moet je eens wat sneller F5'enquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:55 schreef Roycoooooo het volgende:
GVD, k wil ook eens een FIPO. Reageer altijd te laat![]()
Zat ff in een ander topique te neuzenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
moet je eens wat sneller F5'en![]()
ik heb daarom ook meer dan één IE open staanquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:57 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zat ff in een ander topique te neuzen!
Ikke nietquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb daarom ook meer dan één IE open staan
whehehequote:
IE7 met tabjesquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb daarom ook meer dan één IE open staan
dat heb ik thuis wel en werkt topquote:
werkt goed op stagequote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dat heb ik thuis wel en werkt topMaar hier op mijn werk hebben we nog IE 6.0.nogeenreeksmetcijfertjes. Dus moet het wel doen met meerdere IE's
Ik gebruik beide.. De laatste tijd wel steeds meer IE7quote:
Jah, niet normaal. Normaal komt er in de minuut wel een paar berichten te voor schijn. Nu gewoon 5 min. niksquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:23 schreef PieterBas het volgende:
wat is het stil zeg!
haha, guess who's backquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:24 schreef Roycoooooo het volgende:
Spammers van een Damzkieee+ ReMcOrE zijn er niet he, merk je gelijk..
Als je t over de duivel hebt.. Afijn, je kent het welquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
haha, guess who's backen dat 2 minuten na jouw post
ook goedemorgen mensen, ik zit lekker thuis
![]()
ff wat doornemen voor vanmiddag en dan rustig de dag doorkomen
gisteren hadden ze dus gebeld, gesprek is nu om 14.00 ipv 09.00quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:29 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Als je t over de duivel hebt.. Afijn, je kent het wel!
Voelde gewoon dat je zo binnen kwam waaien!
Hoelaat moet je? Mooi zitten in de tuin uit de wind!
Microsoft houdt wel een beetje van leentje buur...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:27 schreef DaFan het volgende:
[..]
FireFox man
Had al jaren tabbladen voor IE7 er mee kwam.
Aah, beters.. Heerlijk uitgerust dr heenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gisteren hadden ze dus gebeld, gesprek is nu om 14.00 ipv 09.00en ik zit idd lekker in de tuin, uit de wind, I-DE-AAL
lekker relaxenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gisteren hadden ze dus gebeld, gesprek is nu om 14.00 ipv 09.00en ik zit idd lekker in de tuin, uit de wind, I-DE-AAL
thnxquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
lekker relaxen![]()
Alvast succes met je sollicitatiegesprek![]()
zeg maar gewoon dat de wind koud isquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:32 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Aah, beters.. Heerlijk uitgerust dr heen! fijn he, volgens mij is er best een fris windje
![]()
Blöfquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hier aan de Kust, de Zeeuwse kust...
Minders! Wordt volgende week ook grafweerquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
zeg maar gewoon dat de wind koud isHier aan de Kust, de Zeeuwse kust... iig wel
Ik ga zometeen held Dennis Hulshoff even bellen. Die ken je vast nog welquote:
Lollers, ouwe topper van Twente.. Waarvoor moet je die gozert bellen dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:42 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Ik ga zometeen held Dennis Hulshoff even bellen. Die ken je vast nog wel
jaquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:39 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Minders! Wordt volgende week ook grafweer..
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:44 schreef Frrreek het volgende:
Realiseer me zojuist dat ik al 4 reports in had moeten leveren:
- Placement data (na 1 week)
- Progress report 1 (na 1 maand)
- Progress report 2 en Appraisal 1 (na 2 maanden)
Zit nu al op 2 maanden, en nog niks ingeleverd. Ik ga maar eens een mailtje de deur uit doen naar mijn stagebegeleider
80-90% kans op neerslag maandag - woensdagquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:39 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ach, daar tillen ze niet zo zwaar aan. Gewoon ff binnen een dag in elkaar flansen en sturenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:44 schreef Frrreek het volgende:
Realiseer me zojuist dat ik al 4 reports in had moeten leveren:
- Placement data (na 1 week)
- Progress report 1 (na 1 maand)
- Progress report 2 en Appraisal 1 (na 2 maanden)
Zit nu al op 2 maanden, en nog niks ingeleverd. Ik ga maar eens een mailtje de deur uit doen naar mijn stagebegeleider
Mja, even nodig voor een interviewquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:43 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Lollers, ouwe topper van Twente.. Waarvoor moet je die gozert bellen dan?
Eindelijk een dagje geen hooikoorts...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:39 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Het is ruim 3 weken mooi weer geweest... kan niet altijd feest zijnquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:45 schreef DaFan het volgende:
[..]
80-90% kans op neerslag maandag - woensdag
Mn medicijnen doen goed hun werk dit jaar, af en toe nog paar niesbuitjes en focking raar gevoel achter in de keel, das wel poepvervelendquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Eindelijk een dagje geen hooikoorts...
Jammer genoeg niet nee, morgen er nog maar ff van genietenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het is ruim 3 weken mooi weer geweest... kan niet altijd feest zijn
Das herpes.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:53 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Mn medicijnen doen goed hun werk dit jaar, af en toe nog paar niesbuitjes en focking raar gevoel achter in de keel, das wel poepvervelend!
I know that feelingquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:53 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Mn medicijnen doen goed hun werk dit jaar, af en toe nog paar niesbuitjes en focking raar gevoel achter in de keel, das wel poepvervelend!
Herpesvirussen (herpesviridae) is een groep virussen die bij mens en dier ziekten veroorzaken, waarvan bij de mens waterpokken en gordelroos (Herpes zoster, varicella-zoster-virus), de koortslip, herpesstomatitis, herpesfijt van de vinger en herpes genitalis (herpes-simplex-virus) de bekendste zijn. Andere zijn het cytomegalovirus en het Epstein-Barr virus, dat de ziekte van Pfeiffer veroorzaakt.quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:00 schreef denB het volgende:
spammerts! mogguh~
Enjoy je stage vandaag, ben namelijk vrij![]()
volgens de TT niet hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:58 schreef ReMcOrE het volgende:
owja, trouwens... AZ wint de beker, ten koste van Ajax![]()
Dacht dat t altijd aan mij lag totdat een kameraad van mij zei dat die ook dat vage gevoel had (hij had ook hooikoorts)!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
I know that feeling
Ik gebruik Aerius en jij?
Mooi hequote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:58 schreef ReMcOrE het volgende:
owja, trouwens... AZ wint de beker, ten koste van Ajax![]()
Goedemorgenquote:
Oh man morgen ook uitslapenquote:
lekker hèquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:00 schreef denB het volgende:
spammerts! mogguh~
Enjoy je stage vandaag, ben namelijk vrij![]()
ik woon wel vlakbij de grens, maar dat maakt me nog geen Duitserquote:
nais, goeiemorgenquote:
Wordt hier geregeldquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:06 schreef Houniet het volgende:
ik ga eten regelen..
Heb zelf altijd 4 bammetjes meequote:
Ik mag op kosten van de zaak lunchen in de luxieuze kantine beneden. Altijd warm voedsel, belachelijk lekker spul. Helaas moet ik tijdens de lunch-break naar buiten om wat cash over te maken, dat zal een broodje achter de PC betekenenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:13 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Heb zelf altijd 4 bammetjes mee! Vreet wel paar keer per week broodje kroket enzo
![]()
En vrijdags doen ze altijd een broodje bestellen bij een zaak hier verder op, k heb nu broodje filet american zonder uitjes!
ik neem gewoon mijn eigen 8 bammetjes mee... en eet gewoon voor de beeldscherm mijn eten op..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:16 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Ik mag op kosten van de zaak lunchen in de luxieuze kantine beneden. Altijd warm voedsel, belachelijk lekker spul. Helaas moet ik tijdens de lunch-break naar buiten om wat cash over te maken, dat zal een broodje achter de PC betekenen
Wij hebben ook wel een kantine maar niet echt je van het. Op zich wel lekker maar niet om er elke dag te eten jammer genoegquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:16 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Ik mag op kosten van de zaak lunchen in de luxieuze kantine beneden. Altijd warm voedsel, belachelijk lekker spul. Helaas moet ik tijdens de lunch-break naar buiten om wat cash over te maken, dat zal een broodje achter de PC betekenen
Vind ikke niet lekkerquote:
Ligt vast aan de grootte van het bedrijf. De mijne is niet erg groot (nu 80 man aanwezig denk ik), maar we vertoeven in een erg groot gebouw met andere, veelal grotere, bedrijven. Die kantine is dus een los bedrijf wat hier zaken doet, en zo heb je ook een klein supermarktje, een fitness centrum en stomerij op een benedenverdieping zitten - allemaal aparte bedrijfjes die makkelijk kunnen cashen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:18 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Wij hebben ook wel een kantine maar niet echt je van het. Op zich wel lekker maar niet om er elke dag te eten jammer genoeg![]()
DOODZONDEquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:22 schreef DaFan het volgende:
[..]
Homo!
Jij vreet Frikandel Speciaal ook zonder uitjes zeker!!!!!!!!
"Mag ik een Friet Oorlog zonder ui en pindasaus?"quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:22 schreef DaFan het volgende:
[..]
Homo!
neej, dan wel met uitjesquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:22 schreef DaFan het volgende:
[..]
Homo!
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:22 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Ligt vast aan de grootte van het bedrijf. De mijne is niet erg groot (nu 80 man aanwezig denk ik), maar we vertoeven in een erg groot gebouw met andere, veelal grotere, bedrijven. Die kantine is dus een los bedrijf wat hier zaken doet, en zo heb je ook een klein supermarktje, een fitness centrum en stomerij op een benedenverdieping zitten - allemaal aparte bedrijfjes die makkelijk kunnen cashen.
Mag ik een broodje filet americain, zonder de filet americainquote:
Mag ik een Broodje Olifant?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:24 schreef Houniet het volgende:
[..]
"Mag ik een Friet Oorlog zonder ui en pindasaus?"
hahaquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:27 schreef DaFan het volgende:
[..]
Mag ik een Broodje Olifant?
"Kan niet de broodjes zijn op"
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:31 schreef Goover het volgende:
Ik ga naar het strandNog veel succes allemaal!
ik wil ook naar het strandquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:31 schreef Goover het volgende:
Ik ga naar het strandNog veel succes allemaal!
ik zit binnen..lekker naast het raam languit op de bank..met het zonnetje die naar binnen schijnt. En ga nu een buitenlandse serie kijken via internet....quote:
welke seriequote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:36 schreef francis997 het volgende:
[..]
ik zit binnen..lekker naast het raam languit op de bank..met het zonnetje die naar binnen schijnt. En ga nu een buitenlandse serie kijken via internet....![]()
Doe ik morgen wel ffquote:
heremetiet, wat doe je dan??quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:39 schreef Houniet het volgende:
morgen moet ik weer werken, na een weekje lekker vrij zijnmocht ook wel een keertje vrij krijgen, werk 70 uur per week
twee bijbaantjesquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:42 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
heremetiet, wat doe je dan??
Hoeveel stage en hoeveel bijbaantje dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |