Ja,mijn wallet is ook nog leegquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:25 schreef Disana het volgende:
Vervolg.
100 trouwe DGK Fokkers hebben een maand gratis gekregen, maar tot nog toe worstelen de meesten met de streams omdat hun wallet nog niet is gevuld en vanwege kennelijke opstartprobleempjes bij 10
Ik had je gepmd heb ik nu ook een maand gratis danquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:27 schreef Day het volgende:
Deze blijf open! Thx Disana!
We moeten toch wat terwijl we op een houtje zitten te bijtenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:27 schreef Day het volgende:
Deze blijf open! Thx Disana!
Iedereen die zich tot afgelopen nacht 01:45 uur heeft aangemeld, staat op de lijst. Als je te laat was, heb je een PM van me ontvangen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:29 schreef Brici het volgende:
[..]
Ik had je gepmd heb ik nu ook een maand gratis dan
Nu op me laptop krijg ik wel een popup maar daar staat dat ik moet betale
KKheb het gisteren middag gedaan en geen pm dus zal dat wel goed zijnquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:33 schreef Day het volgende:
[..]
Iedereen die zich tot afgelopen nacht 01:45 uur heeft aangemeld, staat op de lijst. Als je te laat was, heb je een PM van me ontvangen.
Hier idem....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:29 schreef Black_king het volgende:
Lege wallet hier..... Ook geen popup bij de tiensite, waar ik wel ingelogd ben, en ook video's kan zien....
Nou... ik heb liever dat jij wel streams hebt eigenlijk... jij bent van de goede weergaves enzoquote:
Ik krijg die pop-up overigens wel als ik gewoon naar floris of HiDiHo ga... en dan blijkt na het inloggen mijn wallet gewoon niet gevuld te zijn.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:38 schreef blomst het volgende:
nog steeds geen pop-ups?
Wat doe ik verkeerd?
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou... ik heb liever dat jij wel streams hebt eigenlijk... jij bent van de goede weergaves enzo![]()
![]()
Dan krijg ik ze ook niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik krijg die pop-up overigens wel als ik gewoon naar floris of HiDiHo ga... en dan blijkt na het inloggen mijn wallet gewoon niet gevuld te zijn.
Je hebt op betalen geklikt en dus betaald?? Of had je al een bedrag in je wallet zitten??quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:42 schreef Brici het volgende:
Het is gelukt er ston ooo wallet die laatste optie ik volde me gegevens in en dan betalen en nu doen de streams het:D:D
Idem. Eh... Joepie!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:41 schreef Black_king het volgende:
jajajjajajjajajajja ik heb streams !!!!!!!! wallet was gevuld !
ik had gewoon me gegevens ingevuld en toen kon ik op betalen drukken :Squote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je hebt op betalen geklikt en dus betaald?? Of had je al een bedrag in je wallet zitten??
Kies de laatste optie, eentje die de wallet aanvult.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je hebt op betalen geklikt en dus betaald?? Of had je al een bedrag in je wallet zitten??
En kijk wat God doet......quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:46 schreef Leandra het volgende:
En ze doen het hier![]()
Om vervolgens Brian te horen krijsen![]()
Hoe is de kwaliteit van jullie streams op andere dan de 10 pagina?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:46 schreef Leandra het volgende:
En ze doen het hier![]()
Om vervolgens Brian te horen krijsen![]()
just like the old days.....(BBstream)quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe is de kwaliteit van jullie streams op andere dan de 10 pagina?
Heb je gekeken of er al iets in je wallet zit waarmee je kunt betalen?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:48 schreef Dogga het volgende:
begrijp er niets meer van :S Ik hebnog steeds geen streams![]()
Dat is een beetje lastig, want ik kan de pop-up nu natuurlijk niet meer terughalen. De laatste optie* in de pop-up moet gecheckt worden, daarna kom je in een venster waarin een bedrag voor je wallet staat ingevuld. Je hoeft in dit venster alleen nog maar op Betalen te klikken.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:49 schreef Day het volgende:
Ok fijn, het lijkt er op dat ze nu met onze lijst bezig zijn.
Kan iemand even beschrijven wat je moet doen, a.u.b.?
eerst inloggen op de tien site (bovenin rechts) (voor de zekerheid)quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:49 schreef Day het volgende:
Ok fijn, het lijkt er op dat ze nu met onze lijst bezig zijn.
Kan iemand even beschrijven wat je moet doen, a.u.b.?
Hoe zie ik of ik een wallet heb?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je gekeken of er al iets in je wallet zit waarmee je kunt betalen?
Je moet geregistreerd staan bij 10, en ingelogd zijn. Hier http://www.hanff.nl/goudenkooi.php bijvoorbeeld krijg je een pop-up; als je de laatste optie checkt, zou je moeten zien dat er 3,95 euro in je wallet zit. Klik dan op betalen.quote:
Ik sta ingelogd op de goudenkooisite, maar welke streams ik ook krijg ik krijg geen betaalpop-upquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Je moet geregistreerd staan bij 10, en ingelogd zijn. Hier http://www.hanff.nl/goudenkooi.php bijvoorbeeld krijg je een pop-up; als je de laatste optie checkt, zou je moeten zien dat er 3,95 euro in je wallet zit. Klik dan op betalen.
Ik geloof dat ik dus mijn antwoord heb.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:58 schreef Leandra het volgende:
Het gaat dus op IP want er wordt niet opnieuw om een inlog gevraagd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |