Ik seg, ik hou durfanquote:
Beste KutKop, wil je eens ophouden met dat lawaai in CAPS .......quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:22 schreef SiRojK het volgende:
EEEEEEEEEEEEEEEEN BRIEF BIJ DE DEURRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Ja Brian kijkt niet echt vrolijk momenteel. En ik zie hem gister nog zo macho aan het doen dat ZIJN plan was geluktquote:
Ik heb al 2 pogingen ondernomen, maar helaas.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Beste KutKop, wil je eens ophouden met dat lawaai in CAPS .......
Jammer Brian, wéér een plannetje mislukt!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:23 schreef Desii het volgende:
goeie zaak... het rookverbod is opgeheven
Ach nog even en d an mag ie Lieke een beurt geven... daar vrolijkt ie vast wel weer van op.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:27 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ja Brian kijkt niet echt vrolijk momenteel. En ik zie hem gister nog zo macho aan het doen dat ZIJN plan was gelukt![]()
Erg he we genieten allemaal als Brian gesnapt wordt. Ik vind eigenlijk dat wij als betalende streamers nu ook rechten hebben. NL geen Brian meer op de streams, beter nog uit de kooi.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Heerlijk. Hoe zuur kun je zijn
[afbeelding]
Kan je toch meeleven he, t'is net familiequote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:26 schreef Katewalker het volgende:
haha ik zat hier enthousiast in mijn handen te klappen...eindelijk is er iemand wakker geworden achter..![]()
Ik ook welquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:28 schreef akveor het volgende:
Ach nog even en d an mag ie Lieke een beurt geven... daar vrolijkt ie vast wel weer van op.
Nixs Sorry. Oprotten met je gezwever ......quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:28 schreef SiRojK het volgende:
Sorry, ik wist niet dat de goudenkooiluistervinkjes van die tere oortjes hadden
Ik zal stoppenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb al 2 pogingen ondernomen, maar helaas.
Caps betekent dat je schreeuwt. Het is een vorm van internetetiquette dat je die niet overmatig gebruikt. Is mij verteld dan hè.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:30 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik zal stoppen, maar waarom wil je dat niet hebben?
Ze kijken samen erg geschokt.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:30 schreef petraa het volgende:
Natas krijgt een brief laat hem aan Brian lezen en gelijk zegt Brian niet aan anderen laten lezen.
Dan lijk je op Natasia met je geschreeuw.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:30 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Helaas is jouw post onleesbaar door hwet FOK-shit filter. Je bent onleesbaar geworden.........quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:30 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Caps, is schreeuwen, dat doe je maar in je achtertuin.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:30 schreef SiRojK het volgende:
[..]
NIET WAAR... hij schreeuwt steeds iets andersquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:31 schreef petraa het volgende:
[..]
Dan lijk je op Natasia met je geschreeuw.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |