Gekkie, update gewoon even naar 11 voor de zekerheidquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:11 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb 9. Waarschijnlijk werkt het daarom niet. Jammer
(Als er iemand nog een maandje gratis wil mag ie me adres wel lenen)
Oh, dat probleem zal ik vanavond ook wel krijgen. Waar download je MP 11?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:11 schreef Veulen het volgende:
Ik heb 9. Waarschijnlijk werkt het daarom niet. Jammer
(Als er iemand nog een maandje gratis wil mag ie me adres wel lenen)
Ik heb deze en ook een zwarte stream: http://www.radio.nl/degoudenkooi/quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:08 schreef avonne het volgende:
Ik heb trouwens maar 3 streams.
Is bij iedereen stream 2 zwart?
Ik heb het gewoon via automatic updates gedaanquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, dat probleem zal ik vanavond ook wel krijgen. Waar download je MP 11?
![]()
10 en 11 is alleen voor XP en dat draait dit ouwe bakje niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:12 schreef mootie het volgende:
Gekkie, update gewoon even naar 11 voor de zekerheid
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
10 en 11 is alleen voor XP en dat draait dit ouwe bakje niet.
Helaas helpt dat niet, tenminste als jij ook geen betaalpop-up krijgt.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:11 schreef rooie3 het volgende:
Ik had 10 ben nu 11 aan het installeren.
Je bent wel ingelogd bij tien?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:14 schreef blomst het volgende:
[..]
Helaas helpt dat niet, tenminste als jij ook geen betaalpop-up krijgt.![]()
Weet iemand hoe ik die betaalpop-up wel kan krijgen?
Moet ik iets aan de instellingen van mij pc veranderen?
ik heb de pop-up blokering neet aan staan.
http://www.microsoft.com/downloads/browse.aspx?displaylang=nl&productID=E90364FD-31DE-47CD-B158-1B64A1B71B30quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:13 schreef Copycat het volgende:
Oh, dat probleem zal ik vanavond ook wel krijgen. Waar download je MP 11?
![]()
Ik ben echt heel erg blond in dit soort zaken, dus vergeef me ...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:13 schreef mootie het volgende:
Ik heb het gewoon via automatic updates gedaan
Veulen!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:16 schreef Veulen het volgende:
http://www.microsoft.com/downloads/browse.aspx?displaylang=nl&productID=E90364FD-31DE-47CD-B158-1B64A1B71B30
Hier dus
Ik zat even te speuren en toen heb ik automatic updates van wmp op dagelijks gezet en binnen 10 minuten was het feest.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben echt heel erg blond in dit soort zaken, dus vergeef me ...
Maar automatic updates doet je pc toch eens in de zoveel tijd automatisch bij het afsluiten?
Of kan ik dat handmatig opzoeken?
Oh god, wat voel ik me dom.
Asjequote:
Ja ik ben gewoon ingelogd bij tien en ik heb ondertussen wel 100 keer geprobeert de laatste drie uur.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Je bent wel ingelogd bij tien?
Dan een streampje aanklikken, gewoon blijven proberen, bij mij kwam ie ook pas na een keer of 3.
Mootie, jij ook Mucho Gracias!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:18 schreef mootie het volgende:
Ik zat even te speuren en toen heb ik automatic updates van wmp op dagelijks gezet en binnen 10 minuten was het feest.
Onder tools in wmp.![]()
Je hebt nog steeds niet gezegd wat je wel te zien krijgt.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:14 schreef blomst het volgende:
[..]
Helaas helpt dat niet, tenminste als jij ook geen betaalpop-up krijgt.![]()
Weet iemand hoe ik die betaalpop-up wel kan krijgen?
Moet ik iets aan de instellingen van mij pc veranderen?
ik heb de pop-up blokering neet aan staan.
hmmm misschien gewoon nog even geduld, bij mij werkte het ook pas rond 2 uur/half3quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:19 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja ik ben gewoon ingelogd bij tien en ik heb ondertussen wel 100 keer geprobeert de laatste drie uur.
De gratis abonnementen zijn helaas op.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:20 schreef Myriam1978 het volgende:
Ok hoe doe ik mee aan deze actie?
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:21 schreef avonne het volgende:
[..]
De gratis abonnementen zijn helaas op.
Je zult moeten betalen...
Troost je, ik heb wel meegedaan en krijg die dingen ECHT niet aan de praatquote:
eerst krijg ik dit te zienquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:20 schreef avonne het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds niet gezegd wat je wel te zien krijgt.
Ik raad je aan niet via de Tien site te doen, die heeft kuren.
Neem Hidiho http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
Zie je onder stream 4 een tekst als "gebruikersrechten opvragen wordt geladen"?
Bij de eerste beeldje moet je op de 3,95 klikken, wat gebeurt er dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:25 schreef blomst het volgende:
[..]
eerst krijg ik dit te zien
[afbeelding]
Dan klik ik dus een van de onderstaande streams aan en dan krijg ik dit
[afbeelding]
verder gebeurt er niets.
Bij Hidiho krijg ik dit te zien
[afbeelding]
Komt het niet gewoon door je verouderde versie van Media Player?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Troost je, ik heb wel meegedaan en krijg die dingen ECHT niet aan de praat![]()
Ik zie dus net zoveel als jij![]()
Met uiteraard de bonus dat 99 fokkers mijn e-mail hebben![]()
Ik ben diep beledigdquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:28 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Komt het niet gewoon door je verouderde versie van Media Player?
nietsquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Bij de eerste beeldje moet je op de 3,95 klikken, wat gebeurt er dan?
Geluid is er momenteel niet, dus geen probleem.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:30 schreef maril het volgende:
Ik heb eebn hogere media player erop gegooid nr 11 heb nu wel beeld maar geen geluid.
wat heb je dan verandert.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:29 schreef Day het volgende:
Voor de mensen die nog steeds geen streams hebben: misschien moet je even naar de internetinstellingen van je pc kijken? Ik kreeg nl. eerst ook geen pop-upvenster en ook nog een beveiligingswaarschuwing. Heb toen zitten klooien met mijn internetinstellingen en toen werkte het wel.
Ik heb maar wat zitten klooien, eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:32 schreef blomst het volgende:
[..]
wat heb je dan verandert.
IK krijg wel andere pop-ups alleen de betaalpop-up niet.
Hebben we dus samen precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:32 schreef blomst het volgende:
[..]
wat heb je dan verandert.
IK krijg wel andere pop-ups alleen de betaalpop-up niet.
Ik verwijs dit expiriment van talpa naar de prullebak. Als je dit gelazer elke maand gaat krijgen... Of zelfs elke keer.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:34 schreef Day het volgende:
Ik heb maar wat zitten klooien, eerlijk gezegd.![]()
Maar krijg je een beveiligingswaarschuwing? Als dat niet zo is, ligt het daar in ieder geval niet aan.
Wat raar dat het niet werkt bij jou!!![]()
Dus als jullie op 3.95 klikken gaat ie op zwart?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:36 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hebben we dus samen precies hetzelfde.
Hoop dat we erachter komen.
Ik ben dus niet de enigequote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Jezus, wat een gekloot...
Ik heb ongeveer alle wijze raad van iedereen op lopen volgen en er gebeurd werkelijk van alles maar streams heb ik dus niet.
Flikker die dingen maar gewoon weer op gratis, Tien.
Enne Loes...
Ik heb nu dus ook JOUW mail adres.![]()
Ben ik nou echt de enige bij wie die 3,95 niet eens clickable is!?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Dus als jullie op 3.95 klikken gaat ie op zwart?
Loes antwoord nietquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:37 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik verwijs dit expiriment van talpa naar de prullebak. Als je dit gelazer elke maand gaat krijgen... Of zelfs elke keer.
(Ik heb vriendinnetje Loes maar even gemaild met probleem)
Kregen we dat schermpje maar van 3.95.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Dus als jullie op 3.95 klikken gaat ie op zwart?
Die 3,95 in het eerste scherm ging nog wel bij mij, maar ik kon de wallet niet selecteren.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ben ik nou echt de enige bij wie die 3,95 niet eens clickable is!?![]()
Yep, als het me lukt zal ik je zeggen waar het bij mij aan lag, en als het jouw lukt hou je mij dan op de hoogte?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:36 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hebben we dus samen precies hetzelfde.
Hoop dat we erachter komen.
Doe ik.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:40 schreef blomst het volgende:
[..]
Yep, als het me lukt zal ik je zeggen waar het bij mij aan lag, en als het jouw lukt hou je mij dan op de hoogte?
Bij mij dus ook niet. Nog steeds niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:39 schreef mootie het volgende:
Die 3,95 in het eerste scherm ging nog wel bij mij, maar ik kon de wallet niet selecteren.
Rooie ligt blijkbaar nog 1 stapje achter op je, die krijgt het 3.95 schermpje niet eens ;-(quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:40 schreef blomst het volgende:
[..]
Yep, als het me lukt zal ik je zeggen waar het bij mij aan lag, en als het jouw lukt hou je mij dan op de hoogte?
Die komt er toch standaard op, maar kun je niet aanklikken.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Rooie ligt blijkbaar nog 1 stapje achter op je, die krijgt het 3.95 schermpje niet eens ;-(
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |