Gekkie, update gewoon even naar 11 voor de zekerheidquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:11 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb 9. Waarschijnlijk werkt het daarom niet. Jammer
(Als er iemand nog een maandje gratis wil mag ie me adres wel lenen)
Oh, dat probleem zal ik vanavond ook wel krijgen. Waar download je MP 11?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:11 schreef Veulen het volgende:
Ik heb 9. Waarschijnlijk werkt het daarom niet. Jammer
(Als er iemand nog een maandje gratis wil mag ie me adres wel lenen)
Ik heb deze en ook een zwarte stream: http://www.radio.nl/degoudenkooi/quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:08 schreef avonne het volgende:
Ik heb trouwens maar 3 streams.
Is bij iedereen stream 2 zwart?
Ik heb het gewoon via automatic updates gedaanquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, dat probleem zal ik vanavond ook wel krijgen. Waar download je MP 11?
![]()
10 en 11 is alleen voor XP en dat draait dit ouwe bakje niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:12 schreef mootie het volgende:
Gekkie, update gewoon even naar 11 voor de zekerheid
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
10 en 11 is alleen voor XP en dat draait dit ouwe bakje niet.
Helaas helpt dat niet, tenminste als jij ook geen betaalpop-up krijgt.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:11 schreef rooie3 het volgende:
Ik had 10 ben nu 11 aan het installeren.
Je bent wel ingelogd bij tien?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:14 schreef blomst het volgende:
[..]
Helaas helpt dat niet, tenminste als jij ook geen betaalpop-up krijgt.![]()
Weet iemand hoe ik die betaalpop-up wel kan krijgen?
Moet ik iets aan de instellingen van mij pc veranderen?
ik heb de pop-up blokering neet aan staan.
http://www.microsoft.com/downloads/browse.aspx?displaylang=nl&productID=E90364FD-31DE-47CD-B158-1B64A1B71B30quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:13 schreef Copycat het volgende:
Oh, dat probleem zal ik vanavond ook wel krijgen. Waar download je MP 11?
![]()
Ik ben echt heel erg blond in dit soort zaken, dus vergeef me ...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:13 schreef mootie het volgende:
Ik heb het gewoon via automatic updates gedaan
Veulen!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:16 schreef Veulen het volgende:
http://www.microsoft.com/downloads/browse.aspx?displaylang=nl&productID=E90364FD-31DE-47CD-B158-1B64A1B71B30
Hier dus
Ik zat even te speuren en toen heb ik automatic updates van wmp op dagelijks gezet en binnen 10 minuten was het feest.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben echt heel erg blond in dit soort zaken, dus vergeef me ...
Maar automatic updates doet je pc toch eens in de zoveel tijd automatisch bij het afsluiten?
Of kan ik dat handmatig opzoeken?
Oh god, wat voel ik me dom.
Asjequote:
Ja ik ben gewoon ingelogd bij tien en ik heb ondertussen wel 100 keer geprobeert de laatste drie uur.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Je bent wel ingelogd bij tien?
Dan een streampje aanklikken, gewoon blijven proberen, bij mij kwam ie ook pas na een keer of 3.
Mootie, jij ook Mucho Gracias!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:18 schreef mootie het volgende:
Ik zat even te speuren en toen heb ik automatic updates van wmp op dagelijks gezet en binnen 10 minuten was het feest.
Onder tools in wmp.![]()
Je hebt nog steeds niet gezegd wat je wel te zien krijgt.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:14 schreef blomst het volgende:
[..]
Helaas helpt dat niet, tenminste als jij ook geen betaalpop-up krijgt.![]()
Weet iemand hoe ik die betaalpop-up wel kan krijgen?
Moet ik iets aan de instellingen van mij pc veranderen?
ik heb de pop-up blokering neet aan staan.
hmmm misschien gewoon nog even geduld, bij mij werkte het ook pas rond 2 uur/half3quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:19 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja ik ben gewoon ingelogd bij tien en ik heb ondertussen wel 100 keer geprobeert de laatste drie uur.
De gratis abonnementen zijn helaas op.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:20 schreef Myriam1978 het volgende:
Ok hoe doe ik mee aan deze actie?
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:21 schreef avonne het volgende:
[..]
De gratis abonnementen zijn helaas op.
Je zult moeten betalen...
Troost je, ik heb wel meegedaan en krijg die dingen ECHT niet aan de praatquote:
eerst krijg ik dit te zienquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:20 schreef avonne het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds niet gezegd wat je wel te zien krijgt.
Ik raad je aan niet via de Tien site te doen, die heeft kuren.
Neem Hidiho http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
Zie je onder stream 4 een tekst als "gebruikersrechten opvragen wordt geladen"?
Bij de eerste beeldje moet je op de 3,95 klikken, wat gebeurt er dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:25 schreef blomst het volgende:
[..]
eerst krijg ik dit te zien
[afbeelding]
Dan klik ik dus een van de onderstaande streams aan en dan krijg ik dit
[afbeelding]
verder gebeurt er niets.
Bij Hidiho krijg ik dit te zien
[afbeelding]
Komt het niet gewoon door je verouderde versie van Media Player?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Troost je, ik heb wel meegedaan en krijg die dingen ECHT niet aan de praat![]()
Ik zie dus net zoveel als jij![]()
Met uiteraard de bonus dat 99 fokkers mijn e-mail hebben![]()
Ik ben diep beledigdquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:28 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Komt het niet gewoon door je verouderde versie van Media Player?
nietsquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Bij de eerste beeldje moet je op de 3,95 klikken, wat gebeurt er dan?
Geluid is er momenteel niet, dus geen probleem.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:30 schreef maril het volgende:
Ik heb eebn hogere media player erop gegooid nr 11 heb nu wel beeld maar geen geluid.
wat heb je dan verandert.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:29 schreef Day het volgende:
Voor de mensen die nog steeds geen streams hebben: misschien moet je even naar de internetinstellingen van je pc kijken? Ik kreeg nl. eerst ook geen pop-upvenster en ook nog een beveiligingswaarschuwing. Heb toen zitten klooien met mijn internetinstellingen en toen werkte het wel.
Ik heb maar wat zitten klooien, eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:32 schreef blomst het volgende:
[..]
wat heb je dan verandert.
IK krijg wel andere pop-ups alleen de betaalpop-up niet.
Hebben we dus samen precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:32 schreef blomst het volgende:
[..]
wat heb je dan verandert.
IK krijg wel andere pop-ups alleen de betaalpop-up niet.
Ik verwijs dit expiriment van talpa naar de prullebak. Als je dit gelazer elke maand gaat krijgen... Of zelfs elke keer.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:34 schreef Day het volgende:
Ik heb maar wat zitten klooien, eerlijk gezegd.![]()
Maar krijg je een beveiligingswaarschuwing? Als dat niet zo is, ligt het daar in ieder geval niet aan.
Wat raar dat het niet werkt bij jou!!![]()
Dus als jullie op 3.95 klikken gaat ie op zwart?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:36 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hebben we dus samen precies hetzelfde.
Hoop dat we erachter komen.
Ik ben dus niet de enigequote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Jezus, wat een gekloot...
Ik heb ongeveer alle wijze raad van iedereen op lopen volgen en er gebeurd werkelijk van alles maar streams heb ik dus niet.
Flikker die dingen maar gewoon weer op gratis, Tien.
Enne Loes...
Ik heb nu dus ook JOUW mail adres.![]()
Ben ik nou echt de enige bij wie die 3,95 niet eens clickable is!?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Dus als jullie op 3.95 klikken gaat ie op zwart?
Loes antwoord nietquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:37 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik verwijs dit expiriment van talpa naar de prullebak. Als je dit gelazer elke maand gaat krijgen... Of zelfs elke keer.
(Ik heb vriendinnetje Loes maar even gemaild met probleem)
Kregen we dat schermpje maar van 3.95.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Dus als jullie op 3.95 klikken gaat ie op zwart?
Die 3,95 in het eerste scherm ging nog wel bij mij, maar ik kon de wallet niet selecteren.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ben ik nou echt de enige bij wie die 3,95 niet eens clickable is!?![]()
Yep, als het me lukt zal ik je zeggen waar het bij mij aan lag, en als het jouw lukt hou je mij dan op de hoogte?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:36 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hebben we dus samen precies hetzelfde.
Hoop dat we erachter komen.
Doe ik.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:40 schreef blomst het volgende:
[..]
Yep, als het me lukt zal ik je zeggen waar het bij mij aan lag, en als het jouw lukt hou je mij dan op de hoogte?
Bij mij dus ook niet. Nog steeds niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:39 schreef mootie het volgende:
Die 3,95 in het eerste scherm ging nog wel bij mij, maar ik kon de wallet niet selecteren.
Rooie ligt blijkbaar nog 1 stapje achter op je, die krijgt het 3.95 schermpje niet eens ;-(quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:40 schreef blomst het volgende:
[..]
Yep, als het me lukt zal ik je zeggen waar het bij mij aan lag, en als het jouw lukt hou je mij dan op de hoogte?
Die komt er toch standaard op, maar kun je niet aanklikken.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Rooie ligt blijkbaar nog 1 stapje achter op je, die krijgt het 3.95 schermpje niet eens ;-(
Je moet wel geregristreerd staan bij Tien(sorry als dat al benoemd isquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Rooie ligt blijkbaar nog 1 stapje achter op je, die krijgt het 3.95 schermpje niet eens ;-(
Niet alleen Rooie, lieverd..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Als je op deze pagina iets omlaag scrollt naar de witte letters, en Walli aanklikt, en op de nieuwe pagina rechtsboven je geld controleert, staat het bedrag van 3,95 er dan?quote:
Er staat nergens meer walli.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Als je op deze pagina iets omlaag scrollt naar de witte letters, en Walli aanklikt, en op de nieuwe pagina rechtsboven je geld controleert, staat het bedrag van 3,95 er dan?
Voor mij werkt het nuquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:01 schreef Day het volgende:
Ik heb even met de redactie gemaild, rooie3, mootie, Ian, Veulen en Blomst.
Hopenlijk komt er snel een oplossing.
er staat geen walli meer.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Als je op deze pagina iets omlaag scrollt naar de witte letters, en Walli aanklikt, en op de nieuwe pagina rechtsboven je geld controleert, staat het bedrag van 3,95 er dan?
Je bent een engelquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:01 schreef Day het volgende:
Lief van je.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:01 schreef Day het volgende:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:01 schreef Day het volgende:
Graag gedaan!quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:01 schreef Day het volgende:
Je moet ook geen Walli hebben, maar wallet.quote:
Jij welquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:05 schreef Day het volgende:
[..]
Graag gedaan!
pssst, mag ik je mailen, ik heb nu je e-mailadres!![]()
ik kan ook geen filmpjes bekijken op de tiensite.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:11 schreef Htje het volgende:
Heb hetzelfde probleem. Ook al van alles geprobeerd.
Ik heb nu ook iets anders ontdekt. Als ik een video wil
afspelen op de Gouden Kooi log ik in, speelt hij een kort
voorbeeldfragment af, als ik daarna op "bekijk volledige
video" klik opent hij een nieuw schermpje dat helemaal grijs
is, hij speelt niets af. Zou dit met hetzelfde probleem te maken
kunnen hebben?
mediaplayer 10 / 11 al opnieuw geinstalleerd ?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:12 schreef rooie3 het volgende:
[..]
ik kan ook geen filmpjes bekijken op de tiensite.
Heb ik net gedaan.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
mediaplayer 10 / 11 al opnieuw geinstalleerd ?
Dat probleem heb ik ook op de gouden kooi site.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:11 schreef Htje het volgende:
kunnen hebben?
Komt mij ook bekend voor ... Ik voorzie straks grote frustratie in huize Copycatquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:17 schreef blomst het volgende:
Dat probleem heb ik ook op de gouden kooi site.
Dat heb ik ook gehad enik heb toen updates geinstalleerd en toen deed ie het op een gegeven moment wel.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:11 schreef Htje het volgende:
kunnen hebben?
alles is hier geupdate maar geen veranderingen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gehad enik heb toen updates geinstalleerd en toen deed ie het op een gegeven moment wel.
ook de DRM update geinstalleerd?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:25 schreef blomst het volgende:
[..]
alles is hier geupdate maar geen veranderingen.
En welke van dat lijstje moet ik dan hebben?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ook de DRM update geinstalleerd?
http://www.microsoft.com/downloads/results.aspx?pocId=&freetext=DRM&DisplayLang=nl
en opnieuw opgestart natuurlijk
Ga eens ergens anders patsen met je werkende streams!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:38 schreef -Bubseltje- het volgende:
Trouwens voor diegene die wel iets kunnen ziende 2de stream doet het bij mij niet is dat bij jullie ook?
Ze werken allemaal prima bij mijquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:38 schreef -Bubseltje- het volgende:
Trouwens voor diegene die wel iets kunnen ziende 2de stream doet het bij mij niet is dat bij jullie ook?
klopt.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:38 schreef -Bubseltje- het volgende:
Die grijze schermpjes heb ik in het verleden ook gehad. Had bij mij te maken met mijn instellingen van Norton Internet Security. Vraag me niet precies welke, dat weet ik niet uit m'n hoofd. Ik wil zo nodig vanavond thuis wel even kijken?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:11 schreef Htje het volgende:
kunnen hebben?
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ga eens ergens anders patsen met je werkende streams!![]()
Same here, maar de tutorial was pwnentquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:42 schreef blomst het volgende:
Mooi uitgelegd, maar het probleem is dat ik dit:
[afbeelding]
niet krijg
Ik heb het net gedaan met de popup blocker van IE aan.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:41 schreef Ian_Nick het volgende:
APK, held...
Eensch kijken hoe ik die pop-up tevoorschijn krijg.
Via Florisd doen alle 4 streams het bij mijquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:38 schreef -Bubseltje- het volgende:
Dan mis je een update, dat had ik ook op een andere pcquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:42 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
niet krijg
Wtf!? No way in hell dat ik een goeie popupblocker hebquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:43 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb het net gedaan met de popup blocker van IE aan.
Heb je het al geprobeerd met de firewall en virusscanner uitgeschakeld?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:42 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
niet krijg
en wat voor update is dat??quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan mis je een update, dat had ik ook op een andere pc
Ik kreeg wel een melding dat ik me mediaplayer moest updaten, toen ik dat deed was het wel zichtbaar.
Ik ook niet via de 10 site, maar via http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2 komt die pop-up ook wel tevoorschijn.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:42 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
niet krijg
APK!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:39 schreef APK het volgende:
Hier een korte tutorial:
sorry hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ga eens ergens anders patsen met je werkende streams!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:47 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ik ook niet via de 10 site, maar via http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2 komt die pop-up ook wel tevoorschijn.
Geen idee, ging helemaal automatisch.quote:
ja, maar maakt geen verschilquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:44 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je het al geprobeerd met de firewall en virusscanner uitgeschakeld?
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:48 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
sorry hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
sorry hoor
Ik ben heul gelukkig voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Graag gedaan.quote:
Geen ideequote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:53 schreef markoootje het volgende:
Weet iemand of dit allemaal ook op een mac kan?! Verlopig krijg ik nog helemaal niets.......
Doe nou eens niet zo zuur. Als je ziet hoe opgewonden blij mensen zijn, daar krijg ik nou echt een gulle glimlach van op mijn lippen. Onbetaalbaar.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:34 schreef voyeur het volgende:
Meer streamers die gaan betalen en gratis supportmedewerkers. Goede actie van Tien!
[..]
sorry hoor
Bij mij is het al dagen 3 streams (maximaal) en na maanden prutsen vertik ik het om nog langer de schuld bij mijn pc te zoeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe het wel met 3. Volgende week 2. Dan een week 1 stream, en dan.... kauwgom kauwen.
Graag. Heb Norton wel gehad, nu niet meer.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:41 schreef Talitha het volgende:
[..]
Die grijze schermpjes heb ik in het verleden ook gehad. Had bij mij te maken met mijn instellingen van Norton Internet Security. Vraag me niet precies welke, dat weet ik niet uit m'n hoofd. Ik wil zo nodig vanavond thuis wel even kijken?
Thanx APK.quote:
Is niet zuur hoor. Zit met een brede grijns het effect van die actie te lezen. Zoveel blijdschap voor 3,95E kon ik me niet voorstellen. Vind het wel een groot succes voor Tien en daar ze hier ook mee lezen wou ik ze graag feliciteren.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:01 schreef Ifa het volgende:
[..]
Doe nou eens niet zo zuur. Als je ziet hoe opgewonden blij mensen zijn, daar krijg ik nou echt een gulle glimlach van op mijn lippen. Onbetaalbaar.![]()
Dat heet leed vermaak.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:10 schreef voyeur het volgende:
[..]
Is niet zuur hoor. Zit met een brede grijns het effect van die actie te lezen. Zoveel blijdschap voor 3,95E kon ik me niet voorstellen. Vind het wel een groot succes voor Tien en daar ze hier ook mee lezen wou ik ze graag feliciteren.
Voyeur bedoelt ook dat hij vol blijdschap is.quote:
Van harte, ook van mij. Ik mag toch wel hopen dat het succes binnenkort geprolongeerd gaat worden met 1 maand reclamevrije streams.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:10 schreef voyeur het volgende:
[..]
Is niet zuur hoor. Zit met een brede grijns het effect van die actie te lezen. Zoveel blijdschap voor 3,95E kon ik me niet voorstellen. Vind het wel een groot succes voor Tien en daar ze hier ook mee lezen wou ik ze graag feliciteren.
niet via 10 kijken, dan heb je nooit reclamesquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:19 schreef Ifa het volgende:
[..]
Van harte, ook van mij. Ik mag toch wel hopen dat het succes binnenkort geprolongeerd gaat worden met 1 maand reclamevrije streams.![]()
sommige leren het ook nooit hequote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:21 schreef mootie het volgende:
[..]
niet via 10 kijken, dan heb je nooit reclames![]()
Ik zal eens even wat research doen. brbquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:22 schreef Fonk het volgende:
..
Onzin, je mist de point. Zo'n beetje alle online-diensten lopen niet meteen vlekkeloos.quote:
Ik ga um echnie uitleggen.quote:
Nee hoor, ik zit de hele dag al #$%$#^& opnieuw op te starten vanwege een $%^$%@ XP installatie. En als ik dan inlog op de DGK site, heb ik nog steeds betaald. Maar ik weet niet of dat voor 1 dag betalen anders is.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:22 schreef Fonk het volgende:
Wat ik heel gek vind, en weet niet of jullie dat ook hebben is :
Alles gaat prima op de goude kooi site live streams.
Ik kon idd 1 maand ' gratis ' kijken, met download wallet idd.
daar kwam ik pas later achter, dus heb ik eerts 1 dag gedaan om te proberen.
Gaat natuurlijk van je wallet af (das logisch)
Maar als je je PC op nieuw opstart.. of bijvoorbeeld een ghost restored. Moet je weer opnieuw betalen!?
Je moet dus je PC aan houden als je de hele maand wil kijken.
Als je 1 dag neemt, mag je de streams niet uit zetten want dan moet je weer betalen.
Heeft iemand anders dit ook? dus PC uit cookies weg Temp etc reboot en je moet weer na het inloggen betalen?
Tuurlijk niet, die licentie blijft geldig voor de periode dat je ervoor betaalt.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:35 schreef Disana het volgende:
Maar ik weet niet of dat voor 1 dag betalen anders is.
Bedankt!quote:
Dat gaat John aan zijn vriend Bill vertellen!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:40 schreef kleinzusje het volgende:
ik heb zelf een illegale windows versie en media 9.
Loes beschermt/d me welquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:42 schreef APK het volgende:
[..]
Dat gaat John aan zijn vriend Bill vertellen!![]()
boxen aan ?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:45 schreef Marrije het volgende:
Ik had al mijn schermen weggeklikt. En ik probeer nu weer streams te kijken, dat lukt maar opeens is mijn geluid weg??
Waarom het per IP is begrijp ik niet, als ik iets koop wil ik het op iedere pc kunnen bekijken, naaiers !quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:41 schreef Fonk het volgende:
[..]
Bedankt!
Ik kijk altijd via jou site. Maar we moeten idd eerst weten of je je pc uit kan zetten, of schoonmaken. en je niet weer moet betalen.
En tip voor jou pagina, misschien 1 stream tegelijk starten op auto. omdat er meteen een login komt, anders krijg je er 4. 4 popups voor licence.
Maar goed, wacht af.. thx al vast
Hier ook hetzelfde.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:50 schreef blomst het volgende:
Ik blij, kreeg zomaar een pop-up die ik eerst nog niet had.
Maar helaas meer dan dit werd het niet![]()
[afbeelding]
Nee ik had helemaal niks veranderd, zo gek!!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:51 schreef kleinzusje het volgende:
[afbeelding]
Klik op volume
en vink daar iets aan of uit
Ik wil je eventueel wel helpen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:51 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hier ook hetzelfde.
Zit me suf te piekeren en verknal al mijn instellingen.
Maar verder komen ho maar.![]()
Je kent de usericon van Danny ?????quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:57 schreef Gert het volgende:
Bij mij doet-ie het, maar FireFox gaf een hoop gezeik, dus het draait nu op IE.
En dan mag ik nog niet eens klagen als ik jou en Blomst zie stoeien. . .quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit is me het dagje wel (haaruitruksmiley)
Hij heeft inmiddels een andere.quote:
lijktquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij heeft inmiddels een andere.
WMP doet het ook trouwens, maar jouw site lijkt uit de lucht, HiDiHo?
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik wil je eventueel wel helpen.
Heb je MSN?
Volgens mij gaat het op IP maar hoe het dan zit met users die een dynamische ip hebben, geen idee,quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:01 schreef Fonk het volgende:
Bedankt voor het checken Hidiho.
Maar als je nu na het opstarten van je pc weer naar de siite van 10 gaat, inloggen dan moet je toch weer betalen?
Ik krijg echt steeds het betaal scherm.
Je zou denken, je betaal 1 keer voor 1 maand, dat word in je mail / ID ofzo gezet. Dan als je de dag er na weer op de site komt van 10 en inlogd je niet WEER dat betaal scherm krijgt!
Ben ik nu echt zo gek? hahahaha of mijn PC is ziek dan hoor pff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |