quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:17 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat was allemaal vóór Locke de boel weer eens opblies. Tom zei ook nog dat alle communcation down was sinds de sky purple turnde.
Right.quote:Sawyer
Don't you have to continue your 'blow-everything-up-that-could-help-us-get-off-the-island-tour?'
Juliet heeft een sample genomen, die zat dus achter een bosje te kijken naar een plassende Kate om vervolgens dat snel op te lepelen en in een potje te doen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:22 schreef kepler het volgende:
ik denk dat Kate zwanger is, en dat ze dat niet wilden vertellen. Hoe ze dat weten? Geen idee
dat is 1 van mn theorieenquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:32 schreef Symer het volgende:
[..]
Juliet heeft een sample genomen, die zat dus achter een bosje te kijken naar een plassende Kate om vervolgens dat snel op te lepelen en in een potje te doen.
Ze is wel liefquote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik vind die Juliet echt een kutactrice trouwens. Steeds maar dat geknipper met haar ogen en zo'n halfsneu gezichtje. Gatverdamme.Sorry, voor de rant.
Kate heeft het ook voor mij verpestquote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik vind 'r niet lief.En die Kate is ook een pleurisfeeks.
Ik mag die vrouwen op 't eiland gewoon niet tot nu toe.Behalve Sun natuurlijk.
![]()
[afbeelding]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
idd, erger me er ook aan. Takkewijf :pquote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik vind die Juliet echt een kutactrice trouwens. Steeds maar dat geknipper met haar ogen en zo'n halfsneu gezichtje. Gatverdamme.Sorry, voor de rant.
Standaardgezicht:
[afbeelding]
[afbeelding]
"Ik draag een geheim met me mee en door te knipperen met mijn ogen val ik niet op."![]()
Inderdaad, ze hadden Juliette toch ook bewusteloos vervoerd, dus dan zullen ze dat bij hem ook hebben gedaan. En voor hem lijkt het dan alsof hij 'opeens' daar was.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:12 schreef beschuit het volgende:
Ik gok dat Dharma Cooper heeft gedrugged en op 't eiland gedumpt heeft.
die ambulance-broeder lachte ook terwijl hij hem verdoofde vertelde cooperquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:21 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Inderdaad, ze hadden Juliette toch ook bewusteloos vervoerd, dus dan zullen ze dat bij hem ook hebben gedaan. En voor hem lijkt het dan alsof hij 'opeens' daar was.
quote:
die magic box was ook een metafoor volgens Ben, althans dat vertelde hij later in de tentquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[afbeelding]!!!
Het lijkt mij overigens ook het meest waarschijnlijk dat Dharma Cooper zelf heeft ontvoerd. Maar waarom dan dat gezeur over een magic box? Dat is vast allemaal onderdeel van hun manipulaties![]()
Heet ie dan ook niet heel toevallig Daniel?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:31 schreef JamesDean het volgende:
Lees net in een (wetenschappelijk) artikel dat bepaalde filosofen het al eeuwen geleden hebben gehad over "social contract" theory. John Locke wordt daar opgenoemd (1632-1704), gevolgd door Rousseau (1712-1778), echter de laatste is een man en niet een vrouw..helaas. Vond toch grappig om dat te constanteren, Lost dringt zelfs door in je hoofd wanneer je voor studie bezig bent
.
kan je kort en bondig uitleggen wat Social Contract theory isquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:31 schreef JamesDean het volgende:
Lees net in een (wetenschappelijk) artikel dat bepaalde filosofen het al eeuwen geleden hebben gehad over "social contract" theory. John Locke wordt daar opgenoemd (1632-1704), gevolgd door Rousseau (1712-1778), echter de laatste is een man en niet een vrouw..helaas. Vond toch grappig om dat te constanteren, Lost dringt zelfs door in je hoofd wanneer je voor studie bezig bent
.
"a magic box that will show you anything you hope for" is een metafoor voor "we hebben iemand aangereden en meegenomen naar het eiland"? Dat vind ik te vergezocht.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:29 schreef kepler het volgende:
[..]
die magic box was ook een metafoor volgens Ben, althans dat vertelde hij later in de tent
+1quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
Standaardgezicht:
[afbeelding]
[afbeelding]
"Ik draag een geheim met me mee en door te knipperen met mijn ogen val ik niet op."![]()
Ben wist allang wat Locke graag wilde zien (net als hij veel dingen weet over iedereen), en daarom had hij het over een magic box. Dit alleen maar om indruk te maken op Locke. Tuurlijk hebben ze die vader zelf naar het eiland gebracht, maar Ben speelt dit op een hele goede manier uit. De vraag is wat het uiteindelijke plan hierachter is, en of dit ook zo gaat lopen als Ben denkt of dat Locke echt zijn eigen plan trekt.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
"a magic box that will show you anything you hope for" is een metafoor voor "we hebben iemand aangereden en meegenomen naar het eiland"? Dat vind ik te vergezocht.
Op een Messias denk ik. Iemand die een speciale band heeft met het eiland en alle problemen kan laten verdwijnen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:29 schreef beschuit het volgende:
... En waarom zijn the Others zo enthousiast om Locke? Op wie zitten ze te wachten?
Volgens mij zat ze op dezelfde toneelschool als Wentworth Miller.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
Standaardgezicht:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ben of Michael Emerson?quote:
Ben de acteur idd. Geen idee hoe ze in 't echt heten allemaal, dat weet ik maar van 3 mensenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:47 schreef budha het volgende:
[..]
Ben of Michael Emerson?
Die acteur is in ieder geval heel erg goed. Wat mij betreft mag Ben zo slecht en manipulatief zijn als wat. Het maakt het spel van Emerson alleen maar beter. Toch heerlijk dat de bad guy interessanter is dan zo'n beetje alle hoofdrolspelers samen?
Bekijk op Youtube ook eens Emerson's gastrol in the serie The Practice (zoeken op Mihael Emerson). Ook zo'n briljante rol.
dat idee had ik ook al, Locke is wel een beetje de rode draad van het eiland zeg maarquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:37 schreef Symer het volgende:
[..]
Op een Messias denk ik. Iemand die een speciale band heeft met het eiland en alle problemen kan laten verdwijnen.
Ben weet dat Locke idd die Messias is, maar wil de macht niet kwijtraken. Dus laat hij het voorkomen alsof Locke zwak is en niet wie ze dachten.
Dat vond ik ook geweldig, hoe hij dat zeiquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:17 schreef Haunter het volgende:
Well, how about that?
- How about what?
Sawyer is my name, too.
én zwanger van sawyerquote:
Cooper zat al op het eiland toen Ben naar hem vroeg, duh.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:05 schreef Xurk het volgende:
[..]
Dat vond ik ook geweldig, hoe hij dat zei
Maar trouwens, over die "box" en over Cooper: Ben zei zoiets van: "Bring me the man from Tallahassee", een uurtje ofzo voordat Locke de submarine "opblies". Vervolgens wordt Locke ergens vastgehouden, maar ik krijg de indruk dat hij maar enkele uren daar zat. Vervolgens is zijn vader al op het eiland... hebben ze snel gedaan dan!!
Sun heeft nog 2 maanden te leven, Kate nog iets langer volgens Juliet.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:13 schreef Queen_Bee het volgende:
Maar Sun en Kate gaan toch niet dood, vraag me af hoe ze dat gaan oplossen
Dat kan best, maar waarom dan? Ben kon niet weten dat Locke ineens op zijn slaapkamer zou verschijnen en lang genoeg bij The Others zou blijven om te "vangen" en vast te houden in een cel om vervolgens zijn vader aan hem te laten zien. Hoe lang zou hij er dan al wel niet geweest moeten zijn??quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Cooper zat al op het eiland toen Ben naar hem vroeg, duh.
Seizoen 1 = 44 dagen (gemiddeld 1,8 -> 2 dagen per episode)quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:19 schreef Symer het volgende:
[..]
Sun heeft nog 2 maanden te leven, Kate nog iets langer volgens Juliet.
2 maanden = 60 dagen, met ongeveer 2 dagen per ep is dat dus over 30 afleveringen en dat is vlak bij de allerlaatste aflevering van Lost (als alles volgens plan gaat).
Dan kunnen ze prima doodgaan vind ik.
Ze kunnen Cooper toch ook in een "coma" laten houdenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:29 schreef Xurk het volgende:
[..]
Dat kan best, maar waarom dan? Ben kon niet weten dat Locke ineens op zijn slaapkamer zou verschijnen en lang genoeg bij The Others zou blijven om te "vangen" en vast te houden in een cel om vervolgens zijn vader aan hem te laten zien. Hoe lang zou hij er dan al wel niet geweest moeten zijn??
Trouwens, ik bedenk me net dat dat helemaal niet klopt, Cooper zegt dat het eerste wat hij zag toen hij wakker werd na zijn ongeluk, zijn zoon was. Dus hij was nog niet op het eiland, of het moet héééél toevallig geweest zijn dat Locke net bij The Others arriveerde terwijl Ben en co. bezig waren met Cooper naar het eiland toe te brengen.
Ah, die gaan dus sowieso niet dood door hun zwangerschap.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:30 schreef Haunter het volgende:
[..]
Seizoen 1 = 44 dagen (gemiddeld 1,8 -> 2 dagen per episode)
Seizoen 2 = 22 dagen (gemiddeld 0,9 -> 1 dag per episode)
Seizoen 3 = tot nu toe 23 dagen (gemiddeld 1,2 -> 1 dag per episode)
Rekenen dus maar op 60 episodes![]()
En hoe weet je btw dat Kate zwanger is? Nog niks over gezegd toch?
Omg, wat een money shot wordt dat danquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:33 schreef Symer het volgende:
En over Kate is alleen gezegd dat Juliet een sample van haar wil nemen. Bovendien had ze geen condoom bij zich toen ze zich liet nemen door Sawyer die 5 keer zoveel sperma als normaal heeft.
Mental Imagesquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:03 schreef Queen_Bee het volgende:
Misschien is Juliet wel zwanger van Goodwin
En Boone danquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:49 schreef xLenorex het volgende:
Zou het niet kunnen dat Locke als Messias gewoon echt geen mensen KAN vermoorden? Dat zou wel verklaren waarom die Rus nog leeft
dat mensen bij hem toch gelijk weer genezen ofzo.
Die is niet vermoordt door Locke, hij klom zelf in dat vliegtuig en flikkerde naar beneden.quote:
Ze weten wel dat Sawyer het gedaan heeft ipv Locke zelf, Richard Alpert gaf zelf het document aan Locke.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:00 schreef xLenorex het volgende:
Mja dat zou kunnen, maar ik denk toch dat er een "belangrijkere" reden voor moet zijn dan niet durven. Wellicht verklaart dat ook waarom ze hem testten met zijn vader. Maar even afwachten dan hoe ze reageren op het lijk straks
Ja, wat een mietje.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:57 schreef Queen_Bee het volgende:
Maar hij stuurde m wel daarheen
En hij heeft bij zn vader ook geen poging tot gedaan, hij durfde gewoon niet
Waarom willen ze dat Locke aankomt met een verhaal dat hij zijn vader heeft vermoord?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:12 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ze weten wel dat Sawyer het gedaan heeft ipv Locke zelf, Richard Alpert gaf zelf het document aan Locke.
Waarom zou persé Locke zijn eigen vader moeten vermoorden van Ben?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom willen ze dat Locke aankomt met een verhaal dat hij zijn vader heeft vermoord?
Hij moest het voor de rest gaan doen. Om iets te bewijzen oidquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:22 schreef Haunter het volgende:
[..]
Waarom zou persé Locke zijn eigen vader moeten vermoorden van Ben?Weet ik het? Weet jij het?
Ja dat wel, maar waarom zou Ben eerst duidelijk zeggen dat Locke hem moest vermoorden en dat het hem daarna niet uitmaakt door wie Cooper vermoord wordt? Ik denk dat Locke daar achter is gelaten met Cooper met de gedachten dat Locke het misschien wel zou doen zonder de aandacht van een heel kamp incl. Ben.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:26 schreef Xurk het volgende:
Ben heeft niet expliciet gezegd dat Locke zijn pa moest vermoorden, toen hij achter werd gelaten... hij zei iets van: "If you follow that trail, it better be with his body on your back". Als je die woorden letterlijk neemt, boeit het niet dat Locke zijn vader door Sawyer heeft laten vermoorden
Me dunkt dat Ben best wist dat Luis hem die file gafquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:32 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar waarom zou Ben eerst duidelijk zeggen dat Locke hem moest vermoorden en dat het hem daarna niet uitmaakt door wie Cooper vermoord wordt? Ik denk dat Locke daar achter is gelaten met Cooper met de gedachten dat Locke het misschien wel zou doen zonder de aandacht van een heel kamp incl. Ben.
Volgens mij begreep je niet helemaal wat ik zeiquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:00 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Me dunkt dat Ben best wist dat Luis hem die file gaf
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:12 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ze weten wel dat Sawyer het gedaan heeft ipv Locke zelf, Richard Alpert gaf zelf het document aan Locke.
Nou, dat bericht quotte ik niet. En dat bericht is ook tegenstrijdigquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:04 schreef Haunter het volgende:
[..]
Volgens mij begreep je niet helemaal wat ik zei![]()
That's what I said:
[..]
Wat ik met het eerste bericht wou zeggen is; waarom Ben eerst zo graag wou dat Locke Cooper ging vermoorden om hem vervolgens niks uit te maken wie Cooper vermoord.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:06 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nou, dat bericht quotte ik niet. En dat bericht is ook tegenstrijdig
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:00 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Me dunkt dat Ben best wist dat Luis hem die file gaf
Origineel bericht:quote:ABC is set to announce that Lost will end production after two more seasons.
This is what my E! Online partner in crime Marc Malkin just announced in his column, Planet Gossip.
I know. Breathe, Lost fans. Breathe.
Here's what I can tell you. I just spoke to insiders at ABC and they tell me it's true: The network and producers have reached a decision on an end date and they are expected to announce it in the next two weeks. This is meant to be a good thing, because now the producers finally can start mapping out the remaining episodes and start rolling out some of the major reveals and answers we fans have been waiting for.
I'm also told there are more big changes in store for the show!
According to sources, ABC is planning to push back Lost's return date to January of next year in order to air new episodes back-to-back, and it is also "extremely likely" that Lost will change time slots next season.
Still, the biggest change may be that massive, mind-blowing, cast-related "game-changer" I keep hinting about—to which I am sworn to secrecy, for it is that big—which is revealed in the season finale. (I cannot wait for you to see it.)
Word is, Lost is moving to an earlier hour, which will make at least one fan happy: Josh Holloway's brother. "I do feel like we're in the wrong time slot," Josh told me during my recent trek to the set in Hawaii. "Most definitely too late, because I lost my own brother. He’s like, 'Dude, I got to get to work in the morning!' I’m just going to say it. Let’s move it back to 9 o’clock or 8 o’clock."
Let it be said that Josh Holloway and his brother have mad pull.
quote:Is Lost ready to get lost?
It sure sounds like it.
A very well placed source tells me ABC is likely to announce in the next week or so that Lost will come to an end after just two more seasons.
Executive producers Damon Lindelof and Carlton Cuse admitted at the Television Critics Association Press Tour in January that they wanted to schedule an end date because they’d like to start explaining and wrapping up some of the series’ trademark mysteries. They said two more seasons would give them enough time to end the show smoothly.
Well, it sounds like their wish has been granted. My source tells me ABC will most likely make the end official with an announcement being released before the network’s upfronts on May 15.
ABC announced on Mar. 21 that Lost had been renewed for a fourth season.
A rep for the show said she could not confirm that the announcement of the end has been planned.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:13 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ja, wat een mietje.
Ik had die pa tergend langzaam onthoofd![]()
![]()
Men, een kerel die je lever steelt en je uit een gebouw gooit zonder regret waarna je verlamd raakt, ik wist het welquote:
Net gekeken. Wel dus. Kenker.quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:39 schreef Frrreek het volgende:
Is die topictitel niet een dikke gore spoiler als je de nieuwste episode niet gezien hebt? No survivors ofzo. Kenker.
Dat heb ik 3 keer gemist dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:40 schreef Addict89 het volgende:
Grappig, ben seizoen 1 aan het kijken en als Boone daar het vliegtuigje vindt en met de radio verbinding maakt met iemand buiten het eiland wordt er ook al gezegd 'there are no survivors of oceanic flight 815'
Hallo, die serie is mij zeer dierbaarquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Jesus niet zo janken..zoveel zegt het niet.
Maak het ff, Sawyer zn nicknames moeten blijven gekquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:03 schreef G-Mart het volgende:
Ik ben benieuwd wat Sawyer nu met zijn naam gaat doen. Niet alleen had hij altijd een nickname voor zichzelf, maar ook voor alle andere eilandbewoners .. Symbolisch zou het wel mooi zijn als hij nou voortaan graag James genoemd zou willen worden, en de eilandbewoners bij hun echte naam. Dit nadat hij het hoofdstuk met de echte Sawyer heeft afgesloten.
Wel grappig dat beide zinnen achteraf waar blijken te zijnquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:51 schreef Addict89 het volgende:
Ohja, dat was met Bernard thnxZat al te twijfelen wat er nou gezegd werd en in de oude topics was men ervan overtuigd dat het there are was. Sowieso is het best grappig om de theorieen uit die topics te lezen
![]()
Limbo is afgeschaft, Purgatory bestaat nog. I should know, I'm in it.quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:17 schreef Symer het volgende:
Maar dat kan het onmogelijk zijn want de Paus heeft onlangs bepaald dat purgatory niet meer bestaat.
[..]
Alhoewel Claire wel mag blijven, ben ik het met je eens.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:00 schreef StefanP het volgende:
Mijn hoop voor de finale:
Kate dood
Jack dood
Juliet dood
Sun dood
Claire dood
Charlie dood
Alle eikels in 1x weg. Heerlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |