Wie is de mooie vrouw op jouw usericon?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:56 schreef Desii het volgende:
Eric en Huub zijn grappig zo samen... net jut en jul
Zo was hij gister helemaal klaar met huub.. en nu zijn het weer beste maatjes... GOH!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:58 schreef Clank het volgende:
[..]
Ze vermaken zich iig prima vandaag. Ben benieuwd naar het eindresultaat
Het is nu idd weer een keer bevestigd....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:58 schreef Reza-impreza het volgende:
Stephan heeft zich er uit latenstemmen, dat heeft Niels losgelaten
Moet ie nu verplicht weer terug?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:58 schreef Reza-impreza het volgende:
Stephan heeft zich er uit latenstemmen, dat heeft Niels losgelaten
Waar ging het over?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:07 schreef Reza-impreza het volgende:
oeijoejoe clash tussen nic(tineloos)laas en huub , bijna knokke
Nico loopt te zeuren dat hij rode onderbroeken van een bepaald merk heeft besteld in het rood of zoiets...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:09 schreef Vandaag... het volgende:
Waarom werd Nico zo boos? Omdat Huub het over zn dochter had?
Shht .... Lianen zijn een risico voor Brainquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Tarzan (Herman Brix) is dood, hebben we hier de opvolger ?
[afbeelding]
Oeps, dat is niet handig van Huub, en nu is hij nog nuchter.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:07 schreef Honingdrop het volgende:
Nicolaas gaat bellen omdat Huub hem geaaid heeft.
Huub:"Ik denk dat ik die dochter van je eerst eens kapotneuk"
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Shht .... Lianen zijn een risico voor Brain![]()
huub zei iets over de dochter vanNico,nico natuurlijk opgefokt van het niet roken , wilde huub ff vertellen dat hij niet bang is van hem , en dat van 'achter'niet meer mag om kleine kopstootjes te geven, loopt ff hoog op , Nico loopt uiteindelijk weg en zegt dat hij gaat bellenquote:
Dat laatste heb ik Huub niet horen zeggen!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:07 schreef Honingdrop het volgende:
Nicolaas gaat bellen omdat Huub hem geaaid heeft.
Huub:"Ik denk dat ik die dochter van je eerst eens kapotneuk"
Ik had het idee dat het allemaal spel was..... Een beetje oefenen voor het echte werk....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oeps, dat is niet handig van Huub, en nu is hij nog nuchter.
ik wel....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:11 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik Huub niet horen zeggen!![]()
Daar begon het helemaal niet mee..............quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:11 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
huub zei iets over de dochter vanNico,nico natuurlijk opgefokt van het niet roken , wilde huub ff vertellen dat hij niet bang is van hem , en dat van 'achter'niet meer mag om kleine kopstootjes te geven, loopt ff hoog op , Nico loopt uiteindelijk weg en zegt dat hij gaat bellen
Brian is in extase , hij denkt da thij lieke heeft afgepakt
Hij zei het wel.... In de echte wereld zou Nicolaas hem waarschijnlijk gehoekt hebben.....Het kost nogal wat aan zelfbeheersing hoor, die kooi....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:11 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik Huub niet horen zeggen!![]()
Volgens mij was Nicolaas toen al buiten gehoorsafstand.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hij zei het wel.... In de echte wereld zou Nicolaas hem waarschijnlijk gehoekt hebben.....Het kost nogal wat aan zelfbeheersing hoor, die kooi....![]()
Ze was 2 dagen geleden toch al aan het piepen hoe zwaar ze het had zonder sex?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:14 schreef beequeen het volgende:
Amanda heeft op dit moment nog geen zin in sex. Yeah right.
Over 5 minuten welquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:14 schreef beequeen het volgende:
Amanda heeft op dit moment nog geen zin in sex. Yeah right.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |