Het zou me zwaar tegenvallen als Lieke zou vallen voor iemand die haar in een conflict zou kunnen slaan of spugen. Ik schat haar wel iets hoger in.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:15 schreef robert2006 het volgende:
[..]
kan me voorstellen, fysiek gezien,dat lieke inderdaad meer voor brian valt, huub heeft toch meer een gedrongen kabouter-lichaampje.
denk dat voor lieke uiterlijk ook belangrijk is.
huub heeft ze gewoon voor lief genomen om in de villa te komen
Ik schat 2 weken....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:16 schreef petraa het volgende:
[..]
Zei ik toch!!!! Hoelang voor ze erop of onder ligt ?????![]()
Refreshen misschien.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:19 schreef Kinga het volgende:
stream 2 is nog steeds dood hier na 4 uur
Nog een kwartier?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:16 schreef petraa het volgende:
[..]
Zei ik toch!!!! Hoelang voor ze erop of onder ligt ?????![]()
Je avatar, geweldig Ian.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Het zou me zwaar tegenvallen als Lieke zou vallen voor iemand die haar in een conflict zou kunnen slaan of spugen. Ik schat haar wel iets hoger in.
Hier ook....Je zal ervoor betalen.....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:19 schreef Kinga het volgende:
hier ook, dus ik lijd met je mee. Het schijnt slechts bij enkele uitverkorenen te zijn.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:19 schreef Kinga het volgende:
De andere pakjes sigaretten zijn weggehaald?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:24 schreef Reza-impreza het volgende:
Nicolaas gebaart naar Eric dat zijn sigaretten echt op zijn, eric beantwoord het met een schoppend gebaar
Im a chosen onequote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:24 schreef avonne het volgende:
[..]
hier ook, dus ik lijd met je mee. Het schijnt slechts bij enkele uitverkorenen te zijn.
Bij florisd doet ie het welquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:24 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hier ook....Je zal ervoor betalen.....![]()
Bij Tien doet hij het ook niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:24 schreef avonne het volgende:
[..]
hier ook, dus ik lijd met je mee. Het schijnt slechts bij enkele uitverkorenen te zijn.
O, ik zit de hele tijd al van alles te proberen, dacht dat het aan mijn computer lagquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:19 schreef Kinga het volgende:
Ze zijn aan het besparen volgens mijquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:27 schreef FdW het volgende:
Napalm meldt zich ( godzijdank ) ziek, Judith komt ( helaas ) niet, gisteren geen vliegles...
Maar zij kan hem veranderenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Het zou me zwaar tegenvallen als Lieke zou vallen voor iemand die haar in een conflict zou kunnen slaan of spugen. Ik schat haar wel iets hoger in.
Na die wip met Lieke.......................quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:28 schreef Nostalgist het volgende:
Huub heeft sigaretten het raam uitgegooid....??
Ja, al een hele tijd geleden. Toen hij met Gaby in bed lad in de master bedroom. Daarvoor heeft hij 60 cpt betaald.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:28 schreef Nostalgist het volgende:
Huub heeft sigaretten het raam uitgegooid....??
Ik gebruik BBstream.... zo erg mis ik S2 nu ook weer niet...... Vaak alléén maar een wideshot van S1...quote:
En ze kan terug slaanquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Zou kunnen, ik dacht dat het die nacht Gaby was.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:29 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Na die wip met Lieke.......................![]()
Zelfs het geld van Tien raakt op. Zal het aantal betalende streamers tegenvallenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:27 schreef FdW het volgende:
Napalm meldt zich ( godzijdank ) ziek, Judith komt ( helaas ) niet, gisteren geen vliegles...
Gabyquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:29 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Na die wip met Lieke.......................![]()
De Febo wil ''actie'' uitlokken. Kennelijk geen betere ideeen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:30 schreef avonne het volgende:
Ik vind het onthouden van alcohol en sigaretten nogal discutabel.
Het is niet in de geest van het contract dat ze getekend hebben, en dat is "alle luxe".
als ik daarmee brians vliegles nog kan tegenhouden, dan betaal ik nog ff nietquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Zelfs het geld van Tien raakt op. Zal het aantal betalende streamers tegenvallen![]()
Ah.....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, al een hele tijd geleden. Toen hij met Gaby in bed lad in de master bedroom. Daarvoor heeft hij 60 cpt betaald.
Of gooi nog wat pammetjes over het hek....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:31 schreef 2live het volgende:
[..]
als ik daarmee brians vliegles nog kan tegenhouden, dan betaal ik nog ff niet![]()
Terwijl hij ze wilde opruimen, maar niet naar buiten mocht omdat het al na half drie s nachts was.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, al een hele tijd geleden. Toen hij met Gaby in bed lad in de master bedroom. Daarvoor heeft hij 60 cpt betaald.
ZE zeuren niet, NATASIA zit te zeuren.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:31 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ah.....![]()
Dan is dat toch afgedaan....Wat zeuren ze nou....Het zou me niets verbazen als Hummie terug zou zijn....
![]()
Yes, al die vrouwen ook van Huub, je raakt in de war....quote:
Truequote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:33 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Yes, al die vrouwen ook van Huub, je raakt in de war....
Klopt. Het begint een beetje te veel BB te worden. Jammer, de kracht van DGK was juist dat het geen BB was ....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:32 schreef avonne het volgende:
[..]
Terwijl hij ze wilde opruimen, maar niet naar buiten mocht omdat het al na half drie s nachts was.
Volgens mij heeft regie/productie er alles aangedaan om een rookverbod te kunnen uitvaardigen. Ze zaten er gewoon op te azen.
I support Nicolaas![]()
Dit programma kost zoveel dat kleinigheden eigenlijk niet ter zake doen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Zelfs het geld van Tien raakt op. Zal het aantal betalende streamers tegenvallen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |