echt? die heb ik dus ook niet gehad.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:47 schreef Prospera het volgende:
[..]
Check je email eens of je een bevestiging heb gekregen, die kreeg ik daarna wel.
Krijg nu bedankt en veel kijkplezier.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:45 schreef blomst het volgende:
[..]
en toen je je email invoerde wat gebeurde er toen?
Kan jij trouwens ook wel die 4 sub streampjes zien op de goudenkooi.tv onder dat grote zwarte ontoegankelijke veld?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:47 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja we zijn aan een pilletje toe, Brian heft er misschien nog wel een paar over.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:38 schreef Fonk het volgende:
Maar goed, aan jou reacties te zien kan je niet simpel JA of NEE antwoorden. Je lijkt Brain wel ?!
Hoe dan ook, ik kom er wel achter op een andere manier.
vanmiddag nog wel, maar nu niet meer.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:50 schreef Prospera het volgende:
[..]
Kan jij trouwens ook wel die 4 sub streampjes zien op de goudenkooi.tv onder dat grote zwarte ontoegankelijke veld?
Vliegen prikken niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:57 schreef Prospera het volgende:
[..]
Bug, je prikt net op de verkeerde momenten![]()
Weer een illusie minderquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:22 schreef rooie3 het volgende:
Ik kap ermee voor vandaag.
Dacht dat het gelukt was ,heb ik maar een stream en die is niet goed.
Kom vlieg me me meequote:
Wat denk jij mbt streams die niet werken bij bepaalde personen?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:25 schreef Gert het volgende:
Kom vlieg me me mee
Over land over zee
Want het avontuur ligt ginds achter de horizon![]()
Zo'n licensie die zich niet wil installeren, dat geloof ik wel. De rest is in staat om Hiedler te schrijven denk ik.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:29 schreef APK het volgende:
[..]
Wat denk jij mbt streams die niet werken bij bepaalde personen?
Is het de schuld van Tien of is het sig-materiaal?
'Hiedler 'quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo'n licensie die zich niet wil installeren, dat geloof ik wel. De rest is in staat om Hiedler te schrijven denk ik.
Ja man, da's die dude die de koude oorlog heeft beëindigd, samen met Napolion.quote:
ok... en waar had ik mij kunnen aanmelden voor 'gratis' streams?...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb beeld!![]()
Scherp en zonder buffers![]()
ze zijn aan het pokeren![]()
Quizvraag voor de slimmerikken:quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja man, da's die dude die de koude oorlog heeft beëindigd, samen met Napolion.![]()
Ik ga vanaf nu mensen uilachen!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
Vanaf vier uur zit ik hier op die kompjoeter te rammen en dankzij tips van mijn geachte medefokkers heb ik nu stream 3 en 4 op florisd en dgk2.htm. Op HiDiHo vier streams maar zonder geluid en stream 1 met een resolutie van anderhalve pixel. Beter iets dan niks maar toch![]()
![]()
![]()
En op de tien-site zelf alleen de vier microbeeldjes.![]()
Ik dank u voor deze eervolle vermelding.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:46 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ga vanaf nu mensen uilachen!![]()
Als je één stream kunt zie ben je 'Da Mastah!![]()
Effe een PM naar Day sturen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:42 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ok... en waar had ik mij kunnen aanmelden voor 'gratis' streams?...
het ziet er inderdaad lachwekkend uit (zonder geluid)...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:46 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ga vanaf nu mensen uilachen!![]()
Als je één stream kunt zie ben je 'Da Mastah!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |