Geweldigquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:45 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Als dat gebeurt dan neem ik een seizoenskaart bij ADO den haag.
Maar dat is toch nog geen echt gerucht?quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:03 schreef Sethje het volgende:
Ja.....lijkt me wel. Melchiot lijkt me een reeelere optie
Ja.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:56 schreef Radegast het volgende:
Weet iemand of Ajax een percentage krijgt van de transfersom mocht VdV vertrekken bij HSV?
Hij is transfervrij dus why notquote:
Feyenoordquote:
heeft ajax geen buitenspel goal gemaakt ofzo ?quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:18 schreef Hells_Angel het volgende:
Een doelpunt te weinig![]()
![]()
![]()
Tegen sparta was er die vrije trap voor ajax, die werd met de voet getikt naar de plek waar hij eigenlijk genomen moest worden, toen ging sparta er met de bal vandoor en scoorde.... Ik vind het nog steeds klote allemaal, dan maar hopen op volgend seizoen...
Waarom zit jij eigenlijk zo veel in een AFC Ajax-topic, terwijl je Feyenoord-fan bent?quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:20 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
heeft ajax geen buitenspel goal gemaakt ofzo ?
Die bewaren we altijd voor de bekerfinale.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:20 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
heeft ajax geen buitenspel goal gemaakt ofzo ?
Het was meters buitenspelquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:22 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Die bewaren we altijd voor de bekerfinale.
en zo is het maar netquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:22 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Die bewaren we altijd voor de bekerfinale.
Zou je eens op de vraag van Meneer Sander kunnen reageren? Heb je in je postjacht er immers weer eentje bij, niet?quote:
Omdat de discussie over nep fans erg leuk was, ik steun silenus ofzoquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zou je eens op de vraag van Meneer Sander kunnen reageren? Heb je in je postjacht er immers weer eentje bij, niet?
En die discussie is allang afgelopen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:09 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Omdat de discussie over nep fans erg leuk was, ik steun silenus ofzo![]()
Dat jij dat moet zeggen....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:31 schreef jorienvdherik het volgende:
ga toch krassen...
Dat begrip is niet bekend in Rotterdam, ze hebben daar al een hele lange tijd niks voor hoeven te bereiden.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:42 schreef dndiek het volgende:
In Alkmaar staan die dingen ook en in Eindhoven stonden ze ook klaar...
Gelukkig waren ze in Eindhoven zondagmiddag te zien maar dit is toch gewoon een kwestie van een voorbereiding treffen
natuurlijk, maar het is grappigquote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:42 schreef dndiek het volgende:
In Alkmaar staan die dingen ook en in Eindhoven stonden ze ook klaar...
Gelukkig waren ze in Eindhoven zondagmiddag te zien maar dit is toch gewoon een kwestie van een voorbereiding treffen
nooitquote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:56 schreef Tomatenboer het volgende:
@ Jorien:
Als ajax afgelopen zondag nou kampioen was geworden, had je dan daar gaan feesten?![]()
quote:'Ajax haalt doelman Haarlem'
Volgens De Telegraaf is Ajax dichtbij het aantrekken van doelman Heijblok van HFC Haarlem. Begin komende week zal Ajax volgens de zaakwaarnemer van de doelman een beslissing nemen. De 28-jarige doelman moet bij Ajax Vermeer vervangen als derde doelman. Vermeer zal volgend seizoen verhuurd worden.
Daar zal Van Geel wel zijn redenen voor hebben.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Waarom niet een andere jeugdkeeper 3e doelman laten worden![]()
quote:'Bod Valencia op Sneijder te laag'
Geschreven door Dennis van Heusden op vrijdag, 4 mei om 08:21
Wesley Sneijder blijft de gemoederen bezighouden in Oost-Spanje. Volgens De Telegraaf was een delegatie van Valencia deze week in Amsterdam om een bod bij Ajax voor Wesley Sneijder neer te leggen.
Naar verluidt zou technisch directeur Amedeo Carboni een bedrag van twaaf miljoen euro hebben geboden. Dit bod voldoet echter niet aan de verwachtingen van de Amsterdammers, die drie miljoen euro meer willen vangen voor de 22-jarige middenvelder.
Het contract van de Oranje-international loopt nog twee seizoenen door, maar de interesse uit het buitenland neemt grote vormen aan. Zo zouden ook Barcelona en Bayern München de ontwikkelingen rondom een mogelijke transfer van Sneijder op de voet volgen.
quote:‘Sfeer in kleedkamer Ajax te hard’
Geschreven door Dennis van Heusden op vrijdag, 4 mei om 08:47
Het is nog maar de vraag of Tom de Mul volgend seizoen nog actief is op de Nederlandse velden. Volgens De Telegraaf heeft de Belg de clubleiding van Ajax laten weten zijn contract niet te willen verlengen.
De vleugelaanvaller zou hebben aangegeven de sfeer in de kleedkamer te hard te vinden en daarom uiterlijk volgend jaar te willen vertrekken. Door het feit dat het Spaanse Sevilla in verband wordt gebracht met De Mul, is het allerminst zeker dat hij volgend seizoen nog op de Amsterdamse loonlijst staat.
Zowel Ajax als zaakwaarnemer Mustapha Nakhli ontkenden eerder deze maand de belangstelling uit Andalusië. Volgens het betrouwbare El Diario de Sevilla wil de huidige nummer twee van de Primera División, dat dit seizoen nog drie prijzen kan pakken, pas in de zomer zich op de transfermarkt wil begeven.
Mooi op de bus doen voor een paar miljoenen.. Dat soort spelers kunnen we wel missen. Huntelaar, Stam, Gabri, Davids, Babel en het liefste Sneijder moeten blijven.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:54 schreef Urquhart het volgende:
Tom de Mul wil trouwens naar Sevilla, omdat hij de sfeer in de kleedkamer te hard vindt.
Gevalletje Tom Soetaers dus, altijd hetzelfde met die Belgen.
raar zeg van de mul. op zich wel goede speler..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:52 schreef TIM-846 het volgende:
Voor wat het waard is.. voetbalzone.nl..
[..]
[..]
Idd, net als die walgelijke debiel Sonck. Wel prof willen zijn, maar je mag geen nare dingen zeggen hoor..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:06 schreef Silenus het volgende:
Die Belgen zijn ook altijd van die wijven, wat een vermoeiend volk is dat ook.
Vermaelen en Vertonghen (gaan) laten zien dat ze niet allemaal zo zijn...!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:06 schreef Silenus het volgende:
Die Belgen zijn ook altijd van die wijven, wat een vermoeiend volk is dat ook.
quote:De Mul verlengt contract niet, denkt aan vertrekDe Telegraaf meldt dat De Mul heeft besloten zijn nog een jaar doorlopende contract bij Ajax niet te verlengen. De Belgische rechteraanvaller zou komende zomer of over een jaar willen vertrekken uit Amsterdam. De Mul zou al enige tid gevolgd woden door het Spaanse Sevilla. Volgens De Telegraaf vindt hij de sfeer in de kleedkamer bij Ajax te hard.
Ook nog graag een jonge aanvaller erbij toch?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:39 schreef Urquhart het volgende:
Haal dan die Kennedy van Twente maar, maken we nog winst ook.
quote:'Ajax wijst bod Valencia op Sneijder af'
4/5/2007 9 :11
Ajax heeft een eerste bod van Valencia op Wesley Sneijder afgewezen. Volgens De Telegraaf komt de Spaanse club nog enkele miljoenen euro's tekort om de Nederlandse international te kunnen losweken bij de Amsterdamse club.
Valencia zou zich deze week bij Ajax hebben gemeld voor de tweebenige spelmaker. Een delegatie van de huidige nummer vier van de Primera División was naar de hoofdstad gereisd met een bod van twaalf miljoen euro, aldus De Telegraaf. Ajax zou echter drie miljoen meer willen hebben voor de 22-jarige Utrechter.
Sneijder is bezig aan een sterk seizoen. Met achttien doelpunten en negen assists bleek hij zeer waardevol voor zijn club. De 33-voudige international zou hierdoor ook in de belangstelling staan van Bayern München en Barcelona.
Laat hem dan wel naar dezelfde kapper als Stam gaan , want zo als het er nu uitzietquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:39 schreef Urquhart het volgende:
Haal dan die Kennedy van Twente maar, maken we nog winst ook.
Leo moet wel even goed revalideren danquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:45 schreef super-mario het volgende:
laat de mul maar vertrekken...we hebben Babel, Leo, Perez of gwn 4-4-2 spelen ;-)
quote:Ook Real Madrid jaagt op Robben
Geschreven door Harm Jan Deuring op vrijdag, 4 mei om 09:21
Naast de interesse van Bayern München heeft ook Real Madrid grote belangstelling voor Arjen Robben, zo meldt het Duitse voetbalblad Kicker. De toekomst van de 23-jarige vleugelaanvaller is nog altijd onduidelijk, mede doordat hij bij Chelsea dit seizoen geen vaste waarde is.
Bij Bayern München zijn ze niet blij met de concurrentie van Real Madrid, terwijl de Spaanse media schrijven dat ook FC Barcelona nog altijd interesse hebben in Robben. De voorkeur van de geboren Bedummer gaat uit naar de Spaanse Primera Divisíon, waardoor Bayern automatisch tweede of zelfs derde keuze wordt.
Het contract van Robben bij Chelsea loopt nog door tot de zomer van 2009, maar ondanks besprekingen - die al een half jaar bezig zijn - heeft hij nog altijd geen nieuwe aanbieding van de Londense club ontvangen. De geruchten over een vertrek uit Stamford Bridge worden dan ook steeds hardnekkiger.
Nee, doe mij die C. Ronaldo dan maar want dit is toch wel zo een mietje!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:55 schreef TIM-846 het volgende:
Dit zou wel een leuke vervanger zijn voor de Mul![]()
![]()
[..]
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:00 schreef Roflbroek het volgende:
C Ronaldo is geen mietje dan?
Van mij part tyft ie een end heen .. zo goed is hij ook weer niet en misschien kunnen we dan eindelijk met een normale verldbezetting spelen en daar een speler neer zetten die er komt ipv er al staat en een klote voortzetting in huis heeft.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:54 schreef Urquhart het volgende:
Tom de Mul wil trouwens naar Sevilla, omdat hij de sfeer in de kleedkamer te hard vindt.
Gevalletje Tom Soetaers dus, altijd hetzelfde met die Belgen.
Liever niet... hij is 100 keer beter maar dat vallen van hem kan ie beter ergens anders laten zien.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:55 schreef TIM-846 het volgende:
Dit zou wel een leuke vervanger zijn voor de Mul![]()
![]()
[..]
Tomquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:10 schreef SoA-Holic het volgende:
De Mul
Heb gvd zn hele carriere aan Ajax te danken en komt met dit gebaar. Henk, niet meer opstellen die gast.
Daar is toch al een keer in een verleden sprake van geweest? Dat zou echt een superaankoop zijn!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:09 schreef Mr-Sander het volgende:
Mooi dat de Mul weggaat, kunnen we tenminste een echt goede buitenspeler halen. Misschien Quaresma?
Ik snap sowieso niet waarom hij hem opstelt om eerlijk te zijn. Rendement is echt laag en alleen als de tegenstander 1op 1 speelt.. verder voegt ie niks toe aan het elftal. Ik zou kiezen voor een soort halve aanvaller/aanvallende middenvelder met goed loop vermogen die de vleugel in duikt maar vanuit een hecht middenveld speelt.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:10 schreef SoA-Holic het volgende:
De Mul
Heb gvd zn hele carriere aan Ajax te danken en komt met dit gebaar. Henk, niet meer opstellen die gast.
Psst...z'n schoonzoonquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:13 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom hij hem opstelt om eerlijk te zijn. Rendement is echt laag en alleen als de tegenstander 1op 1 speelt.. verder voegt ie niks toe aan het elftal. Ik zou kiezen voor een soort halve aanvaller/aanvallende middenvelder met goed loop vermogen die de vleugel in duikt maar vanuit een hecht middenveld speelt.
Nee joh.. laat maar komen.. Jij ziet liever een Delorge??quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:37 schreef Fides het volgende:
Asjeblieft niet die Quaresma. Ik zou me groen en geel ergeren aan die eikel.
Nee, absoluut niet. Ik vind hem één van de bikkelaars van tegenwoordig, je hebt ook het kaliber scholes en rooney maar dat is toch in andere opzichten. Hij laat zich niet om de 2 seconden vallen al ziet hij dat er een sliding word gegeven.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:00 schreef Roflbroek het volgende:
C Ronaldo is geen mietje dan?
Goede speler voor de nederlandse eredivisiequote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:13 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Daar is toch al een keer in een verleden sprake van geweest? Dat zou echt een superaankoop zijn!
[afbeelding]
Zeker.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:51 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Goede speler voor de nederlandse eredivisie
Anders kunnen we altijd Jonas Kolka nog halen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:51 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Goede speler voor de nederlandse eredivisie
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:55 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Anders kunnen we altijd Jonas Kolka nog halen.
Precies!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:18 schreef hello_moto1992 het volgende:
Quaresma ''leuk'' voor de eredivisie. Kom op zeg, dat zou geweldig zijn
quote:Bakircioglu blijft in Nederland en kiest voor Ajax of PSV
Kennedy Bakircioglu zal volgens het Algemeen Dagblad een keuze maken tussen Ajax en PSV. De begaafde speler van FC Twente zet daarmee zijn loopbaan in Nederland voort en niet in de Duitse Bundesliga, waar Hamburger SV en Schalke '04 interesse hebben in de Zweed.
Bakircioglu, die aan het einde van dit seizoen transfervrij is, staat ook in de belangstelling van het Turkse Galatasaray. Vooralsnog lijkt PSV de meeste kans te maken op de Zweed, aangezien zij deelname aan de Champions League al veilig hebben gesteld.
ik heb geen zin om Bakircioglu dadelijk bij PSV de sterren van de hemel te zien spelen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:32 schreef Robar het volgende:
Ik weet niet of ik Bakircioglu iets voor Ajax vind.
die drie woorden kunnen niet in een zin, weet je nog?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:35 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
ik heb geen zin om Bakircioglu dadelijk bij PSV de sterren van de hemel te zien spelen.![]()
Maar daarom moet Ajax hem maar aantrekken?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:35 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
ik heb geen zin om Bakircioglu dadelijk bij PSV de sterren van de hemel te zien spelen.![]()
Ach, dat kan net zo goed gebeuren wanneer de playoffs wel gewonnen wordt. Ik ga er al vanuit dat Sneijder vertrekt. Ik gok dat Huntelaar en Gabri wel zullen blijven. Want welke club die hoger speelt dan Ajax zit er nu eigenlijk te wachten op Gabri? Zeker niet Liverpool, met Xabi Alonso, Momo Sissoko en Javier Mascherano alleen al in soortgelijke rol. En andere CL ploegen ook niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:56 schreef PyTh het volgende:
Zorg nou eerst maar eens dat je voorronde CL veilig stelt voordat je met namen als Motta en Quaresma op de proppen komt.
Zijn jullie hier trouwens bang voor een "leegloop" indien jullie onverhoopt de playoffs niet winnen?
Doel dan op spelers als Sneijder, Huntelaar, Gabri?
jaquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:56 schreef PyTh het volgende:
Zorg nou eerst maar eens dat je voorronde CL veilig stelt voordat je met namen als Motta en Quaresma op de proppen komt.
Zijn jullie hier trouwens bang voor een "leegloop" indien jullie onverhoopt de playoffs niet winnen?
Doel dan op spelers als Sneijder, Huntelaar, Gabri?
Goeie speler? Rot op, die Leonard was ik zelfs nog voorbijgekomen, dat zegt meer over Leonard dan over De Mulquote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
raar zeg van de mul. op zich wel goede speler..
Heeft bij jou ook geholpen hé met Dirkquote:
Dacht dat die weg geliefd was bij fans ?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:17 schreef denthemen het volgende:
[..]
Goeie speler? Rot op, die Leonard was ik zelfs nog voorbijgekomen, dat zegt meer over Leonard dan over De Mul
En Tom, als het je niet bevalt rot je toch op
Niet bij mij in ieder geval. Hij komt nooit zijn man voorbij, fysiek ook erg zwak.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:22 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dacht dat die weg geliefd was bij fans ?
Hij heeft ook maar 8 assists en 4 goals he? De prutser...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:23 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Niet bij mij in ieder geval. Hij komt nooit zijn man voorbij, fysiek ook erg zwak.
Volgens mij waren ze in Arnhem wel blij dat die weg was.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:23 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Niet bij mij in ieder geval. Hij komt nooit zijn man voorbij, fysiek ook erg zwak.
Is te weinig voor een rechtsbuitenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:26 schreef twi het volgende:
[..]
Hij heeft ook maar 8 assists en 4 goals he? De prutser...
Tis al meer dan Rosales in zijn hele tijd bij Ajaxquote:
die had andere kwaliteitenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis al meer dan Rosales in zijn hele tijd bij Ajax.
Rot toch op man, hij staat bij de top van het klassement in de eredivisie. De lat wordt gewoon veel te hoog gelegd. Het is z'n eerste volledige seizoen op dit niveau en hij heeft vrijwel net zoveel assists als Sneijder die toch minstens net zoveel in de positie komt een assist te geven.quote:
http://www.telesport.nl/voetbal/vvhj/article646730.ecequote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:30 schreef twi het volgende:
[..]
Rot toch op man, hij staat bij de top van het klassement in de eredivisie. De lat wordt gewoon veel te hoog gelegd. Het is z'n eerste volledige seizoen op dit niveau en hij heeft vrijwel net zoveel assists als Sneijder die toch minstens net zoveel in de positie komt een assist te geven.
Weet je uberhaupt wel wat dat klassement inhoudt?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:32 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
http://www.telesport.nl/voetbal/vvhj/article646730.ece
iedergeval buiten top 50.
Nee je hebt gelijk, had hij minstens 20 assists moeten hebben en bij 40 goals betrokken moeten zijn. Wat een prutser, die De Mul.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:35 schreef thewishmaster het volgende:
Hij is betrokken geweest bij 12 van de 85 goals in de competitie. Dat is wat mij betreft niet erg overtuigend.
beoordeling van journalisten per wedstrijd toch..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:34 schreef twi het volgende:
[..]
Weet je uberhaupt wel wat dat klassement inhoudt?
Inderdaad. Iemand die 34 wedstrijden een 5 scoort staat dus hoger dan iemand die 16 wedstrijden een 10 scoort.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:39 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
beoordeling van journalisten per wedstrijd toch..
Blijf hem maar lekker ophemelen en denk dan maar terug aan zijn vele weergaloze acties en schitterende beslissende goals dit seizoen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:38 schreef twi het volgende:
[..]
Nee je hebt gelijk, had hij minstens 20 assists moeten hebben en bij 40 goals betrokken moeten zijn. Wat een prutser, die De Mul.
Dat ben ik trouwens wel met twi eens, iedereen gelooft direct zo'n nieuwsberichtje. Voor hetzelfde geld is het complete bullshit.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:42 schreef HeatWave het volgende:
Buiten zijn prestaties, als hij het niet aankan, die KEI en KEI harde sfeer in de kleedkamer, dan moet ie lekker een niveau lager gaan voetballen.
Want in een seizoen waarin het niet zo goed gaat zal bij elke club een grafsfeer hangen in de kleedkamer.
Wat een mietje als dit echt waar is.quote:De vleugelaanvaller zou hebben aangegeven de sfeer in de kleedkamer te hard te vinden en daarom uiterlijk volgend jaar te willen vertrekken. Door het feit dat het Spaanse Sevilla in verband wordt gebracht met De Mul, is het allerminst zeker dat hij volgend seizoen nog op de Amsterdamse loonlijst staat.
quote:Ook Inter heeft belangstelling voor Motta
Ajax gaat komende zomer weer shoppen bij Barcelona. Nadat vorige zomer Gabri overkwam van het team van Frank Rijkaard, moet Thiago Motta de Amsterdammers nu versterken. Er ligt echter nog een kaper op de kust.
In de strijd om Motta moet Ajax rekening houden met de concurrentie van regerend Italiaans kampioen Internazionale. Inter-directeur Marco Branco heeft Motta erg hoog zitten. Volgens de Italiaanse media gaat Branco binnenkort aan Barcelona de vraagprijs voor de middenvelder vragen, waarna het openingsbod spoedig zal volgen.
Motta is dit seizoen bij lange na geen vaste waarde bij FC Barcelona. Trainer Frank Rijkaard gebruikt de Italiaanse Braziliaan slechts sporadisch. Tevens is de relatie tussen de Nederlandse oefenmeester en de 24-jarige middenvelder er geen om naar huis over te schrijven.
Donderdag werd bekend dat Ajax weer gaat kijken bij Barcelona. Thiago Motta en het 16-jarige talent Bojan Krkic werden genoemd als nieuwe aanwinsten.
Ik zeg ook alsquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:43 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dat ben ik trouwens wel met twi eens, iedereen gelooft direct zo'n nieuwsberichtje. Voor hetzelfde geld is het complete bullshit.
Lekker makkelijk, iemand afbranden en achteraf zeggen dat je "als" zei. Veel positiever natuurlijk dan zeggen dat De Telegraaf 9 van de 10 verhalen uit hun duim zuigt en achteraf blijkt dat het 1 van de 10 verhalen was die wel waar was...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:56 schreef HeatWave het volgende:
Ik zeg ook als.
Als het niet zo is heb ik niets gezegd natuurlijk.
Viel mij niet eens opquote:
quote:
Ik kan er echt niet bij soms, hoe de gedachtenkronkel van sommige Ajacieden werkt.....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:08 schreef Silenus het volgende:
Oftewel hoopt ten Cate dat wij moeten toezien dat die AZ'ers twee keer staan te juichen.
Ik hoop gewoon altijd dat Ajax met 10-0 wint.
Jij wint toch ook liever met 10-0 dan met 3-2?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:25 schreef twi het volgende:
[..]
Ik kan er echt niet bij soms, hoe de gedachtenkronkel van sommige Ajacieden werkt.....
Echt niet.....
Nee, echt niet....
Precies, is toch gewoon een kwestie van logisch redeneren.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:33 schreef Robar het volgende:
[..]
Jij wint toch ook liever met 10-0 dan met 3-2?
Wat betreft de bekerfinale, maakt het ook geen flikker uit.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:50 schreef BoNi het volgende:
De ontlading bij een late 3-2 is groter dan bij een 80-0..!
Doe mij zondag dan ook maar een mooie, spannende wedstrijd die we uiteindelijk winnen, hoe maakte me geen ruk uit.
Ik kan me nog wel een late 3-2 voor de ogen halen in de kuipquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:50 schreef BoNi het volgende:
De ontlading bij een late 3-2 is groter dan bij een 80-0..!
Doe mij zondag dan ook maar een mooie, spannende wedstrijd die we uiteindelijk winnen, hoe maakte me geen ruk uit.
godver toen werd ik gek hequote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:57 schreef jna het volgende:
[..]
Ik kan me nog wel een late 3-2 voor de ogen halen in de kuip![]()
Ik zat toen voor de tv met 2 feyenoorders, ik weet nog dat ik op mn knieen viel voor de tv toen Trabelsi die bal moest afspelen aan iemand, Dat moment duurde in m'n gedachte wel 3 minuten bijnaquote:
Veel te hoog???? Ik vind het flauwekul wat je zegt. De Mul heeft 1 taak en dat is een assist geven en als je er in een heel seizoen maar 8 kan leveren waar een goal uit komt ... wauw hee.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:30 schreef twi het volgende:
[..]
Rot toch op man, hij staat bij de top van het klassement in de eredivisie. De lat wordt gewoon veel te hoog gelegd. Het is z'n eerste volledige seizoen op dit niveau en hij heeft vrijwel net zoveel assists als Sneijder die toch minstens net zoveel in de positie komt een assist te geven.
Precies!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:57 schreef jna het volgende:
[..]
Ik kan me nog wel een late 3-2 voor de ogen halen in de kuip![]()
ik zat in een kroeg vol Ajacieden en Feyenoorders.. tering heb nog nooit zoveel scheldwoorden achter melkaar gehoordquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:05 schreef jna het volgende:
[..]
Ik zat toen voor de tv met 2 feyenoorders, ik weet nog dat ik op mn knieen viel voor de tv toen Trabelsi die bal moest afspelen aan iemand, Dat moment duurde in m'n gedachte wel 3 minuten bijna![]()
Wat is voor jou een goed aantal ?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:06 schreef Chadi het volgende:
[..]
Veel te hoog???? Ik vind het flauwekul wat je zegt. De Mul heeft 1 taak en dat is een assist geven en als je er in een heel seizoen maar 8 kan leveren waar een goal uit komt ... wauw hee.![]()
En dan laat ik nog even buiten beschouwing dat het hele systeem daar eigenlijk op staat aanvallend gezien.
20 assists, 5 goals.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wat is voor jou een goed aantal ?
Nou minimaal het 15-16 per seizoen en qwa goals mag ie er ook wel wat meer in leggen hoor. Dat is minder dan 1 per 2 wedstrijden!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wat is voor jou een goed aantal ?
15 assists moet je als vleugelspits toch wel kunnen halen? Dat is de nog niet de helft van de wedstrijden in een seizoen. Doe daar nog een paar goals bij en je hebt een prima seizoen.quote:
Doe normaal joh. 20 assists.quote:
Gezien de aantal keer per wedstrijd dát ie een assist geeft moet dat ruim te halen zijn... Mits goede spits voorin!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:16 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
15 assists moet je als vleugelspits toch wel kunnen halen? Dat is de nog niet de helft van de wedstrijden in een seizoen. Doe daar nog een paar goals bij en je hebt een prima seizoen.
Als je Huntelaar goed opstelt en de Mul goede assist geeft is dit geen gek getal hoor.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:16 schreef Radegast het volgende:
[..]
Doe normaal joh. 20 assists.Dat haalde Beckham niet eens bij SCUM in het seizoen '99 toen ze de CL wonnen.
quote:'Ajacied Huntelaar in belangstelling FC Barcelona'
Het management van FC Barcelona is op zoek naar een spits die als alternatief kan dienen voor Samuel Eto’o. De nieuwe nummer 9 moet een garantie zijn voor goals en zich fysiek staande kunnen houden in La Liga. Een type zoals Henrik Larsson in de jaargang 2005/2006. Momenteel vervult Eidur Gudjohnsen een dergelijke rol, maar de Blaugranas zouden niet helemaal zijn te spreken over de IJslander.
Volgens de krant Sport zijn er drie kandidaten: Ajacied Klaas-Jan Huntelaar, Diego Forlan (Villarreal) en Diego Milito (Real Zaragoza). Sportief directeur Txiki Begiristain zou de komst van Huntelaar prefereren, maar veel hangt af van de vraagprijzen van de betrokken clubs.
Bron: Sportweek
Mocht hij weggaan dan liever naar Barca dat is toch wel mijn 2de liefdequote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:58 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ja? Nu al![]()
Ik zie Huntelaar liever nog een jaar in Amsterdam.
ASSISTSquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:33 schreef PLAE@ het volgende:
Hoeveel heeft die gast van Heerenveen er dit jaar?
En er ook nog zoveel scoordequote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:03 schreef twi het volgende:
[..]
ASSISTS
speler club assists
1 Martens AZ 10
2 Nilsson SC Heerenveen 10
3 Pranjic SC Heerenveen 10
4 Bakircioglu FC Twente 9
5 Sneijder Ajax 9
6 Arouna Koné PSV 8
7 De Mul Ajax 8
8 Farfán PSV 8
9 Cocu PSV 7
10 Diba NAC Breda 7
Een speler die +/- 10 assists geeft in een seizoen behoort dus tot de toppers de laatste jaren. Maak je er 15, dan speel je een wereldseizoen. Wanneer je zo'n aantal dus als minimum ziet, leg je de lat veel en veel te hoog. Alleen Dirk Kuijt heeft een seizoen 18 assists gehad, wat abnormaal veel was.
Om je te bescheuren (en diep triest natuurlijk)quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:11 schreef TIM-846 het volgende:
Even offtopic.. ik was even naar de stand aan het kijken.
Dan zie je gewoon dat alleen Ado meer goals tegen heeft dan feyenoordDat is best wel grappig
En die lach erbij, hij blijft geweldig.quote:
Samequote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:03 schreef stefmans het volgende:
[..]
Mocht hij weggaan dan liever naar Barca dat is toch wel mijn 2de liefde![]()
quote:
http://img170.imageshack.us/img170/8039/kuyt16vq4au4xf.jpgquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:24 schreef Longmen het volgende:
[..]
Is hij ook nog ergens groter en scherper? Dacht dat ik die wel eens had gezien...
Dat (die wisselvalligheid) is bij Babel niet anders en die wordt wel 'Talent van het Jaar' en door velen de hemel in geprezen...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:19 schreef MaxC het volgende:
Ik vond de Mul een geweldige 1e seizoenshelft spelen. Toen was ik erg enthousiast over hem. Alleen vind ik hem 2e seizoenshelft zeer matig
En hoeveel van die clubs spelen met een echte rechtsbuiten?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:03 schreef twi het volgende:
[..]
ASSISTS
speler club assists
1 Martens AZ 10
2 Nilsson SC Heerenveen 10
3 Pranjic SC Heerenveen 10
4 Bakircioglu FC Twente 9
5 Sneijder Ajax 9
6 Arouna Koné PSV 8
7 De Mul Ajax 8
8 Farfán PSV 8
9 Cocu PSV 7
10 Diba NAC Breda 7
Een speler die +/- 10 assists geeft in een seizoen behoort dus tot de toppers de laatste jaren. Maak je er 15, dan speel je een wereldseizoen. Wanneer je zo'n aantal dus als minimum ziet, leg je de lat veel en veel te hoog. Alleen Dirk Kuijt heeft een seizoen 18 assists gehad, wat abnormaal veel was.
De Mul legt er ook 4 in!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:29 schreef Chadi het volgende:
[..]
En hoeveel van die clubs spelen met een echte rechtsbuiten?
En nummer 4 legt er wel 15 in in plaats van 4 . Martens legt er 10 in net als kone nilsson legt er ook 9 in .
dat mensen imageschak nog gebruikenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:26 schreef Urquhart het volgende:
[..]
http://img170.imageshack.us/img170/8039/kuyt16vq4au4xf.jpg
Echt scherper is die niet
dat mensen feyenoord supportenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dat mensen imageschak nog gebruiken![]()
een kikker.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:26 schreef Urquhart het volgende:
[..]
http://img170.imageshack.us/img170/8039/kuyt16vq4au4xf.jpg
Echt scherper is die niet
Vind Babel toch wel een beter seizoen spelen dan De Mul.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:27 schreef BoNi het volgende:
[..]
Dat (die wisselvalligheid) is bij Babel niet anders en die wordt wel 'Talent van het Jaar' en door velen de hemel in geprezen...
Doet t nog steeds niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Link kopieren en plakken in internet explorer nieuw venster, sjors...
Geweldige tekst onder jouw username ook.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:43 schreef Black-Death het volgende:
Geweldige foto met Huntelaar en Boukhari
zal wel , lekker belangrijk, beter dan een n00b op voetbalgebied.quote:
die zag geen kleur .. was namelijk een blinde tyfus hondquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:54 schreef kevin6188 het volgende:
Ik zat trouwens eens te denken toen het weer over een eventueel vertrek van Sneijder ging. Er zijn dit seizoen een aantal wedstrijden geweest waarin Sneijder ontbrak door schorsing. Iets met een gekleurde hond ofzo en daarna ook nog een keer iets. Zo slecht ging het tijdens die wedstrijden toch ook weer niet?
Al plaats ik daarbij wel meteen de kanttekening dat Sneijder je in zat andere wedstrijden over een dood punt heen kan helpen/heeft geholpen.
dat zeker...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:03 schreef Longmen het volgende:
[..]
zal wel , lekker belangrijk, beter dan een n00b op voetbalgebied.![]()
Stond hier alquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:12 schreef methodmich het volgende:
Erik Heijblok mogelijk als derde keeper naar Ajax. Zou wel erg leuk zijn voor die jongen!!
Die penaltyquote:
Koemanquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Mido, Wamberto, Maxwell, Trabelsi, Van Halst, Ibrahimovic, Grim, Chivu!!!
Je weet dat je Vakkie_W nu achter je aan gaat krijgen?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
kippenvel
http://www.youtube.com/watch?v=Srt8Q11NWsI
No shitquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:46 schreef Pizzakoppo het volgende:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Feyenoord zeker?
http://www.youtube.com/watch?v=uVazebibFH4&mode=related&search=quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
kippenvel
Nostalgie.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
kippenvel
Ik kwam het filmpje bij toeval tegen, maar die beelden zijn toch echt prachtig!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:56 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Nostalgie.
prachtig, maar hou me liever bij het heden.
Die Van Gelderquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
kippenvel
dquote:
Laat maar komen!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:30 schreef JeroenV het volgende:
4/5/2007 - Motta zou Ajax wel zien zitten
BRON: ATB
Op een persconferentie van Barcelona liet Thiago Motta weten rekening te houden met een vertrek. Zijn naam wordt al geruime tijd als speler die aan het einde van het seizoen moet vertrekken bij de club. Hij heeft nog een doorlopend contract van het jaar. Geconfronteerd met de geruchten van de interesse van Ajax, liet hij weten blij te zijn als Ajax inderdaad interesse zou hebben. 'Maar het is moeilijk om dit soort berichten te geloven, want volgens de berichten zou ik dit seizoen al naar 20 andere clubs zijn gegaan.'
Van Geel liet deze week nog weten in het Algemeen Dagblad dat de club zich oriënteert bij Barcelona op spelers die moeten vertrekken, danwel spelers die gehuurd kunnen worden.
quote:'Ajax wil Duits talent Marin'
Volgens de Duits krant Bild volgt Ajax nadrukkelijk de verrichtingen van de 18-jarige spits Marko Marin van Borrusia Mönchengladbach. Ook Fiorentina en AC Milan volgen de jonge spits. Volgens de krant heeft Marin een jeugdcontract tot 2010.
Meer centraal, maar hij is sterk en zowel aanvallend als verdedigend erg goed. Snel, sterk en scoren vermogen. Soort Cocuquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:58 schreef Black-Death het volgende:
Oh als dat daadwerkelijk zo is, zou dat goed nieuws zijn. hij is een defensieve middenvelder toch?
Alleen heeft Motta niet zo'n kutkop als Cocu heeft.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:00 schreef MaxC het volgende:
[..]
Meer centraal, maar hij is sterk en zowel aanvallend als verdedigend erg goed. Snel, sterk en scoren vermogen. Soort Cocu
Haal die smerige kop weg.quote:
quote:
Gudjohnson en Eto'o vertrekken toch ook (misschien) bij Barca?quote:
Ronaldinho en Deco kunnen ze daar ook vast een jaartje missen!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:13 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Gudjohnson en Eto'o vertrekken toch ook (misschien) bij Barca?
Ach, gelukkig zijn we er vanaf dit seizoen vanafquote:
quote:Kijkers kunnen zondag via internet zelf camerapositie kiezen
TV-zender Tien meldt dat de kijker zondag zelf de regie in handen nemen via www.dewedstrijden.tv. De wedstrijd wordt daar uitgezonden via vier simultane live streams zodat de kijker zélf kan schakelen vanuit welke positie hij de wedstrijd wil zien. Dit betekent dat er tijdens de wedstrijd uit verschillende hoeken een signaal beschikbaar is van een oogverblindende actie, uitzinnig publiek of nerveuze trainer. Niet eerder werd deze dienst tijdens een sportevenement in Nederland aangeboden.
Marcel Houtman, manager interactive van Talpa TV: “Tot voor kort was een dergelijke ‘multi-angle webcast*’ niet mogelijk met Windows Media Streaming. Maar door het recent beschikbaar worden van de techniek en de uitgebreide cameraopstelling tijdens de finale is dit hét uitgelezen moment om hier ervaring mee op te doen. De uitzending van aanstaande zondag beschouwen we nog als een pilot, maar deze dienst belooft vele mogelijkheden voor de toekomst.”
hardlopers kunnen we altijd gebruiken voor de flanken natuurlijkquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:39 schreef Messenga het volgende:
Motta is wel een aanwinst. Hoe zit het nu met de Keniaan?
't is geen kiplagatquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:43 schreef ASroma het volgende:
[..]
hardlopers kunnen we altijd gebruiken voor de flanken natuurlijk![]()
quote:
Lijkt me niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:55 schreef Dizzee het volgende:
is het home zondag open?
wil niet gelijk om 13.00 vertrekken.
Als hij nu elke km inwisselt voor een goal...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:48 schreef kevin6188 het volgende:
Schijnt dat ze na 42 kilometer ook een lint voor hem op willen hangen.
Via de site is het uiteindelijk geluktquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:39 schreef Aanvoerder het volgende:
Stuur gewoon een verzoek naar info@ajax.nl.
Waarschijnlijk een foutje want ik krijg hem nu ook 5 keer, geef die link eens om af te meldenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:02 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Via de site is het uiteindelijk gelukt
Kreeg de mail van vandaag 5 keer ofzo
En dat gaat die zeggen ?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:26 schreef SnakeNL het volgende:
Straks Perez op studio sport schijnt niet zo gelukkig te zijn bij ajax
Leukquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:29 schreef SnakeNL het volgende:
ja geloof het wel
Waarom zou ik respect hebben voor hem, hij heeft voor mij nooit iets betekendquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:29 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Pardon? Beetje respect mag ook wel...
Wat heeft ie je misdaan?
Tuurlijk, en ik kan begrijpen dat je een hekel hebt aan spelers als Mattheus of Moller vroeger, nu Van Bommel voor mij part. Misschien een C. Ronaldo.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:33 schreef stefmans het volgende:
[..]
Waarom zou ik respect hebben voor hem, hij heeft voor mij nooit iets betekend![]()
En dan nog als ik wil zeggen dat hij een smerige rotkop heeft (wat hij ook echt heeft) dan mag ik dat of niet?
Inderdaad, hoe bedoel je de woorden in de mond leggen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:45 schreef BigFire het volgende:
kut interviewer... een beetje Perez de club uit lullen![]()
dat ze een hekel hebben aan mensen die naar 2 clubs gaanquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:14 schreef jorienvdherik het volgende:
zeiden ze dan ?
Schijnbaarquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:44 schreef F1Bas het volgende:
Niet gezien maar zei Perez dat hij weg wilde?
nee maar die interviewer bleef er maar op hameren dat hij niet speelt, de Perez van AZ zo geweldig was, dat ie gehaald is door het management en niet door de huidige coach, of hij en Sneijder niet samen kunnen, of hij denkt dat ie speelt zondag etc. Perez ging er in mee en herpakte zich later.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:44 schreef F1Bas het volgende:
Niet gezien maar zei Perez dat hij weg wilde?
Waarna Toine van Peperstraten nog eens afsloot met "Zijn dagen in Amsterdam lijken nu wel geteld"quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:22 schreef BigFire het volgende:
[..]
nee maar die interviewer bleef er maar op hameren dat hij niet speelt, de Perez van AZ zo geweldig was, dat ie gehaald is door het management en niet door de huidige coach, of hij en Sneijder niet samen kunnen, of hij denkt dat ie speelt zondag etc. Perez ging er in mee en herpakte zich later.
Het artikelquote:Op zaterdag 5 mei 2007 07:43 schreef TimmyAsd het volgende:
Bakircioglu schijnt voor Ajax te gaan kiezen, en Ajax ook voor hem..
Stond vandaag in de Telegraaf..
quote:Bakircioglü kiest Ajax
ENSCHEDE - FC Twente-speler Kennedy Bakircioglü heeft zijn keuze laten vallen op Ajax. Daarmee troeft de Amsterdamse club onder meer PSV en HSV af, die ook voor de 26-jarige Zweed in de markt waren.
Begin volgende week moet Ajax de gesprekken over de transfersom nog afronden met FC Twente, maar omdat Bakircioglü een vaste afkoopsom van 1,3 miljoen euro in zijn contract heeft, worden er geen problemen verwacht. Daarna meldt Bakircioglü zich met zijn zaakwaarnemer Chiel Dekker in de ArenA om de puntjes op de i te zetten.
Ligt eraan. Enig idee wie de interviewer was?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:26 schreef PLAE@ het volgende:
die interviewer deed gewoon z'n werk. En 't is een toppertje trouwens.
Dat is best prettig. Die gast is ook pas 25 ofzo (dat zou je niet zeggen met die kop van 'mquote:
Voor de liefhebbers, het lijstje van Van Geel in de Studio Sport reportagequote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:26 schreef PLAE@ het volgende:
die interviewer deed gewoon z'n werk. En 't is een toppertje trouwens.
quote:'Delegatie Ajax bekeek Boussafa'
Ajax lijkt zich op verschillende fronten te oriënteren voor versterking komend seizoen, als we alle berichten in de media mogen geloven. Ajax wil in elke linie een versterking en wordt de afgelopen dagen met veel spelers in verband gebracht.
Het Belgische Sport.be meldt dat Ajax afgelopen woensdag met een delegatie bij Anderlecht aanwezig was en met die club gesproken zou hebben. Ajax zou 4,5 miljoen euro over hebben voor de middenvelder, die afgelopen jaar Speler van het Jaar werd in België. Boussafa wilde niet reageren op de berichten.
In 2001 vertrok Boussafa uit de jeugdopleiding van Ajax naar Chelsea. Toen Abramovitsch daar aan de macht kwam, waren de kansen voor de destijds nog wel erg jonge Boussafa verkeken bij Chelsea en vertrok hij naar België.
Hij zou bij Ajax wellicht Wesley Sneijder op moeten gaan volgen.
Ajax Netwerk
Kirjgt Ajax bij de transfer dan ook opleidingskosten?quote:
Motta is ook pas 24 dacht ik.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 09:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat is best prettig. Die gast is ook pas 25 ofzo (dat zou je niet zeggen met die kop van 'm), dus die groeit nog wel door. Mooie vervanger voor Sneijder.
.
Ja Daley dan.. Om ff alle flauwe grapjes achterwege te laten.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:34 schreef jna het volgende:
Blind gister 2 keer gescoord voor Oranje -17
Klopt, begin volgend seizoen 25.quote:
Ik ook niet zo hoor, was meer om te laten zien dat we er fysiek niet op vooruitgaan met hem erbij.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:44 schreef Ordinair het volgende:
Boussoufa zie ik eerlijk gezegd niet zo zitten..
joep schreuderquote:Op zaterdag 5 mei 2007 09:21 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ligt eraan. Enig idee wie de interviewer was?
speelt mid mid aanvallendquote:Op zaterdag 5 mei 2007 09:58 schreef JeroenV het volgende:
Is dat niet meer ook een buitenspeler?
tsjah er gaat in ieder geval meer dreiging van die man uit en hij heeft het vermogen om een grote afstand te overbruggen .. ook bij counters zeer handig.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:01 schreef Pritt het volgende:
Nou Kenedy dus naar Ajax. Opzich vond ik hem dit seizoen niet slecht spelen en is hij beter dan de Mul maar laat hem aub wel zijn kop kaal scheren. Met zo'n gozer kan je Europees niet voor de dag komen.
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:22 schreef Longmen het volgende:
[..]
Kirjgt Ajax bij de transfer dan ook opleidingskosten?![]()
hangt natuurlijk van zijn prijskaartje.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Kennedy is een goede aankoop mocht het kloppen. Boussouffa als opvolger van Sneijder zie ik ook niet zo, dan moet Ajax hoger inzetten.
quote:Sneijder is klaar voor overstap naar Valencia Mijn toekomst ligt niet meer in mijn handen’ Ajax neemt na de play-offs
waarschijnlijk afscheid van Wesley Sneijder. Door zijn sterke spel heeft de frêle middenvelder de interesse gewekt
van Europese topclubs. ik mijn stinkende best blijven doen.” Sneijder wil zo in stijl afscheid nemen
van het Ajax-publiek. De kans dat hij na de zomer terugkeert in het rood-witte tenue is namelijk uiterst
gering. Achter de schermen dingt topclub Valencia naar zijn gunsten. De Zuid-Spaanse grootmacht zwaait
met een dikke cheque om hem naar Estadio Mestalla te halen. ,,Het moment om te vertrekken lijkt aangebroken”,
beaamde Sneijder cryptisch. ,,Mijn contract in Amsterdam loopt door tot 2009. Desondanks ligt mijn toekomst niet meer in mijn handen.” Daarmee doelde hij op de kapitaalkracht van Valencia, de enige club die zich tot nu toe officieel bij het bestuur heeft gemeld. Het beursgenoteerde Ajax kan met een miljoenentransfer een periode van financieel
kwakkelen afsluiten. Bovendien heeft de ploeg van Ten Cate in de persoon van Kenneth Perez een capabele opvolger voor de vacante ’nummer 10’-positie in huis. Met de opbrengst van een eventuele transfer kan technisch directeur Martin van Geel op zoek naar versterkingen voor andere linies. Deze gunstige situatie maakt dat alle partijen wel varen bij een overgang. Voor het zover is, wil de international het voetbaljaar 2006/07 goed afsluiten. Ook hem is het mislopen van Geert Langendorff ,,Kijk jongens, de verschrikkelijke sneeuwman is gearriveerd”, merkt Henk ten Cate op, als Wesley Sneijder zich meldt voor de vrijdagochtendtraining. De kwinkslag slaat op het hagelwitte schoeisel van de spelmaker. Terwijl de technische staf meelacht met de oefenmeester, zwijgt de selectie. De stilte bevestigt de status apart van Sneijder, die met routiniers Jaap Stam en Edgar Davids het hoogst in de pikorde van de Amsterdammers staat. Het aanzien van de 22-jarige Utrechtenaar is gerechtvaardigd. Na een dramatisch verlopen WK in Duitsland, waarin bondscoach Marco van Basten hem misbruikte als verdedigende middenvelder, speelde hij een ijzersterk seizoen bij Ajax. Daarmee toonde Sneijder definitief aan mentaal uit het juiste hout te zijn gesneden. ,,Ik mag tevreden terugkijken op dit jaar”, sprak hij gisteren zelfbewust. ,,Al is het seizoen nog niet voorbij. Tot het einde toe wil
het kampioenschap niet geruisloos voorbijgegaan. Weifelend zoekt hij naar oorzaken voor het falen. ,,Tegen de toppers speelden we sterk, tegen de kleintjes gaven we de titel uit handen. Waar dat aan ligt? Aan een gebrek aan scherpte, concentratie en gemakzucht. Toch heeft het team flinke progressie geboekt - na de winterstop verloren we slechts één duel - maar net te weinig voor de titel. Voor de club, voor de supporters én voor onszelf moeten we nu de voorrondes van de Champions League bereiken. Dan maken we dit wisselvallige seizoen nog enigszins goed.” Morgen kan Ajax in de bekerfinale tegen AZ alvast warmdraaien voor de play-offs, waarin het woensdag SC Heerenveen treft. De voorbereiding op dit duel in de Rotterdamse Kuip had, zo erkent Sneijder, beter gekund. ,,Iedereen was aan het begin van de week erg down. We hebben elkaar binnenskamers de waarheid verteld en getracht de boel professioneel op te pakken. De knop is inmiddels om. Ik merk inmiddels dat iedereen graag de KNVB-beker wil winnen.” Een slecht resultaat in de play-offs of het mislopen van de nationale beker zal Sneijders humeur niet verzieken.In gedachten voetbalt hij al in de Primera Division. ,,Waarschijnlijk wordt dit een heel mooie zomer”, knipoogt hij betekenisvol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |