Het zou me zwaar tegenvallen als Lieke zou vallen voor iemand die haar in een conflict zou kunnen slaan of spugen. Ik schat haar wel iets hoger in.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:15 schreef robert2006 het volgende:
[..]
kan me voorstellen, fysiek gezien,dat lieke inderdaad meer voor brian valt, huub heeft toch meer een gedrongen kabouter-lichaampje.
denk dat voor lieke uiterlijk ook belangrijk is.
huub heeft ze gewoon voor lief genomen om in de villa te komen
Ik schat 2 weken....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:16 schreef petraa het volgende:
[..]
Zei ik toch!!!! Hoelang voor ze erop of onder ligt ?????![]()
Refreshen misschien.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:19 schreef Kinga het volgende:
stream 2 is nog steeds dood hier na 4 uur
Nog een kwartier?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:16 schreef petraa het volgende:
[..]
Zei ik toch!!!! Hoelang voor ze erop of onder ligt ?????![]()
Je avatar, geweldig Ian.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Het zou me zwaar tegenvallen als Lieke zou vallen voor iemand die haar in een conflict zou kunnen slaan of spugen. Ik schat haar wel iets hoger in.
Hier ook....Je zal ervoor betalen.....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:19 schreef Kinga het volgende:
hier ook, dus ik lijd met je mee. Het schijnt slechts bij enkele uitverkorenen te zijn.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:19 schreef Kinga het volgende:
De andere pakjes sigaretten zijn weggehaald?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:24 schreef Reza-impreza het volgende:
Nicolaas gebaart naar Eric dat zijn sigaretten echt op zijn, eric beantwoord het met een schoppend gebaar
Im a chosen onequote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:24 schreef avonne het volgende:
[..]
hier ook, dus ik lijd met je mee. Het schijnt slechts bij enkele uitverkorenen te zijn.
Bij florisd doet ie het welquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:24 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hier ook....Je zal ervoor betalen.....![]()
Bij Tien doet hij het ook niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:24 schreef avonne het volgende:
[..]
hier ook, dus ik lijd met je mee. Het schijnt slechts bij enkele uitverkorenen te zijn.
O, ik zit de hele tijd al van alles te proberen, dacht dat het aan mijn computer lagquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:19 schreef Kinga het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |