Hoi.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:50 schreef Geqxon het volgende:
Hoi netsplitter!
Precies, dat dacht ik dus ook, maar blijkbaar geldt dat niet voor hun.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:12 schreef Geqxon het volgende:
Maar warm water, dat is toch gewoon hetzelfde water als koud water maar dan doormiddel van een boiler achtig apparaat opgestookt?
Je ziet ook alles zo snelquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:10 schreef BlueCurl het volgende:
Vorige topic in de OP is nog onjuist
maaruh... wij hebben hier stadswater dus jah as ze egens gaan kloten zitten een paar straten zonder water...
Klopt inderdaad, óf de zware, óf de lichtte versie; misschien dat je je kan wenden tot de msn/hotmail helpdesk om de interface te veranderen? Zij kunnen gelijk je vertellen of dit inderdaad nog mogelijk is...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:33 schreef Netsplitter het volgende:
Volgens mij is dat niet meer mogelijk omdat wij in NL als eerste mochten gaan testen met de nieuwe Live versie.
Alleen de Light versie kan je kiezen helaas.
Zuchtquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:54 schreef mschol het volgende:
@noemmemaarjuanita
hotlinking is uitgeschakeld
ik moest alleen een reden hebben een beetje inspiratieloze tvp te plaatsenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zucht
http://img.waffleimages.c(...)1df561a5/tunnel2.jpg
ze zijn te lui om eff uit te stappen en:quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:00 schreef BlueCurl het volgende:
[afbeelding]
van A naar Beter...
klaar terwijl u wacht...
zoiezo Nijmegen hier andere route ???? dat klopt al niet.
daarnaast de gehele situatieik moest wel erg lachen iig
de auto links voor mij die heeft maar wat pionnen aan de kant gereden en de rest van de auto's + inmiddels bijgekomen auto's volgden
jammer dat ik me camera niet bij me had! maar heb er iig nog veel lol van!
als je et kwijt moet, ik wil mijn rekening nummer wel gevenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:16 schreef BlueCurl het volgende:
ga ik nu even 878,- euro uitgeven bij alternate
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:06 schreef BlueCurl het volgende:ik kom er net achter dat mijn modem in de verhuiswagen naar mijn pa meegaat en dat ik dan even geen internet heb! hoe durven me ouders zo in de laatste weken van al mijn series
ik weet wel dat ik dinsdag ochtend zeer vroeg op school ben voor CSI: Miami
Of gewoon een PCupgrade, kan natuurlijk ook.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:20 schreef Geqxon het volgende:
Notebook?
Ahhaquote:Op zondag 6 mei 2007 13:28 schreef BlueCurl het volgende:
nee mijn pa gaat verhuizenik blijf elekker hier maar huis word na 20 jaar geheel opgeknapt dus als het klaar is lijkt het een verhuizing
maar me pa neeemt de modem mee... ik heb me pc's nu aan een 128kb adsl modem hangen waar we over bellen ook
maar is traag
niet normaal! als ol teveel pagina's open dan floept de verbinding er ook uit
Zozo toemaar.. 22" voor de PC neem ik aan? En wat voor grafka?quote:bij alternate 22inch breedbeeld scherm gekocht, grafische kaart, wireless, 2gb geheugen, tv kaart (die even nog niet wil werken zoals die moet) en nog 2 wireless kaartjes voor me broer en mams!
maar gamen op fullscreen en hoogste details van hl2ik vermaak me enorm!
Desktopsysteem is zoveel heerlijker als een notebook; ik heb -vanwege het kapot gaan van de graka en voeding- een tijd op een notebook moeten werken, maar toch is het veel anders dan op een desktopsysteem.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:10 schreef JortK het volgende:
Ik wil ook een desktop systeem weer, maja ik zit nog met een notebook.
En eigenlijk zou ik m zelf willen bouwen, maja dat heb ik nog nooit eerder gedaan
Barebone is toch zo'n miniscuul systeem waar alles op elkaar gepropt zit?quote:Op zondag 6 mei 2007 17:22 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben van plan binnenkort eens een leuke barebone aan te gaan schaffen
Ja daarom, en dan kan ik hem helemaal voldouwen met geheugen en HD's, want dat wordt toch wel een keer tijd dat ik dat ding dan ook kan gaan gebruiken als een server, want een notebook altijd aan laten staan vind ik ook maar trickyquote:Op zondag 6 mei 2007 21:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Desktopsysteem is zoveel heerlijker als een notebook; ik heb -vanwege het kapot gaan van de graka en voeding- een tijd op een notebook moeten werken, maar toch is het veel anders dan op een desktopsysteem.
Het bouwen is niet zo moeilijk; goed kijken waar alles moet (en alles kan er maar op 1 manier in), en je steeds ontladen voordat je je processor/geheugenbankjes vastpakt enzo...
Ik ga echter wel voor een wat grote barebone waar alles op het mATX formaat past.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:09 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Barebone is toch zo'n miniscuul systeem waar alles op elkaar gepropt zit?
dan koop je bijvoorbeeld de Wii of een PS2?quote:Op zondag 6 mei 2007 22:56 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik ga echter wel voor een wat grote barebone waar alles op het mATX formaat past.
Op het moment ben ik zeer tevreden met mijn Macbook als desktop (Samsung Syncmaster scherm eraan, wireless keyboard + Logitech MX1000) en een P4 server die ik als proxy-server, download-server, printer-server en file-server gebruik. Dit zodat ik vanaf school spul kan downloaden zonder de internetlijn op school te belasten, en meer van dat soort ongein.
Enige wat ik op het moment mis is een game-machine, ik heb al bijna een jaar niet gegamed en ik mis het toch een beetje. Een spelconsole staat out-of-the-picture, aangezien ik dan ook gelijk een nieuwe TV aan moet schaffen (55cm CRT met enkel SCART).
je kan merendeel van de spellen prima zittend doen hoorquote:Op zondag 6 mei 2007 23:12 schreef Geqxon het volgende:
Een PS2 heb ik al, maar ik vind de graphics ondermaats (). Een Wii gaat lastig worden, omdat mijn TV aan het voeteinde van bed staat, en ik dan op mijn bed moet gaan springen. Wat mams waarschijnlijk niet al te tof gaat vinden
Nja, een notebook is daar eigenlijk niet voor bedoeld; notebook is eigenlijk een apparaat wat je kan gebruiken als je onderweg bent/niet op lokatie bent/een flexplek hebt etc..quote:Op zondag 6 mei 2007 21:23 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja daarom, en dan kan ik hem helemaal voldouwen met geheugen en HD's, want dat wordt toch wel een keer tijd dat ik dat ding dan ook kan gaan gebruiken als een server, want een notebook altijd aan laten staan vind ik ook maar tricky
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |