Succes meid!quote:Op woensdag 9 mei 2007 06:22 schreef birdydontfly het volgende:
Super super super zenuwachtig ik heb vandaag mijn 18/21+ test om naar de kunstacademie te gaan dus iedereen moet even voor me duimen ja?
Verder voel ik me nog steeds bar kut. yay.
heel veel succes dan...quote:Op woensdag 9 mei 2007 06:22 schreef birdydontfly het volgende:
Super super super zenuwachtig ik heb vandaag mijn 18/21+ test om naar de kunstacademie te gaan dus iedereen moet even voor me duimen ja?
Ligt eraanquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:13 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Zin om je uit te leven?![]()
Sweet dreams, ik duik er zo ook maar in
Thumbs are twiddling...quote:Op woensdag 9 mei 2007 06:22 schreef birdydontfly het volgende:
Wat voller door de lunch. Maar nog steeds een raar voorgevoel. *F5't op frontpage...quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:04 schreef Pheno het volgende:
Leeg
quote:
Is daar geen request topic voor?quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:15 schreef Burdie het volgende:
Onrustig. Héél erg onrustig. Niet echt stuiterend-onrustig, maar meer een stilte-voor-de-storm-onrustig. Ofzo. En ik heb weer eens een flinke beurt nodig. ().
quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat voller door de lunch. Maar nog steeds een raar voorgevoel. *F5't op frontpage...
Die beurt zul je ergens anders moeten halenquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:15 schreef Burdie het volgende:
Onrustig. Héél erg onrustig. Niet echt stuiterend-onrustig, maar meer een stilte-voor-de-storm-onrustig. Ofzo. En ik heb weer eens een flinke beurt nodig. ().
Neuken?quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:15 schreef Burdie het volgende:
En ik heb weer eens een flinke beurt nodig. ().
Vakantiequote:Op woensdag 9 mei 2007 20:48 schreef Pheno het volgende:
Die beurt zul je ergens anders moeten halen
Ik weet niet wat er vandaag aan d ehan dis, maar ik voel me nog steeds raar. Ik moet flink aan de alcohol. Of vakantie.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:58 schreef TwistedDarling het volgende:
Belabberd, bijzonder vermoeid en zenuwachtig voor morgenochtend.
Dat, minus het natte dan.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:00 schreef Burdie het volgende:
Ik voel me raar, verdrietig, goed, gelukkig, nat (regen), goed en slecht tegelijk..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |