Diie weten ws zelf ook niet hoe dat komt.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:29 schreef Rens_Wilders het volgende:
Gebruikersnaam: DGK_REDACTIE
Laatste bezoek: 3 uur, 28 minuten geleden.
Lezen wel, maar helpen -of uberhaupt een excuus- ho maar![]()
Lang.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:30 schreef rooie3 het volgende:
Ben nu bij licentie word afgeleverd.
Hoe lang kan dat duren.
Als je daar een wit vlakje hebt in je scherm, vul daar dan je tien emailadres in.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:30 schreef rooie3 het volgende:
Ben nu bij licentie word afgeleverd.
Hoe lang kan dat duren.
Bij mij werd het ook gewoon toegestaan door de FW.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:30 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn firewall vraagt gewoon om toestemming (Zonealarm) andere firewalls niet
Op beide computers waar de streams op draaien vroeg mijn firewall overigens helemaal niets.
Op de site van Tien?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:27 schreef blomst het volgende:
Na betalen bleef het scherm hangen in wachten op licentie.
Daar hebben dus best veel last van gehad.
Dat werkt ook niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:31 schreef APK het volgende:
[..]
Lang.
Ga gewoon naar de site met 4 streams van HiDiHo.
wat jij wil, Fonk.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:31 schreef Fonk het volgende:
APK: het gaat niet om de meeste mensen, mijn vraag ging over mezelf.
Ja ik zit vaak op een test PC en herstel mijn servers met Ghost, dat je dat niet kent is niet erg. Maar het is geen herinstallatie van 3 uur, hooguit 3 minuten.
Op en forum zeuren kan niet, want dit is juist een discussie forum.
Iedereen is geprikkeld door de acties van 10, dus heb daar wel begrip voor oke?
Het geen ik wilde weten is of er een BESTAND! gedownload werd die je moet bewaren. Die heb ik namelijk niet gezien en heb ook betaald vandaar.
Vrij normale vraag.
Maar blijkbaar weten er meer dit niet, op tweakers weten ze dat ook niet, willen niets met 10 te maken hebben ofzo.
Het zou Talpa sieren als ze even excuus aan kwamen bieden, helemaal aan alle mensen hier die hebben betaald en niks te zien krijgen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:31 schreef blomst het volgende:
[..]
Diie weten ws zelf ook niet hoe dat komt.
Dan zouden we de internetredactie van DGK moeten hebben.
Nee dat doen we niet en daardoor hebben we geen streams meerquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:32 schreef D.Rose het volgende:
Je moet tegenwoordig betalen?
En er zijn mensen die dat doen![]()
Heb ik.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:31 schreef Prospera het volgende:
[..]
Als je daar een wit vlakje hebt in je scherm, vul daar dan je tien emailadres in.
Ja. Tenminste, er werd gevráágd of je een backup van je licensie wilde maken. En dat is een bestand. Waar de licensie zelf zich in eerste instantie nestelt: geen idee.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:31 schreef Fonk het volgende:
Het geen ik wilde weten is of er een BESTAND! gedownload werd die je moet bewaren.
Ik heb beeld!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:34 schreef APK het volgende:
[..]
wat jij wil, Fonk.
95% van de mensen die willen kijken hebben inmiddels beeld en zijn niet meer 'geprikkeld door de acties van Tien'
Pfff heb je het WEER over de rest ?!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:34 schreef APK het volgende:
[..]
wat jij wil, Fonk.
95% van de mensen die willen kijken hebben inmiddels beeld en zijn niet meer 'geprikkeld door de acties van Tien'
en dat even geduld daar houd het mee op, normaal zou er dan iets onder moeten te komen staan van play.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:35 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heb ik.
moet ik daar zelf wat invullen dan er staat licentie word afgeleverd even geduld.
Zoek met de zoekfunctie naar bestanden die vandaag gewijzigd zijn, sorteer ze op tijd en zoek het bestand op dat gewijzigd is rond de tijd dat je je licentie ophaalde. veel succesquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:31 schreef Fonk het volgende:
APK: het gaat niet om de meeste mensen, mijn vraag ging over mezelf.
Ja ik zit vaak op een test PC en herstel mijn servers met Ghost, dat je dat niet kent is niet erg. Maar het is geen herinstallatie van 3 uur, hooguit 3 minuten.
Op en forum zeuren kan niet, want dit is juist een discussie forum.
Iedereen is geprikkeld door de acties van 10, dus heb daar wel begrip voor oke?
Het geen ik wilde weten is of er een BESTAND! gedownload werd die je moet bewaren. Die heb ik namelijk niet gezien en heb ook betaald vandaar.
Vrij normale vraag.
Maar blijkbaar weten er meer dit niet, op tweakers weten ze dat ook niet, willen niets met 10 te maken hebben ofzo.
Dan dalen de kijkcijfersquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:35 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nee dat doen we niet en daardoor hebben we geen streams meer![]()
Is de eerste keer dat ik dit kreeg.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:38 schreef blomst het volgende:
[..]
en dat even geduld daar houd het mee op, normaal zou er dan iets onder moeten te komen staan van play.
Maar je kunt wachten tot je een ons weegt.
Heb je trouwens weer opnieuw betaald?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |