quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:33 schreef getl0st het volgende:
[..]
en dan ook op hidiho zijn site komt de popup niet?![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:33 schreef Leandra het volgende:
En excuusmail van mevr. Zwoll binnen...
Niet ge bcc-ed iig!quote:Mijn excuses. Stomme fout van mijn kant...Nogmaals sorry.
Groet,
Loes van Zwoll
Redactiecoördinator Crossmedia
De Gouden Kooi
Hier ook....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:33 schreef Leandra het volgende:
En excuusmail van mevr. Zwoll binnen...
Ik had dezelfde tekst binnen... met het zelfde gebrek aan spatie tussen de laatste punt en "Nogmaals"quote:
Ik weet jouw mailadres te wonen!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:37 schreef Black_king het volgende:
Hier ook....![]()
Laten we afspreken dat iedereen die het mailtje gehad heeft, daar geen misbruik van maakt !
Kunnen we dat afspreken ?![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik weet jouw mailadres te wonen!
Ik zou niet weten hoe ik misbruik ervan zou kunnen maken, laat staan wélk misbruik, dus ik ben voor.
Afgespreektquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:37 schreef Black_king het volgende:
[..]
Hier ook....![]()
Laten we afspreken dat iedereen die het mailtje gehad heeft, daar geen misbruik van maakt !
Kunnen we dat afspreken ?![]()
Ik zie een fok!-er op de lijst staan die het gratis maandje niet wilde omdat die 3,95 niet boeide.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:39 schreef Copycat het volgende:
Ik weet jouw mailadres te wonen!
Ik zou niet weten hoe ik misbruik ervan zou kunnen maken, laat staan wélk misbruik, dus ik ben voor.
Ik zag hem wel, maar hij kon niet aangeklikt worden, tot een minuut of 10 geleden.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:39 schreef avonne het volgende:
[..]
iets naar beneden scrollen ?
"download wallet" staat onderaan
Oe... daar kun je flink misbruik van maken!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:45 schreef APK het volgende:
Ik zie een fok!-er op de lijst staan die het gratis maandje niet wilde omdat die 3,95 niet boeide.![]()
Had ik ook meer dan een uur last van, opeens werkte het wel.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:46 schreef Veulen het volgende:
Ik loop ook tegen een probleem aan. Als ik download wallet wil klicken gaat ie niet verder.
Ik heb wel gezien dat een bekende streamer eerst het aanbod afsloeg en later vannacht in de COS alsnog zijn gratis maand accepteerde. Misschien is dat dezelfde persoon?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:45 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zie een fok!-er op de lijst staan die het gratis maandje niet wilde omdat die 3,95 niet boeide.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |