Zie je de streams op de site van 10 wel? Zo niet, kan het dan zijn dat je niet met Windows Mediaspeler versie 10 werkt? Die is noodzakelijk.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:59 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik sta ingelogd op de goudenkooisite, maar welke streams ik ook krijg ik krijg geen betaalpop-up
de pop-upblokkering staat niet ingesteld, dus daar kan het ook niet aan liggen.
De kleine streams zie ik wel.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Zie je de streams op de site van 10 wel? Zo niet, kan het dan zijn dat je niet met Windows Mediaspeler versie 10 werkt? Die is noodzakelijk.
Ja en nee, het gaat per IP en DRM (Digital Rights Management) van de Media Player.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:58 schreef Leandra het volgende:
Het gaat dus op IP want er wordt niet opnieuw om een inlog gevraagd.
Kijk.. dat is goed nieuws... ik denk dat ik dan maar eens moet zorgen dat ik de internet verbinding van de kid weer heel snel aan de praat krijg... die is volgende week toch weg dus dan kan zijn PC lekker naar mijn slaapkamer verhuizenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:03 schreef APK het volgende:
[..]
Ja en nee, het gaat per IP en DRM (Digital Rights Management) van de Media Player.
Je kunt dus niet op twee computers in een netwerk -met hetzelfde IP- kijken.
Anyways, de streams doen het en ik zie dat het mooi weer is, ik ga lekker naar buiten.
Merci Day!![]()
Thanks!!!!! Nu doet ie het welquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:01 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik heb het ook.
Let op: in het eerste venster zie je bij je wallet: 0 staan. Daar op klikken. Daarna moet je je mail adres en PW van Talpa site intoetsen. Dan kom je in je wallet en tada... ziet dat daar 3,95 in zit.
Dan is het dus een kwestie van nog moeten 'betalen'. Ik kan zo niet meer bedenken wat er mis kan zijn als je bent ingelogd van de juiste computer (IP adres). Als je op diezelfde pagina op Walli klikt en je saldo opvraagt (rechts boven), staat er dan 3,95?quote:
Phew en joepie... welkom terug bij de clubquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
Thanks!!!!! Nu doet ie het wel![]()
![]()
Ook dank aan Fok! & Tien![]()
![]()
Tjees, mijn klomp breekt........quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:08 schreef Leandra het volgende:
Zo... en die achterlijke Loes Zwol van Talpa wordt bij deze bedankt.......
Wel eens van BCC gehoord?! En dan bedoel ik niet die witgoedboer![]()
Kan je ook de opties niet aanklikker?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:07 schreef blomst het volgende:
Al zou ik willen betalen dan lukt het me nog niet
Huh? wat is er aan de hand?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:11 schreef Black_king het volgende:
[..]
Tjees, mijn klomp breekt........![]()
![]()
![]()
Niet jouw schuld, hoor Day...... Maar alle gegevens liggen nu op straat.....
![]()
Alle email-adressen staan in de mail die we hebben gekregen van Talpa. Maakt mij persoonlijk niets uit, maar ik begrijp dat sommige mensen dat vervelend vinden.quote:
Wonderkind Loes Zwol van Talpa heeft alle fokkers een mailtje gestuurd met daarin de aanwijzingen van hoe gebruik te maken van hun maandje gratis FOK...quote:
Maakt mij niet uitquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wonderkind Loes Zwol heeft alle fokkers een mailtje gestuurd met daarin de aanwijzingen van hoe gebruik te maken van hun maandje gratis FOK...
En het gebruiken van BCC vond ze kennelijk niet nodig![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:08 schreef Leandra het volgende:
Zo... en die achterlijke Loes Zwol van Talpa wordt bij deze bedankt.......
Wel eens van BCC gehoord?! En dan bedoel ik niet die witgoedboer![]()
Goed idee.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:15 schreef avonne het volgende:
Laten we alle 100 even terugmailen en klagen
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:05 schreef pussydeluxe het volgende:
Beste FOK-ers…
Bij deze wil ik doorgeven dat jullie allemaal een maand lang gratis de streams kunnen bekijken.
- KLIK OP ‘BEKIJK’ ONDER 1 VAN DE STREAMS
- KIES ‘EEN MAAND’
- BETAALMETHODE ‘DOWNLOAD WALLET’
- DAN HEBBEN JULLIE ALLEMAAL 3,95 IN WALLET STAAN. BETAAL EN KIJK EEN MAAND GRATIS.
Mocht je al betaald hebben…geen paniek, het bedrag blijft gewoon staan.
Succes en kijkplezier.
Loes van Zwoll
Redactiecoördinator Crossmedia
De Gouden Kooi
quote:Loes,
Voor een coördinator cross media is het uitermate knullig de adressen van de mensen die je aanschrijft niet middels bcc verborgen te houden.
Lesje voor de volgende keer?
Groet,
Copycat
Ik ben het volledig met Leandra is. Er is zeer onzorgvuldig omgegaan met onze gegevens.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:18 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kijk even of ik er nog wat aan kan doen.
Fok beleid of niet, het strookt niet met mijn beleid om CC te versturen.. dus mevrouw Zwoll heeft van mij iig al een mailtjequote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:18 schreef Black_king het volgende:
[..]
Goed idee.
Of strookt het met het FOK! Beleid ?![]()
ik heb ook een "leeg" adres gebruikt. Laat de spam maar komen!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:16 schreef Copycat het volgende:
Als je denkt dat het niet amateuristischer kan ...
Ben blij dat ik een copycat gmail adres heb.
Jij bent vriendelijker gebleven dan ik...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als je op 1 van de streams klikt op de Talpa site, dan komt er reclame (Geer & Goorquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:20 schreef blomst het volgende:
Helaas het lukt mij niet, ik heb ook geen mailtje gehad van mevr. van zwol.
Zelfs al zou ik willen betalen dan lukt het niet ik zal wel iets fout doen, want een betaalpop-up krijg ik niet eens.
Ik heb haar ook al uitgelegd wat BCC is.....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Fok beleid of niet, het strookt niet met mijn beleid om CC te versturen.. dus mevrouw Zwoll heeft van mij iig al een mailtje![]()
Dan ben ik benieuwd naar jouw mailtje!quote:
wat krijg je te zien als je deze neemt? http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:20 schreef blomst het volgende:
Zelfs al zou ik willen betalen dan lukt het niet ik zal wel iets fout doen, want een betaalpop-up krijg ik niet eens.
Op zijn minst tot het einde !quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:20 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben het volledig met Leandra is. Er is zeer onzorgvuldig omgegaan met onze gegevens.
Misschien heeft Talpa nog wat extra maanden gratis streamen in de aanbieding?
PM me even het mailadres dat je aan Day hebt gestuurd, dan kijk ik of je in de lijst staatquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:20 schreef blomst het volgende:
Hoe lang is lang??quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:24 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Als je op 1 van de streams klikt op de Talpa site, dan komt er reclame (Geer & Goor) en daarna verschijnt de betaal pop-up. Het duurt best lang, dus je moet ook even geduld hebben. Als dat niet direct lukt, je pagina F5-en en opnieuw proberen. Ik heb het zelf ook een paar keer moeten proberen.
Succes!
Ik heb ondertussen de mail van mevr,van zwol gehad, mar daar schiet ik ook weinig mee op.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:26 schreef avonne het volgende:
[..]
PM me even het mailadres dat je aan Day hebt gestuurd, dan kijk ik of je in de lijst staat
Bij Hidiho zijn site kreeg ik meteen de pop-up..quote:
Blomst, niet lullig bedoelt, je weet zeker dat je het e-mailadres voor Tien heb gegeven?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:28 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik heb ondertussen de mail van mevr,van zwol gehad, mar daar schiet ik ook weinig mee op.
Na ruggespraak blijk ik het binnen de grenzen te hebben gehoudenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd naar jouw mailtje!
Straks zet ze je op de zwarte streams lijst.
Ja, dat klopt wel.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:30 schreef Day het volgende:
[..]
Blomst, niet lullig bedoelt, je weet zeker dat je het e-mailadres voor Tien heb gegeven?
pop-up blocker heb ik uit gezet.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:28 schreef getl0st het volgende:
[..]
Bij Hidiho zijn site kreeg ik meteen de pop-up..
Heb je niet toevallig een pop-up blocker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |