Vorig jaar rond deze tijd.quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:51 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Vorig jaar rond deze tijd.
Heb toen nog mee geholpen 's avonds en 's nachts met die gare rsa2 patchronde...
Volgens mij was dat met jou er ook bij.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Daar heb je ook heul geen account voor nodig![]()
Maar was dat met mij?![]()
Ik heb geen patch ronde gedaan en het is nogal groot bedrijf![]()
NU wil ik weten wie je bentquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:01 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Volgens mij was dat met jou er ook bij.
Samen met die toen pas afgestudeerde vmware motormuis als ik het goed heb.
Had toen wel een account nodig om ook de drivers up te daten aangezien dat ook moest.
Maar dat was gelukkig op het DL gebeuren.
Sjeck je pm...quote:
quote:
Lekker droog thuis.quote:
Nee, tussen projecten.quote:
* WyriHaximus is jaloersquote:
Ik ben de deur niet uitgeweest!quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:04 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
* WyriHaximus is jaloers
Moet straks nog naar huis stuk lopen fietsen en eten halen![]()
haha was om 10 over 6 al de deur uit xD. Straks lekker thuis nog ff deven eten spelletje spelen en een partij goed gaan slapenquote:
Thuis werken is prettigquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:06 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
haha was om 10 over 6 al de deur uit xD. Straks lekker thuis nog ff deven eten spelletje spelen en een partij goed gaan slapen![]()
Ik heb je gemistquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:07 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Thuis werken is prettig![]()
Al werk ik vandaag iets te hard
Fuck dat heb een stelletje boven wat alleen hard hardcore kan luisteren en daar kan ik niet echt onder werkenquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:07 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het is een HET.. argghhh!quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:26 schreef Netsplitter het volgende:
Dat zegt niks he.
Hij/Zij kan dat snel veranderd hebben...
quote:
Star Trek?quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:51 schreef Netsplitter het volgende:
Ik heb 'm alleen nooit echt volledige zinnen horen zeggen, niet in de Adams Family maar ook niet in Star Trek...
Thuis werk ik ook altijd veel harder dan waar dan ook... zal vast wel niet zo moetenquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:07 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee, star Trek TNG.quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:41 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Star Trek?
[afbeelding]
Iemand ruimte scheepje kopen?![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:35 schreef BlueCurl het volgende:
rot op met die irritante veel te grote plaatjes... zit momenteel met 128kb verbinding pffff
[..]
Thuis werk ik ook altijd veel harder dan waar dan ook... zal vast wel niet zo moeten
vanaf 10 maart issie pas gaan meten:
[afbeelding]
en duurd nog drie weken voor ik weer een normale snelheid verbinding hebhellup!
Probleem is, dat ik de enigste gebruiker benquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:54 schreef Godlike02 het volgende:
Processen van alle gebruikers eerst maar eens aanzetten he!
Dan nog eens kijken of je niks ziet
Dan kan je hem dus net zo goed altijd aanzetten dat vinkjequote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Probleem is, dat ik de enigste gebruiker bentoch maar even aangezet, maar geen verandering
Yeps, maar dan komt ie weer terugquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan kan je hem dus net zo goed altijd aanzetten dat vinkje
En uhmmm reboot al gedaan?![]()
Neh, dat is eigen een setup waar meerdere programma's in gebakken zit, ik download ze liever apart, want reggen moet je toch al. Volgende week toch een nieuwe pc, dus dan gaat deze toch weer leegquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:26 schreef WyriHaximus het volgende:
Hitman Pro ook al geprobeert?
Compleet met explosie of alleen rook? De laatste keer dat een voeding bij mij zich opblies stond me kamer blauwquote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:45 schreef mschol het volgende:
droog over gekomen..
van de 10 pc's die we inelkaar moesten zetten zijn er 3 opgeblazen...
(2 hadden last van rotte hardware)
1 pc die ik had heeft de voeding zichzelf naar de fillestijnen geholpen (tis later nog gedubbel checked waarom hij gek deed, conclusie was dat ik het goed had gedaan en dat hardware rot was )
Niet helemaal waar, hij bestuurt ze (wat ik best zou willen weten hoe ze het doenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Neh, dat is eigen een setup waar meerdere programma's in gebakken zit, ik download ze liever apart, want reggen moet je toch al. Volgende week toch een nieuwe pc, dus dan gaat deze toch weer leeg![]()
explosie niet, wel wat rook (was op school en daar is het zo groot dat het niet blauw kan gaan staanquote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:54 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Compleet met explosie of alleen rook? De laatste keer dat een voeding bij mij zich opblies stond me kamer blauw.
[..]
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:54 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Compleet met explosie of alleen rook? De laatste keer dat een voeding bij mij zich opblies stond me kamer blauw.
[..]
Niet helemaal waar, hij bestuurt ze (wat ik best zou willen weten hoe ze het doen), voor de rest trekt hij ze gewoon binnen
.
Was op school toen de mijne zich opblies, rook snachts al wat vreemds tijdens het slapen. Dus dacht smorgens zal wel kom ik om 5 uur thuis staat me kamer blankquote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:01 schreef mschol het volgende:
[..]
explosie niet, wel wat rook (was op school en daar is het zo groot dat het niet blauw kan gaan staan)
een andere pc (waar ik maar even naar moest kijken)
die deed ik aan en de vonken sprongen uit de voeding, zat van schrik bijna in plafond(ik had het compleet niet verwacht zeg maar
)
gelukkig zijn die pc's eigendom van school en mogen ze zelf uitzoeken wat er mee moet
(en ondertussen hebben wij maandag, een week na de verhuizing, nog steeds niet fatsoenlijk les(geen pc's / werkplekken
)
mondriaan
Ja zo is het altijd al zo geweest dacht ikquote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]ooh, hmmz dat is dat nieuw zeker
nou ja, zie het wel met mijn nieuwe pc
Nja, je hebt er iig een goede TV voor nodig die de resolutie aan kanquote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:36 schreef WyriHaximus het volgende:
Is het het uberhaupt waard? DVD is niet super maar om nou gelijk HD spul te gaan halen...
Dan heb je vanmiddag weer iets te doen!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:06 schreef JortK het volgende:
Zo vanmiddag aan de gang geweest met DV tapes omzetten naar de PC, vergeten video compressie aan te zetten
Nou vergeet het maar ik doet het nog wel een keer overnieuw, maar niet vandaag meer in ieder gevalquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan heb je vanmiddag weer iets te doen!![]()
En met mamadag doe je 't denk ik ook nietquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:10 schreef JortK het volgende:
[..]
Nou vergeet het maar ik doet het nog wel een keer overnieuw, maar niet vandaag meer in ieder geval![]()
* JortK gaat een whiskey cola pakken
Ow oeps moet me moeder nog bellenquote:Op zondag 13 mei 2007 19:07 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En met mamadag doe je 't denk ik ook niet
Mwah de mijne zijn weekje weg aan de andere kant van het land en anders zit ik nog 2 en half uur reizen bij ze vandaanquote:Op zondag 13 mei 2007 19:22 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik ga nu richting mijn ouders, ze wonen in 'tzelfde dorp
Neej is net zoals als een VVV bon maar dan in de vorm van een soort creditcardquote:Op zondag 13 mei 2007 22:23 schreef WyriHaximus het volgende:
YourGift card? Is dat weer zoiets als in de youtube naam jat hype?
Haha bijna het zelfde product maar dan met een hip nieuw naampje dus xDquote:Op zondag 13 mei 2007 22:50 schreef JortK het volgende:
[..]
Neej is net zoals als een VVV bon maar dan in de vorm van een soort creditcard
Is eens wat anders dan iets voor in de badkamer
Auch, heeft hij daar vaker last van?quote:Op zondag 13 mei 2007 23:57 schreef mschol het volgende:
onze kat heeft iig een "kadootje" achtergelaten voor moederdag..
anderhalf uur geleden een epileptische aanval gekregen op onze bank, resultaat:
bank vol met kattepis
morgen maar eens kijken wat de stomerij er nog aan kan doen...
alleen als zij (tis een zij, ik heb et verkeerd neergezetquote:
Catscan?quote:Op maandag 14 mei 2007 01:02 schreef Geqxon het volgende:
Misschien de hondenvoerbak een fingerprint beveiliging geven? Of, in dat geval: Een poot beveiliging
nerd ten top??quote:Op maandag 14 mei 2007 01:02 schreef Geqxon het volgende:
Misschien de hondenvoerbak een fingerprint beveiliging geven? Of, in dat geval: Een poot beveiliging
quote:Op maandag 14 mei 2007 10:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Is overigens ook een hardcore-DJ geloof ik
Ik wist het ik wist hetquote:Op maandag 14 mei 2007 11:31 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
http://partyflock.nl/artist/201:Catscan.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |