Ja, een opname gemaakt met mijn mobiele telefoon. En ik heb juist quicktime eraf geknikkerd dacht ik. Maar die moet ik er dus weer even op zetten?quote:Op maandag 14 mei 2007 21:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Quicktime volgens google
Zie anders http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=93137-nl
Het is een geluidsbestand zo te lezen?
ik ook van jouquote:Op maandag 14 mei 2007 21:54 schreef JortK het volgende:
[..]
Je backbone firewall proxy staat in een verkeerde NAT, en omdat de encyptie van je WPA sleutel niet compleet MD5 compatible is, zal je shell nooit amr accepteren als genuine file format ready to play![]()
Ik denk dat ze geen onzin verkopen, dus inderdaad quicktime weer 'even' installeren, dan zal je het bestand kunnen afspelen..quote:Op maandag 14 mei 2007 21:55 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja, een opname gemaakt met mijn mobiele telefoon. En ik heb juist quicktime eraf geknikkerd dacht ik. Maar die moet ik er dus weer even op zetten?
Webdeveloper plugin voor FF downloaden en Disable referers uitzetten denk ik, want ik zie hem welquote:Op maandag 14 mei 2007 21:54 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ehm, het kan aan mij liggen, maar zie nog steeds een kruissie (IE) of niets (FF)
Gezien het subforum waar ik mij momenteel (met gevaar voor eigen leven) bevind, veronderstel ik dat je niet veel ervaring hebt met dit onderwerp. Voorlopig heb ik nog geen ambities om lerares te worden, dus helaas.quote:
Je had natuurlijk ook behulpzaam kunnen zijn.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:54 schreef JortK het volgende:
[..]
Je backbone firewall proxy staat in een verkeerde NAT, en omdat de encyptie van je WPA sleutel niet compleet MD5 compatible is, zal je shell nooit amr accepteren als genuine file format ready to play![]()
-1 Jortk (shenkie doe niet zo lomp)quote:Op maandag 14 mei 2007 22:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je had natuurlijk ook behulpzaam kunnen zijn.![]()
Om geheel in de trant van dit subforum te reageren: U'VE GOT PWNED.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:02 schreef Burdie het volgende:
[..]
Gezien het subforum waar ik mij momenteel (met gevaar voor eigen leven) bevind, veronderstel ik dat je niet veel ervaring hebt met dit onderwerp. Voorlopig heb ik nog geen ambities om lerares te worden, dus helaas..
En dat betekent?quote:Op maandag 14 mei 2007 22:31 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Om geheel in de trant van dit subforum te reageren: U'VE GOT PWNED.
Dat ik geneukt genaaid ben (no kidding), maar niet door jouw dus nu wordt ik toch wel benieuwdquote:
wij moeten werken of naar school morgen?quote:Op maandag 14 mei 2007 23:44 schreef Burdie het volgende:
Zijn jullie je nu allemaal aan het aftrekken, of slapen de nerdjes gewoon doorgaans heel vroeg?.
Typen met één hand gaat anders prima.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:44 schreef Burdie het volgende:
Zijn jullie je nu allemaal aan het aftrekken, of slapen de nerdjes gewoon doorgaans heel vroeg?.
Persoonlijk denk ik dat dat nog best meevalt. Veel nerds in eerste instantie niet eens dichter bij durven komenquote:Op maandag 14 mei 2007 22:02 schreef Burdie het volgende:
[..]
Gezien het subforum waar ik mij momenteel (met gevaar voor eigen leven) bevind, veronderstel ik dat je niet veel ervaring hebt met dit onderwerp. Voorlopig heb ik nog geen ambities om lerares te worden, dus helaas..
Is dat niet eerder in de stijl van GAM?quote:Op maandag 14 mei 2007 22:31 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Om geheel in de trant van dit subforum te reageren: U'VE GOT PWNED.
He ga maar eens een potje CS/AA/HL2 of een andere random online shooter speler en zeg dat je een vrouw bent. Grote kans dat ze allemaal spontaan mis beginnen te schietenquote:
quote:
Counter Strike, America's Army en Half Life 2, alle 3 FPS (First Person Shooters)quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:45 schreef Burdie het volgende:
Maar toch even lastig doen: wat is CS/AA/HL2?.
Moet je zelf weten ik hou je iig niet tegenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:45 schreef Burdie het volgende:
Ik vind het hier best leuk trouwens, misschien ga ik hier wel vaker rondhangen. Zou dat mogen?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |