Je moet wel geregristreerd staan bij Tien(sorry als dat al benoemd isquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Rooie ligt blijkbaar nog 1 stapje achter op je, die krijgt het 3.95 schermpje niet eens ;-(
Niet alleen Rooie, lieverd..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Rooie ligt blijkbaar nog 1 stapje achter op je, die krijgt het 3.95 schermpje niet eens ;-(
Als je op deze pagina iets omlaag scrollt naar de witte letters, en Walli aanklikt, en op de nieuwe pagina rechtsboven je geld controleert, staat het bedrag van 3,95 er dan?quote:
Er staat nergens meer walli.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Als je op deze pagina iets omlaag scrollt naar de witte letters, en Walli aanklikt, en op de nieuwe pagina rechtsboven je geld controleert, staat het bedrag van 3,95 er dan?
Voor mij werkt het nuquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:01 schreef Day het volgende:
Ik heb even met de redactie gemaild, rooie3, mootie, Ian, Veulen en Blomst.
Hopenlijk komt er snel een oplossing.
er staat geen walli meer.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Als je op deze pagina iets omlaag scrollt naar de witte letters, en Walli aanklikt, en op de nieuwe pagina rechtsboven je geld controleert, staat het bedrag van 3,95 er dan?
Je bent een engelquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:01 schreef Day het volgende:
Lief van je.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:01 schreef Day het volgende:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:01 schreef Day het volgende:
Graag gedaan!quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:01 schreef Day het volgende:
Je moet ook geen Walli hebben, maar wallet.quote:
Jij welquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:05 schreef Day het volgende:
[..]
Graag gedaan!
pssst, mag ik je mailen, ik heb nu je e-mailadres!![]()
ik kan ook geen filmpjes bekijken op de tiensite.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:11 schreef Htje het volgende:
Heb hetzelfde probleem. Ook al van alles geprobeerd.
Ik heb nu ook iets anders ontdekt. Als ik een video wil
afspelen op de Gouden Kooi log ik in, speelt hij een kort
voorbeeldfragment af, als ik daarna op "bekijk volledige
video" klik opent hij een nieuw schermpje dat helemaal grijs
is, hij speelt niets af. Zou dit met hetzelfde probleem te maken
kunnen hebben?
mediaplayer 10 / 11 al opnieuw geinstalleerd ?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:12 schreef rooie3 het volgende:
[..]
ik kan ook geen filmpjes bekijken op de tiensite.
Heb ik net gedaan.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
mediaplayer 10 / 11 al opnieuw geinstalleerd ?
Dat probleem heb ik ook op de gouden kooi site.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:11 schreef Htje het volgende:
kunnen hebben?
Komt mij ook bekend voor ... Ik voorzie straks grote frustratie in huize Copycatquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:17 schreef blomst het volgende:
Dat probleem heb ik ook op de gouden kooi site.
Dat heb ik ook gehad enik heb toen updates geinstalleerd en toen deed ie het op een gegeven moment wel.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:11 schreef Htje het volgende:
kunnen hebben?
alles is hier geupdate maar geen veranderingen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gehad enik heb toen updates geinstalleerd en toen deed ie het op een gegeven moment wel.
ook de DRM update geinstalleerd?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:25 schreef blomst het volgende:
[..]
alles is hier geupdate maar geen veranderingen.
En welke van dat lijstje moet ik dan hebben?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ook de DRM update geinstalleerd?
http://www.microsoft.com/downloads/results.aspx?pocId=&freetext=DRM&DisplayLang=nl
en opnieuw opgestart natuurlijk
Ga eens ergens anders patsen met je werkende streams!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:38 schreef -Bubseltje- het volgende:
Trouwens voor diegene die wel iets kunnen ziende 2de stream doet het bij mij niet is dat bij jullie ook?
Ze werken allemaal prima bij mijquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:38 schreef -Bubseltje- het volgende:
Trouwens voor diegene die wel iets kunnen ziende 2de stream doet het bij mij niet is dat bij jullie ook?
klopt.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:38 schreef -Bubseltje- het volgende:
Die grijze schermpjes heb ik in het verleden ook gehad. Had bij mij te maken met mijn instellingen van Norton Internet Security. Vraag me niet precies welke, dat weet ik niet uit m'n hoofd. Ik wil zo nodig vanavond thuis wel even kijken?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:11 schreef Htje het volgende:
kunnen hebben?
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ga eens ergens anders patsen met je werkende streams!![]()
Same here, maar de tutorial was pwnentquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:42 schreef blomst het volgende:
Mooi uitgelegd, maar het probleem is dat ik dit:
[afbeelding]
niet krijg
Ik heb het net gedaan met de popup blocker van IE aan.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:41 schreef Ian_Nick het volgende:
APK, held...
Eensch kijken hoe ik die pop-up tevoorschijn krijg.
Via Florisd doen alle 4 streams het bij mijquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:38 schreef -Bubseltje- het volgende:
Dan mis je een update, dat had ik ook op een andere pcquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:42 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
niet krijg
Wtf!? No way in hell dat ik een goeie popupblocker hebquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:43 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb het net gedaan met de popup blocker van IE aan.
Heb je het al geprobeerd met de firewall en virusscanner uitgeschakeld?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:42 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
niet krijg
en wat voor update is dat??quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan mis je een update, dat had ik ook op een andere pc
Ik kreeg wel een melding dat ik me mediaplayer moest updaten, toen ik dat deed was het wel zichtbaar.
Ik ook niet via de 10 site, maar via http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2 komt die pop-up ook wel tevoorschijn.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:42 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
niet krijg
APK!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:39 schreef APK het volgende:
Hier een korte tutorial:
sorry hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ga eens ergens anders patsen met je werkende streams!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |