Hoi.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:50 schreef Geqxon het volgende:
Hoi netsplitter!
Precies, dat dacht ik dus ook, maar blijkbaar geldt dat niet voor hun.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:12 schreef Geqxon het volgende:
Maar warm water, dat is toch gewoon hetzelfde water als koud water maar dan doormiddel van een boiler achtig apparaat opgestookt?
Je ziet ook alles zo snelquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:10 schreef BlueCurl het volgende:
Vorige topic in de OP is nog onjuist
maaruh... wij hebben hier stadswater dus jah as ze egens gaan kloten zitten een paar straten zonder water...
Klopt inderdaad, óf de zware, óf de lichtte versie; misschien dat je je kan wenden tot de msn/hotmail helpdesk om de interface te veranderen? Zij kunnen gelijk je vertellen of dit inderdaad nog mogelijk is...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:33 schreef Netsplitter het volgende:
Volgens mij is dat niet meer mogelijk omdat wij in NL als eerste mochten gaan testen met de nieuwe Live versie.
Alleen de Light versie kan je kiezen helaas.
Zuchtquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:54 schreef mschol het volgende:
@noemmemaarjuanita
hotlinking is uitgeschakeld
ik moest alleen een reden hebben een beetje inspiratieloze tvp te plaatsenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zucht
http://img.waffleimages.c(...)1df561a5/tunnel2.jpg
ze zijn te lui om eff uit te stappen en:quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:00 schreef BlueCurl het volgende:
[afbeelding]
van A naar Beter...
klaar terwijl u wacht...
zoiezo Nijmegen hier andere route ???? dat klopt al niet.
daarnaast de gehele situatieik moest wel erg lachen iig
de auto links voor mij die heeft maar wat pionnen aan de kant gereden en de rest van de auto's + inmiddels bijgekomen auto's volgden
jammer dat ik me camera niet bij me had! maar heb er iig nog veel lol van!
als je et kwijt moet, ik wil mijn rekening nummer wel gevenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:16 schreef BlueCurl het volgende:
ga ik nu even 878,- euro uitgeven bij alternate
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:06 schreef BlueCurl het volgende:ik kom er net achter dat mijn modem in de verhuiswagen naar mijn pa meegaat en dat ik dan even geen internet heb! hoe durven me ouders zo in de laatste weken van al mijn series
ik weet wel dat ik dinsdag ochtend zeer vroeg op school ben voor CSI: Miami
Of gewoon een PCupgrade, kan natuurlijk ook.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:20 schreef Geqxon het volgende:
Notebook?
Ahhaquote:Op zondag 6 mei 2007 13:28 schreef BlueCurl het volgende:
nee mijn pa gaat verhuizenik blijf elekker hier maar huis word na 20 jaar geheel opgeknapt dus als het klaar is lijkt het een verhuizing
maar me pa neeemt de modem mee... ik heb me pc's nu aan een 128kb adsl modem hangen waar we over bellen ook
maar is traag
niet normaal! als ol teveel pagina's open dan floept de verbinding er ook uit
Zozo toemaar.. 22" voor de PC neem ik aan? En wat voor grafka?quote:bij alternate 22inch breedbeeld scherm gekocht, grafische kaart, wireless, 2gb geheugen, tv kaart (die even nog niet wil werken zoals die moet) en nog 2 wireless kaartjes voor me broer en mams!
maar gamen op fullscreen en hoogste details van hl2ik vermaak me enorm!
Desktopsysteem is zoveel heerlijker als een notebook; ik heb -vanwege het kapot gaan van de graka en voeding- een tijd op een notebook moeten werken, maar toch is het veel anders dan op een desktopsysteem.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:10 schreef JortK het volgende:
Ik wil ook een desktop systeem weer, maja ik zit nog met een notebook.
En eigenlijk zou ik m zelf willen bouwen, maja dat heb ik nog nooit eerder gedaan
Barebone is toch zo'n miniscuul systeem waar alles op elkaar gepropt zit?quote:Op zondag 6 mei 2007 17:22 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben van plan binnenkort eens een leuke barebone aan te gaan schaffen
Ja daarom, en dan kan ik hem helemaal voldouwen met geheugen en HD's, want dat wordt toch wel een keer tijd dat ik dat ding dan ook kan gaan gebruiken als een server, want een notebook altijd aan laten staan vind ik ook maar trickyquote:Op zondag 6 mei 2007 21:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Desktopsysteem is zoveel heerlijker als een notebook; ik heb -vanwege het kapot gaan van de graka en voeding- een tijd op een notebook moeten werken, maar toch is het veel anders dan op een desktopsysteem.
Het bouwen is niet zo moeilijk; goed kijken waar alles moet (en alles kan er maar op 1 manier in), en je steeds ontladen voordat je je processor/geheugenbankjes vastpakt enzo...
Ik ga echter wel voor een wat grote barebone waar alles op het mATX formaat past.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:09 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Barebone is toch zo'n miniscuul systeem waar alles op elkaar gepropt zit?
dan koop je bijvoorbeeld de Wii of een PS2?quote:Op zondag 6 mei 2007 22:56 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik ga echter wel voor een wat grote barebone waar alles op het mATX formaat past.
Op het moment ben ik zeer tevreden met mijn Macbook als desktop (Samsung Syncmaster scherm eraan, wireless keyboard + Logitech MX1000) en een P4 server die ik als proxy-server, download-server, printer-server en file-server gebruik. Dit zodat ik vanaf school spul kan downloaden zonder de internetlijn op school te belasten, en meer van dat soort ongein.
Enige wat ik op het moment mis is een game-machine, ik heb al bijna een jaar niet gegamed en ik mis het toch een beetje. Een spelconsole staat out-of-the-picture, aangezien ik dan ook gelijk een nieuwe TV aan moet schaffen (55cm CRT met enkel SCART).
je kan merendeel van de spellen prima zittend doen hoorquote:Op zondag 6 mei 2007 23:12 schreef Geqxon het volgende:
Een PS2 heb ik al, maar ik vind de graphics ondermaats (). Een Wii gaat lastig worden, omdat mijn TV aan het voeteinde van bed staat, en ik dan op mijn bed moet gaan springen. Wat mams waarschijnlijk niet al te tof gaat vinden
Nja, een notebook is daar eigenlijk niet voor bedoeld; notebook is eigenlijk een apparaat wat je kan gebruiken als je onderweg bent/niet op lokatie bent/een flexplek hebt etc..quote:Op zondag 6 mei 2007 21:23 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja daarom, en dan kan ik hem helemaal voldouwen met geheugen en HD's, want dat wordt toch wel een keer tijd dat ik dat ding dan ook kan gaan gebruiken als een server, want een notebook altijd aan laten staan vind ik ook maar tricky
Doe maar duurquote:Op maandag 7 mei 2007 00:52 schreef Geqxon het volgende:
Ik zat te denken aan:
-Samsung 225BW Black / Iiyama E2200WS-B1 (22")
-Nintendo Wii sportspack + DVI kabel.
chello classic.. was 8mbit down ofzo...quote:Op zondag 6 mei 2007 15:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ahha. 128kb is inderdaad erg weinig, hoeveel was je eigenlijk gewend?
[..]
Zozo toemaar.. 22" voor de PC neem ik aan? En wat voor grafka?
kan je niet Chello vragen om een nieuwe/vervangende modemquote:Op maandag 7 mei 2007 09:57 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
chello classic.. was 8mbit down ofzo...
jah voor me pc-tje. is wel de dvi uitvoering van scherm! graka is de NVIDIA NX7900 512mb....
zodra ik trouwens weer geld heb komt hier ook een Wii te staanis best een tof ding!
nieuwe modem komt volgende week... ik w8 er nu al met smart op! maar nu even op school dus even de lijn misbruiken hier!quote:Op maandag 7 mei 2007 12:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
kan je niet Chello vragen om een nieuwe/vervangende modem
DVI heb ik ook als aansluiting; helaas nog geen kabel en goede aansluiting (wel aansluiting, maar graka zit niet vast in mijn kast.. Moet ik nog steeds een vervangende voor kopen
Ahha, dus dat was al geregeld.. Doen ze nog moeilijk wat dat betreft? (alsin; extra betalen enzo)quote:Op maandag 7 mei 2007 14:34 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
nieuwe modem komt volgende week... ik w8 er nu al met smart op! maar nu even op school dus even de lijn misbruiken hier!
is gewoon een nieuwe abbo... me pa neemt zijn account mee + incl modem. en wij hebben gewoon nieuwe abbo daar nu... en daar doet chello niet zo moeilijk overquote:Op maandag 7 mei 2007 14:44 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ahha, dus dat was al geregeld.. Doen ze nog moeilijk wat dat betreft? (alsin; extra betalen enzo)
Hmm, valt me nog mee dat ze niet 'vanwege administratieve redenen' dat alsnog kunnen doenquote:Op maandag 7 mei 2007 15:09 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
is gewoon een nieuwe abbo... me pa neemt zijn account mee + incl modem. en wij hebben gewoon nieuwe abbo daar nu... en daar doet chello niet zo moeilijk over
Dat is een flink stuk van je huis vandaan!quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:41 schreef devzero het volgende:
Even groetjes van deze "gästforskare" bij het Naturhistoriska riksmuseet te Stockholm(waar je al niet komt met een informatica opleiding
)
quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:41 schreef devzero het volgende:
Even groetjes van deze "gästforskare" bij het Naturhistoriska riksmuseet te Stockholm(waar je al niet komt met een informatica opleiding
)
Ik ben nog geen nederlanders tegen gekomen die hier werken, dus het zal wel uniek zijnquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:19 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]Grappig. Posten vanaf een Naturhistoriska in het buitenland...
Nu zien ze Fok! op de proxy en gaan ze zich allemaal aanmelden en NL leren...quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben nog geen nederlander tegen gekomen die hier werken, dus het zal wel uniek zijn
Sowieso niet struikelbaar natuurlijk ^^.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:38 schreef Sjowhan het volgende:
Moest je niet kabels in goten leggen conform de arboregels?
Nieuwe netwerkkaarten solderen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:42 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Sowieso niet struikelbaar natuurlijk ^^.
Wat een lutser ja, gooit hij natuurlijk express omver, heeft hij weer wat te doen.
Idd op ze minst vasttapen met ducktape natuurlijkquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:42 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Sowieso niet struikelbaar natuurlijk ^^.
Wat een lutser ja, gooit hij natuurlijk express omver, heeft hij weer wat te doen.
Een uur om kabels terug te stoppen?quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:53 schreef JortK het volgende:
Nou ja de schade viel gelukkig mee, 4 nieuwe kabels, de lipjes van de connector braken af, waardoor de kabels er zo uit schoten, dus daar heeft hij geluk
Mensen zijn hier ook weer aan het werk, heeft iets meer dan een uur stilgelegen
Getronics people
Koffie + peuk, 5 minuten kabels terug stoppen, volgende peuk, 1 minuut alles aansluiten. Ja, dat is inderdaad een uur. Of giet jij hete koffie zo naar binnen?quote:
Ze zaten er toch in?quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:27 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja moet die wel kabels hebben die lang genoeg zijn
Ja de stekkers waren afgebroken (die clipjes die zorgen dat ze goed vastzitten).quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ze zaten er toch in?![]()
Anders heeft hij niks er uit gelopen.![]()
Dan zet je toch nieuwe clipjes op die kabels? Die paar centimeter zaten toch wel extra op die kabel?quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:59 schreef JortK het volgende:
Ja de stekkers waren afgebroken (die clipjes die zorgen dat ze goed vastzitten).
Wanneer je ISO gecertificeerd bent is dat uit den boze.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan zet je toch nieuwe clipjes op die kabels? Die paar centimeter zaten toch wel extra op die kabel?
quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wanneer je ISO gecertificeerd bent is dat uit den boze.
Dan moet je nieuwe kabels gebruiken.
Hehehe, dan had hij geen uur pauze gehad.quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:59 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Idd op ze minst vasttapen met ducktape natuurlijk!
De tering, dat is dus echt traag. Zouden wij bij een klant moeten doen; zijn ze echt niet blijquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:53 schreef JortK het volgende:
Nou ja de schade viel gelukkig mee, 4 nieuwe kabels, de lipjes van de connector braken af, waardoor de kabels er zo uit schoten, dus daar heeft hij geluk
Mensen zijn hier ook weer aan het werk, heeft iets meer dan een uur stilgelegen
Getronics people
Als je mensen hebt die 't goed kunnen, is er geen verschil merkbaar tov. in de fabriek gemaakte..quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:37 schreef JortK het volgende:
[..]![]()
En ik heb wat tegen zelfgeknipte kabels
Dan nogquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:37 schreef JortK het volgende:
[..]
![]()
En ik heb wat tegen zelfgeknipte kabels
Nee, kabels naar (semi-)belangrijke machines over de grond laten slingeren klinkt als erg professioneel. Hadden ze maar zelfgemaakte kabels gebruikt, dan was hooguit de kabel uit het clipje geschoten en dan hadden ze die clip weer kunnen hergebruiken.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:19 schreef Netsplitter het volgende:
Wanneer je ISO gecertificeerd bent is dat uit den boze.
Werk jij ze weg?quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, kabels naar (semi-)belangrijke machines over de grond laten slingeren klinkt als erg professioneel. Hadden ze maar zelfgemaakte kabels gebruikt, dan was hooguit de kabel uit het clipje geschoten en dan hadden ze die clip weer kunnen hergebruiken.
Hoezo "er bij komen"? Afknippen en nieuwe kabels leggen!quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Werk jij ze weg?![]()
Dan kom je er nooit meer bij!![]()
Goed puntquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoezo "er bij komen"? Afknippen en nieuwe kabels leggen!
Ik werk voor een amerikaans bedrijfquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:16 schreef devzero het volgende:
Dat mag toch ook helemaal niet meer van de ARBO?
quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:26 schreef devzero het volgende:
Dat verklaart direct waarom je continue de smile-PI gebuikt [afbeelding]
Heul wel. Aan fabrieks kabels zit de stekker aan het snoertje vast gesmolten...quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Als je mensen hebt die 't goed kunnen, is er geen verschil merkbaar tov. in de fabriek gemaakte..
Iemand in het pand heeft toch wel een aansteker?quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:35 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Heul wel. Aan fabrieks kabels zit de stekker aan het snoertje vast gesmolten....
quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan nog
een kabel is toch binnen 10 minuten geregeld
zelfs binnen onze grote organisatie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:41 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Geheel automatischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:41 schreef Netsplitter het volgende:Mocht een nieuwe medewerker aan het werk moeten, neem ik aan dat er een procedure voor bestaat (dat het minimaal x dagen van te voren kenbaar gemaakt moet worden).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mocht het extra accounts zijn, tsja![]()
Dat heb ik gemerkt.quote:
Wie? Wat? Waar?quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:46 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat heb ik gemerkt.
Het automatische proces was even van slag zeker toen...
Vorig jaar rond deze tijd.quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:51 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Vorig jaar rond deze tijd.
Heb toen nog mee geholpen 's avonds en 's nachts met die gare rsa2 patchronde...
Volgens mij was dat met jou er ook bij.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Daar heb je ook heul geen account voor nodig![]()
Maar was dat met mij?![]()
Ik heb geen patch ronde gedaan en het is nogal groot bedrijf![]()
NU wil ik weten wie je bentquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:01 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Volgens mij was dat met jou er ook bij.
Samen met die toen pas afgestudeerde vmware motormuis als ik het goed heb.
Had toen wel een account nodig om ook de drivers up te daten aangezien dat ook moest.
Maar dat was gelukkig op het DL gebeuren.
Sjeck je pm...quote:
quote:
Lekker droog thuis.quote:
Nee, tussen projecten.quote:
* WyriHaximus is jaloersquote:
Ik ben de deur niet uitgeweest!quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:04 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
* WyriHaximus is jaloers
Moet straks nog naar huis stuk lopen fietsen en eten halen![]()
haha was om 10 over 6 al de deur uit xD. Straks lekker thuis nog ff deven eten spelletje spelen en een partij goed gaan slapenquote:
Thuis werken is prettigquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:06 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
haha was om 10 over 6 al de deur uit xD. Straks lekker thuis nog ff deven eten spelletje spelen en een partij goed gaan slapen![]()
Ik heb je gemistquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:07 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Thuis werken is prettig![]()
Al werk ik vandaag iets te hard
Fuck dat heb een stelletje boven wat alleen hard hardcore kan luisteren en daar kan ik niet echt onder werkenquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:07 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het is een HET.. argghhh!quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:26 schreef Netsplitter het volgende:
Dat zegt niks he.
Hij/Zij kan dat snel veranderd hebben...
quote:
Star Trek?quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:51 schreef Netsplitter het volgende:
Ik heb 'm alleen nooit echt volledige zinnen horen zeggen, niet in de Adams Family maar ook niet in Star Trek...
Thuis werk ik ook altijd veel harder dan waar dan ook... zal vast wel niet zo moetenquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:07 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee, star Trek TNG.quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:41 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Star Trek?
[afbeelding]
Iemand ruimte scheepje kopen?![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:35 schreef BlueCurl het volgende:
rot op met die irritante veel te grote plaatjes... zit momenteel met 128kb verbinding pffff
[..]
Thuis werk ik ook altijd veel harder dan waar dan ook... zal vast wel niet zo moeten
vanaf 10 maart issie pas gaan meten:
[afbeelding]
en duurd nog drie weken voor ik weer een normale snelheid verbinding hebhellup!
Probleem is, dat ik de enigste gebruiker benquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:54 schreef Godlike02 het volgende:
Processen van alle gebruikers eerst maar eens aanzetten he!
Dan nog eens kijken of je niks ziet
Dan kan je hem dus net zo goed altijd aanzetten dat vinkjequote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Probleem is, dat ik de enigste gebruiker bentoch maar even aangezet, maar geen verandering
Yeps, maar dan komt ie weer terugquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan kan je hem dus net zo goed altijd aanzetten dat vinkje
En uhmmm reboot al gedaan?![]()
Neh, dat is eigen een setup waar meerdere programma's in gebakken zit, ik download ze liever apart, want reggen moet je toch al. Volgende week toch een nieuwe pc, dus dan gaat deze toch weer leegquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:26 schreef WyriHaximus het volgende:
Hitman Pro ook al geprobeert?
Compleet met explosie of alleen rook? De laatste keer dat een voeding bij mij zich opblies stond me kamer blauwquote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:45 schreef mschol het volgende:
droog over gekomen..
van de 10 pc's die we inelkaar moesten zetten zijn er 3 opgeblazen...
(2 hadden last van rotte hardware)
1 pc die ik had heeft de voeding zichzelf naar de fillestijnen geholpen (tis later nog gedubbel checked waarom hij gek deed, conclusie was dat ik het goed had gedaan en dat hardware rot was )
Niet helemaal waar, hij bestuurt ze (wat ik best zou willen weten hoe ze het doenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Neh, dat is eigen een setup waar meerdere programma's in gebakken zit, ik download ze liever apart, want reggen moet je toch al. Volgende week toch een nieuwe pc, dus dan gaat deze toch weer leeg![]()
explosie niet, wel wat rook (was op school en daar is het zo groot dat het niet blauw kan gaan staanquote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:54 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Compleet met explosie of alleen rook? De laatste keer dat een voeding bij mij zich opblies stond me kamer blauw.
[..]
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:54 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Compleet met explosie of alleen rook? De laatste keer dat een voeding bij mij zich opblies stond me kamer blauw.
[..]
Niet helemaal waar, hij bestuurt ze (wat ik best zou willen weten hoe ze het doen), voor de rest trekt hij ze gewoon binnen
.
Was op school toen de mijne zich opblies, rook snachts al wat vreemds tijdens het slapen. Dus dacht smorgens zal wel kom ik om 5 uur thuis staat me kamer blankquote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:01 schreef mschol het volgende:
[..]
explosie niet, wel wat rook (was op school en daar is het zo groot dat het niet blauw kan gaan staan)
een andere pc (waar ik maar even naar moest kijken)
die deed ik aan en de vonken sprongen uit de voeding, zat van schrik bijna in plafond(ik had het compleet niet verwacht zeg maar
)
gelukkig zijn die pc's eigendom van school en mogen ze zelf uitzoeken wat er mee moet
(en ondertussen hebben wij maandag, een week na de verhuizing, nog steeds niet fatsoenlijk les(geen pc's / werkplekken
)
mondriaan
Ja zo is het altijd al zo geweest dacht ikquote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]ooh, hmmz dat is dat nieuw zeker
nou ja, zie het wel met mijn nieuwe pc
Nja, je hebt er iig een goede TV voor nodig die de resolutie aan kanquote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:36 schreef WyriHaximus het volgende:
Is het het uberhaupt waard? DVD is niet super maar om nou gelijk HD spul te gaan halen...
Dan heb je vanmiddag weer iets te doen!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:06 schreef JortK het volgende:
Zo vanmiddag aan de gang geweest met DV tapes omzetten naar de PC, vergeten video compressie aan te zetten
Nou vergeet het maar ik doet het nog wel een keer overnieuw, maar niet vandaag meer in ieder gevalquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan heb je vanmiddag weer iets te doen!![]()
En met mamadag doe je 't denk ik ook nietquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:10 schreef JortK het volgende:
[..]
Nou vergeet het maar ik doet het nog wel een keer overnieuw, maar niet vandaag meer in ieder geval![]()
* JortK gaat een whiskey cola pakken
Ow oeps moet me moeder nog bellenquote:Op zondag 13 mei 2007 19:07 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En met mamadag doe je 't denk ik ook niet
Mwah de mijne zijn weekje weg aan de andere kant van het land en anders zit ik nog 2 en half uur reizen bij ze vandaanquote:Op zondag 13 mei 2007 19:22 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik ga nu richting mijn ouders, ze wonen in 'tzelfde dorp
Neej is net zoals als een VVV bon maar dan in de vorm van een soort creditcardquote:Op zondag 13 mei 2007 22:23 schreef WyriHaximus het volgende:
YourGift card? Is dat weer zoiets als in de youtube naam jat hype?
Haha bijna het zelfde product maar dan met een hip nieuw naampje dus xDquote:Op zondag 13 mei 2007 22:50 schreef JortK het volgende:
[..]
Neej is net zoals als een VVV bon maar dan in de vorm van een soort creditcard
Is eens wat anders dan iets voor in de badkamer
Auch, heeft hij daar vaker last van?quote:Op zondag 13 mei 2007 23:57 schreef mschol het volgende:
onze kat heeft iig een "kadootje" achtergelaten voor moederdag..
anderhalf uur geleden een epileptische aanval gekregen op onze bank, resultaat:
bank vol met kattepis
morgen maar eens kijken wat de stomerij er nog aan kan doen...
alleen als zij (tis een zij, ik heb et verkeerd neergezetquote:
Catscan?quote:Op maandag 14 mei 2007 01:02 schreef Geqxon het volgende:
Misschien de hondenvoerbak een fingerprint beveiliging geven? Of, in dat geval: Een poot beveiliging
nerd ten top??quote:Op maandag 14 mei 2007 01:02 schreef Geqxon het volgende:
Misschien de hondenvoerbak een fingerprint beveiliging geven? Of, in dat geval: Een poot beveiliging
quote:Op maandag 14 mei 2007 10:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Is overigens ook een hardcore-DJ geloof ik
Ik wist het ik wist hetquote:Op maandag 14 mei 2007 11:31 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
http://partyflock.nl/artist/201:Catscan.html
Dat is ook wel erg oud voor een kat. Om on topic te blijven, een 8086quote:Op maandag 14 mei 2007 00:07 schreef mschol het volgende:
maar de poes is ook al ergens in de 20
Prrrt Spint die ook als die blij is?quote:Op maandag 14 mei 2007 12:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is ook wel erg oud voor een kat. Om on topic te blijven, een 8086![]()
Met shit bedoel je Kuala Lumpia?quote:Op maandag 14 mei 2007 19:38 schreef JortK het volgende:
[..]
Klopt, en maar outsourcen aan Atos en Getronics en shit
Managers behoren niet alles te weten hequote:Op maandag 14 mei 2007 19:38 schreef JortK het volgende:
[..]
Klopt, en maar outsourcen aan Atos en Getronics en shit
Plaatje doettet nietquote:Op maandag 14 mei 2007 20:56 schreef JortK het volgende:
LOL:
[afbeelding]
Klote Gmail, helemaal me postvak in leeggemaakt, gaat die alsnog dat hele ding synchroniseren naar Outlook de eerste keer dat ik de mailbox koppel
Volgens mij ligt het aan jouquote:Op maandag 14 mei 2007 21:44 schreef JortK het volgende:
Klote imagevenue natuurlijk:
[[url=http://fileserver2.jpghosting.com/images/tn_outlook_230965a95c749d282c933a2f91105475.jpg]afbeelding][/url]
Zo moet die dan beter gaan volgens Sjow
Quicktime volgens googlequote:Op maandag 14 mei 2007 21:45 schreef Burdie het volgende:
Vrouwenvraagje. Waarmee/hoe kan ik een .amr bestand afspelen?
Gaarne in vrouwvriendelijke termen uitleggen.
Je backbone firewall proxy staat in een verkeerde NAT, en omdat de encyptie van je WPA sleutel niet compleet MD5 compatible is, zal je shell nooit amr accepteren als genuine file format ready to playquote:Op maandag 14 mei 2007 21:45 schreef Burdie het volgende:
Vrouwenvraagje. Waarmee/hoe kan ik een .amr bestand afspelen?
Gaarne in vrouwvriendelijke termen uitleggen.
Ehm, het kan aan mij liggen, maar zie nog steeds een kruissie (IE) of niets (FF)quote:Op maandag 14 mei 2007 21:53 schreef JortK het volgende:
[..]
Neej je ziet het verkeerd het ligt allemaal aan Imagevenue
Vrouwvriendelijke uitleg vroeg zequote:Op maandag 14 mei 2007 21:54 schreef JortK het volgende:
[..]
Je backbone firewall proxy staat in een verkeerde NAT, en omdat de encyptie van je WPA sleutel niet compleet MD5 compatible is, zal je shell nooit amr accepteren als genuine file format ready to play![]()
Ja, een opname gemaakt met mijn mobiele telefoon. En ik heb juist quicktime eraf geknikkerd dacht ik. Maar die moet ik er dus weer even op zetten?quote:Op maandag 14 mei 2007 21:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Quicktime volgens google
Zie anders http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=93137-nl
Het is een geluidsbestand zo te lezen?
ik ook van jouquote:Op maandag 14 mei 2007 21:54 schreef JortK het volgende:
[..]
Je backbone firewall proxy staat in een verkeerde NAT, en omdat de encyptie van je WPA sleutel niet compleet MD5 compatible is, zal je shell nooit amr accepteren als genuine file format ready to play![]()
Ik denk dat ze geen onzin verkopen, dus inderdaad quicktime weer 'even' installeren, dan zal je het bestand kunnen afspelen..quote:Op maandag 14 mei 2007 21:55 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja, een opname gemaakt met mijn mobiele telefoon. En ik heb juist quicktime eraf geknikkerd dacht ik. Maar die moet ik er dus weer even op zetten?
Webdeveloper plugin voor FF downloaden en Disable referers uitzetten denk ik, want ik zie hem welquote:Op maandag 14 mei 2007 21:54 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ehm, het kan aan mij liggen, maar zie nog steeds een kruissie (IE) of niets (FF)
Gezien het subforum waar ik mij momenteel (met gevaar voor eigen leven) bevind, veronderstel ik dat je niet veel ervaring hebt met dit onderwerp. Voorlopig heb ik nog geen ambities om lerares te worden, dus helaas.quote:
Je had natuurlijk ook behulpzaam kunnen zijn.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:54 schreef JortK het volgende:
[..]
-1 Jortk (shenkie doe niet zo lomp)quote:Op maandag 14 mei 2007 22:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je had natuurlijk ook behulpzaam kunnen zijn.![]()
Om geheel in de trant van dit subforum te reageren: U'VE GOT PWNED.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:02 schreef Burdie het volgende:
[..]
Gezien het subforum waar ik mij momenteel (met gevaar voor eigen leven) bevind, veronderstel ik dat je niet veel ervaring hebt met dit onderwerp. Voorlopig heb ik nog geen ambities om lerares te worden, dus helaas..
En dat betekent?quote:Op maandag 14 mei 2007 22:31 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Om geheel in de trant van dit subforum te reageren: U'VE GOT PWNED.
Dat ik geneukt genaaid ben (no kidding), maar niet door jouw dus nu wordt ik toch wel benieuwdquote:
wij moeten werken of naar school morgen?quote:Op maandag 14 mei 2007 23:44 schreef Burdie het volgende:
Zijn jullie je nu allemaal aan het aftrekken, of slapen de nerdjes gewoon doorgaans heel vroeg?.
Typen met één hand gaat anders prima.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:44 schreef Burdie het volgende:
Zijn jullie je nu allemaal aan het aftrekken, of slapen de nerdjes gewoon doorgaans heel vroeg?.
Persoonlijk denk ik dat dat nog best meevalt. Veel nerds in eerste instantie niet eens dichter bij durven komenquote:Op maandag 14 mei 2007 22:02 schreef Burdie het volgende:
[..]
Gezien het subforum waar ik mij momenteel (met gevaar voor eigen leven) bevind, veronderstel ik dat je niet veel ervaring hebt met dit onderwerp. Voorlopig heb ik nog geen ambities om lerares te worden, dus helaas..
Is dat niet eerder in de stijl van GAM?quote:Op maandag 14 mei 2007 22:31 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Om geheel in de trant van dit subforum te reageren: U'VE GOT PWNED.
He ga maar eens een potje CS/AA/HL2 of een andere random online shooter speler en zeg dat je een vrouw bent. Grote kans dat ze allemaal spontaan mis beginnen te schietenquote:
quote:
Counter Strike, America's Army en Half Life 2, alle 3 FPS (First Person Shooters)quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:45 schreef Burdie het volgende:
Maar toch even lastig doen: wat is CS/AA/HL2?.
Moet je zelf weten ik hou je iig niet tegenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:45 schreef Burdie het volgende:
Ik vind het hier best leuk trouwens, misschien ga ik hier wel vaker rondhangen. Zou dat mogen?.
Pak een shotgunquote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:19 schreef mschol het volgende:
morghe
kijken of we vandaag weer een aantal pc's opblazen op school
Nou dat tweede moet je dan maar even bewijzen vindt ikquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:03 schreef BlueCurl het volgende:
ik ga hier op school geen pc's opblazen... eerder gewoon enkel misbruik maken van de internet verbinding nu ik thuis nog steeds met 128kb lijn zit. hopelijk schiet chello eens op en komt er schnell nieuw! maar buurman krijgt ook 1 dezer dagen nieuwe modem. En die heeft tijd gelee ook op de onze gezeten dus hopelijk kunnen we ook even tijdelijk op de zijne. zal wel! Maar die heeft vast datalimietmaar dat valt na te vragen. hopelijk niet!
En nu doe ik ook nog eens wat nuttigs terwijl ie mijn series binnenhaalt hihi.. fokken enzo...ownee dat doe ik de laatste tijd nie meer zo veel
Gewoon school dus!
sims en vrouwenik kan het zo nu en dan ook niet laten indd
maar daarnaast teveel HL(2+epi's). Ik moet enkel weer eens gaan cs-en... deed dat in de tijd van 1.6 maar zou dat weer eens moeten doen... was wel tof altijd! Kijken of ik er nu meer van bak en niet word uitgescholden als vrouw/n00b terwijl ik dat eerste zoiezo ben
true maar dan moet ik het weer eens gaan doen en beetje normale server vindenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:06 schreef JortK het volgende:
[..]
Nou dat tweede moet je dan maar even bewijzen vindt ik
Ja, die goeie oude annex terminal servers met een telnet die open stond naar de rest van de wereld. Oh, wacht, daar ben jij vast te jong voor, je bedoeld zeker dat microsoft gevalquote:Op maandag 14 mei 2007 19:27 schreef JortK het volgende:
Voor het eerst in me leven een IT manager meegemaakt die niet wist wat Terminal Server was
Zijn die moeilijk te vinden zijn danquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:32 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
true maar dan moet ik het weer eens gaan doen en beetje normale server vinden
En bedankt hequote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, die goeie oude annex terminal servers met een telnet die open stond naar de rest van de wereld. Oh, wacht, daar ben jij vast te jong voor, je bedoeld zeker dat microsoft geval
* JortK wil bikini shotsquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:06 schreef Burdie het volgende:
Nouja, dat is heel logisch eigenlijk. Als je net iets aantrekt waar je een bepaald paar schoenen niet bij kunt vinden. Of als je bruine truitje in de was zit, en die móét met die ene broek. Wij doen eerst, en denken daarna pas.
Ik moet trouwens de verf even uitspoelen nu. En vanmiddag ga ik denk ik het zwembad hier eens uitproberen..
Ja maar jij bent vrouw dus jij mag meer als twee paar schoenen hebbenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:13 schreef Burdie het volgende:
1 paar kisten?!!! Je wil niet weten hoeveel paar schoenen ik heb.
Check. Al is het af en toe wel echt overdrevenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:14 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja maar jij bent vrouw dus jij mag meer als twee paar schoenen hebben
Nja, ik heb 1 paar puma's die eigenlijk al aan vervanging toe zijn; een paar nette schoenen, en dan 1 paar kunstgras & 1 paar zaalschoenen, dus totaal 4 paar. Maar de laatste 2 kan eigenlijk niet meegerekend wordenquote:* JortK heeft twee paar: 1 paar nette schoenen voor onder me pakken, en 1 paar witte K-swiss (die zijn trouwens niet wit meer door alle feestjes waar ik ben geweest de laatste tijd)
Zoiets:quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:23 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Check. Al is het af en toe wel echt overdreven
Meestal vallen topics stil waar Burdie komt.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:34 schreef WyriHaximus het volgende:
Valt me wel op dat nu Burdie er is het hele topic tot leven komt![]()
* JortK checkt weblogquote:
Hou eens je kop jijquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Meestal vallen topics stil waar Burdie komt.![]()
Ik wil het niet wetenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Meestal vallen topics stil waar Burdie komt.![]()
Kom op wij mannen zijn net kinderen soms, luisteren ho maarquote:
Nee. Ik ook niet trouwens. Behalve op de zeldzame momenten dat ik roep: "en nu ga ik mijn kop houden". Dan hou ik het een minuut vol (mijn record!quote:
Have fun en eetsequote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:43 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee. Ik ook niet trouwens. Behalve op de zeldzame momenten dat ik roep: "en nu ga ik mijn kop houden". Dan hou ik het een minuut vol (mijn record!).
Ik moet er trouwens vandoor, heb nog niet ontbetenen ik wil een workshop voorbereiden, een begin maken met het schrijven van een training en moet nog wat nummers voorbereiden voor de band
. Jullie zien mij vast later wel weer buurten
.
Daaaag popjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja idd. My Sweet 16 ofzo. Hele dure bruiloft, echt asociaal duur en mooi waar ieder van ons heel blij mee zou zijn en dan gaan janken omdat er een paar pilaren niet goed zijnquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:46 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mja
Of die serie @ MTV, volle kasten niet normaal.
phluphy for president!
Doe eens lief tegen ons SC vrouwkequote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:51 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Have fun en eetse.
Popjes?![]()
[afbeelding]
Je hart zit op de goede plaats jongen... het had alleen wat lager moeten hangen dan hadden de honden er wat beter bijgekuntquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:53 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ik doe lief waarom denkt iedereen nou altijd van niet ...
En dat noemt mij niet liefquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:58 schreef JortK het volgende:
[..]
Je hart zit op de goede plaats jongen... het had alleen wat lager moeten hangen dan hadden de honden er wat beter bijgekunt
Die PHPBB mods zijn wel vett van jequote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:00 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
En dat noemt mij niet lief![]()
Hmm ik moet die stomme pager code nu toch echt eens aan de praat krijgen onder mediawiki
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:02 schreef JortK het volgende:
[..]
Die PHPBB mods zijn wel vett van je
* JortK wacht al maanden op de einde beta fase van versie 3
Mja die ook, verwende krengen die vrouwen meiden.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:51 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ja idd. My Sweet 16 ofzo. Hele dure bruiloft, echt asociaal duur en mooi waar ieder van ons heel blij mee zou zijn en dan gaan janken omdat er een paar pilaren niet goed zijn.
Ja maar dat zijn allemaal dochters van muzikant enzo, want ik heb al een keer de dochter van Gnarles Barkley voorbij zien komen, en de neef van P Diddyquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:48 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mja die ook, verwende krengen die vrouwen meiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |