Hier ookquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:54 schreef TwistedDarling het volgende:
Relaxed.
Top, maar deze reeks heet 'Hoe voel je je nu?'. Niet 'Wat ga jij uitspoken, de komende tijd?'quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:48 schreef RealZeus het volgende:
Eindelijk, na teveel geld is mijn auto nu goed.
![]()
Straks met een vriend even de kroeg in,maar niet te lang, ik was vanmorgen om 4.30u al op en heb van 6.15 tot 17.40u gewerkt. (Groningen - Hamburg - Almere - Suameer - Groningen) en morgen even die vriend helpen met zijn nieuwe huis.
![]()
JJ.. leuk dat je het naar je zin hebt gehad!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
zo super geweldig goed.......dagje A'dam met mijn 2 engeltjes....
![]()
...heerlijk Japans gegeten....
![]()
...naar de Donjon gegaan....
..LIFE IS REALLY GOOD...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
koffie zon en muziek....komt me vaag bekend voor.....quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:50 schreef OA het volgende:
[..]
JJ.. leuk dat je het naar je zin hebt gehad!![]()
Ik ben momenteel moee...![]()
Morgen weer een nieuwe dag met koffie, zon en muziek!
dat gevoel verdwijnt vanzelf als je eenmaal slaapt...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:51 schreef Memento-Mori het volgende:
ja euh moe maar ik wiel niet slapen omdat ik me een beetje alleen voel ofzo
je haalt de woorden uit mijn mond OA....quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:52 schreef OA het volgende:
[..]
dat gevoel verdwijnt vanzelf als je eenmaal slaapt...![]()
Op het moment dat je slaapt heb je daar geen last vanquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:51 schreef Memento-Mori het volgende:
ja euh moe maar ik wiel niet slapen omdat ik me een beetje alleen voel ofzo
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je haalt de woorden uit mijn mond OA....![]()
![]()
![]()
Zulks op een scherpheid op dit tijdstip!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:53 schreef RiLo het volgende:
[..]
Op het moment dat je slaapt heb je daar geen last van![]()
Maar inderdaad, om eerst richting dat lege bed te moeten is even wat minder.
als je er eenmal bent...meteen oogjes dicht doen....quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:53 schreef RiLo het volgende:
[..]
Op het moment dat je slaapt heb je daar geen last van![]()
Maar inderdaad, om eerst richting dat lege bed te moeten is even wat minder.
JJ.. maak hier geen SC van...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
als je er eenmal bent...meteen oogjes dicht doen....![]()
![]()
![]()
![]()
..gaat van zelf...
![]()
Ik ook!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:56 schreef RealZeus het volgende:
1 ding is een beetje jammer:Ik ben zo geil as'n bossie siepels in augustus.
![]()
![]()
quote:
Afblijven!quote:Op zondag 6 mei 2007 18:54 schreef Burdie het volgende:
En ik heb zin in een sigaret.
en doorzichtigquote:Op zondag 6 mei 2007 19:27 schreef candygirl het volgende:
sommige mensen zijn echt zoooooooooooo zielig![]()
tsja als je jaloers bent op diegene omdat hij of zij wel een eigen leuk leven heeft en diegene zelf nietquote:Op zondag 6 mei 2007 19:33 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
en doorzichtigAls je een foute grap wilt uithalen doe het dan goed
![]()
best wel triest eikquote:Op zondag 6 mei 2007 19:35 schreef candygirl het volgende:
[..]
tsja als je jaloers bent op diegene omdat hij of zij wel een eigen leuk leven heeft en diegene zelf niet![]()
quote:Op zondag 6 mei 2007 22:14 schreef Burdie het volgende:
Vermoeid tot op m'n botten. En dat maakt me een klein beetje bang en verdrietig.
Ahw, volgens mij kunnen wij samen een bakje Ben & Jerry's leegeten.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:00 schreef birdydontfly het volgende:
verschrikkelijk hulpeloos, ik wou dat ik wist wat ik moest doen.
ik wil je echt niet kwijt. hoe hou ik je nou bij me
zelf dat krijg ik niet door mn keel nuquote:Op maandag 7 mei 2007 11:04 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ahw, volgens mij kunnen wij samen een bakje Ben & Jerry's leegeten.
't Is kut he. I know how you feel. Ik ben ook al een aantal kilo's kwijt, wallen tot op de grond, slaapgebrek, huilogen. Stom gedoe.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:41 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
zelf dat krijg ik niet door mn keel nu
quote:Op maandag 7 mei 2007 19:05 schreef TwistedDarling het volgende:
Gespannen. Kreeg net te horen dat bij m'n moeder een vlekje is ontdekt bij de mammografie. Wrs gewoon een cyste zeggen ze. Maar toch.
Ow, da's minder. Maar cystes komen vaker voor, en zijn redelijk gemakkelijk weg te halen (ik hoop dat dat alles is, beep!quote:Op maandag 7 mei 2007 19:05 schreef TwistedDarling het volgende:
Gespannen. Kreeg net te horen dat bij m'n moeder een vlekje is ontdekt bij de mammografie. Wrs gewoon een cyste zeggen ze. Maar toch.
Precies. De kans is groter dat het niet ernstig is dan wel. Maar het is een blijft een kans. Maar goed.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:11 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ow, da's minder. Maar cystes komen vaker voor, en zijn redelijk gemakkelijk weg te halen (ik hoop dat dat alles is, beep!).
OT: zondig maar prima.
ja me tooquote:Op maandag 7 mei 2007 13:50 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
't Is kut he. I know how you feel. Ik ben ook al een aantal kilo's kwijt, wallen tot op de grond, slaapgebrek, huilogen. Stom gedoe.![]()
![]()
Da's niet zo mooiquote:Op maandag 7 mei 2007 19:05 schreef TwistedDarling het volgende:
quote:
HTML kán wel eens lastig zijnquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:14 schreef Eric_Cantona het volgende:
En weer es geïrriteerd, verdomme dat HTML
Zin om je uit te leven?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
HTML kán wel eens lastig zijn
OT: moe, brak, en last van maagzuur. Maar zo 't bed induiken en hopen dat het beter gaat morgen
quote:Op woensdag 9 mei 2007 06:22 schreef birdydontfly het volgende:
Super super super zenuwachtig ik heb vandaag mijn 18/21+ test om naar de kunstacademie te gaan dus iedereen moet even voor me duimen ja?
Succes meid!quote:Op woensdag 9 mei 2007 06:22 schreef birdydontfly het volgende:
Super super super zenuwachtig ik heb vandaag mijn 18/21+ test om naar de kunstacademie te gaan dus iedereen moet even voor me duimen ja?
Verder voel ik me nog steeds bar kut. yay.
heel veel succes dan...quote:Op woensdag 9 mei 2007 06:22 schreef birdydontfly het volgende:
Ligt eraanquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:13 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Zin om je uit te leven?![]()
Sweet dreams, ik duik er zo ook maar in
Thumbs are twiddling...quote:Op woensdag 9 mei 2007 06:22 schreef birdydontfly het volgende:
Wat voller door de lunch. Maar nog steeds een raar voorgevoel. *F5't op frontpage...quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:04 schreef Pheno het volgende:
Leeg
quote:
Is daar geen request topic voor?quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:15 schreef Burdie het volgende:
Onrustig. Héél erg onrustig. Niet echt stuiterend-onrustig, maar meer een stilte-voor-de-storm-onrustig. Ofzo. En ik heb weer eens een flinke beurt nodig. ().
quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat voller door de lunch. Maar nog steeds een raar voorgevoel. *F5't op frontpage...
Die beurt zul je ergens anders moeten halenquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:15 schreef Burdie het volgende:
Onrustig. Héél erg onrustig. Niet echt stuiterend-onrustig, maar meer een stilte-voor-de-storm-onrustig. Ofzo. En ik heb weer eens een flinke beurt nodig. ().
Neuken?quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:15 schreef Burdie het volgende:
En ik heb weer eens een flinke beurt nodig. ().
Vakantiequote:Op woensdag 9 mei 2007 20:48 schreef Pheno het volgende:
Die beurt zul je ergens anders moeten halen
Ik weet niet wat er vandaag aan d ehan dis, maar ik voel me nog steeds raar. Ik moet flink aan de alcohol. Of vakantie.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:58 schreef TwistedDarling het volgende:
Belabberd, bijzonder vermoeid en zenuwachtig voor morgenochtend.
Dat, minus het natte dan.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:00 schreef Burdie het volgende:
Ik voel me raar, verdrietig, goed, gelukkig, nat (regen), goed en slecht tegelijk..
poor thingquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:21 schreef NZYM het volgende:
Gister te horen gekregen dat het ECHT over is met me *ex*
Niet leuk dus, zoals de meeste van jullie wel weten
Het is idd heeeel kut. Maarja, dit soort dingen maak je nou eenmaal mee in je leven.quote:
bang voor?????..........quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:57 schreef godigita het volgende:
Ik ben bang
Een schaap met spraakgebrekquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:19 schreef _Cara_ het volgende:
Bléh..
Nog steeds sleepy, en de zin om te werken is ver weggezakt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 07:52 schreef Kuukske het volgende:
Nog een beetje sleepy, maar ik heb er zin in vandaag.
Nietus.. een moe schaap!quote:
Dat treft! Ik heb bierquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:44 schreef webspider het volgende:
Zin in bier.
laat hem met rust voor een paar weken, kijken hoe dat is.. ?quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:17 schreef birdydontfly het volgende:
Ik ben het zó zat allemaal. Niet normaal.
Ik weet niet meer hoe ik tegen je moet doen.
Mag ik nog wel met je praten? Moet ik je met rust laten?
Negeer je me? Expres? Of perongeluk?
Ik word echt zo gek van mezelf en van hem.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
opgelucht, baan opgezegd...![]()
...wss vandaag al een nieuwe baan...
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |