Nee hoor...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:47 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ik ook niet via de 10 site, maar via http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2 komt die pop-up ook wel tevoorschijn.
Geen idee, ging helemaal automatisch.quote:
ja, maar maakt geen verschilquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:44 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je het al geprobeerd met de firewall en virusscanner uitgeschakeld?
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:48 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
sorry hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
sorry hoor
Ik ben heul gelukkig voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Graag gedaan.quote:
Geen ideequote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:53 schreef markoootje het volgende:
Weet iemand of dit allemaal ook op een mac kan?! Verlopig krijg ik nog helemaal niets.......
Doe nou eens niet zo zuur. Als je ziet hoe opgewonden blij mensen zijn, daar krijg ik nou echt een gulle glimlach van op mijn lippen. Onbetaalbaar.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:34 schreef voyeur het volgende:
Meer streamers die gaan betalen en gratis supportmedewerkers. Goede actie van Tien!
[..]
sorry hoor
Bij mij is het al dagen 3 streams (maximaal) en na maanden prutsen vertik ik het om nog langer de schuld bij mijn pc te zoeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe het wel met 3. Volgende week 2. Dan een week 1 stream, en dan.... kauwgom kauwen.
Graag. Heb Norton wel gehad, nu niet meer.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:41 schreef Talitha het volgende:
[..]
Die grijze schermpjes heb ik in het verleden ook gehad. Had bij mij te maken met mijn instellingen van Norton Internet Security. Vraag me niet precies welke, dat weet ik niet uit m'n hoofd. Ik wil zo nodig vanavond thuis wel even kijken?
Thanx APK.quote:
Is niet zuur hoor. Zit met een brede grijns het effect van die actie te lezen. Zoveel blijdschap voor 3,95E kon ik me niet voorstellen. Vind het wel een groot succes voor Tien en daar ze hier ook mee lezen wou ik ze graag feliciteren.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:01 schreef Ifa het volgende:
[..]
Doe nou eens niet zo zuur. Als je ziet hoe opgewonden blij mensen zijn, daar krijg ik nou echt een gulle glimlach van op mijn lippen. Onbetaalbaar.![]()
Dat heet leed vermaak.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:10 schreef voyeur het volgende:
[..]
Is niet zuur hoor. Zit met een brede grijns het effect van die actie te lezen. Zoveel blijdschap voor 3,95E kon ik me niet voorstellen. Vind het wel een groot succes voor Tien en daar ze hier ook mee lezen wou ik ze graag feliciteren.
Voyeur bedoelt ook dat hij vol blijdschap is.quote:
Van harte, ook van mij. Ik mag toch wel hopen dat het succes binnenkort geprolongeerd gaat worden met 1 maand reclamevrije streams.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:10 schreef voyeur het volgende:
[..]
Is niet zuur hoor. Zit met een brede grijns het effect van die actie te lezen. Zoveel blijdschap voor 3,95E kon ik me niet voorstellen. Vind het wel een groot succes voor Tien en daar ze hier ook mee lezen wou ik ze graag feliciteren.
niet via 10 kijken, dan heb je nooit reclamesquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:19 schreef Ifa het volgende:
[..]
Van harte, ook van mij. Ik mag toch wel hopen dat het succes binnenkort geprolongeerd gaat worden met 1 maand reclamevrije streams.![]()
sommige leren het ook nooit hequote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:21 schreef mootie het volgende:
[..]
niet via 10 kijken, dan heb je nooit reclames![]()
Ik zal eens even wat research doen. brbquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:22 schreef Fonk het volgende:
..
Onzin, je mist de point. Zo'n beetje alle online-diensten lopen niet meteen vlekkeloos.quote:
Ik ga um echnie uitleggen.quote:
Nee hoor, ik zit de hele dag al #$%$#^& opnieuw op te starten vanwege een $%^$%@ XP installatie. En als ik dan inlog op de DGK site, heb ik nog steeds betaald. Maar ik weet niet of dat voor 1 dag betalen anders is.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:22 schreef Fonk het volgende:
Wat ik heel gek vind, en weet niet of jullie dat ook hebben is :
Alles gaat prima op de goude kooi site live streams.
Ik kon idd 1 maand ' gratis ' kijken, met download wallet idd.
daar kwam ik pas later achter, dus heb ik eerts 1 dag gedaan om te proberen.
Gaat natuurlijk van je wallet af (das logisch)
Maar als je je PC op nieuw opstart.. of bijvoorbeeld een ghost restored. Moet je weer opnieuw betalen!?
Je moet dus je PC aan houden als je de hele maand wil kijken.
Als je 1 dag neemt, mag je de streams niet uit zetten want dan moet je weer betalen.
Heeft iemand anders dit ook? dus PC uit cookies weg Temp etc reboot en je moet weer na het inloggen betalen?
Tuurlijk niet, die licentie blijft geldig voor de periode dat je ervoor betaalt.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:35 schreef Disana het volgende:
Maar ik weet niet of dat voor 1 dag betalen anders is.
Bedankt!quote:
Dat gaat John aan zijn vriend Bill vertellen!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:40 schreef kleinzusje het volgende:
ik heb zelf een illegale windows versie en media 9.
Loes beschermt/d me welquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:42 schreef APK het volgende:
[..]
Dat gaat John aan zijn vriend Bill vertellen!![]()
boxen aan ?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:45 schreef Marrije het volgende:
Ik had al mijn schermen weggeklikt. En ik probeer nu weer streams te kijken, dat lukt maar opeens is mijn geluid weg??
Waarom het per IP is begrijp ik niet, als ik iets koop wil ik het op iedere pc kunnen bekijken, naaiers !quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:41 schreef Fonk het volgende:
[..]
Bedankt!
Ik kijk altijd via jou site. Maar we moeten idd eerst weten of je je pc uit kan zetten, of schoonmaken. en je niet weer moet betalen.
En tip voor jou pagina, misschien 1 stream tegelijk starten op auto. omdat er meteen een login komt, anders krijg je er 4. 4 popups voor licence.
Maar goed, wacht af.. thx al vast
Hier ook hetzelfde.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:50 schreef blomst het volgende:
Ik blij, kreeg zomaar een pop-up die ik eerst nog niet had.
Maar helaas meer dan dit werd het niet![]()
[afbeelding]
Nee ik had helemaal niks veranderd, zo gek!!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:51 schreef kleinzusje het volgende:
[afbeelding]
Klik op volume
en vink daar iets aan of uit
Ik wil je eventueel wel helpen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:51 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hier ook hetzelfde.
Zit me suf te piekeren en verknal al mijn instellingen.
Maar verder komen ho maar.![]()
Je kent de usericon van Danny ?????quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:57 schreef Gert het volgende:
Bij mij doet-ie het, maar FireFox gaf een hoop gezeik, dus het draait nu op IE.
En dan mag ik nog niet eens klagen als ik jou en Blomst zie stoeien. . .quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit is me het dagje wel (haaruitruksmiley)
Hij heeft inmiddels een andere.quote:
lijktquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij heeft inmiddels een andere.
WMP doet het ook trouwens, maar jouw site lijkt uit de lucht, HiDiHo?
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik wil je eventueel wel helpen.
Heb je MSN?
Volgens mij gaat het op IP maar hoe het dan zit met users die een dynamische ip hebben, geen idee,quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:01 schreef Fonk het volgende:
Bedankt voor het checken Hidiho.
Maar als je nu na het opstarten van je pc weer naar de siite van 10 gaat, inloggen dan moet je toch weer betalen?
Ik krijg echt steeds het betaal scherm.
Je zou denken, je betaal 1 keer voor 1 maand, dat word in je mail / ID ofzo gezet. Dan als je de dag er na weer op de site komt van 10 en inlogd je niet WEER dat betaal scherm krijgt!
Ben ik nu echt zo gek? hahahaha of mijn PC is ziek dan hoor pff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |