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:17 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat was allemaal vóór Locke de boel weer eens opblies. Tom zei ook nog dat alle communcation down was sinds de sky purple turnde.
Right.quote:Sawyer
Don't you have to continue your 'blow-everything-up-that-could-help-us-get-off-the-island-tour?'
Juliet heeft een sample genomen, die zat dus achter een bosje te kijken naar een plassende Kate om vervolgens dat snel op te lepelen en in een potje te doen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:22 schreef kepler het volgende:
ik denk dat Kate zwanger is, en dat ze dat niet wilden vertellen. Hoe ze dat weten? Geen idee
dat is 1 van mn theorieenquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:32 schreef Symer het volgende:
[..]
Juliet heeft een sample genomen, die zat dus achter een bosje te kijken naar een plassende Kate om vervolgens dat snel op te lepelen en in een potje te doen.
Ze is wel liefquote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik vind die Juliet echt een kutactrice trouwens. Steeds maar dat geknipper met haar ogen en zo'n halfsneu gezichtje. Gatverdamme.Sorry, voor de rant.
Kate heeft het ook voor mij verpestquote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik vind 'r niet lief.En die Kate is ook een pleurisfeeks.
Ik mag die vrouwen op 't eiland gewoon niet tot nu toe.Behalve Sun natuurlijk.
![]()
[afbeelding]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
idd, erger me er ook aan. Takkewijf :pquote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik vind die Juliet echt een kutactrice trouwens. Steeds maar dat geknipper met haar ogen en zo'n halfsneu gezichtje. Gatverdamme.Sorry, voor de rant.
Standaardgezicht:
[afbeelding]
[afbeelding]
"Ik draag een geheim met me mee en door te knipperen met mijn ogen val ik niet op."![]()
Inderdaad, ze hadden Juliette toch ook bewusteloos vervoerd, dus dan zullen ze dat bij hem ook hebben gedaan. En voor hem lijkt het dan alsof hij 'opeens' daar was.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:12 schreef beschuit het volgende:
Ik gok dat Dharma Cooper heeft gedrugged en op 't eiland gedumpt heeft.
die ambulance-broeder lachte ook terwijl hij hem verdoofde vertelde cooperquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:21 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Inderdaad, ze hadden Juliette toch ook bewusteloos vervoerd, dus dan zullen ze dat bij hem ook hebben gedaan. En voor hem lijkt het dan alsof hij 'opeens' daar was.
quote:
die magic box was ook een metafoor volgens Ben, althans dat vertelde hij later in de tentquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[afbeelding]!!!
Het lijkt mij overigens ook het meest waarschijnlijk dat Dharma Cooper zelf heeft ontvoerd. Maar waarom dan dat gezeur over een magic box? Dat is vast allemaal onderdeel van hun manipulaties![]()
Heet ie dan ook niet heel toevallig Daniel?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:31 schreef JamesDean het volgende:
Lees net in een (wetenschappelijk) artikel dat bepaalde filosofen het al eeuwen geleden hebben gehad over "social contract" theory. John Locke wordt daar opgenoemd (1632-1704), gevolgd door Rousseau (1712-1778), echter de laatste is een man en niet een vrouw..helaas. Vond toch grappig om dat te constanteren, Lost dringt zelfs door in je hoofd wanneer je voor studie bezig bent
.
kan je kort en bondig uitleggen wat Social Contract theory isquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:31 schreef JamesDean het volgende:
Lees net in een (wetenschappelijk) artikel dat bepaalde filosofen het al eeuwen geleden hebben gehad over "social contract" theory. John Locke wordt daar opgenoemd (1632-1704), gevolgd door Rousseau (1712-1778), echter de laatste is een man en niet een vrouw..helaas. Vond toch grappig om dat te constanteren, Lost dringt zelfs door in je hoofd wanneer je voor studie bezig bent
.
"a magic box that will show you anything you hope for" is een metafoor voor "we hebben iemand aangereden en meegenomen naar het eiland"? Dat vind ik te vergezocht.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:29 schreef kepler het volgende:
[..]
die magic box was ook een metafoor volgens Ben, althans dat vertelde hij later in de tent
+1quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
Standaardgezicht:
[afbeelding]
[afbeelding]
"Ik draag een geheim met me mee en door te knipperen met mijn ogen val ik niet op."![]()
Ben wist allang wat Locke graag wilde zien (net als hij veel dingen weet over iedereen), en daarom had hij het over een magic box. Dit alleen maar om indruk te maken op Locke. Tuurlijk hebben ze die vader zelf naar het eiland gebracht, maar Ben speelt dit op een hele goede manier uit. De vraag is wat het uiteindelijke plan hierachter is, en of dit ook zo gaat lopen als Ben denkt of dat Locke echt zijn eigen plan trekt.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
"a magic box that will show you anything you hope for" is een metafoor voor "we hebben iemand aangereden en meegenomen naar het eiland"? Dat vind ik te vergezocht.
Op een Messias denk ik. Iemand die een speciale band heeft met het eiland en alle problemen kan laten verdwijnen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:29 schreef beschuit het volgende:
... En waarom zijn the Others zo enthousiast om Locke? Op wie zitten ze te wachten?
Volgens mij zat ze op dezelfde toneelschool als Wentworth Miller.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
Standaardgezicht:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ben of Michael Emerson?quote:
Ben de acteur idd. Geen idee hoe ze in 't echt heten allemaal, dat weet ik maar van 3 mensenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:47 schreef budha het volgende:
[..]
Ben of Michael Emerson?
Die acteur is in ieder geval heel erg goed. Wat mij betreft mag Ben zo slecht en manipulatief zijn als wat. Het maakt het spel van Emerson alleen maar beter. Toch heerlijk dat de bad guy interessanter is dan zo'n beetje alle hoofdrolspelers samen?
Bekijk op Youtube ook eens Emerson's gastrol in the serie The Practice (zoeken op Mihael Emerson). Ook zo'n briljante rol.
dat idee had ik ook al, Locke is wel een beetje de rode draad van het eiland zeg maarquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:37 schreef Symer het volgende:
[..]
Op een Messias denk ik. Iemand die een speciale band heeft met het eiland en alle problemen kan laten verdwijnen.
Ben weet dat Locke idd die Messias is, maar wil de macht niet kwijtraken. Dus laat hij het voorkomen alsof Locke zwak is en niet wie ze dachten.
Dat vond ik ook geweldig, hoe hij dat zeiquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:17 schreef Haunter het volgende:
Well, how about that?
- How about what?
Sawyer is my name, too.
én zwanger van sawyerquote:
Cooper zat al op het eiland toen Ben naar hem vroeg, duh.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:05 schreef Xurk het volgende:
[..]
Dat vond ik ook geweldig, hoe hij dat zei
Maar trouwens, over die "box" en over Cooper: Ben zei zoiets van: "Bring me the man from Tallahassee", een uurtje ofzo voordat Locke de submarine "opblies". Vervolgens wordt Locke ergens vastgehouden, maar ik krijg de indruk dat hij maar enkele uren daar zat. Vervolgens is zijn vader al op het eiland... hebben ze snel gedaan dan!!
Sun heeft nog 2 maanden te leven, Kate nog iets langer volgens Juliet.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:13 schreef Queen_Bee het volgende:
Maar Sun en Kate gaan toch niet dood, vraag me af hoe ze dat gaan oplossen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |