rose euntquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:07 schreef Hijacking het volgende:
hyvesdan is rose online niks
Als er 1 soort meuk triest is is het hyves wel :V
Kom je langs?quote:
Ik zit in Weert ofzoquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:35 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Kom je langs?![]()
De koffie staat koud.![]()
kut noob whahahaquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:38 schreef MosPos het volgende:
Tvp met een vraagje
Mijn kettingspanners aan beide kanten zijn bechadigt. Kun je gewoon nieuwe kettingspanners kopen, en weer monteren?
even voor de duidelijkheid, ik draaide de grote moer aan bij mn kettingspanner, mar mn wiel stond nog gewoon vast, dus ik draaide hem stuk, aan de andere kant boog hij gewoon om....
Kan ik dus gewoon nieuwe kopen? en zelf monteren? Hoeveel kost het?
Alvast bedankt
MosPos
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:47 schreef MosPos het volgende:
[..]
Wat? Is gewoon een vraagje![]()
Tis voor mn Tzr
Ja hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:07 schreef MosPos het volgende:
Maar heel ff serieus
Kan ik het zelf gewoon een beetje makkelijk monteren enzo?
Maar die spanners zitten er niet voor niks dachtik zo. Maar ik kan ze er gewoon uitdraaien?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:20 schreef PallominnoXIII het volgende:
Trouwens, MosPos, je kunt ook de oude bouten eruit proberen te krijgen en nieuwe bouten erin draaien, heb ik zelf ook gedaan, de standaard bouten zijn niet van een goede kwaliteit.
lolquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:33 schreef Ferrox het volgende:
nee, dan kun je ( tenminste bij mijn brommer) je achterwiel scheef trekken tijdens het rijden in een bocht, niet echt bevordelijk voor je gezondheid
Ok, dus:quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:37 schreef Ferrox het volgende:
bij mij gaat het dan zo :
moeren losdraaiden ( die dikken zodat je wiel loskomt)
spanners losdraaien en er afhalen
nieuwe er op
moeren er op
moeren vast
ketting spanne
heeft mn pa me vorige week geleerd
vandaag komen gewoon 4 goede maten pas morgenaaf gaat het dak er af ( the prophet en danaquote:
Ik heb een tzr, die heeft alleen zoeen standaard een dezijkant. Hoe krijg ik het achterwiel de lucht in? Heb ook geen bok oid...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:04 schreef fs180 het volgende:
niet op je zijstnd iig.. hij moet of op middenbok of standaard met baksteen, zodat wil van de grodn komt
Ik had toendertijd de kuipen er af en op een kratje bier gezet, werkte prima.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:31 schreef MosPos het volgende:
[..]
Ik heb een tzr, die heeft alleen zoeen standaard een dezijkant. Hoe krijg ik het achterwiel de lucht in? Heb ook geen bok oid...
Toendertijd? Ik span me ketting om de 2 weken men.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:10 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Ik had toendertijd de kuipen er af en op een kratje bier gezet, werkte prima.
Ik heb trouwens wel gehad dat ik de hoofdmoer niet goed aangedraait had.. dat is echt levensgevaarlijk![]()
Als je nou een sm had dan zette je hem op een bier kratje zoals echte mannen dat doenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:41 schreef MosPos het volgende:
[..]
Ok, dus:
- de moeren aan de zijkant,los draaien (kan de brommer wel gewoon op de standaard staan?)
- de rest klinkt logisch
Bedankt iig, zal het vanmiddag proberen![]()
Lekkere ketting danquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:19 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Toendertijd? Ik span me ketting om de 2 weken men.![]()
Mwoah, ik heb alleen Iris kettingen en Tsubaki's.. Niet echt rommel.quote:
Ik heb het op 2x perdag gezet anders schuurt die over de grondquote:
Ik mag de stelling niet eens verduidelijken?quote:
ik zou die telfoonchick wel batsenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:17 schreef no1uknow het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=NY3K5pL4HuQ![]()
buikgriep? heel veel sterkte manquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:09 schreef Diemietuhriej het volgende:
Buikgriep.
Vandaag kampioenswedstrijd. Godverdomme!
WHAHA EN NU WORDEN JULLIE GEEN KAMPIOEN LOLLERLELOOLL WIESO DE NOOBquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:28 schreef Diemietuhriej het volgende:
Jaa dat is écht klote!
Voel je je zo redelijk goed.. krijg je ineens weer zo'n buikkrampen.. En dan is het een kwestie van rennen naar de wc, en alles loopt er zo uit.![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:17 schreef Ferrox het volgende:
ik ben niet brak
ik ga morgen voor een weekje naar Rome
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:30 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]Yes een weekje geen Harmen
grapje knul.
een x?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:50 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik ga je missen Harmen.![]()
Mail je me een keertje?Of bel je?
![]()
Jaloers, ik zeg het je.quote:
Waarom lul je verder, niemand reageert op je.quote:Op zondag 6 mei 2007 14:14 schreef Sjibble het volgende:
k vind et niet erg, k heb em al sinds gister weer aan de praat gekregen met 2dehandse cilinder en nieuwe zuiger, dat ding trekt nu een stuk beter en gaat makkelijk over zn dip heen, en dat voor 55 euro(van de dealer gekocht, ONLY brommerzaak
)
En die teller is ook weer handig, harder dan 100 kan ie echt niet op zn teller op het rechte stuk, dus ook wel een indicatie dat ie al op 100% vermogen gaat bijv![]()
![]()
whehe, een jongen bij mij op school heeft met (m)ethanol zn ORIGINELE Breitwand cilinder van zn Zundapp verknaldquote:Op zondag 6 mei 2007 15:13 schreef Sjibble het volgende:
Nja, ik dacht, ff het effect zien van een klein beetje methanol (iets van 50ml ofzo)
Mja, gewoon geen KVS
banquote:Op zondag 6 mei 2007 15:23 schreef Sjibble het volgende:
Ik ben van plan om booskijkers op mn Phantom F12 te maken.
Niet zomaar van die kleine dingen diekijken, maar echt die dingen die als
![]()
kijken (om het te verduidelijken
) een hoop mensen vonden dat echt pwnz0rs staan
![]()
![]()
negeer123quote:Op zondag 6 mei 2007 15:23 schreef Sjibble het volgende:
![]()
![]()
![]()
dood456quote:Op zondag 6 mei 2007 15:23 schreef Sjibble het volgende:
![]()
![]()
![]()
Gvd, ik heb serieus net intresse in die pijp getoond op marktplaatsquote:Op zondag 6 mei 2007 17:11 schreef Diemietuhriej het volgende:
Zuiger is alleen warmgelopen, maar die heb ik al een nieuwe besteld.![]()
Maarja ik vond dit wel lieve pijp.En tsja waarom niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |