Als het kwartier sinds ze bij hem op de Jaap kwam liggen al voorbij is.. kan het zijn dat ze in elkaar verstrengeld zijnquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:34 schreef Reza-impreza het volgende:
Waar zijn Lieke en Brainless???
script, er wordt een kok gevraagd op de 10 sitequote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:37 schreef Marrije het volgende:
Natas: ik ben er klaar mee met het koken in dit huis
Jaja, voor hoelang?
Dat zei ik dus ook al.. maar die past niet in het huis thuis.. veelste chiquequote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:38 schreef FdW het volgende:
Tijd voor Carpe Diem in de villa. Eindelijk echte concurrentie en catfights.![]()
![]()
Ik heb veel vertrouwen in die sterke mooie vrouw.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:40 schreef getl0st het volgende:
[..]
Dat zei ik dus ook al.. maar die past niet in het huis thuis.. veelste chique![]()
Ze heeft tegen Japio zitten kankeren op 'achter'. Ze moest on 16:00 bij de tandarts zijn, maar ze kwamen haar pas 16:05 ophalen met een auto. Toen had het geen zin meer naar de tandarts te rijden .......quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:37 schreef beequeen het volgende:
Is Natasja nou naar de tandarts geweest? Ik heb haar maar een uurtje niet gezien. De tandarts zit in de Jordaan, en een kroon zetten vergt wel wat tijd, dus dat kan nooit. Niemand vraagt iets, vreemd.
Beste Vandaag, dat is niet sinds vandaag - die oproep staat er al weken.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:39 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
script, er wordt een kok gevraagd op de 10 site
Dan zou het een heel goed begin zijn.. maar mensen die miljonair waardig zijn krijg je zo gek niet om het huis in te gaanquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:41 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik heb veel vertrouwen in die sterke mooie vrouw.
Miljonairs niveau terug!![]()
Ohquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Beste Vandaag, dat is niet sinds vandaag - die oproep staat er al weken.
Was zeker een dieet tip van Jaapquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia eet een vega-burger (goed voor de lijn) met MAYO !!!!
Beter, aangepast contract. Eventueel op basis van vastgelegde te behalen achievements?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:43 schreef getl0st het volgende:
[..]
Dan zou het een heel goed begin zijn.. maar mensen die miljonair waardig zijn krijg je zo gek niet om het huis in te gaan
Thx, had ik gemist. Ik hoorde haar idd wel op de achtergrond, vandaar.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ze heeft tegen Japio zitten kankeren op 'achter'. Ze moest on 16:00 bij de tandarts zijn, maar ze kwamen haar pas 16:05 ophalen met een auto. Toen had het geen zin meer naar de tandarts te rijden .......
een vega-burger kan toch nooit niet lekker zijn?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Gadver, dat zijn van die verschrikkelijk droge, smaakloze schoenzolen, bleugh!! En die groentenburgers zijn ook niet te vreten.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Jawel hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:44 schreef getl0st het volgende:
[..]
een vega-burger kan toch nooit niet lekker zijn?
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:44 schreef getl0st het volgende:
[..]
Dankuquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:45 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Gadver, dat zijn van die verschrikkelijk droge, smaakloze schoenzolen, bleugh!! En die groentenburgers zijn ook niet te vreten.
uien.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:46 schreef SiRojK het volgende:
Daar lette ik ook al op.. Ze eet mayo-curry en nog iets
Wel hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:44 schreef getl0st het volgende:
[..]
Idd, wat een babbels heeft hij. Overigens heeft hij wel gerookt hoor.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:47 schreef FdW het volgende:
Niels is helemaal hyper door drank en nicotine gebrek:-)
Ik was nu al gillend door de poort gerend.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:47 schreef FdW het volgende:
Niels is helemaal hyper door drank en nicotine gebrek:-)
Ik zou em niet back-uppen.. Hij schreeuwt alleen maar dat iedereen er uit moet, maar heeft geen kamp, roept het overal.. Ik zou hem er gewoon uittrappenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:52 schreef Clank het volgende:
Nicolaas zegt dat hij er absoluut niet uitgaat over twee weken. Hij is er niet bang voor.
Maar dan andersquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:56 schreef Desii het volgende:
Eric en Huub zijn grappig zo samen... net jut en jul
Ze vermaken zich iig prima vandaag. Ben benieuwd naar het eindresultaatquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:56 schreef Desii het volgende:
Neuter en Leuter.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:56 schreef Desii het volgende:
Wie is de mooie vrouw op jouw usericon?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:56 schreef Desii het volgende:
Zo was hij gister helemaal klaar met huub.. en nu zijn het weer beste maatjes... GOH!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:58 schreef Clank het volgende:
[..]
Ze vermaken zich iig prima vandaag. Ben benieuwd naar het eindresultaat
Het is nu idd weer een keer bevestigd....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:58 schreef Reza-impreza het volgende:
Stephan heeft zich er uit latenstemmen, dat heeft Niels losgelaten
Moet ie nu verplicht weer terug?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:58 schreef Reza-impreza het volgende:
Stephan heeft zich er uit latenstemmen, dat heeft Niels losgelaten
Waar ging het over?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:07 schreef Reza-impreza het volgende:
oeijoejoe clash tussen nic(tineloos)laas en huub , bijna knokke
Nico loopt te zeuren dat hij rode onderbroeken van een bepaald merk heeft besteld in het rood of zoiets...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:09 schreef Vandaag... het volgende:
Waarom werd Nico zo boos? Omdat Huub het over zn dochter had?
Shht .... Lianen zijn een risico voor Brainquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Tarzan (Herman Brix) is dood, hebben we hier de opvolger ?
[afbeelding]
Oeps, dat is niet handig van Huub, en nu is hij nog nuchter.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:07 schreef Honingdrop het volgende:
Nicolaas gaat bellen omdat Huub hem geaaid heeft.
Huub:"Ik denk dat ik die dochter van je eerst eens kapotneuk"
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Shht .... Lianen zijn een risico voor Brain![]()
huub zei iets over de dochter vanNico,nico natuurlijk opgefokt van het niet roken , wilde huub ff vertellen dat hij niet bang is van hem , en dat van 'achter'niet meer mag om kleine kopstootjes te geven, loopt ff hoog op , Nico loopt uiteindelijk weg en zegt dat hij gaat bellenquote:
Dat laatste heb ik Huub niet horen zeggen!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:07 schreef Honingdrop het volgende:
Nicolaas gaat bellen omdat Huub hem geaaid heeft.
Huub:"Ik denk dat ik die dochter van je eerst eens kapotneuk"
Ik had het idee dat het allemaal spel was..... Een beetje oefenen voor het echte werk....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oeps, dat is niet handig van Huub, en nu is hij nog nuchter.
ik wel....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:11 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik Huub niet horen zeggen!![]()
Daar begon het helemaal niet mee..............quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:11 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
huub zei iets over de dochter vanNico,nico natuurlijk opgefokt van het niet roken , wilde huub ff vertellen dat hij niet bang is van hem , en dat van 'achter'niet meer mag om kleine kopstootjes te geven, loopt ff hoog op , Nico loopt uiteindelijk weg en zegt dat hij gaat bellen
Brian is in extase , hij denkt da thij lieke heeft afgepakt
Hij zei het wel.... In de echte wereld zou Nicolaas hem waarschijnlijk gehoekt hebben.....Het kost nogal wat aan zelfbeheersing hoor, die kooi....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:11 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik Huub niet horen zeggen!![]()
Volgens mij was Nicolaas toen al buiten gehoorsafstand.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hij zei het wel.... In de echte wereld zou Nicolaas hem waarschijnlijk gehoekt hebben.....Het kost nogal wat aan zelfbeheersing hoor, die kooi....![]()
Ze was 2 dagen geleden toch al aan het piepen hoe zwaar ze het had zonder sex?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:14 schreef beequeen het volgende:
Amanda heeft op dit moment nog geen zin in sex. Yeah right.
Over 5 minuten welquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:14 schreef beequeen het volgende:
Amanda heeft op dit moment nog geen zin in sex. Yeah right.
Als ik alles hier lees, wordt er nogal wat afgehoekt in de "echte" wereld!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hij zei het wel.... In de echte wereld zou Nicolaas hem waarschijnlijk gehoekt hebben.....Het kost nogal wat aan zelfbeheersing hoor, die kooi....![]()
Ja.. die gaan dan een heel eigen leven leidenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:32 schreef TiNo_Flo het volgende:
Zo, zie die lippen van Jaap als hij alleen al naar dat ijs kijkt.
Lees nog even de cossen na en kijkt dan of je er dan nog zo over denkt.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:33 schreef zaadjuh het volgende:
nou na gister ben ik klaar met huub!
Wat zit er in die glazen? Wijn? Zo ja, er geldt toch een (alcoholisch) drankverbod?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Een MAYO-burger met VEGA
[afbeelding]
Was het van tevoren afgesproken dat ze een ruzie in scene zouden zetten dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het grote spel tussen Nicolaas en Huub is begonnen. Nicolaas raakt heel voorzichtig geirriteerd door Huub. Hoe onbenullig ook, hij maakt weer voor TV met alles rond de filmopname met Eric en Nicolaas heeft geen weerwoord ......
3 drankjes per dag toegestaan ......quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:35 schreef kissa het volgende:
[..]
Wat zit er in die glazen? Wijn? Zo ja, er geldt toch een (alcoholisch) drankverbod?
dat weet ik niet, maar wel wie de eunuch is, telt dat ook?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wie is de flikker ?
[afbeelding]
Slimmer dan Amanda iniedergeval.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:32 schreef PietjePuk63 het volgende:
Personal Trainer, Schoonmaakster, Cameravrouw, Lekker Ding... Ons Liekje heeft vele talenten![]()
[afbeelding]
Japia heeft wel een flinke clitoris ( tasja formaat )quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wie is de flikker ?
[afbeelding]
_-inge-_ laat ff weten welk antwoord je het liefst wil hebben ......quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:35 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Was het van tevoren afgesproken dat ze een ruzie in scene zouden zetten dan?
Oh, dat valt reuze meequote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
3 drankjes per dag toegestaan ......
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:37 schreef FdW het volgende:
[..]
Japia heeft wel een flinke clitoris ( tasja formaat )
![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
_-inge-_ laat ff weten welk antwoord je het liefst wil hebben ......![]()
Het lijkt wel of het hele zaakJE naar binnen is gegroeidquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wie is de flikker ?
[afbeelding]
Een wanhoopspoging van 10 om gay nederland aan het kijken te krijgen?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Beslists niet mijn ding, maar ze maken wel TV. En wat doet het Brian-kamp .....
[afbeelding]
[afbeelding]
Tis lIekequote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:42 schreef Prospera het volgende:
Amanda maakt een foto van de jongens, als ze weet waar ze op moet drukken.
[afbeelding]
doet deze het niet bij jou? wel geluid:, alleen 3 streams http://www.radio.nl/degoudenkooi/quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:40 schreef Prospera het volgende:
Via de streamverslagen van Tien![]()
zie ik dat Huub met Eric weer in de MB liggen, helaas geen geluid.
[afbeelding]
Lieke is ze aan het filmen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:42 schreef Prospera het volgende:
Amanda Lieke het beeld is niet heel scherp hier maakt een foto van de jongens, als ze weet waar ze op moet drukken.
[afbeelding]
Je kunt ook andere streams kijken schat.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:42 schreef Prospera het volgende:
Amanda Lieke het beeld is niet heel scherp hier maakt een foto van de jongens, als ze weet waar ze op moet drukken.
[afbeelding]
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2 werkt als een zonnetje!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je kunt ook andere streams kijken schat.![]()
ik krijg een block bij deze site!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:47 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2 werkt als een zonnetje!
Doe geen moeite. Laat maar hangen ......quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:48 schreef Varen het volgende:
Kunnen we Jaap geen aanmoedigings kaart sturen om verder te gaan met lijnen, hij is straks weer dikker dan ooit, ik ken dat![]()
Je bedoelt aangekomen. Hij heeft net 2 bakken ijs op. Dinsdag weten we het, dan komt Carlos om te wegen. Alleen ben ik er niet zeker van of hij Japio ook wil wegen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:49 schreef carpediem23 het volgende:
En hoeveel kilo is Jaap deze week afgevallen???
Te hard ergens tegenaan geslagen ?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:27 schreef Clank het volgende:
Brian staat een beetje moeilijk met zijn arm te draaien, het lijkt of het last heeft van een borstspier.
ik ben er ook niet zeker van of ik het wil weten.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je bedoelt aangekomen. Hij heeft net 2 bakken ijs op. Dinsdag weten we het, dan komt Carlos om te wegen. Alleen ben ik er niet zeker van of hij Japio ook wil wegen.
Ik geloof dat hij aangekomen isquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:49 schreef carpediem23 het volgende:
En hoeveel kilo is Jaap deze week afgevallen???
Laat toch gaan, absoluut zonde van je tijd en geld. Laat die idioot toch omkomen in zijn eigen vetquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:48 schreef Varen het volgende:
Kunnen we Jaap geen aanmoedigings kaart sturen om verder te gaan met lijnen, hij is straks weer dikker dan ooit, ik ken dat![]()
Ze hebben een beperking van 3 drankjes per dag dus dat lijkt me stug.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:54 schreef the_undertaker het volgende:
Amandel weer lichtelijk aangeschoten
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:54 schreef the_undertaker het volgende:
Amandel weer lichtelijk aangeschoten
Iemand enig idee hoe lang die berperking duurt?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ze hebben een beperking van 3 drankjes per dag dus dat lijkt me stug.
ik heb nu mijn wallet opgewaardeerd en hoelang duurt het dan dat ik streams heb, het is ook al van mijn rekening afquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:57 schreef Varen het volgende:
[..]
Ja hoor, ik heb overal beeld, behalve bij die
Bij mij direct, ben je geregistreerd bij Talpa?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:59 schreef solara4 het volgende:
[..]
ik heb nu mijn wallet opgewaardeerd en hoelang duurt het dan dat ik streams heb, het is ook al van mijn rekening af
Verder alles goed?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:59 schreef SiRojK het volgende:
ARRRRRRRRRRGGGG
Hier heb ik helemaal niks, geen streams, geen video's van de tien site. Voor de rest kan ik hier bijna de hele wereld bekijken. De betaalpagina van tien verschijnt niet eens.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:40 schreef Prospera het volgende:
Via de streamverslagen van Tien![]()
zie ik dat Huub met Eric weer in de MB liggen, helaas geen geluid.
[afbeelding]
vragen over het abonnement hierquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:59 schreef solara4 het volgende:
[..]
ik heb nu mijn wallet opgewaardeerd en hoelang duurt het dan dat ik streams heb, het is ook al van mijn rekening af
Zonder einddatum ....... Ter meerdere eer en glorie aan de stemming van de dag van de redactiequote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:57 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Iemand enig idee hoe lang die berperking duurt?
Ister?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:59 schreef SiRojK het volgende:
ARRRRRRRRRRGGGG
Dat meen je niet?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat is Natasia toch een schat als het geluid uit staat ......
[afbeelding]
ik moet zeggen als de streams uit staan ookquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
Ze knapt uit haar blousequote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
Jank hier voor je streamsquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:59 schreef solara4 het volgende:
wat Lieke daarmee te maken heeft snap ik niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:07 schreef SiRojK het volgende:
Ik vind de inbreng van Lieke toch wel leuk...
- Amanda heeft een gezellige dame om mee te praten over andere dingen dan met moeder Nasty
- Huub voelt zich ineens de koning, maar merkt de spanning bij Brian
- Brian is ineens loops
- Nicolaas; achjah nicolaas; die zeurt net zoals altijd dat alles en iedereen eruit moet
- Jaap heeft goede tegenstand bij zijn terroracties, want die Lieke laat zich niet kisten volgens mij
- Nasty; primaat
- Eric; homo
Ja precies, dat afvallen van hem gaat echt niks worden.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je bedoelt aangekomen. Hij heeft net 2 bakken ijs op. Dinsdag weten we het, dan komt Carlos om te wegen. Alleen ben ik er niet zeker van of hij Japio ook wil wegen.
Ze vertelt ook nog ff dat ze veel raakvlakken heeft met Brian. Huub vraagt speel je dat??? of echt ???quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:08 schreef the_undertaker het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Likke licht Eric en Huub in dat ze aanpapt bij Brian
Jah, dat begreep ik ineens ook niet meer, alles wat er uitkwam, vond het ook zo gemeen om ze over te slaanquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:09 schreef 2live het volgende:
[..]
wat Lieke daarmee te maken heeft snap ik niet.
wat is dat, twee bakjes losmaken?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:12 schreef Gigageil het volgende:
Jezus, wat een bemoeiallerig kutwijf is die Lieke toch.......rot lekker op met je 2 bakjes losgemaakt, stoephoer. Ze zit net 1 dagje in de villa en wil nu al alles naar haar eigen hand zetten......
oei oei, wat gaat die het moeilijk krijgen.....![]()
Kunt U hiermee stoppen. Dank.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:14 schreef SiRojK het volgende:
KRAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAAAAAAAAAAAAAA KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHA KRAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAA....
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:15 schreef beequeen het volgende:
post.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio vraagt zich af hoe je een kip kunt neuken .......
[afbeelding]
Waarom vraagt Japio dat ?
[afbeelding]
Wacht rustig af.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Had ik 'm nu maar voor zeven uur gepost.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio vraagt zich af hoe je een kip kunt neuken .......
[afbeelding]
Waarom vraagt Japio dat ?
[afbeelding]
Dat is in principe een schier onmogelijke opgave voor mij. Maar ik probeer hetquote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:22 schreef SiRojK het volgende:
EEEEEEEEEEEEEEEEN BRIEF BIJ DE DEURRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Nog een poging........KUN JE HIERMEE STOPPEN.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:22 schreef SiRojK het volgende:
Het werd tijd!!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:23 schreef SiRojK het volgende:
Het rookverbod is teruggetrokken omdat het is misbruikt door een niet-roker
Gerechtigheidquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:23 schreef Nostalgist het volgende:
Rookverbod is opgeheven !
Omdat het machtsmiddel is gebruikt door een niet-roker...
dat zei Lieke, íemand heeft twee bakjes ijs los gemaakt.quote:
Ik seg, ik hou durfanquote:
Beste KutKop, wil je eens ophouden met dat lawaai in CAPS .......quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:22 schreef SiRojK het volgende:
Ja Brian kijkt niet echt vrolijk momenteel. En ik zie hem gister nog zo macho aan het doen dat ZIJN plan was geluktquote:
Ik heb al 2 pogingen ondernomen, maar helaas.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Beste KutKop, wil je eens ophouden met dat lawaai in CAPS .......
Jammer Brian, wéér een plannetje mislukt!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:23 schreef Desii het volgende:
goeie zaak... het rookverbod is opgeheven
Ach nog even en d an mag ie Lieke een beurt geven... daar vrolijkt ie vast wel weer van op.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:27 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ja Brian kijkt niet echt vrolijk momenteel. En ik zie hem gister nog zo macho aan het doen dat ZIJN plan was gelukt![]()
Erg he we genieten allemaal als Brian gesnapt wordt. Ik vind eigenlijk dat wij als betalende streamers nu ook rechten hebben. NL geen Brian meer op de streams, beter nog uit de kooi.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Heerlijk. Hoe zuur kun je zijn
[afbeelding]
Kan je toch meeleven he, t'is net familiequote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:26 schreef Katewalker het volgende:
haha ik zat hier enthousiast in mijn handen te klappen...eindelijk is er iemand wakker geworden achter..![]()
Ik ook welquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:28 schreef akveor het volgende:
Ach nog even en d an mag ie Lieke een beurt geven... daar vrolijkt ie vast wel weer van op.
Nixs Sorry. Oprotten met je gezwever ......quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:28 schreef SiRojK het volgende:
Sorry, ik wist niet dat de goudenkooiluistervinkjes van die tere oortjes hadden
Ik zal stoppenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb al 2 pogingen ondernomen, maar helaas.
Caps betekent dat je schreeuwt. Het is een vorm van internetetiquette dat je die niet overmatig gebruikt. Is mij verteld dan hè.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:30 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik zal stoppen, maar waarom wil je dat niet hebben?
Ze kijken samen erg geschokt.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:30 schreef petraa het volgende:
Natas krijgt een brief laat hem aan Brian lezen en gelijk zegt Brian niet aan anderen laten lezen.
Dan lijk je op Natasia met je geschreeuw.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:30 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Helaas is jouw post onleesbaar door hwet FOK-shit filter. Je bent onleesbaar geworden.........quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:30 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Caps, is schreeuwen, dat doe je maar in je achtertuin.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:30 schreef SiRojK het volgende:
[..]
NIET WAAR... hij schreeuwt steeds iets andersquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:31 schreef petraa het volgende:
[..]
Dan lijk je op Natasia met je geschreeuw.![]()
Ze heeft me helemaal opge'fokt'quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:31 schreef petraa het volgende:
[..]
Dan lijk je op Natasia met je geschreeuw.![]()
Weten ze het?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:26 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Para Brian, zijn plannetje is uitgekomen. Alle bewoners weten dat hij hun genaaid heeft
Huub heeft het verteld, Brian heeft het bevestigd en Jaap ook, reaktie van overige bewoners nog niet eigenlijk.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Weten ze het?
Heeft Jaap het verteld?
Hoe reageerden ze?
Brian verslagen,ik kan er geen genoeg van krijgenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:36 schreef Copycat het volgende:
Brian zit er ietwat verslagen bij.
En dát beste vrienden, is een understatement.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Iemand behoefte....... Kijk dan NU naar de TIEN TV uitzending
[afbeelding]
Ik denk dat hij zich ook genaaid voelt door de Febo, maar dat mag de pret inderdaad niet drukkenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:36 schreef Copycat het volgende:
Brian zit er ietwat verslagen bij.
En dát beste vrienden, is een understatement.
Huubje is niet zo dom als die er uit zietquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:37 schreef petraa het volgende:
[..]
Huub heeft het verteld, Brian heeft het bevestigd en Jaap ook, reaktie van overige bewoners nog niet eigenlijk.
Alsof het kleine kinderen zijn, daar in die kooi.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:38 schreef beequeen het volgende:
Nils krijgt een telefoonje, dat dit zijn laatste borrl is.
N: Jammer voor je, blij dat ik daar geen last van heb.
Gvd, dat geloof je toch niet.![]()
Hubert ziet er niet dom uitquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Huubje is niet zo dom als die er uit ziet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |