rose euntquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:07 schreef Hijacking het volgende:
hyvesdan is rose online niks
Als er 1 soort meuk triest is is het hyves wel :V
Kom je langs?quote:
Ik zit in Weert ofzoquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:35 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Kom je langs?![]()
De koffie staat koud.![]()
kut noob whahahaquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:38 schreef MosPos het volgende:
Tvp met een vraagje
Mijn kettingspanners aan beide kanten zijn bechadigt. Kun je gewoon nieuwe kettingspanners kopen, en weer monteren?
even voor de duidelijkheid, ik draaide de grote moer aan bij mn kettingspanner, mar mn wiel stond nog gewoon vast, dus ik draaide hem stuk, aan de andere kant boog hij gewoon om....
Kan ik dus gewoon nieuwe kopen? en zelf monteren? Hoeveel kost het?
Alvast bedankt
MosPos
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:47 schreef MosPos het volgende:
[..]
Wat? Is gewoon een vraagje![]()
Tis voor mn Tzr
Ja hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:07 schreef MosPos het volgende:
Maar heel ff serieus
Kan ik het zelf gewoon een beetje makkelijk monteren enzo?
Maar die spanners zitten er niet voor niks dachtik zo. Maar ik kan ze er gewoon uitdraaien?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:20 schreef PallominnoXIII het volgende:
Trouwens, MosPos, je kunt ook de oude bouten eruit proberen te krijgen en nieuwe bouten erin draaien, heb ik zelf ook gedaan, de standaard bouten zijn niet van een goede kwaliteit.
lolquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:33 schreef Ferrox het volgende:
nee, dan kun je ( tenminste bij mijn brommer) je achterwiel scheef trekken tijdens het rijden in een bocht, niet echt bevordelijk voor je gezondheid
Ok, dus:quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:37 schreef Ferrox het volgende:
bij mij gaat het dan zo :
moeren losdraaiden ( die dikken zodat je wiel loskomt)
spanners losdraaien en er afhalen
nieuwe er op
moeren er op
moeren vast
ketting spanne
heeft mn pa me vorige week geleerd
vandaag komen gewoon 4 goede maten pas morgenaaf gaat het dak er af ( the prophet en danaquote:
Ik heb een tzr, die heeft alleen zoeen standaard een dezijkant. Hoe krijg ik het achterwiel de lucht in? Heb ook geen bok oid...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:04 schreef fs180 het volgende:
niet op je zijstnd iig.. hij moet of op middenbok of standaard met baksteen, zodat wil van de grodn komt
Ik had toendertijd de kuipen er af en op een kratje bier gezet, werkte prima.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:31 schreef MosPos het volgende:
[..]
Ik heb een tzr, die heeft alleen zoeen standaard een dezijkant. Hoe krijg ik het achterwiel de lucht in? Heb ook geen bok oid...
Toendertijd? Ik span me ketting om de 2 weken men.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:10 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Ik had toendertijd de kuipen er af en op een kratje bier gezet, werkte prima.
Ik heb trouwens wel gehad dat ik de hoofdmoer niet goed aangedraait had.. dat is echt levensgevaarlijk![]()
Als je nou een sm had dan zette je hem op een bier kratje zoals echte mannen dat doenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:41 schreef MosPos het volgende:
[..]
Ok, dus:
- de moeren aan de zijkant,los draaien (kan de brommer wel gewoon op de standaard staan?)
- de rest klinkt logisch
Bedankt iig, zal het vanmiddag proberen![]()
Lekkere ketting danquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:19 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Toendertijd? Ik span me ketting om de 2 weken men.![]()
Mwoah, ik heb alleen Iris kettingen en Tsubaki's.. Niet echt rommel.quote:
Ik heb het op 2x perdag gezet anders schuurt die over de grondquote:
Ik mag de stelling niet eens verduidelijken?quote:
ik zou die telfoonchick wel batsenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:17 schreef no1uknow het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=NY3K5pL4HuQ![]()
buikgriep? heel veel sterkte manquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:09 schreef Diemietuhriej het volgende:
Buikgriep.
Vandaag kampioenswedstrijd. Godverdomme!
WHAHA EN NU WORDEN JULLIE GEEN KAMPIOEN LOLLERLELOOLL WIESO DE NOOBquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:28 schreef Diemietuhriej het volgende:
Jaa dat is écht klote!
Voel je je zo redelijk goed.. krijg je ineens weer zo'n buikkrampen.. En dan is het een kwestie van rennen naar de wc, en alles loopt er zo uit.![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:17 schreef Ferrox het volgende:
ik ben niet brak
ik ga morgen voor een weekje naar Rome
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:30 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]Yes een weekje geen Harmen
grapje knul.
een x?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:50 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik ga je missen Harmen.![]()
Mail je me een keertje?Of bel je?
![]()
Jaloers, ik zeg het je.quote:
Waarom lul je verder, niemand reageert op je.quote:Op zondag 6 mei 2007 14:14 schreef Sjibble het volgende:
k vind et niet erg, k heb em al sinds gister weer aan de praat gekregen met 2dehandse cilinder en nieuwe zuiger, dat ding trekt nu een stuk beter en gaat makkelijk over zn dip heen, en dat voor 55 euro(van de dealer gekocht, ONLY brommerzaak
)
En die teller is ook weer handig, harder dan 100 kan ie echt niet op zn teller op het rechte stuk, dus ook wel een indicatie dat ie al op 100% vermogen gaat bijv![]()
![]()
whehe, een jongen bij mij op school heeft met (m)ethanol zn ORIGINELE Breitwand cilinder van zn Zundapp verknaldquote:Op zondag 6 mei 2007 15:13 schreef Sjibble het volgende:
Nja, ik dacht, ff het effect zien van een klein beetje methanol (iets van 50ml ofzo)
Mja, gewoon geen KVS
banquote:Op zondag 6 mei 2007 15:23 schreef Sjibble het volgende:
Ik ben van plan om booskijkers op mn Phantom F12 te maken.
Niet zomaar van die kleine dingen diekijken, maar echt die dingen die als
![]()
kijken (om het te verduidelijken
) een hoop mensen vonden dat echt pwnz0rs staan
![]()
![]()
negeer123quote:Op zondag 6 mei 2007 15:23 schreef Sjibble het volgende:
![]()
![]()
![]()
dood456quote:Op zondag 6 mei 2007 15:23 schreef Sjibble het volgende:
![]()
![]()
![]()
Gvd, ik heb serieus net intresse in die pijp getoond op marktplaatsquote:Op zondag 6 mei 2007 17:11 schreef Diemietuhriej het volgende:
Zuiger is alleen warmgelopen, maar die heb ik al een nieuwe besteld.![]()
Maarja ik vond dit wel lieve pijp.En tsja waarom niet.
Is 70/80cc pijp, dus zal toch niet lekker lopen op jouw 50cc.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:20 schreef Ipho het volgende:
[..]
Gvd, ik heb serieus net intresse in die pijp getoond op marktplaats
Ja ik had alleen nog maar naar de plaatjes gekekenquote:Op zondag 6 mei 2007 17:21 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Is 70/80cc pijp, dus zal toch niet lekker lopen op jouw 50cc.![]()
Omdat ik hem nog niet binnen heb.quote:
je moeder is ook leuk geweestquote:Op zondag 6 mei 2007 14:59 schreef no1uknow het volgende:
Ja dat sticker gedoe is nou wel weer leuk geweest.
?quote:Op zondag 6 mei 2007 18:06 schreef Sjibble het volgende:
omg, ik lig hier stuk, k weet niet hoe ik het moet zeggen in 1 zin
Neem nog een pilletje.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:06 schreef Sjibble het volgende:
omg, ik lig hier stuk, k weet niet hoe ik het moet zeggen in 1 zin
Is een uitlaat vrouwelijk?quote:
quote:Op zondag 6 mei 2007 21:06 schreef Ipho het volgende:
JODEN
[quote]Op zondag 6 mei 2007 21:06 schreef Ipho het volgende:
JODEN
quote:
quote:
quote:
[/quote]quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
houd je bek kut mongool jij bent hier nieuwquote:Op zondag 6 mei 2007 22:58 schreef Hijacking het volgende:
ey nok nou es blije kut koter straks mogen we alleen nog maar 100% over brommerts praten
dan zeg ik het! kutnewbiequote:Op zondag 6 mei 2007 23:04 schreef Ipho het volgende:
[..]
houd je bek kut mongool jij bent hier nieuw![]()
jongetjes die niet kunnen rijden en maar overstappen op hoge setups om alsnog stoer te zijnquote:
Maar toch blijven het kneuzenquote:Op maandag 7 mei 2007 10:52 schreef BazzieK het volgende:
Sjibble is echt relaxed voor een topic. Hoeveel kneuzen er ook rondlopen, zodra Sjibble arriveert zijn ze iig niet meer de grootste kneus in het pand
Whehe zo deed ik ook toen ik nog maar net op FOK! zatquote:Op maandag 7 mei 2007 11:57 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Maar toch blijven het kneuzen![]()
![]()
![]()
Aanbid mij![]()
__
waarvan?quote:Op maandag 7 mei 2007 12:31 schreef fs180 het volgende:
maar we kunnen niet echt zeggen dat je dr veel van ge hebt geleerd
Jongetjes die denken dat ze kei stoer zijn met hun Tjo3n uitlaat.quote:Op maandag 7 mei 2007 07:52 schreef Sjibble het volgende:
[..]
jongetjes die niet kunnen rijden en maar overstappen op hoge setups om alsnog stoer te zijn![]()
![]()
Ik heb skills, ik verander er niet heul veul aan.
K wil proberen te pwnen met een STD 50cc met Technigas Next eronder, echt jongetjes met Yasuni eruitboeken enzowheheh (nja, sommige zijn slecht afgesteld en dan gaan ze huilen
![]()
)
Whaha flikker, je brommer in rijden heet dat.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:14 schreef Hijacking het volgende:
oja super lang orgineel rijden met een schakel![]()
Ga jij dan eens opzoeken wat heel vaak betekend ik zei het 1x pauperquote:
Hoi.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:47 schreef Ipho het volgende:
[..]
Whaha flikker, je brommer in rijden heet dat.
Jij te pauper bent en geen nieuwe brommer kunt betalen![]()
![]()
En dimmi rockt gewoon en ben ook best jaloers op zijn setup, als ik de tijd en de boetes kon betalen die het me zou opleveren had ik ook zo'n setup.
Denk met 18 jaar wel flink aan ga sleutelen.
Ja kk flikker nee joy, ik spreek je wel op msnquote:Op maandag 7 mei 2007 12:55 schreef fs180 het volgende:
[..]
ik had het tegen jou ivo![]()
![]()
maar we blijven wel maytiiessz toggh?![]()
Ja lieverdquote:Op maandag 7 mei 2007 12:53 schreef Diemietuhriej het volgende:
Zoiets Ivo?
dan moet je acount hebben vriendjequote:Op maandag 7 mei 2007 13:00 schreef no1uknow het volgende:
LOL
http://www.puchforum.net/viewtopic.php?p=680534
Nazimods.
Maar jij rijdt puch, dan is het niet meer dan normaal dat je met 2e hands shizzle rondrijdt.quote:
Ah.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:02 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Maar jij rijdt puch, dan is het niet meer dan normaal dat je met 2e hands shizzle rondrijdt.
MHRquote:Op maandag 7 mei 2007 13:24 schreef Diemietuhriej het volgende:
Maarja kga even mijn Malossi Hyper Racing uitlaat op de post doen. En dan wachten op mijn Yasuni Cross Hand Made.![]()
En dan fiets ik meteen door naar me tsjikkie.![]()
Help haar even aan herrineren dat ik nog wisselgeld van dur krijg.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:24 schreef Diemietuhriej het volgende:
Maarja kga even mijn Malossi Hyper Racing uitlaat op de post doen. En dan wachten op mijn Yasuni Cross Hand Made.![]()
En dan fiets ik meteen door naar me tsjikkie.![]()
quote:Op maandag 7 mei 2007 14:17 schreef no1uknow het volgende:
http://www.brommerforum.nl/showtopic/42834
Mijn god wat een n00bs
Ze maakte het vanavond nog ff over, na de hockeytraining.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:36 schreef Ipho het volgende:
[..]
Help haar even aan herrineren dat ik nog wisselgeld van dur krijg.
LOL!quote:Op maandag 7 mei 2007 18:49 schreef Diemietuhriej het volgende:
Wehehe ik had mijn helm nog bij haar liggen zo he, en ik was dus vandaag op de fiets.. Ik mooi met de helm op naar huis fietsen.. Zie al die mensen zo kijken van lolleromgwtfbbq is dat voor megool?![]()
![]()
gayl0rd elke idioot kan een nieuwe brommer kopen en er vervolgens hem helemaal orgineel houdenquote:Op maandag 7 mei 2007 12:47 schreef Ipho het volgende:
[..]
Whaha flikker, je brommer in rijden heet dat.
Jij te pauper bent en geen nieuwe brommer kunt betalen![]()
![]()
En dimmi rockt gewoon en ben ook best jaloers op zijn setup, als ik de tijd en de boetes kon betalen die het me zou opleveren had ik ook zo'n setup.
Denk met 18 jaar wel flink aan ga sleutelen.
Khad 't al gelezen.. zal ff nog een keertje doorlezen..quote:Op maandag 7 mei 2007 19:29 schreef Wiilcoo het volgende:
Dimitri, heb jij misschien een idee wat er aan de hand zou kunnen zijn?![]()
![]()
http://derbi-club.com/forum/viewtopic.php?t=3727
Volgens mij is het iets met je ontstekingquote:Op maandag 7 mei 2007 19:29 schreef Wiilcoo het volgende:
Dimitri, heb jij misschien een idee wat er aan de hand zou kunnen zijn?![]()
![]()
http://derbi-club.com/forum/viewtopic.php?t=3727
Ik heb er ook aangesleuteld aan mongoolquote:Op maandag 7 mei 2007 19:14 schreef Hijacking het volgende:
[..]
gayl0rd elke idioot kan een nieuwe brommer kopen en er vervolgens hem helemaal orgineel houden
als je je zelf maar stoer genoeg vind heKijk demi die sleutelt er tenminste nog aan en heeft er verstand van
En vanaf daar ging het foutquote:Op maandag 7 mei 2007 21:40 schreef Hijacking het volgende:
en ik kan best denken
Andere sproeierquote:Op maandag 7 mei 2007 21:40 schreef Hijacking het volgende:
wat heb je er motorisch allemaal aan verandert![]()
want een paar kapjes kan elke klapdeur josti
en ik kan best denken dat je een homo bent hoor ook al heb je een vriendin
Als ik jou was zou ik een malossi stikker op je achterbrug plakken. Dan loopt ie meteen perfect.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:17 schreef Wiilcoo het volgende:
Toen ik heb opgehaald had mocht ik eerst ff rondje rijden enzo, hij reed toen gewoon perfect alleen startte hij wat moeilijk. Dat heb ik hem toen gezegd en hij zei dat als hij moeilijk bleef starten ik terug kon komen. Dus ja, dat doe ik dan ook.
Ja, als je 82 euro moet dokken kun je ook wel wat terugverwachten vind ik.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:29 schreef Hijacking het volgende:
zeker gebruik van maken met de dag dat je langer wacht gaan ze steeds moeilijker doen
Als die stationair is en je geeft wat meer gas valt die nog steeds uit of blijft die dan wel aan ? >
Ik heb er al vanalles opgehad, MHR stikkers, KTM logo's, deed allemaal niksquote:Op maandag 7 mei 2007 22:08 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik een malossi stikker op je achterbrug plakken. Dan loopt ie meteen perfect.
Mooi terug brengen joh je hebt betaald er voor.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:08 schreef Wiilcoo het volgende:
[..]
Ja, als je 82 euro moet dokken kun je ook wel wat terugverwachten vind ik.
Als hij stationair is en ik gewoon wat gas geef stijgt hij gewoon in toeren ja. Maar als ik geen gas geef is de kans groot dat hij ermee ophoort. Ik weet het ook niet, heb ook ff geen zin meer om nog erheen te kijken, ik breng hem mooi terug![]()
Ja bas die gast is toch ziek, je sleutelt toch zeker zelf aan je brommer dat laat je toch niet doenquote:
Ja soort van kanker, syndroom van Hijackingquote:
haha je bent echt aan het doorslaan voelt je zeker op je ballen getraptquote:Op maandag 7 mei 2007 22:17 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ja soort van kanker, syndroom van Hijacking![]()
Als je hier niet eens een fatsoenlijke reputatie kan opbouwen, laat staan dat je dat iets serieus kan doen zoals aan je brommer sleutelen. Ga toch slapen manquote:Op maandag 7 mei 2007 23:10 schreef Hijacking het volgende:
[..]
haha je bent echt aan het doorslaan voelt je zeker op je ballen getrapten dat allemaal omdat ik je een kut koter noemde
![]()
Pauper hondatjesquote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:33 schreef PallominnoXIII het volgende:
Slap gejank zeg.. ga liever bitchen op mongolen met nektasjes en runners..
Dit is ontopicquote:Op dinsdag 8 mei 2007 06:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
En back ontopic.
Ja precies.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:39 schreef Diemietuhriej het volgende:Ik vond het juist wel gezellig worden hier.
![]()
Ik gedraag me niet alsof ik er verstand van heb teniminste, daar heb ik snelwagen voorquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:40 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja precies.
Een ruzie tussen 2 brommerleken
Dat moet je natuurlijk niet doen bij je motortheorie, dan moet je gewoon gezond verstand hebben. Das geen kansspelquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:50 schreef fs180 het volgende:
ik ga krassen!
LOL wie?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hmm, en ik vind het niet zo gezellig en een aantal brommerts met mij ook. Dus gedraag je een beetje.
Blijkbaar.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik krijg PM's en die hou ik dus in het midden. Maar goed te teugels moeten weer even strakker aangetrokken worden. helaas
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:35 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Blijkbaar.
Misschien zijn namen wel handig, kan er misschien overlegd worden oid.
Vermoedelijk 600 euro ofzo, krijg namelijk meer dan 700 van de verzekering maar daar zullen ook ziekenhuis kosten vanafgehaald moeten worden dus gok op dat.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:55 schreef mstr het volgende:
Hoeveel schade was 't Ipho?
ik moet nog een weekquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:53 schreef no1uknow het volgende:
Weer unbanned op Puchforum
Ik dis die nazimods tantoehard.
Hij is al gemaakt.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:14 schreef Wiilcoo het volgende:
En dan, laat je hem maken of ga je op zoek naar iets nieuws ?
Ja kan kloppenquote:
Mijn teller komt niet verder dan 80quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:16 schreef mstr het volgende:
Ik reed vandaag 100 op de teller met de wind mee
Nee ook weer niet helemaal denk dat ik dan 160 moet rijden ofzo als ik hem er uit rijd. MAar rijd hem er wel stukje uit, lijkt net als dat pijltje ook niet verder kan ofzo..quote:
Hehequote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:27 schreef Ipho het volgende:
[..]
Nee ook weer niet helemaal denk dat ik dan 160 moet rijden ofzo als ik hem er uit rijd. MAar rijd hem er wel stukje uit, lijkt net als dat pijltje ook niet verder kan ofzo..
Keer 180 cc op zetten en kijkenquote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:37 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ivo, tellertje kan best ver rond.. Heb hem ooit tot onderin de plastic gehad (met orginele setup)
De mijne loop denk ik 75 echte km/u.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:40 schreef Ipho het volgende:
[..]
aah oké dan komt mijne gewoon niet verder dan 90:P
Ik zei altijd ja hij loopt 160 maar me teller kan niet verder![]()
![]()
Zal misschien 85 echte km's zijn..
De mijne ook 7.000 km'squote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:43 schreef Ipho het volgende:
DIMI IS ZOJUIST UIT DE KAST GEKOMEN HIJ HEEFT HEEL LANG ORGINEEL GEREDEN MET ZIJN SCHAKEL BROMMER!
quote:Doménique zegt:
Ik rijd zo naar huis toe na mn werk.. Zie ik ineens een Peugeot VivaCity, met een man erop +- 30 jaar die 70 rijdtmet 2 spiegels erop.. Ik bleef een tijdje achter hem rijden en gaf toen gas en weg was 'ie
Doménique zegt:
Helaas kon ik niet kijken hoe hij reageerdeWant ik heb geen spiegels
Doménique zegt:
70 rijden op een vivacity
Maar jij rijdt ook instant te hardquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:27 schreef Ipho het volgende:
[..]
Nee ook weer niet helemaal denk dat ik dan 160 moet rijden ofzo als ik hem er uit rijd. MAar rijd hem er wel stukje uit, lijkt net als dat pijltje ook niet verder kan ofzo..
kut kind ik netjes doen en me in houden in dit topicquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:46 schreef Ipho het volgende:
Diemietuhriej reed lang orgineel :(
En ja dit is de laatste keer dat ik de rel weer opstart
quote:- edit -
Rot op stomme anime-scootergayquote:- edit -
quote:
Oké schatquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo, daar was ik weer. Goed ik begrijp van een aantal heren dat het hier aardig gaat en zoals ik lees gaat dat ook de goede kant op. geef even een brul als er zo'n scooterjosti de boel komt verneuken en ik zal eens even boven op hem springen.
Game on schatjes
Maar ouwe rel-nicht vind jij 800 km lang 45-50 rijden lang?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:35 schreef Hijacking het volgende:
[..]
haha kun je proberen maar op een brommer met 4 of 5 versnellingen 45-50 km per uur is en blijft immer gay jawohl !
ja..quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:17 schreef no1uknow het volgende:
Vraagje trouwens, deze is alleen voor brommer/sleutelexperts zoals dimi
Als je met een standaard setup rijdt, rij je orgineel.
Maar als je dan met een andere/opgevoerde setup rijdt, rij je dan onorgineel
Ja?quote:
kerel nok nou eens met die discussie ik blijf het niet tof vinden om met 6 versnellingen 45 km ter rijdenquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:18 schreef Ipho het volgende:
[..]
Maar ouwe rel-nicht vind jij 800 km lang 45-50 rijden lang?
+ Even je bronnen kennen heb 6 versnellingen.
Doe 't toch maarquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:09 schreef Diemietuhriej het volgende:
Geil.
Nieuwe uitlaat binnen, ff plaatjes schieten.
Durf hem er eigenlijk niet op te zetten, ziet er zo goed uit.![]()
kerel verwisselt vaker setup dan sokkenquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:09 schreef Diemietuhriej het volgende:
Geil.
Nieuwe uitlaat binnen, ff plaatjes schieten.
Durf hem er eigenlijk niet op te zetten, ziet er zo goed uit.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |