Bij mij. Maar ik heb m'n kraam al dichtgegooid, alles is al weggegeven.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:42 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ok... en waar had ik mij kunnen aanmelden voor 'gratis' streams?...
dankje, maar zijn alle 100 licenties niet al vergeven?...quote:
kun je er nog een paar bij scharrelen?...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:52 schreef Day het volgende:
[..]
Bij mij. Maar ik heb m'n kraam al dichtgegooid, alles is al weggegeven.
ik was op vakantie... ik wist het niet...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:52 schreef Day het volgende:
[..]
Bij mij. Maar ik heb m'n kraam al dichtgegooid, alles is al weggegeven.
Why not, Day?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:54 schreef Polonium-120 het volgende:
kun je er nog een paar bij scharrelen?...
Laat me met rust!quote:
Okay, als jij niet klaar wilt staan voor de vaste streamers dan doe ik het wel.quote:
Ik ben achter de schermen bezig. Nog even en ik wordt op de spamlijst gezet bij DGKquote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:05 schreef APK het volgende:
[..]
Okay, als jij niet klaar wilt staan voor de vaste streamers dan doe ik het wel.
wees blij, het is de hele dag al ellende met de streams.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:55 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik was op vakantie... ik wist het niet...
Dat zijn er 2 meer dan ik...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:14 schreef avonne het volgende:
[..]
wees blij, het is de hele dag al ellende met de streams.
Wacht maar een week of zo tot Tien het op orde heeft.
De Fokkonijntjes... pardon... proefkonijntjes lijden onnodig.
(* nog steeds maar 2 streams hier )
troost je... ik zie lege bedden en hoor Natasia neuzelen.quote:
ik heb besloten om niet para te worden...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:14 schreef avonne het volgende:
[..]
wees blij, het is de hele dag al ellende met de streams.
Wacht maar een week of zo tot Tien het op orde heeft.
De Fokkonijntjes... pardon... proefkonijntjes lijden onnodig.
(* nog steeds maar 2 streams hier )
Toch is het zonde van de moeite die o.a. Day heeft gedaan.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:18 schreef avonne het volgende:
[..]
troost je... ik zie lege bedden en hoor Natasia neuzelen.
Je mist niks.
en morgen waarschijnlijk beide streams op de voorpui
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:13 schreef Day het volgende:
Ik ben achter de schermen bezig. Nog even en ik wordt op de spamlijst gezet bij DGK
I'm beyond helping, vanaf nu ga ik alleen nog maar beledigen.quote:En ik wist gewoon dat jij zo lief zou zijn om de andere FOK!-ers zou helpen.![]()
Die moeite valt mee, hoor. Ik heb alleen maar e-mailadressen verzameld en doorgestuurd.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Toch is het zonde van de moeite die o.a. Day heeft gedaan.
Och, ik leer er wel mee leven hoor.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:24 schreef Day het volgende:
[..]
Die moeite valt mee, hoor. Ik heb alleen maar e-mailadressen verzameld en doorgestuurd.
Wat wel frustrerend is, is dat er een klein groepje gewoon geen streams heeft, wát ze ook doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |