Dan plak je er toch een ruitewissertje op?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:45 schreef Ferrox het volgende:
mn hele vizier is echt super smerig en die kutbeesten blijven maar komen
ik mis de link met gothicsquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:47 schreef AffenStrudel het volgende:
Ik dacht dit is weer een gothic bash topic.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:47 schreef 700MB het volgende:
[..]
Dan plak je er toch een ruitewissertje op?
vliegen die?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:47 schreef AffenStrudel het volgende:
je kunt niet echt spreken van eten, aangezien die kutbeesten met een rotgang aankomen als je 60 rijdtquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:48 schreef Tism het volgende:
Klep omhoog, mond open, heb je meteen gegeten voor die dag!![]()
![]()
Wel als ze suïcidaal zijn.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:48 schreef SlimShady het volgende:
vliegen die?
is een mooie toersnelheidquote:
60quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:50 schreef Ferrox het volgende:
[..]
je kunt niet echt spreken van eten, aangezien die kutbeesten met een rotgang aankomen als je 60 rijdt
en toen kwam jij niet meer bij.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:56 schreef Forcefuzz het volgende:
Ik had een keer mijn vizier open staan, en toen vloog er een bij in
nu?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:01 schreef Zuen het volgende:
Mijn brommer gaat 70!!!
dat is een 180er maatquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zegt de wegpiraat met scooter in z'n avatar
quote:
lees zijn sig eensquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:44 schreef Ferrox het volgende:
[..]
zelf gekocht? of "gekregen" ?
sowieso, motorscooters
ja dat dacht ik ook toen ik de tt lasquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:47 schreef AffenStrudel het volgende:
ik blijf de link missenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:21 schreef don-diablo het volgende:
[..]
ja dat dacht ik ook toen ik de tt las
Sorry hoor, maar als ik een stukje ga mountainbiken tref ik om de zoveel minuten weer een vliegje in m'n oog/mond aan. En dan tel ik nog niet eens die bietsers die op m'n broek/shirt zitten die gratis meerijden zonder kaartjequote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:28 schreef Fleurezeur het volgende:
Als je het landschap goed wilt bekijken , pak dan de fiets of nog beter, ga lekker wandelen in een natuurgebied, dan heb je ook niet zo'n last van al die beestjes.
Nou dan veeg je ze van je broek of je gezicht af, je zult er heus niet aan doodgaan. Ik denk alleen dat je er met de fiets een stuk minder last van zult hebbenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als ik een stukje ga mountainbiken tref ik om de zoveel minuten weer een vliegje in m'n oog/mond aan. En dan tel ik nog niet eens die bietsers die op m'n broek/shirt zitten die gratis meerijden zonder kaartje
Er gaat niets boven een Zúndappquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:28 schreef Fleurezeur het volgende:
Hmpf , die ,,kutbeesten" hebben veel meer recht om vrij rond te vliegen dan jij hebt om rond te toeren op je vervuilende ,,toffe" brommer. Je ziet vast lekker veel van het landschap vanaf de weg.
Het is je reinste onzin! Alsof beestjes die gewoon leven aan de kant moeten omdat jij zonodig lekker wilt ,,toeren"![]()
Als je het landschap goed wilt bekijken , pak dan de fiets of nog beter, ga lekker wandelen in een natuurgebied, dan heb je ook niet zo'n last van al die beestjes.
Ik hoop niet dat jij met 60km/h de natuurpaden opgaatquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:32 schreef Ferrox het volgende:
[..]
Er gaat niets boven een Zúndapp![]()
en als ik de fiets pak ( ik fiets meestal naar school, voor de conditie)
dan zijn ze er net zo goed, alleen heb ik dan geen helm op tegen die kutbeesten :k
en ja, met 60 km/h zie je nog best veel.
Wandelen doe je maar met de hond, en ik heb geen hond, dus ik wandel niet
Weet je, jij bent echt een hippie, gadverdamme.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:31 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Nou dan veeg je ze van je broek of je gezicht af, je zult er heus niet aan doodgaan. Ik denk alleen dat je er met de fiets een stuk minder last van zult hebben.
Ik doe altijd mijn vizier dicht en ga zoveel mogelijk door de natuur rijden zodat er veel insecten dood gaan door tegen mijn helm aan te vliegen!!!!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:34 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat jij met 60km/h de natuurpaden opgaat!
Verder is het gewoon nutteloze vervuiling. Kijk als je de brommer pakt om snel van punt A naar punt B te moeten okay, maar zo nutteloos co2 in de athmosfeer pompen vind ik erg naar en egoistisch.
En jij bent waarschijnlijk een bekrompen verstokte rechts-stemmer, die er niet tegenkan dat er mensen zijn die misschien een andere kijk op het leven hebben?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:34 schreef RiffRaff het volgende:
[..]
Weet je, jij bent echt een hippie, gadverdamme.![]()
ik rij alleen over alfastquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:34 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Verder is het gewoon nutteloze vervuiling. Kijk als je de brommer pakt om snel van punt A naar punt B te moeten okay, maar zo nutteloos co2 in de athmosfeer pompen vind ik erg naar en egoistisch.
Nee, ik ben links, maar hippie's zijn gewoon vervelend.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:38 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
En jij bent waarschijnlijk een bekrompen verstokte rechts-stemmer, die er niet tegenkan dat er mensen zijn die misschien een andere kijk op het leven hebben?
Hmmz , heeft dat invloed op de discussie? Ik woon in een lieflijk dorpjequote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:39 schreef Ferrox het volgende:
[..]
ik rij alleen over alfast
aangezien ik geen crosser heb
en mag ik weten waar je woont?
in de stad of op het platteland?
ja, meestal zijn mensen die zo extreem links zijn stedelingen, en dan preken ze over hoe geweldig de natuur isquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:41 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Hmmz , heeft dat invloed op de discussie? Ik woon in een lieflijk dorpje.
Oh maar een beter milieu begint bij jezelfquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:46 schreef Ferrox het volgende:
[..]
ja, meestal zijn mensen die zo extreem links zijn stedelingen, en dan preken ze over hoe geweldig de natuur is
maar, denk je nou werkelijk, dat mijn paar 1000 km per jaar er ook maar iets toe doen?
ik denk dat je beter naar die superslurpers in de VS kunt gaan kijken
dat zal, maar als ik de straat oversteek sta ik in het bosquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:47 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Oh maar een beter milieu begint bij jezelf![]()
Hou het dan maar op die 1000km per jaar, dat is volgens mij wel acceptabelquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:48 schreef Ferrox het volgende:
[..]
dat zal, maar als ik de straat oversteek sta ik in het bos
ik heb er geen last van
zoveel verbruik ik niet
ja anders vliegen die rotbeesten, volgens mn OP, tegen mn smoel aanquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:49 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Hou het dan maar op die 1000km per jaar, dat is volgens mij wel acceptabel. En niet zonder helm rijden he !
![]()
+ de gothicsquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:58 schreef Ferrox het volgende:
[..]
ja anders vliegen die rotbeesten, volgens mn OP, tegen mn smoel aan
nog nooit voorbij zien komenquote:
Als ze recht je strot in vliegen, dat is veel kutter!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:58 schreef Ferrox het volgende:
[..]
ja anders vliegen die rotbeesten, volgens mn OP, tegen mn smoel aan
zijn brommer is zuiniger, minder belastend En goedkoper als een auto hypocriet nephippiequote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:34 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |