Volgens mij was dat met jou er ook bij.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Daar heb je ook heul geen account voor nodig![]()
Maar was dat met mij?![]()
Ik heb geen patch ronde gedaan en het is nogal groot bedrijf![]()
NU wil ik weten wie je bentquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:01 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Volgens mij was dat met jou er ook bij.
Samen met die toen pas afgestudeerde vmware motormuis als ik het goed heb.
Had toen wel een account nodig om ook de drivers up te daten aangezien dat ook moest.
Maar dat was gelukkig op het DL gebeuren.
Sjeck je pm...quote:
quote:
Lekker droog thuis.quote:
Nee, tussen projecten.quote:
* WyriHaximus is jaloersquote:
Ik ben de deur niet uitgeweest!quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:04 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
* WyriHaximus is jaloers
Moet straks nog naar huis stuk lopen fietsen en eten halen![]()
haha was om 10 over 6 al de deur uit xD. Straks lekker thuis nog ff deven eten spelletje spelen en een partij goed gaan slapenquote:
Thuis werken is prettigquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:06 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
haha was om 10 over 6 al de deur uit xD. Straks lekker thuis nog ff deven eten spelletje spelen en een partij goed gaan slapen![]()
Ik heb je gemistquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:07 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Thuis werken is prettig![]()
Al werk ik vandaag iets te hard
Fuck dat heb een stelletje boven wat alleen hard hardcore kan luisteren en daar kan ik niet echt onder werkenquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:07 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het is een HET.. argghhh!quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:26 schreef Netsplitter het volgende:
Dat zegt niks he.
Hij/Zij kan dat snel veranderd hebben...
quote:
Star Trek?quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:51 schreef Netsplitter het volgende:
Ik heb 'm alleen nooit echt volledige zinnen horen zeggen, niet in de Adams Family maar ook niet in Star Trek...
Thuis werk ik ook altijd veel harder dan waar dan ook... zal vast wel niet zo moetenquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:07 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee, star Trek TNG.quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:41 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Star Trek?
[afbeelding]
Iemand ruimte scheepje kopen?![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:35 schreef BlueCurl het volgende:
rot op met die irritante veel te grote plaatjes... zit momenteel met 128kb verbinding pffff
[..]
Thuis werk ik ook altijd veel harder dan waar dan ook... zal vast wel niet zo moeten
vanaf 10 maart issie pas gaan meten:
[afbeelding]
en duurd nog drie weken voor ik weer een normale snelheid verbinding hebhellup!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |