Ik heb zelf even opnieuw opgestart om te kijken hoe het bij mij gaat. Meteen na het opstarten ben ik naar florisd gegaan (dus niet weer opnieuw ingelogd op de 10 site) en het werkt gewoon. Ik gebruik trouwens firefox ipv IE.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:08 schreef Fonk het volgende:
[..]
Heb een vast IP en geen eens een router, gewoon een normale kabel modem.
maar dat bedoel ik dus ook niet.
na het kijken en betalen, zet ik me pc uit en aan
login windows
login de site van 10
en tataaaaaaaa ik mag weer betalen
mijn vraag - wat doe ik fout?
Internet explorer staat gewoon op standard instellingen
Ag ik probeer het nog wel een keer voor 1 dag, en dan kap ik er mee.
Waarom niet eerst een goed product en dan er pas geld voor vragen.. maar goed das een heel ander verhaal.
Ja juist.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:10 schreef blomst het volgende:
[..]
En heb je dan ook weer ingelogd op tien?
Ik heb geen problemen gehad met inloggen en betalen, dat ging prima toen het eenmaal loskwam. Maar verder kan ik helemaal niets beoordelen dankzij deze XP fratsen die mijn hele CPU vermogen opslurpen als ik probeer op HiDiHo of andere mirrors iets te zien. Voorlopig reken ik op Updates!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:58 schreef Marrije het volgende:
En dan mag ik nog niet eens klagen als ik jou en Blomst zie stoeien. . .
Oh Blomst, ik heb antwoord terug van DGK, maar volgens mij heb je dat al gedaan. nl:quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:22 schreef blomst het volgende:
is rooie al verder, ik ben zo benieuwd.
Mijn probleem lijkt hetzelfde als die van haar.
Maar ik heb wel gekozen voor een maand en nergens last van na afsluiten / opstarten, ik hoef zelfs niet opnieuw in te loggen op tien.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:21 schreef Fonk het volgende:
-knip-
Dus je moet blijven kijken de hele dag zonder af te sluiten.
Ben ik blij dat ik niet 1 maand heb gekozen dan kan ik nog een dag kijken of 1 minuut of 10 min.
Dit is toch te gek voor woorden??
Ik zou 10 hierover berichten. Neem Loes.Zwoll@talpa.tv maar, die heeft ons vandaag ook aardig lastiggevallenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:24 schreef Fonk het volgende:
ik bedoel als je weer contact maakt met de server, welke site dan ook komt de popup voor opnieuw betalen.
Ik zou vet klagen bij Tien. Dit is gewoon ongehoord. Je moet gewoon de hele dag kunnen kijken.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:24 schreef Fonk het volgende:
ik bedoel als je weer contact maakt met de server, welke site dan ook komt de popup voor opnieuw betalen.
bij mij dus niet, als ik na het opstarten meteen naar florisd ga dan laadt het net zo als gisteren en vorige week (voordat we moesten betalen zeg maar).quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:22 schreef Fonk het volgende:
Ow dus ik moet niet de 2e keer naar 10? maar dat maakt niet uit zonder je contact maakt met de stream server komt het betaal scherm weer.
als ik naar tien ga, hoef ik niet opnieuw in te loggen, alleen maar een stream te kiezen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
-edit- terwijl , als ik wél naar tien ga dan moet ik dus inloggen en doet ie ook alsof ik moet betalen merk ik net en krijg ik ook geen streams te zien. . .hmmm vaag.
http://webtv.florisd.nl/goudenkooiquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:38 schreef Fonk het volgende:
Re: mail over betaling!!
« Antwoord #38 Gepost op: Vandaag om 04:46:03 PM »
--------------------------------------------------------------------------------
ik heb dus ook via wallie card een week betaald maar wat krijg ik nu elke keer als ik live stream wil bekijken .... dat ik moet betalen terwijl ik net heb betaald!!!! of het beeld blijft zwart!!! wat is dit voor onzin...
nog iemand.
Lieve Marrije?
Welke site is die van floris? Dan log ik nu op 10 in ga van de site af en neem ik wel die jij kijkt.
Bij vriend HiDiHo werkt het helaas niet, ook daar krijg ik steeds de betaal popup ondanks er al -0.95 voor vandaag betaald is.
Ben op msn nu bezig.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:22 schreef blomst het volgende:
is rooie al verder, ik ben zo benieuwd.
Mijn probleem lijkt hetzelfde als die van haar.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:00 schreef Fonk het volgende:
Bedankt voor de site Marrije, maar helaas geen succes.
Ik ben nu ingelogd op de 10 site.
Maar ik krijg idd op alle video sites het betaal scherm.
er staat bij mij :
Besteedbaar 3.00
Betaald -0.95
Laatste 10 transacties
4/5 1 dag DGK -0.95 voldaan.
23/3 DGK 1 maand 3.95 beschikbaar
- Snap je dat ik nu niet weer op 1 dag druk haha dan is er helemaal niets meer over.
tot nu toe ben ik alleen 0.95 kwijt, zonder beeld, dus 1 maand gratis kijken lukt al niet meer omdat dit 3.95 is.
wat gebeurt er als je 1 maand drukt, ipv 1 dag?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:00 schreef Fonk het volgende:
Bedankt voor de site Marrije, maar helaas geen succes.
Ik ben nu ingelogd op de 10 site.
Maar ik krijg idd op alle video sites het betaal scherm.
er staat bij mij :
Besteedbaar 3.00
Betaald -0.95
Laatste 10 transacties
4/5 1 dag DGK -0.95 voldaan.
23/3 DGK 1 maand 3.95 beschikbaar
- Snap je dat ik nu niet weer op 1 dag druk haha dan is er helemaal niets meer over.
tot nu toe ben ik alleen 0.95 kwijt, zonder beeld, dus 1 maand gratis kijken lukt al niet meer omdat dit 3.95 is.
Klik ik op OK of klik ik het weg dan krijg ik of een volkomen blanco of een volkomen zwart scherm.quote:"Block software? Streams worden geladen, maar sommige functies, zoals automatisch formaat aanpassen, zullen niet werken!"
Je hebt per ongeluk op '1 dag abonnement' in plaats van '1 maand abonnement' gedrukt denk ik.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:06 schreef Fonk het volgende:
avonne ik kan geen 1 maand meer indrukken. omdat er nog maar 3 euro over is.
Ik wilde van die maand 1 dag kijken maar na de betaling kon ik wel even kijken totdat ik uit logde en dus wer dat scherm met betaken kreeg.
maar goed ik zal wel es naar hun forum gaan.
heeft iemand hier ervaring meequote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:09 schreef solara4 het volgende:
het is wel van mijn rekening af en naar Talpatv gegaan maar ik kan niet op de streams
Wat voor melding krijg je?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:09 schreef solara4 het volgende:
het is wel van mijn rekening af en naar Talpatv gegaan maar ik kan niet op de streams
ik heb net mp 11 geinstalleerd en het geld staat gewoon niet in de walletquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:11 schreef soylent het volgende:
[..]
Wat voor melding krijg je?
Welke versie van Windows, en welke versie van Media Player heb je?
Ik kan aanraden om de nieuwste Windows MEdia Player te installeren. Ziet er gelijk ook een stuk beter uit.
Dus je hebt wel betaald, maar nog niet het abonnement kunnen kopen omdat het bedrag weer op 0 stond?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:12 schreef solara4 het volgende:
[..]
ik heb net mp 11 geinstalleerd en het geld staat gewoon niet in de wallet
Heb je naar de handleiding gekeken die hierboven staat? daar staat achter wallet ook 0,00 , waardoor je denkt dat ie leeg is, maar als je die toch selecteert dan pakt ie m wel en zie je dat er toch 3,95 inzit.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:12 schreef solara4 het volgende:
[..]
ik heb net mp 11 geinstalleerd en het geld staat gewoon niet in de wallet
Kee, volgens mij lag het aan m'n antispam filter: optie reclame onderdrukken. Als die aanstaat kan ik niet alle uitzendingen kijken via uitzendinggemist.nl. en krijg ik ook zo'n grijs schermpje. Misschien dat je daar iets aan hebt?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:05 schreef Htje het volgende:
[..]
Graag. Heb Norton wel gehad, nu niet meer.
DRM update geen effect. Wissen temp/geschiedenis ook niet. WMP 11 zegt up to date te zijn.
Ja, dit kan. Wat je koopt is een "licentie" waarmee je de streams kan bekijken. Deze verloopt op een bepaalde tijd.quote:-- Er staat ook nog een vraag open of je met één dag betalen de PC nu wel of niet kunt uitzetten.
Behalve bij Fonk, dusquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:23 schreef soylent het volgende:
[..]
Ja, dit kan. Wat je koopt is een "licentie" waarmee je de streams kan bekijken. Deze verloopt op een bepaalde tijd.
Done.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:25 schreef blomst het volgende:
zou iemand met werkende streams deze test eens willen doen?
http://www.tien.tv/systemcheck/talpatv/systemcheck.htm
gedaan,ik had bij het eerste vakje een groen vinkje,bij mediaplayer een rood kruis,en de 2 laatste vakjes bleven witte vinkjes.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:25 schreef blomst het volgende:
Dank je ik krijg wel een fout melding bij mp maar heb net de mp11 geinstaleerd, en nog steeds de fout melding.quote:
Faalt bij mij op het eerste vakje, want ik heb Firefoxquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:25 schreef blomst het volgende:
Welke versie van Windows Media player heb je? Kijk eens in Media player onder Tools (of Extra) -> License management. Daar zou hij te vinden moeten zijn....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:29 schreef Fonk het volgende:
Oke waar zet de server die licentie op mijn pc neer? want ik wil dat wel eens weten of dat echt zo is.
Er moet ergens in een directory de gedownloade licentie staan met een betaling van 1 dag van 0.95 cent op 4-5-2007.
Waarom ik die file / licentie wil is omdat ik die dan aan 10 kan mailen om te bewijzen dat ik 1 dag betaald heb.
Staat er in die licentie ofzo ook dat hij verloopt? dus nu nog een uur of 20..
maar ja waar staat ie hmz
Kan je niet in de betaalmodule komen of werken de streams nadat je betaald hebt ook niet?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:29 schreef blomst het volgende:
[..]
Dank je ik krijg wel een fout melding bij mp maar heb net de mp11 geinstaleerd, en nog steeds de fout melding.
Juist daar hoopte ik opquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:28 schreef cindy10 het volgende:
[..]
gedaan,ik had bij het eerste vakje een groen vinkje,bij mediaplayer een rood kruis,en de 2 laatste vakjes bleven witte vinkjes.
maar de streams werken bij mij perfect!![]()
Ik heb het nu via de de link op dgk-forum gedaan, maar hij bleef bij wachten op licentie hangen, nu dus ws de 3,95 kwijt en geen streams.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Kan je niet in de betaalmodule komen of werken de streams nadat je betaald hebt ook niet?
Makkelijkste manier is om via WMP een backup te maken van je licentie en in een zelfgekozen map die te plaatsen, let er dan wel op dat de bestanden deels verborgen zijn dus moet je zorgen dat je verborgen bestanden kan weergeven om de files te kunnen zienquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:30 schreef soylent het volgende:
[..]
Welke versie van Windows Media player heb je? Kijk eens in Media player onder Tools (of Extra) -> License management. Daar zou hij te vinden moeten zijn....
Waar het precies staat op de PC weet ik niet, ik zoek er ook nog naar![]()
Ik vrees dat het dan moeilijk wordtquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:32 schreef soylent het volgende:
Ik lees net dat die ratten van Microsoft in WMP 11 de mogelijkheid om licenties op te slaan hebben verwijderdKan het nog wel gewoon via het bestandssysteem?
Ik gebruik WMP10. Bij Extra... staat Licentie Beheer. Als ik dat doe krijg ik alleen de mogelijkheid om een backup te maken of terug te zetten.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:30 schreef soylent het volgende:
[..]
Welke versie van Windows Media player heb je? Kijk eens in Media player onder Tools (of Extra) -> License management. Daar zou hij te vinden moeten zijn....
Waar het precies staat op de PC weet ik niet, ik zoek er ook nog naar![]()
Herstart gedaan na het installeren?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:29 schreef blomst het volgende:
[..]
Dank je ik krijg wel een fout melding bij mp maar heb net de mp11 geinstaleerd, en nog steeds de fout melding.
done..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:25 schreef blomst het volgende:
Ik vind geen map DMRquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:33 schreef Htje het volgende:
1. Als Windows Media Player 11 actief is, sluit u Windows Media Player 11 af.
2. Bepaal de locatie van de map DRM op de vaste schijf (>>> zoekfunctie op je pc), en wijzig de naam van de map DRM in DRMbackup.
Opmerking In Microsoft Windows XP is de standaardlocatie van deze map %SystemDrive%Documents and SettingsAll UsersDRM.
3. Ga naar de volgende Microsoft-website:
http://drmlicense.one.microsoft.com/Indivsite/nl/indivit.asp
4. Op die website upgraden (wijst vanzelf) en daarna je pc herstarten.
Kan die map niet vinden die ik moet veranderen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:33 schreef Htje het volgende:
1. Als Windows Media Player 11 actief is, sluit u Windows Media Player 11 af.
2. Bepaal de locatie van de map DRM op de vaste schijf (>>> zoekfunctie op je pc), en wijzig de naam van de map DRM in DRMbackup.
Opmerking In Microsoft Windows XP is de standaardlocatie van deze map %SystemDrive%Documents and SettingsAll UsersDRM.
3. Ga naar de volgende Microsoft-website:
http://drmlicense.one.microsoft.com/Indivsite/nl/indivit.asp
4. Op die website upgraden (wijst vanzelf) en daarna je pc herstarten.
Bij mij staat hij er niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:45 schreef Htje het volgende:
Misschien moet je eerst het volgende doen:
Configuratiescherm>Mapopties>Tabblad Weergave>Helemaal onderaan
Verborgen mappen en bestanden weergeven inschakelen.
Daarna nog een keer zoeken,
Bij mij stond die map in C:/Documents and Settings/All Users
Nee, niets gevonden.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:54 schreef Htje het volgende:
Nu wel DRM gevonden?
Zouden we nu echt noeten afkickenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:57 schreef Prospera het volgende:
De test gaf dit aan, terwijl ik zowel op firefox als op IE de WMP11 heb geïnstalleerd:
[afbeelding]
Dan klik je op downloaden en krijg je een nonclickable Upgrade te zien
[afbeelding]
Wat een kutsite die 10![]()
Ik kon eerder alle streams zien en alle filmpjes![]()
Ik had hem ooit via Windows gedowned maar dan moet je wel een geldige installatie hebben, gelukkig heb ik wel het losse install bestand van WMP10 dus voeg me ff toe op msn en ik stuur je hem opquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:55 schreef Liess het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar ik WMP 10 kan downloaden zonder dat ik te horen krijg dat mn Windows niet legaal is?
iK HOOP HET.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:09 schreef rooie3 het volgende:
[..]
We zetten gewoon door hoor.
Het zal ons toch heus wel lukken.
Doet de installer van WMP 10 niet ook een WGA check? Die van WMP 11 wel in ieder geval...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik had hem ooit via Windows gedowned maar dan moet je wel een geldige installatie hebben, gelukkig heb ik wel het losse install bestand van WMP10 dus voeg me ff toe op msn en ik stuur je hem op
Nee, installer WMP10 doet geen WGA (althans niet dat ik me kon herinneren)quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:15 schreef soylent het volgende:
[..]
Doet de installer van WMP 10 niet ook een WGA check? Die van WMP 11 wel in ieder geval...
Ik haat zequote:
GePMt.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik had hem ooit via Windows gedowned maar dan moet je wel een geldige installatie hebben, gelukkig heb ik wel het losse install bestand van WMP10 dus voeg me ff toe op msn en ik stuur je hem op
Doe mij ff 2 pilletjes lieve Bongemanquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nee, installer WMP10 doet geen WGA (althans niet dat ik me kon herinneren)
Je moet DRM hebben ipv DMRquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:19 schreef blomst het volgende:
Dit is wat ik vind als ik DMR intoets
[afbeelding]
Maar welke moet ik nu hebben of van alles afblijven?
Hoe is het mogelijk dat je naast de terug en opwaarderen knop geen betaalknop hebtquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:17 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik haat ze![]()
Maar ik heb enige progressie gemaakt:
kijk eens aan
[afbeelding]
En mijn DRM was eerder al goedgekeurd, dus opgetogen klik ik de streams aan![]()
[afbeelding]
![]()
Ik ga me binnenkort ophangen, ben al sinds vanmiddag al bezig te klotenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hoe is het mogelijk dat je naast de terug en opwaarderen knop geen betaalknop hebt![]()
Hier nog een.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:33 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik ga me binnenkort ophangen, ben al sinds vanmiddag al bezig te kloten
Die test was ook waardeloos, want ik heb 2x WMP geinstalleerd en nog krijg ik een kruisje![]()
10![]()
Ophangen nog wel Brian koos voor de langzame versie hongerstaking.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:33 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik ga me binnenkort ophangen, ben al sinds vanmiddag al bezig te kloten
Die test was ook waardeloos, want ik heb 2x WMP geinstalleerd en nog krijg ik een kruisje![]()
10![]()
Heb jij die map al gevonden.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:37 schreef blomst het volgende:
[..]
Ophangen nog wel Brian koos voor de langzame versie hongerstaking.
nee, wel heel veel met drm erin maar ik weet dus niet welke ik dan moet veranderen.quote:
Die van mij is ook leegquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:39 schreef Ian_Nick het volgende:
Even zien,
Ik heb zojuist het hele traject doorgelopen, netjes betaald en weet ik het...
Zelfs bevestiging gekregen.
Mijn wallet is dus nu leeg.
Maar nog steeds geen streams...
Wie weet het nog!?![]()
Ik dus ook niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:46 schreef blomst het volgende:
[..]
nee, wel heel veel met drm erin maar ik weet dus niet welke ik dan moet veranderen.
Dat zou bij mij ook weleens het geval kunnen zijn...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:47 schreef blomst het volgende:
[..]
Die van mij is ook leeg
Maar kreeg geen lecentie, dat bleef hangen op wachten.
jij zou normaal moeten kunnen kijken.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat zou bij mij ook weleens het geval kunnen zijn...![]()
Maarre, wat nu!?
afkicken zal het worden, net de streamverslagen bij de buren even gelezen, maar nu ik weet dat ik het zelf niet kan volgen is er niet veel meer aan :0quote:
Maarre, technisch gezien zijn we dan gewoon beroofd van "onze" 3,95?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:58 schreef blomst het volgende:
[..]
afkicken zal het worden, net de streamverslagen bij de buren even gelezen, maar nu ik weet dat ik het zelf niet kan volgen is er niet veel meer aan :0
Ik hoop dat hier nog iemand met een oplossing komt en anders is het over en uit.
Geef die link eenschquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:04 schreef Prospera het volgende:
Ik kreeg dit mailtje van 10:
Beste,
Hartelijk dank, we hebben je betaling in goede orde ontvangen.
Vanaf nu kun je weer 24 uur per dag de belevenissen van de Miljonairs volgen.
Heel veel kijkplezier!.
Ik kijk op 10 en nog steeds niets.
Ik kijk op Hidiho en ik heb contact:
[afbeelding]
![]()
Het was een mailtje, geen link.quote:
Ik heb de licentie niet binnenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:08 schreef Prospera het volgende:
[..]
Het was een mailtje, geen link.
Heb jij al een pop-up gehad bij het laden van video's om de DRM goed te keuren?
ja klikte gewoon op een oude link.quote:
Wat is dat voor magische link waardoor iedereen ineens gewoon wél streams heeft!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:11 schreef rooie3 het volgende:
[..]
ja klikte gewoon op een oude link.
En toen had ik een stream.
heb niks gedaan ofzo.
Wat gebeurde bij deze link bij jou https://secured.payvision(...)nge.aspx?nonsilent=1quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb de licentie niet binnen![]()
Maar de 3,95 is wel gewoon afgeschreven...
Samenvattig: fucked.
Dat heb ik netjes gedaan, toen ging hij de licentie binnenhalen...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:11 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wat gebeurde bij deze link bij jou https://secured.payvision(...)nge.aspx?nonsilent=1
Ik heb 1 streampje nu, waar ik al heel blij mee ben. Heb jij ze alle 4 en ook op 10??quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:08 schreef rooie3 het volgende:
ik kan ook gewoon kijken nu.
Absoluut.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:12 schreef Gert het volgende:
De mensen die de licentie niet hebben gekregen: betreft dit een legale versie van Windows?
En dan had je iets moeten doen, dat kan nog steedsquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat heb ik netjes gedaan, toen ging hij de licentie binnenhalen...
En daar bleef hij hangen.
Heb je mijn link geprobeerd.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:12 schreef blomst het volgende:
Ik kan ondertussen de kleine streams niet eens meer bekijken.
Als ik het nu weer probeer geeft hij aan dat ik netjes betaald heb en recht heb op een maand streams.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:13 schreef Prospera het volgende:
[..]
En dan had je iets moeten doen, dat kan nog steeds![]()
Hij hing bij mij ook een half uur, totdat ik wat probeerde.
Dit krijg ik aleen nog maarquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:11 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wat gebeurde bij deze link bij jou https://secured.payvision(...)nge.aspx?nonsilent=1
welke link was dat?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:14 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heb je mijn link geprobeerd.
Ik deed gewoon wat.
Heb niks van betalen aangeklikt ofzo.
Hoe krijg ik die nog een keer tevoorschijn?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:16 schreef Prospera het volgende:
Als je dit klikt https://secured.payvision(...)nge.aspx?nonsilent=1
krijg je dan dat
[afbeelding]
vul dan in het witte vlakje je emailadres in voor 10
Ik heb nu niets meer openstaanquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:19 schreef Prospera het volgende:
Je moet eerst bovenstaand schermpje sluiten, wat ik hier net neerzette.
Dan krijg ik precies hetzelfde,quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:20 schreef Prospera het volgende:
https://secured.payvision(...)q/choosepackage.aspx
copien en plakken en dan kiezen voor de onderste optie
En als je een willekeurige video wilt zien op goudenkooi.tv, wat gebeurt er dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan krijg ik precies hetzelfde,
Dat ik gewoon braaf heb betaald enzo...
Maar dus nogsteeds geen streams...
Een grijs schermpjequote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:25 schreef Prospera het volgende:
[..]
En als je een willekeurige video wilt zien op goudenkooi.tv, wat gebeurt er dan?
Je moet alsnog die licentie ontvangen dus.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan krijg ik precies hetzelfde,
Dat ik gewoon braaf heb betaald enzo...
Maar dus nogsteeds geen streams...
Niveau Loes zeker...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Je moet alsnog die licentie ontvangen dus.
Mailen naar tien? Hebben ze daar een helpdesk of zo?
Ik heb hihiho net weer eens aangeklikt en heb nu 1 stream vanuit het niets, bij printscream geeft hij een zwart beeld????quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niveau Loes zeker...
Ik wil verdomme niets met die paupers te maken hebben!
Ik ga wel even kijken op die kutsite...
Jij hebt toch gewoon streams?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:34 schreef ruby het volgende:
Ik heb ook nog geen licentie ontvangen maar ik heb bij wijze van test een paar keer m'n streams aan en uit gezet en krijg dus nog steeds beeld.
o, dacht dat ik eindelijk een begin had.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij hebt toch gewoon streams?
Niet mekkeren dan!![]()
Stream 1 doet het dus gewoon overal...
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij hebt toch gewoon streams?
Niet mekkeren dan!![]()
Stream 1 doet het dus gewoon overal...
Doe je ook even mailen op de tien site?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:38 schreef blomst het volgende:
[..]
o, dacht dat ik eindelijk een begin had.
Maar bij floris doet hij het niet.
Ja heb ik gedaan.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Doe je ook even mailen op de tien site?
Ik heb het net gedaan ^^
Gewoon even melden dat er iets fout ging bij het binnenhalen van de licentie en dat je wel gewoon betaald hebt.
http://www.tien.tv/web/sh(...)509/typeofpage=51230
Maandag?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:43 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja heb ik gedaan.
Nu maar afwachten tot maandag.
Alle drie!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:52 schreef Lipsch het volgende:
fuck tien, een beetje ALLE Mac OS X systemen buitensluiten![]()
Wie moet zijn fuckin mail lezen?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Die ene stream ligt er nu ook uit. Er leest dus waarschijnlijk iemand mee?
LEES JE FUCKING MAIL!
Mijn vriendelijke mailtje aan de redactie.. DIE moeten ze lezenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:53 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Wie moet zijn fuckin mail lezen?
Hmmm het is wel zwaar balen zeg! Is er nog niemand die heel handig is in ha**en?
Toen met BB lukte wel het wel...
Op de website deed de ene stream ook wel...En met geluid.
Ja idd bij mij doet 1 EN 2 ook niet meer....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mijn vriendelijke mailtje aan de redactie.. DIE moeten ze lezen![]()
En dat hacken hebben ze zo door.
Bovendien heb ik netjes betaald.
En die ene deed het inderdaad, tot daarnet.
Niet doen ik had ook een oude versie want de nieuwe werkte niet goed bij mij op de pcquote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:00 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Niet doen ik had ook een oude versie want de nieuwe werkte niet goed bij mij op de pc
Het is niet dat je een mail krijgt als je een licentie hebt.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:34 schreef ruby het volgende:
Ik heb ook nog geen licentie ontvangen maar ik heb bij wijze van test een paar keer m'n streams aan en uit gezet en krijg dus nog steeds beeld.
Als er ook maar één stream werkt dan zit je goed mbt tot betaling.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:59 schreef Myriam1978 het volgende:
Ja idd bij mij doet 1 EN 2 ook niet meer....
Dus jij hebt ook nog niet alles?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:55 schreef rooie3 het volgende:
Verdorie hadden we effe iets.
Nu moeten we weer verder zonder streams.
Baal hier echt van.
Haast iedereen heeft streams op een enkele na.
Ik ben geen Homo, heb geen Mac en wel IE7 en MP11quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:03 schreef APK het volgende:
[..]
Het is niet dat je een mail krijgt als je een licentie hebt.
Iedereen die nog geen werkende streams heeft moet checken of ze de laatste versie van IE hebben (6 of 7) en Media player 10 of 11 downloaden.
Als het dan niet werkt ben je een homo met een Mac. [afbeelding]
Same here...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:08 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nee ben nog net zover als vanmiddag 12uur.
Ik ontplof echt.
Ik doe het ook maar even, heb maar 1 streampje bij HiDiHo en voor de rest nietsquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Doe je ook even mailen op de tien site?
Ik heb het net gedaan ^^
Gewoon even melden dat er iets fout ging bij het binnenhalen van de licentie en dat je wel gewoon betaald hebt.
http://www.tien.tv/web/sh(...)509/typeofpage=51230
Waarschijnlijk heeft je firewall installatie van de licensie tegengehouden. Zet je firewall tijdelijk even uit en dok die paar euro, dan heb je weer een maand streams.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Fucking fout dat je nergens nog een keer die licensie kan halen als je wel betaald hebt...
Als je al betaald hebt, heb je de licentie al.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Fucking fout dat je nergens nog een keer die licensie kan halen als je wel betaald hebt...
Ik heb niet eens betaald, maar sta ook weer op zwartquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Fonk, wat zeur je nou de hele tijd over Ghost Images enzoquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:21 schreef Fonk het volgende:
Ian ?
Was die licentie een bestandje? Want die heb ik dus ook niet gehad.
Is wel handig om te weten als je je pc reset met een Ghost image bijv, moet je die files wel backuppen denk ik.
PRINCIPES, Gert!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft je firewall installatie van de licensie tegengehouden. Zet je firewall tijdelijk even uit en dok die paar euro, dan heb je weer een maand streams.
Het kán zijn dat een licensie zich niet kan nestelen omdat een firewall het tegenhoudt.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:22 schreef APK het volgende:
[..]
Als je al betaald hebt, heb je de licentie al.
Er moet dus iets mis zijn met de software op jouw putah.
Dat met een uitgezette firewall voegt ook niets toe.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft je firewall installatie van de licensie tegengehouden. Zet je firewall tijdelijk even uit en dok die paar euro, dan heb je weer een maand streams.
Probeer het eens via een andere site met vier streams.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:23 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik heb niet eens betaald, maar sta ook weer op zwart
[afbeelding]
Na betalen bleef het scherm hangen in wachten op licentie.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:22 schreef APK het volgende:
[..]
Mjah hij bleef dus hangen op het binnenhalen ofzo...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:22 schreef APK het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:26 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat met een uitgezette firewall voegt ook niets toe.
Mijn firewall vraagt gewoon om toestemming (Zonealarm) andere firewalls nietquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:26 schreef Gert het volgende:
Het kán zijn dat een licensie zich niet kan nestelen omdat een firewall het tegenhoudt.
Diie weten ws zelf ook niet hoe dat komt.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:29 schreef Rens_Wilders het volgende:
Gebruikersnaam: DGK_REDACTIE
Laatste bezoek: 3 uur, 28 minuten geleden.
Lezen wel, maar helpen -of uberhaupt een excuus- ho maar![]()
Lang.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:30 schreef rooie3 het volgende:
Ben nu bij licentie word afgeleverd.
Hoe lang kan dat duren.
Als je daar een wit vlakje hebt in je scherm, vul daar dan je tien emailadres in.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:30 schreef rooie3 het volgende:
Ben nu bij licentie word afgeleverd.
Hoe lang kan dat duren.
Bij mij werd het ook gewoon toegestaan door de FW.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:30 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn firewall vraagt gewoon om toestemming (Zonealarm) andere firewalls niet
Op beide computers waar de streams op draaien vroeg mijn firewall overigens helemaal niets.
Op de site van Tien?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:27 schreef blomst het volgende:
Na betalen bleef het scherm hangen in wachten op licentie.
Daar hebben dus best veel last van gehad.
Dat werkt ook niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:31 schreef APK het volgende:
[..]
Lang.
Ga gewoon naar de site met 4 streams van HiDiHo.
wat jij wil, Fonk.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:31 schreef Fonk het volgende:
APK: het gaat niet om de meeste mensen, mijn vraag ging over mezelf.
Ja ik zit vaak op een test PC en herstel mijn servers met Ghost, dat je dat niet kent is niet erg. Maar het is geen herinstallatie van 3 uur, hooguit 3 minuten.
Op en forum zeuren kan niet, want dit is juist een discussie forum.
Iedereen is geprikkeld door de acties van 10, dus heb daar wel begrip voor oke?
Het geen ik wilde weten is of er een BESTAND! gedownload werd die je moet bewaren. Die heb ik namelijk niet gezien en heb ook betaald vandaar.
Vrij normale vraag.
Maar blijkbaar weten er meer dit niet, op tweakers weten ze dat ook niet, willen niets met 10 te maken hebben ofzo.
Het zou Talpa sieren als ze even excuus aan kwamen bieden, helemaal aan alle mensen hier die hebben betaald en niks te zien krijgen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:31 schreef blomst het volgende:
[..]
Diie weten ws zelf ook niet hoe dat komt.
Dan zouden we de internetredactie van DGK moeten hebben.
Nee dat doen we niet en daardoor hebben we geen streams meerquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:32 schreef D.Rose het volgende:
Je moet tegenwoordig betalen?
En er zijn mensen die dat doen![]()
Heb ik.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:31 schreef Prospera het volgende:
[..]
Als je daar een wit vlakje hebt in je scherm, vul daar dan je tien emailadres in.
Ja. Tenminste, er werd gevráágd of je een backup van je licensie wilde maken. En dat is een bestand. Waar de licensie zelf zich in eerste instantie nestelt: geen idee.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:31 schreef Fonk het volgende:
Het geen ik wilde weten is of er een BESTAND! gedownload werd die je moet bewaren.
Ik heb beeld!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:34 schreef APK het volgende:
[..]
wat jij wil, Fonk.
95% van de mensen die willen kijken hebben inmiddels beeld en zijn niet meer 'geprikkeld door de acties van Tien'
Pfff heb je het WEER over de rest ?!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:34 schreef APK het volgende:
[..]
wat jij wil, Fonk.
95% van de mensen die willen kijken hebben inmiddels beeld en zijn niet meer 'geprikkeld door de acties van Tien'
en dat even geduld daar houd het mee op, normaal zou er dan iets onder moeten te komen staan van play.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:35 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heb ik.
moet ik daar zelf wat invullen dan er staat licentie word afgeleverd even geduld.
Zoek met de zoekfunctie naar bestanden die vandaag gewijzigd zijn, sorteer ze op tijd en zoek het bestand op dat gewijzigd is rond de tijd dat je je licentie ophaalde. veel succesquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:31 schreef Fonk het volgende:
APK: het gaat niet om de meeste mensen, mijn vraag ging over mezelf.
Ja ik zit vaak op een test PC en herstel mijn servers met Ghost, dat je dat niet kent is niet erg. Maar het is geen herinstallatie van 3 uur, hooguit 3 minuten.
Op en forum zeuren kan niet, want dit is juist een discussie forum.
Iedereen is geprikkeld door de acties van 10, dus heb daar wel begrip voor oke?
Het geen ik wilde weten is of er een BESTAND! gedownload werd die je moet bewaren. Die heb ik namelijk niet gezien en heb ook betaald vandaar.
Vrij normale vraag.
Maar blijkbaar weten er meer dit niet, op tweakers weten ze dat ook niet, willen niets met 10 te maken hebben ofzo.
Dan dalen de kijkcijfersquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:35 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nee dat doen we niet en daardoor hebben we geen streams meer![]()
Is de eerste keer dat ik dit kreeg.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:38 schreef blomst het volgende:
[..]
en dat even geduld daar houd het mee op, normaal zou er dan iets onder moeten te komen staan van play.
Maar je kunt wachten tot je een ons weegt.
Heb je trouwens weer opnieuw betaald?
Het is eerder een gesticht hierquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dan dalen de kijkcijfersEn dan worden ze weer gratis
Sta er sowieso van te kijken dat het nog kijkers trekt
Ik heb het echt geprobeerd maar het kon me niet (meer) boeien.
Hopelijk snel weer BigBrotherOf is dat vloeken in de kerk?
Check je email eens of je een bevestiging heb gekregen, die kreeg ik daarna wel.quote:
Ja we zijn aan een pilletje toe, Brian heft er misschien nog wel een paar over.quote:
echt? die heb ik dus ook niet gehad.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:47 schreef Prospera het volgende:
[..]
Check je email eens of je een bevestiging heb gekregen, die kreeg ik daarna wel.
Krijg nu bedankt en veel kijkplezier.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:45 schreef blomst het volgende:
[..]
en toen je je email invoerde wat gebeurde er toen?
Kan jij trouwens ook wel die 4 sub streampjes zien op de goudenkooi.tv onder dat grote zwarte ontoegankelijke veld?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:47 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja we zijn aan een pilletje toe, Brian heft er misschien nog wel een paar over.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:38 schreef Fonk het volgende:
Maar goed, aan jou reacties te zien kan je niet simpel JA of NEE antwoorden. Je lijkt Brain wel ?!
Hoe dan ook, ik kom er wel achter op een andere manier.
vanmiddag nog wel, maar nu niet meer.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:50 schreef Prospera het volgende:
[..]
Kan jij trouwens ook wel die 4 sub streampjes zien op de goudenkooi.tv onder dat grote zwarte ontoegankelijke veld?
Vliegen prikken niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:57 schreef Prospera het volgende:
[..]
Bug, je prikt net op de verkeerde momenten![]()
Weer een illusie minderquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:22 schreef rooie3 het volgende:
Ik kap ermee voor vandaag.
Dacht dat het gelukt was ,heb ik maar een stream en die is niet goed.
Kom vlieg me me meequote:
Wat denk jij mbt streams die niet werken bij bepaalde personen?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:25 schreef Gert het volgende:
Kom vlieg me me mee
Over land over zee
Want het avontuur ligt ginds achter de horizon![]()
Zo'n licensie die zich niet wil installeren, dat geloof ik wel. De rest is in staat om Hiedler te schrijven denk ik.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:29 schreef APK het volgende:
[..]
Wat denk jij mbt streams die niet werken bij bepaalde personen?
Is het de schuld van Tien of is het sig-materiaal?
'Hiedler 'quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo'n licensie die zich niet wil installeren, dat geloof ik wel. De rest is in staat om Hiedler te schrijven denk ik.
Ja man, da's die dude die de koude oorlog heeft beëindigd, samen met Napolion.quote:
ok... en waar had ik mij kunnen aanmelden voor 'gratis' streams?...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb beeld!![]()
Scherp en zonder buffers![]()
ze zijn aan het pokeren![]()
Quizvraag voor de slimmerikken:quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja man, da's die dude die de koude oorlog heeft beëindigd, samen met Napolion.![]()
Ik ga vanaf nu mensen uilachen!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
Vanaf vier uur zit ik hier op die kompjoeter te rammen en dankzij tips van mijn geachte medefokkers heb ik nu stream 3 en 4 op florisd en dgk2.htm. Op HiDiHo vier streams maar zonder geluid en stream 1 met een resolutie van anderhalve pixel. Beter iets dan niks maar toch![]()
![]()
![]()
En op de tien-site zelf alleen de vier microbeeldjes.![]()
Ik dank u voor deze eervolle vermelding.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:46 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ga vanaf nu mensen uilachen!![]()
Als je één stream kunt zie ben je 'Da Mastah!![]()
Effe een PM naar Day sturen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:42 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ok... en waar had ik mij kunnen aanmelden voor 'gratis' streams?...
het ziet er inderdaad lachwekkend uit (zonder geluid)...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:46 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ga vanaf nu mensen uilachen!![]()
Als je één stream kunt zie ben je 'Da Mastah!![]()
Bij mij. Maar ik heb m'n kraam al dichtgegooid, alles is al weggegeven.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:42 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ok... en waar had ik mij kunnen aanmelden voor 'gratis' streams?...
dankje, maar zijn alle 100 licenties niet al vergeven?...quote:
kun je er nog een paar bij scharrelen?...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:52 schreef Day het volgende:
[..]
Bij mij. Maar ik heb m'n kraam al dichtgegooid, alles is al weggegeven.
ik was op vakantie... ik wist het niet...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:52 schreef Day het volgende:
[..]
Bij mij. Maar ik heb m'n kraam al dichtgegooid, alles is al weggegeven.
Why not, Day?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:54 schreef Polonium-120 het volgende:
kun je er nog een paar bij scharrelen?...
Laat me met rust!quote:
Okay, als jij niet klaar wilt staan voor de vaste streamers dan doe ik het wel.quote:
Ik ben achter de schermen bezig. Nog even en ik wordt op de spamlijst gezet bij DGKquote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:05 schreef APK het volgende:
[..]
Okay, als jij niet klaar wilt staan voor de vaste streamers dan doe ik het wel.
wees blij, het is de hele dag al ellende met de streams.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:55 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik was op vakantie... ik wist het niet...
Dat zijn er 2 meer dan ik...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:14 schreef avonne het volgende:
[..]
wees blij, het is de hele dag al ellende met de streams.
Wacht maar een week of zo tot Tien het op orde heeft.
De Fokkonijntjes... pardon... proefkonijntjes lijden onnodig.
(* nog steeds maar 2 streams hier )
troost je... ik zie lege bedden en hoor Natasia neuzelen.quote:
ik heb besloten om niet para te worden...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:14 schreef avonne het volgende:
[..]
wees blij, het is de hele dag al ellende met de streams.
Wacht maar een week of zo tot Tien het op orde heeft.
De Fokkonijntjes... pardon... proefkonijntjes lijden onnodig.
(* nog steeds maar 2 streams hier )
Toch is het zonde van de moeite die o.a. Day heeft gedaan.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:18 schreef avonne het volgende:
[..]
troost je... ik zie lege bedden en hoor Natasia neuzelen.
Je mist niks.
en morgen waarschijnlijk beide streams op de voorpui
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:13 schreef Day het volgende:
Ik ben achter de schermen bezig. Nog even en ik wordt op de spamlijst gezet bij DGK
I'm beyond helping, vanaf nu ga ik alleen nog maar beledigen.quote:En ik wist gewoon dat jij zo lief zou zijn om de andere FOK!-ers zou helpen.![]()
Die moeite valt mee, hoor. Ik heb alleen maar e-mailadressen verzameld en doorgestuurd.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Toch is het zonde van de moeite die o.a. Day heeft gedaan.
Och, ik leer er wel mee leven hoor.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:24 schreef Day het volgende:
[..]
Die moeite valt mee, hoor. Ik heb alleen maar e-mailadressen verzameld en doorgestuurd.
Wat wel frustrerend is, is dat er een klein groepje gewoon geen streams heeft, wát ze ook doen.
Jij mag het niet zeggen, maar ik wel.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:24 schreef Day het volgende:
Wat wel frustrerend is, is dat er een klein groepje gewoon geen streams heeft, wát ze ook doen.
Wat ik persoonlijk nog vervelender vind is dat ik talpa kan bombarderen met mails maar dat ze toch geen antwoord geven.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:24 schreef Day het volgende:
Die moeite valt mee, hoor. Ik heb alleen maar e-mailadressen verzameld en doorgestuurd.
Ga jij eensch tuinieren!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:25 schreef APK het volgende:
[..]
Jij mag het niet zeggen, maar ik wel.
Die lui zijn gewoon dom!![]()
Euh..quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wat ik persoonlijk nog vervelender vind is dat ik talpa kan bombarderen met mails maar dat ze toch geen antwoord geven.
Waar wil je antwoord op hebben?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:26 schreef Veulen het volgende:
Wat ik persoonlijk nog vervelender vind is dat ik talpa kan bombarderen met mails maar dat ze toch geen antwoord geven.
Nickie, met alle respect, volgens mij zou ik jouw streams binnen 10 minuten aan de gang hebben.quote:
bellen gaat inderdaad sneller...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Vrijdagmiddag om 2 uur?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Euh..
Het was vrijdag.
Die mensen hebben ook een soort van huis enzo waar ze dan heen gaan.
Kom eensch hierheen dan!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:29 schreef APK het volgende:
[..]
Nickie, met alle respect, volgens mij zou ik jouw streams binnen 10 minuten aan de gang hebben.
en alle lezers die genieten (en voorzien zijn van zo'n gigantische dependslip-met-optimaal-vochttransport-gootje in hun broekje)...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Och, ik leer er wel mee leven hoor.![]()
Het gaat alleen wel ten koste van mijn kwaliteitsposts in de COS![]()
heb jij je comp aan en uitgezet? ... en weer aan?...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:38 schreef paraquat het volgende:
pffffttttt.......alles doorgelezen......niets over sms-betalingen........heb betaald maar als ik op de streams klik blijft het beeld zwart en m'n browser (IE) zegt 'gereed'........iemand??
Ah.....dat zal het zijn!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:40 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
heb jij je comp aan en uitgezet? ... en weer aan?...
Heb je mijn tutorial in de OP stap voor stap gevolgd?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:38 schreef paraquat het volgende:
pffffttttt.......alles doorgelezen......niets over sms-betalingen........heb betaald maar als ik op de streams klik blijft het beeld zwart en m'n browser (IE) zegt 'gereed'........iemand??
APK!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:42 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je mijn tutorial in de OP stap voor stap gevolgd?
Nee hè?![]()
![]()
![]()
]
Hahahaha!![]()
Sorry.quote:
Ja, ik heb geen problemen gehad. En als ik naar de reacties hier kijk, zijn er maar 4/5 users die zich opgegeven hebben voor de gratis streams, die problemen hebben.quote:
Bij mij ligt de legale weer op de plank omdat WMP 100% CPU bleeft slurpen. Op zo'n versie als waar jij het over hebt blijkt alles het prima te doen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:50 schreef Day het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk gelijk; illegale XP-versie
en? mag ik 1 van je licenties?....quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:51 schreef Disana het volgende:
Voor wie nog eens extra hard wil lachen om de achterblijvers: ik heb inmiddels twee keer voor de streams betaald op twee systemen omdat XP onwillig was. Toe maar:![]()
![]()
Die ben ik door de her- en her- en herinstallaties van XP juist kwijtgeraakt, vandaar.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:53 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
en? mag ik 1 van je licenties?....
ik zou een klacht indienen...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Die ben ik door de her- en her- en herinstallaties van XP juist kwijtgeraakt, vandaar.
Je mag mijn gratis wel hebben. Ziet er niet naar uit dat het hier gaat werken en ik ben er ook gewoon 200% klaar mee. Pm me maar even, krijg je me wachtwoord en account adres.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:53 schreef Polonium-120 het volgende:
en? mag ik 1 van je licenties?....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |