Zonder einddatum ....... Ter meerdere eer en glorie aan de stemming van de dag van de redactiequote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:57 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Iemand enig idee hoe lang die berperking duurt?
Ister?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:59 schreef SiRojK het volgende:
ARRRRRRRRRRGGGG
Dat meen je niet?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat is Natasia toch een schat als het geluid uit staat ......
[afbeelding]
ik moet zeggen als de streams uit staan ookquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
Ze knapt uit haar blousequote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
Jank hier voor je streamsquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:59 schreef solara4 het volgende:
ik heb nu mijn wallet opgewaardeerd en hoelang duurt het dan dat ik streams heb, het is ook al van mijn rekening af
wat Lieke daarmee te maken heeft snap ik niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:07 schreef SiRojK het volgende:
Ik vind de inbreng van Lieke toch wel leuk...
- Amanda heeft een gezellige dame om mee te praten over andere dingen dan met moeder Nasty
- Huub voelt zich ineens de koning, maar merkt de spanning bij Brian
- Brian is ineens loops
- Nicolaas; achjah nicolaas; die zeurt net zoals altijd dat alles en iedereen eruit moet
- Jaap heeft goede tegenstand bij zijn terroracties, want die Lieke laat zich niet kisten volgens mij
- Nasty; primaat
- Eric; homo
Ja precies, dat afvallen van hem gaat echt niks worden.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je bedoelt aangekomen. Hij heeft net 2 bakken ijs op. Dinsdag weten we het, dan komt Carlos om te wegen. Alleen ben ik er niet zeker van of hij Japio ook wil wegen.
Ze vertelt ook nog ff dat ze veel raakvlakken heeft met Brian. Huub vraagt speel je dat??? of echt ???quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:08 schreef the_undertaker het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Likke licht Eric en Huub in dat ze aanpapt bij Brian
Jah, dat begreep ik ineens ook niet meer, alles wat er uitkwam, vond het ook zo gemeen om ze over te slaanquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:09 schreef 2live het volgende:
[..]
wat Lieke daarmee te maken heeft snap ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |