quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:33 schreef getl0st het volgende:
[..]
en dan ook op hidiho zijn site komt de popup niet?![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:33 schreef Leandra het volgende:
En excuusmail van mevr. Zwoll binnen...
Niet ge bcc-ed iig!quote:Mijn excuses. Stomme fout van mijn kant...Nogmaals sorry.
Groet,
Loes van Zwoll
Redactiecoördinator Crossmedia
De Gouden Kooi
Hier ook....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:33 schreef Leandra het volgende:
En excuusmail van mevr. Zwoll binnen...
Ik had dezelfde tekst binnen... met het zelfde gebrek aan spatie tussen de laatste punt en "Nogmaals"quote:
Ik weet jouw mailadres te wonen!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:37 schreef Black_king het volgende:
Hier ook....![]()
Laten we afspreken dat iedereen die het mailtje gehad heeft, daar geen misbruik van maakt !
Kunnen we dat afspreken ?![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik weet jouw mailadres te wonen!
Ik zou niet weten hoe ik misbruik ervan zou kunnen maken, laat staan wélk misbruik, dus ik ben voor.
Afgespreektquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:37 schreef Black_king het volgende:
[..]
Hier ook....![]()
Laten we afspreken dat iedereen die het mailtje gehad heeft, daar geen misbruik van maakt !
Kunnen we dat afspreken ?![]()
Ik zie een fok!-er op de lijst staan die het gratis maandje niet wilde omdat die 3,95 niet boeide.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:39 schreef Copycat het volgende:
Ik weet jouw mailadres te wonen!
Ik zou niet weten hoe ik misbruik ervan zou kunnen maken, laat staan wélk misbruik, dus ik ben voor.
Ik zag hem wel, maar hij kon niet aangeklikt worden, tot een minuut of 10 geleden.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:39 schreef avonne het volgende:
[..]
iets naar beneden scrollen ?
"download wallet" staat onderaan
Oe... daar kun je flink misbruik van maken!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:45 schreef APK het volgende:
Ik zie een fok!-er op de lijst staan die het gratis maandje niet wilde omdat die 3,95 niet boeide.![]()
Had ik ook meer dan een uur last van, opeens werkte het wel.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:46 schreef Veulen het volgende:
Ik loop ook tegen een probleem aan. Als ik download wallet wil klicken gaat ie niet verder.
Ik heb wel gezien dat een bekende streamer eerst het aanbod afsloeg en later vannacht in de COS alsnog zijn gratis maand accepteerde. Misschien is dat dezelfde persoon?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:45 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zie een fok!-er op de lijst staan die het gratis maandje niet wilde omdat die 3,95 niet boeide.![]()
Dit is dus wat ik bedoel, Talitha.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:50 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb wel gezien dat een bekende streamer eerst het aanbod afsloeg en later vannacht in de COS alsnog zijn gratis maand accepteerde. Misschien is dat dezelfde persoon?
Hij was gewoon galant. Die arme Day kreeg de 100 niet volquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:50 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb wel gezien dat een bekende streamer eerst het aanbod afsloeg en later vannacht in de COS alsnog zijn gratis maand accepteerde. Misschien is dat dezelfde persoon?
Ben toch benieuwd wat je wel te zien krijgt.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:48 schreef rooie3 het volgende:
ik krijg geen betaalpop ups.
Ben al drie uur bezig.
Day, je legt mijn opmerking verkeerd uit. Ik vraag niet naar namen. Ik geef alleen maar aan dat dit niet iemand hoeft te zijn die Nee roept en vervolgens stiekem Ja doet.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:53 schreef Day het volgende:
[..]
Dit is dus wat ik bedoel, Talitha.
Laten we dit nou niet doen, a.u.b.
ik klik de stream op tien site aan en dan krijg ik zwart beeld.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:58 schreef avonne het volgende:
[..]
Ben toch benieuwd wat je wel te zien krijgt.
1 stream?
onder stream 4 iets van "gebruikersrechten opvragen wordt geladen"?
Welke browser gebruik je ?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:00 schreef rooie3 het volgende:
[..]
ik klik de stream op tien site aan en dan krijg ik zwart beeld.
ook op die andere site krijg ik dat.
IE inderdaad.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:57 schreef MissHobje het volgende:
Voor de mensen waarin het niet werkt ?
Ik had eerder ook gedoe in firefox.. maar met internet explorer werkt het prima..
Gewoon naar de tien site gaan.. daar onder een stream bekijk aan klikken en verder de handelingen uit de email volgen.
Moet lukken.. althans hier wel op die manier in IE.. maar in FF dus niet.
Ik hoop dat je hier dan wat aan hebt.
waarschijnlijk staat er onder de stream: Wachten op gebruiksovereenkomst oid, kan lang duren.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:00 schreef rooie3 het volgende:
Ik zou het zowiezo niet op de Tien site doen, want die heeft heel veel kuren, dus sluit die maar af.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:00 schreef rooie3 het volgende:
[..]
ik heb hetzelfde ik gebruik EIquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:00 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Welke browser gebruik je ?
Dat kan ook veel uitmaken.
die heeft bij mij ook kuren, streams van VOLquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:08 schreef avonne het volgende:
Ik heb trouwens maar 3 streams.
Is bij iedereen stream 2 zwart?
Ik heb 9. Waarschijnlijk werkt het daarom niet. Jammerquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:05 schreef mootie het volgende:
welke versie mediaplayer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |