moet je eens wat sneller F5'enquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:55 schreef Roycoooooo het volgende:
GVD, k wil ook eens een FIPO. Reageer altijd te laat![]()
Zat ff in een ander topique te neuzenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
moet je eens wat sneller F5'en![]()
ik heb daarom ook meer dan één IE open staanquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:57 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zat ff in een ander topique te neuzen!
Ikke nietquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb daarom ook meer dan één IE open staan
whehehequote:
IE7 met tabjesquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb daarom ook meer dan één IE open staan
dat heb ik thuis wel en werkt topquote:
werkt goed op stagequote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dat heb ik thuis wel en werkt topMaar hier op mijn werk hebben we nog IE 6.0.nogeenreeksmetcijfertjes. Dus moet het wel doen met meerdere IE's
Ik gebruik beide.. De laatste tijd wel steeds meer IE7quote:
Jah, niet normaal. Normaal komt er in de minuut wel een paar berichten te voor schijn. Nu gewoon 5 min. niksquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:23 schreef PieterBas het volgende:
wat is het stil zeg!
haha, guess who's backquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:24 schreef Roycoooooo het volgende:
Spammers van een Damzkieee+ ReMcOrE zijn er niet he, merk je gelijk..
Als je t over de duivel hebt.. Afijn, je kent het welquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
haha, guess who's backen dat 2 minuten na jouw post
ook goedemorgen mensen, ik zit lekker thuis
![]()
ff wat doornemen voor vanmiddag en dan rustig de dag doorkomen
gisteren hadden ze dus gebeld, gesprek is nu om 14.00 ipv 09.00quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:29 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Als je t over de duivel hebt.. Afijn, je kent het wel!
Voelde gewoon dat je zo binnen kwam waaien!
Hoelaat moet je? Mooi zitten in de tuin uit de wind!
Microsoft houdt wel een beetje van leentje buur...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:27 schreef DaFan het volgende:
[..]
FireFox man
Had al jaren tabbladen voor IE7 er mee kwam.
Aah, beters.. Heerlijk uitgerust dr heenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gisteren hadden ze dus gebeld, gesprek is nu om 14.00 ipv 09.00en ik zit idd lekker in de tuin, uit de wind, I-DE-AAL
lekker relaxenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gisteren hadden ze dus gebeld, gesprek is nu om 14.00 ipv 09.00en ik zit idd lekker in de tuin, uit de wind, I-DE-AAL
thnxquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
lekker relaxen![]()
Alvast succes met je sollicitatiegesprek![]()
zeg maar gewoon dat de wind koud isquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:32 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Aah, beters.. Heerlijk uitgerust dr heen! fijn he, volgens mij is er best een fris windje
![]()
Blöfquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hier aan de Kust, de Zeeuwse kust...
Minders! Wordt volgende week ook grafweerquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
zeg maar gewoon dat de wind koud isHier aan de Kust, de Zeeuwse kust... iig wel
Ik ga zometeen held Dennis Hulshoff even bellen. Die ken je vast nog welquote:
Lollers, ouwe topper van Twente.. Waarvoor moet je die gozert bellen dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:42 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Ik ga zometeen held Dennis Hulshoff even bellen. Die ken je vast nog wel
jaquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:39 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Minders! Wordt volgende week ook grafweer..
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:44 schreef Frrreek het volgende:
Realiseer me zojuist dat ik al 4 reports in had moeten leveren:
- Placement data (na 1 week)
- Progress report 1 (na 1 maand)
- Progress report 2 en Appraisal 1 (na 2 maanden)
Zit nu al op 2 maanden, en nog niks ingeleverd. Ik ga maar eens een mailtje de deur uit doen naar mijn stagebegeleider
80-90% kans op neerslag maandag - woensdagquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:39 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ach, daar tillen ze niet zo zwaar aan. Gewoon ff binnen een dag in elkaar flansen en sturenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:44 schreef Frrreek het volgende:
Realiseer me zojuist dat ik al 4 reports in had moeten leveren:
- Placement data (na 1 week)
- Progress report 1 (na 1 maand)
- Progress report 2 en Appraisal 1 (na 2 maanden)
Zit nu al op 2 maanden, en nog niks ingeleverd. Ik ga maar eens een mailtje de deur uit doen naar mijn stagebegeleider
Mja, even nodig voor een interviewquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:43 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Lollers, ouwe topper van Twente.. Waarvoor moet je die gozert bellen dan?
Eindelijk een dagje geen hooikoorts...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:39 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Het is ruim 3 weken mooi weer geweest... kan niet altijd feest zijnquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:45 schreef DaFan het volgende:
[..]
80-90% kans op neerslag maandag - woensdag
Mn medicijnen doen goed hun werk dit jaar, af en toe nog paar niesbuitjes en focking raar gevoel achter in de keel, das wel poepvervelendquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Eindelijk een dagje geen hooikoorts...
Jammer genoeg niet nee, morgen er nog maar ff van genietenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het is ruim 3 weken mooi weer geweest... kan niet altijd feest zijn
Das herpes.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:53 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Mn medicijnen doen goed hun werk dit jaar, af en toe nog paar niesbuitjes en focking raar gevoel achter in de keel, das wel poepvervelend!
I know that feelingquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:53 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Mn medicijnen doen goed hun werk dit jaar, af en toe nog paar niesbuitjes en focking raar gevoel achter in de keel, das wel poepvervelend!
Herpesvirussen (herpesviridae) is een groep virussen die bij mens en dier ziekten veroorzaken, waarvan bij de mens waterpokken en gordelroos (Herpes zoster, varicella-zoster-virus), de koortslip, herpesstomatitis, herpesfijt van de vinger en herpes genitalis (herpes-simplex-virus) de bekendste zijn. Andere zijn het cytomegalovirus en het Epstein-Barr virus, dat de ziekte van Pfeiffer veroorzaakt.quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:00 schreef denB het volgende:
spammerts! mogguh~
Enjoy je stage vandaag, ben namelijk vrij![]()
volgens de TT niet hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:58 schreef ReMcOrE het volgende:
owja, trouwens... AZ wint de beker, ten koste van Ajax![]()
Dacht dat t altijd aan mij lag totdat een kameraad van mij zei dat die ook dat vage gevoel had (hij had ook hooikoorts)!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
I know that feeling
Ik gebruik Aerius en jij?
Mooi hequote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:58 schreef ReMcOrE het volgende:
owja, trouwens... AZ wint de beker, ten koste van Ajax![]()
Goedemorgenquote:
Oh man morgen ook uitslapenquote:
lekker hèquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:00 schreef denB het volgende:
spammerts! mogguh~
Enjoy je stage vandaag, ben namelijk vrij![]()
ik woon wel vlakbij de grens, maar dat maakt me nog geen Duitserquote:
nais, goeiemorgenquote:
Wordt hier geregeldquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:06 schreef Houniet het volgende:
ik ga eten regelen..
Heb zelf altijd 4 bammetjes meequote:
Ik mag op kosten van de zaak lunchen in de luxieuze kantine beneden. Altijd warm voedsel, belachelijk lekker spul. Helaas moet ik tijdens de lunch-break naar buiten om wat cash over te maken, dat zal een broodje achter de PC betekenenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:13 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Heb zelf altijd 4 bammetjes mee! Vreet wel paar keer per week broodje kroket enzo
![]()
En vrijdags doen ze altijd een broodje bestellen bij een zaak hier verder op, k heb nu broodje filet american zonder uitjes!
ik neem gewoon mijn eigen 8 bammetjes mee... en eet gewoon voor de beeldscherm mijn eten op..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:16 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Ik mag op kosten van de zaak lunchen in de luxieuze kantine beneden. Altijd warm voedsel, belachelijk lekker spul. Helaas moet ik tijdens de lunch-break naar buiten om wat cash over te maken, dat zal een broodje achter de PC betekenen
Wij hebben ook wel een kantine maar niet echt je van het. Op zich wel lekker maar niet om er elke dag te eten jammer genoegquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:16 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Ik mag op kosten van de zaak lunchen in de luxieuze kantine beneden. Altijd warm voedsel, belachelijk lekker spul. Helaas moet ik tijdens de lunch-break naar buiten om wat cash over te maken, dat zal een broodje achter de PC betekenen
Vind ikke niet lekkerquote:
Ligt vast aan de grootte van het bedrijf. De mijne is niet erg groot (nu 80 man aanwezig denk ik), maar we vertoeven in een erg groot gebouw met andere, veelal grotere, bedrijven. Die kantine is dus een los bedrijf wat hier zaken doet, en zo heb je ook een klein supermarktje, een fitness centrum en stomerij op een benedenverdieping zitten - allemaal aparte bedrijfjes die makkelijk kunnen cashen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:18 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Wij hebben ook wel een kantine maar niet echt je van het. Op zich wel lekker maar niet om er elke dag te eten jammer genoeg![]()
DOODZONDEquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:22 schreef DaFan het volgende:
[..]
Homo!
Jij vreet Frikandel Speciaal ook zonder uitjes zeker!!!!!!!!
"Mag ik een Friet Oorlog zonder ui en pindasaus?"quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:22 schreef DaFan het volgende:
[..]
Homo!
neej, dan wel met uitjesquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:22 schreef DaFan het volgende:
[..]
Homo!
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:22 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Ligt vast aan de grootte van het bedrijf. De mijne is niet erg groot (nu 80 man aanwezig denk ik), maar we vertoeven in een erg groot gebouw met andere, veelal grotere, bedrijven. Die kantine is dus een los bedrijf wat hier zaken doet, en zo heb je ook een klein supermarktje, een fitness centrum en stomerij op een benedenverdieping zitten - allemaal aparte bedrijfjes die makkelijk kunnen cashen.
Mag ik een broodje filet americain, zonder de filet americainquote:
Mag ik een Broodje Olifant?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:24 schreef Houniet het volgende:
[..]
"Mag ik een Friet Oorlog zonder ui en pindasaus?"
hahaquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:27 schreef DaFan het volgende:
[..]
Mag ik een Broodje Olifant?
"Kan niet de broodjes zijn op"
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:31 schreef Goover het volgende:
Ik ga naar het strandNog veel succes allemaal!
ik wil ook naar het strandquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:31 schreef Goover het volgende:
Ik ga naar het strandNog veel succes allemaal!
ik zit binnen..lekker naast het raam languit op de bank..met het zonnetje die naar binnen schijnt. En ga nu een buitenlandse serie kijken via internet....quote:
welke seriequote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:36 schreef francis997 het volgende:
[..]
ik zit binnen..lekker naast het raam languit op de bank..met het zonnetje die naar binnen schijnt. En ga nu een buitenlandse serie kijken via internet....![]()
Doe ik morgen wel ffquote:
heremetiet, wat doe je dan??quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:39 schreef Houniet het volgende:
morgen moet ik weer werken, na een weekje lekker vrij zijnmocht ook wel een keertje vrij krijgen, werk 70 uur per week
twee bijbaantjesquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:42 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
heremetiet, wat doe je dan??
Hoeveel stage en hoeveel bijbaantje dan?
Wel lekker veel doekoe'squote:
is maar tijdelijk, de zomer komt eraanquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:49 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Wel lekker veel doekoe's! Maar om nu 70 uur pw te werken gaat mij beetje boven de sombrero
![]()
hey lienquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:51 schreef lienelien het volgende:
Zeg, die column...?
jaa, ziti k eigenlijk ook nog mee.. Beetje sparen, vakantiegeld straks. En nog ff 3/4 weken ofzo werken in de zomer, lang zatquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:50 schreef Houniet het volgende:
[..]
is maar tijdelijk, de zomer komt eraaneven een pot geld kweken
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:51 schreef lienelien het volgende:
Zeg, die column...?
Sok is de hele week al ziek!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:51 schreef lienelien het volgende:
Zeg, die column...?
is het lekker weer, zit je binnenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:55 schreef lienelien het volgende:
[..]
Neeee, achter mn bureau... Ik heb geen tuin, alleen een balkon
De column zou niet geplaatst worden.. omdat Sok geen vaste columnschrijver is.. kan ik me nog vaag herinnerenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:51 schreef lienelien het volgende:
Zeg, die column...?
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
De column zou niet geplaatst worden.. omdat Sok geen vaste columnschrijver is.. kan ik me nog vaag herinneren
je kan toch ook buiten werkenquote:
Ja maar dan zou 'ie 'm toch hier plaatsen?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
De column zou niet geplaatst worden.. omdat Sok geen vaste columnschrijver is.. kan ik me nog vaag herinneren
hij stond toch wel in een soort van wachtrij ofniet?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Lienelien = vrij! Toch?quote:
of nog erger.. op stagequote:
Mooi mooiquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
of nog erger.. op stage
Kreeg net een mailtje van mijn stagedocent dat mijn 2e verslag nu wel voldoende was.
Het zag er keurig uit, goed in elkaar en hij was het eens met mijn conclusies
Heb je ook weer je dagelijkse 30 minuten beweging gehadquote:
* Luctor gaat zo nog ff twee keer ongeveer 30 minuten fietsen.quote:
Zitten die vrouwen ook zo over te zeuren. Als ze een stukkie hebben gelopen zeggen ze al dat ze de nodige beweging hebben gehad. Ja, gvd, zo wordt je wel dikquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:59 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Heb je ook weer je dagelijkse 30 minuten beweging gehad
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:01 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zitten die vrouwen ook zo over te zeuren. Als ze een stukkie hebben gelopen zeggen ze al dat ze de nodige beweging hebben gehad. Ja, gvd, zo wordt je wel dik![]()
Hojjquote:
pff.. of zo'n stappenteller..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:01 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zitten die vrouwen ook zo over te zeuren. Als ze een stukkie hebben gelopen zeggen ze al dat ze de nodige beweging hebben gehad. Ja, gvd, zo wordt je wel dik![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:06 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Mag ik nou weer mooie mannen plaatsen? Er zijn nu 2 vrouwen
Nee!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:06 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
mogen wij dan weer mooie schaarsgeklede vrouwen plaatsen?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:06 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
als je ze maar verkleind en wij ook weer vrouwen mogen plaatsenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:06 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Okequote:
Haha!! Jaquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
baal je er van dat Michael vreemd is gegaan gisteravond?![]()
Okay, laat maarquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
als je ze maar verkleind en wij ook weer vrouwen mogen plaatsen
Adje?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:10 schreef lienelien het volgende:
[..]
iets leuks, blonds. Geen wenthworth(of hoe je het ook schrijft
)
ik vermoed dat miss-scofield al het einde weet van Prison Break seizoen 2quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
KSSSSSSSSSSST, heb het nog niet gezienquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Hehe, Wentworth!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:10 schreef lienelien het volgende:
[..]
iets leuks, blonds. Geen wenthworth(of hoe je het ook schrijft
)
Yeppquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ik vermoed dat miss-scofield al het einde weet van Prison Break seizoen 2
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ik vermoed dat miss-scofield al het einde weet van Prison Break seizoen 2
oh sorry...quote:
thumbs upquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:11 schreef Freshthinking het volgende:
[afbeelding]
Hoezo golf niet leuk? Natalie Gulbis, golfster![]()
We Are Scientistquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:14 schreef lienelien het volgende:
[afbeelding]
De meneer helemaal rechts, uiteraard![]()
Keith Murray van We Are Scientists![]()
Ik heb Keith aangeraaktquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
We Are Scientists![]()
Ik vond vooral de clips van The Great Escape en Nobody move, nobody get hurt wel erg grappig
katjesquote:
Nee, We Are Scientists met katjesquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
katjes![]()
hoewel mijn kat de kleren die ik gisteravond klaar had gelegd van de zitzak heeft gesmeten..![]()
je moet ze daar op niet leggenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
katjes![]()
hoewel mijn kat de kleren die ik gisteravond klaar had gelegd van de zitzak heeft gesmeten..![]()
ach ja.. katten hebben een eigen willetje...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
je moet ze daar op niet leggen
gelukkig welquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ach ja.. katten hebben een eigen willetje...
quote:
GOEDEMORGEN!!!!!quote:
Linkjes wel, maar geen picca's! Kijk over een half uur wel weer. Zelfs vestigingsmanager staat hierquote:
waar is bootjequote:
quote:
Doegquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga nu naar Vlissingen toe. Veel plezier allemaal nogtot maandag weer, en wellicht dat ik zodra ik thuis ben ook nog ff kom spieken
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga nu naar Vlissingen toe. Veel plezier allemaal nogtot maandag weer, en wellicht dat ik zodra ik thuis ben ook nog ff kom spieken
`quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
`
ciao!
ik ben er ook vandoor, even mijn pak pakkeninformatie nog even doorlezen en dan richting Eibergen
veel succesquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
`
ciao!
ik ben er ook vandoor, even mijn pak pakkeninformatie nog even doorlezen en dan richting Eibergen
Succes!!!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
`
ciao!
Idd ja!! In mijn pauze spammen jullie dr op los, ben ik weer terug is er geenquote:
ik was er toch nog ffquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:06 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Idd ja!! In mijn pauze spammen jullie dr op los, ben ik weer terug is er geente bekennen
![]()
111~~11``11!!!!!één~`1`111``ééntweedrie111@@@@@!21211!!!!!quote:
krijg ik weer een foto?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:11 schreef Houniet het volgende:
ik ga maar eens aan mijn hoedenplank beginnen
Nog niet af of?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:12 schreef PieterBas het volgende:
Krijg ik net weer een mailtje van mijn stagedocent... waar mijn eindverslag blijft...
De docent wil zo snel mogelijk mijn eindgesprek inplannen... en ik ben nog net begonnen met het eindverslagquote:
Aah oke, tot hoelang heb je de tijd dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
De docent wil zo snel mogelijk mijn eindgesprek inplannen... en ik ben nog net begonnen met het eindverslag
nog een weekje of 2quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:21 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Aah oke, tot hoelang heb je de tijd dan?
Ooooh, geen gestress dusquote:
en ik kan kopieren / plakken uit mijn vorige 2 verslagen...quote:
als het af isquote:
IDEAALquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en ik kan kopieren / plakken uit mijn vorige 2 verslagen.....
Beters, k jammer genoeg nietquote:
Tienquote:
en live of Radio Noord Hollandquote:
Eensquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:47 schreef Houniet het volgende:
[..]
en live of Radio Noord Holland
bier in de trein, er mag zoveel niet
Waarschijnljjk 1e helft alquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:52 schreef Houniet het volgende:
pffdan ben ik de tweede helft helemaal gaar hehe
![]()
Voorbeschouwing begint al om 4 uur. Wedstrijd pas om 6 uurquote:
zal me niets verbazenquote:
met 26 camera's langs het veld....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:55 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Voorbeschouwing begint al om 4 uur. Wedstrijd pas om 6 uur![]()
Des te gekker je wordt als we winnenquote:
lijkt wel een WK finalequote:
Idd, gekkenwerk bij Tien daaro!quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:06 schreef Roycoooooo het volgende:
We moeten vandaag wel ff 1 topic vol spammen hoor![]()
Uitgaan met je zusje?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:09 schreef DaFan het volgende:
Vanavond niks/gamen. Morgen niks/gamen. Zondag niks/gamen en voetbal kijken![]()
Misschien morgenavond ff uit met mn zusje ofzo, ff kijken waar dr nou altijd gevochten wordt
Morgenavond stappen in Delftquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:07 schreef Roycoooooo het volgende:
Wat gaan we doen dit weekend?
Jaa toggg, moet toch wat doen om het saaie weekend door te komenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:12 schreef Houniet het volgende:
morgen werken en stappen
zondag hele dag bij Ajax
maandag weer as usual
@ DaFan, tering man, het hele weekend achter de pc zitten
@ Roycoooooo, goed bezig [afbeelding]
Ej playahquote:
goedemiddagquote:
Super cadeausquote:
jij ookquote:
Geilquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:32 schreef Freshthinking het volgende:
Nienke weer level par binnen.
Nou, heb voornamelijk geld gekregenquote:
Nee, niet zoveel bier gedronken. Moest er vanochtend namelijk om 06.00 uur alweer uitquote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:40 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Nou, heb voornamelijk geld gekregenEn een ontzettend mooie collage van de moaties, waaronder Roycoooo, waar ik voornamelijk in beschonken toestand op sta
En de hele familie + buurt wilde dat ding natuurlijk weer bekijken
![]()
[..]
Nee, niet zoveel bier gedronken. Moest er vanochtend namelijk om 06.00 uur alweer uit![]()
Ja, goed gesprek gehad met een verstrooide professorquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:41 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
![]()
Hij is mooi! Nog wat nuttigs daaro gedaan?
Feliquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
even terug komend op mijn ontslag van mijn bijbaantje. Ik mag blijven, omdat over twee weken mijn stage voorbij is, en ze daar toch personeelstekort hebben. Dus dat wordt weer geld binnen harken.![]()
whehehehequote:
Toppiejoppiequote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:43 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ja, goed gesprek gehad met een verstrooide professorOnderzoek kan nu echt beginnen
![]()
Mooi manquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
even terug komend op mijn ontslag van mijn bijbaantje. Ik mag blijven, omdat over twee weken mijn stage voorbij is, en ze daar toch personeelstekort hebben. Dus dat wordt weer geld binnen harken.![]()
ik ben filiaalmedewerker bij Lidl, dus kassa en vakkenvullenquote:
jij ook fijne wedstrijdquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:47 schreef Houniet het volgende:
als ik jullie niet meer spreek, fijne wedstrijd
C1000quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik ben filiaalmedewerker bij Lidl, dus kassa en vakkenvullen
(werk daar nu al sinds oktober 2003, toen ik bij C1000 werkte, maar door overname een Lidl werd)
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
jij ook fijne wedstrijdAjax wordt KNVB Bekerwinnaar 2007
Tot maandag, waar we met die beker thuis komenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:47 schreef Houniet het volgende:
als ik jullie niet meer spreek, fijne wedstrijd
¿Que?quote:
Ben niet voor Ajax.. Ben voor iedereen behalve Ajaxquote:
Okay... Je mag niet voor iemand anders zijn? Ik kots toch ook niet op jou?quote:
Kun je ook niks aan doen!!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:56 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ben niet voor Ajax.. Ben voor iedereen behalve AjaxKrjig je als je in Utrecht geboren bent!
[..]
Okay... Je mag niet voor iemand anders zijn? Ik kots toch ook niet op jou?
En van wat is dit?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:57 schreef Roycoooooo het volgende:
Lollers:
025. 129 ReMcOrE
026. 128 Roycoooooo
035. 114 Damzkieee
066. 073 PieterBas
092. 060 Houniet
145. 048 Freshthinking
![]()
Edit: BAAS BOVEN BAAS:
013. 150 Luctor.et.Emergo![]()
Wat is dit?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:57 schreef Roycoooooo het volgende:
Lollers:
025. 129 ReMcOrE
026. 128 Roycoooooo
035. 114 Damzkieee
066. 073 PieterBas
092. 060 Houniet
145. 048 Freshthinking
![]()
quote:
Rustig, rustigquote:
quote:
en ik sta nog maar 13dequote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:03 schreef DaFan het volgende:
[..]
Lijstje topposters per dag op het hele forum.
Best veel 73quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:57 schreef Roycoooooo het volgende:
Lollers:
025. 129 ReMcOrE
026. 128 Roycoooooo
035. 114 Damzkieee
066. 073 PieterBas
092. 060 Houniet
145. 048 Freshthinking
![]()
[Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #146quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:06 schreef miss-scofield het volgende:
Waar kun je dat vinden dan?
[Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #146quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:06 schreef miss-scofield het volgende:
Waar kun je dat vinden dan?
Aha, en dat terwijl ik voor ik op stage ging helemaal niet actief was hier op Fok!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:08 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
[Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #146
hierrrrrrrr
ik ook niet.. ik had me wel ingeschreven, maar reageerde nooit.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:10 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Aha, en dat terwijl ik voor ik op stage ging helemaal niet actief was hier op Fok!
Zegt de man die 13e wasquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ja, ja nu weten we het wel
Die Kuukske heeft ook geen levenmet 426 op één dag
Hey zeg,quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:57 schreef Roycoooooo het volgende:
Lollers:
025. 129 ReMcOrE
026. 128 Roycoooooo
035. 114 Damzkieee
066. 073 PieterBas
092. 060 Houniet
145. 048 Freshthinking
![]()