Precies!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:18 schreef hello_moto1992 het volgende:
Quaresma ''leuk'' voor de eredivisie. Kom op zeg, dat zou geweldig zijn
quote:Bakircioglu blijft in Nederland en kiest voor Ajax of PSV
Kennedy Bakircioglu zal volgens het Algemeen Dagblad een keuze maken tussen Ajax en PSV. De begaafde speler van FC Twente zet daarmee zijn loopbaan in Nederland voort en niet in de Duitse Bundesliga, waar Hamburger SV en Schalke '04 interesse hebben in de Zweed.
Bakircioglu, die aan het einde van dit seizoen transfervrij is, staat ook in de belangstelling van het Turkse Galatasaray. Vooralsnog lijkt PSV de meeste kans te maken op de Zweed, aangezien zij deelname aan de Champions League al veilig hebben gesteld.
ik heb geen zin om Bakircioglu dadelijk bij PSV de sterren van de hemel te zien spelen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:32 schreef Robar het volgende:
Ik weet niet of ik Bakircioglu iets voor Ajax vind.
die drie woorden kunnen niet in een zin, weet je nog?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:35 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
ik heb geen zin om Bakircioglu dadelijk bij PSV de sterren van de hemel te zien spelen.![]()
Maar daarom moet Ajax hem maar aantrekken?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:35 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
ik heb geen zin om Bakircioglu dadelijk bij PSV de sterren van de hemel te zien spelen.![]()
Ach, dat kan net zo goed gebeuren wanneer de playoffs wel gewonnen wordt. Ik ga er al vanuit dat Sneijder vertrekt. Ik gok dat Huntelaar en Gabri wel zullen blijven. Want welke club die hoger speelt dan Ajax zit er nu eigenlijk te wachten op Gabri? Zeker niet Liverpool, met Xabi Alonso, Momo Sissoko en Javier Mascherano alleen al in soortgelijke rol. En andere CL ploegen ook niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:56 schreef PyTh het volgende:
Zorg nou eerst maar eens dat je voorronde CL veilig stelt voordat je met namen als Motta en Quaresma op de proppen komt.
Zijn jullie hier trouwens bang voor een "leegloop" indien jullie onverhoopt de playoffs niet winnen?
Doel dan op spelers als Sneijder, Huntelaar, Gabri?
jaquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:56 schreef PyTh het volgende:
Zorg nou eerst maar eens dat je voorronde CL veilig stelt voordat je met namen als Motta en Quaresma op de proppen komt.
Zijn jullie hier trouwens bang voor een "leegloop" indien jullie onverhoopt de playoffs niet winnen?
Doel dan op spelers als Sneijder, Huntelaar, Gabri?
Goeie speler? Rot op, die Leonard was ik zelfs nog voorbijgekomen, dat zegt meer over Leonard dan over De Mulquote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
raar zeg van de mul. op zich wel goede speler..
Heeft bij jou ook geholpen hé met Dirkquote:
Dacht dat die weg geliefd was bij fans ?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:17 schreef denthemen het volgende:
[..]
Goeie speler? Rot op, die Leonard was ik zelfs nog voorbijgekomen, dat zegt meer over Leonard dan over De Mul
En Tom, als het je niet bevalt rot je toch op
Niet bij mij in ieder geval. Hij komt nooit zijn man voorbij, fysiek ook erg zwak.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:22 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dacht dat die weg geliefd was bij fans ?
Hij heeft ook maar 8 assists en 4 goals he? De prutser...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:23 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Niet bij mij in ieder geval. Hij komt nooit zijn man voorbij, fysiek ook erg zwak.
Volgens mij waren ze in Arnhem wel blij dat die weg was.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:23 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Niet bij mij in ieder geval. Hij komt nooit zijn man voorbij, fysiek ook erg zwak.
Is te weinig voor een rechtsbuitenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:26 schreef twi het volgende:
[..]
Hij heeft ook maar 8 assists en 4 goals he? De prutser...
Tis al meer dan Rosales in zijn hele tijd bij Ajaxquote:
die had andere kwaliteitenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis al meer dan Rosales in zijn hele tijd bij Ajax.
Rot toch op man, hij staat bij de top van het klassement in de eredivisie. De lat wordt gewoon veel te hoog gelegd. Het is z'n eerste volledige seizoen op dit niveau en hij heeft vrijwel net zoveel assists als Sneijder die toch minstens net zoveel in de positie komt een assist te geven.quote:
http://www.telesport.nl/voetbal/vvhj/article646730.ecequote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:30 schreef twi het volgende:
[..]
Rot toch op man, hij staat bij de top van het klassement in de eredivisie. De lat wordt gewoon veel te hoog gelegd. Het is z'n eerste volledige seizoen op dit niveau en hij heeft vrijwel net zoveel assists als Sneijder die toch minstens net zoveel in de positie komt een assist te geven.
Weet je uberhaupt wel wat dat klassement inhoudt?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:32 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
http://www.telesport.nl/voetbal/vvhj/article646730.ece
iedergeval buiten top 50.
Nee je hebt gelijk, had hij minstens 20 assists moeten hebben en bij 40 goals betrokken moeten zijn. Wat een prutser, die De Mul.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:35 schreef thewishmaster het volgende:
Hij is betrokken geweest bij 12 van de 85 goals in de competitie. Dat is wat mij betreft niet erg overtuigend.
beoordeling van journalisten per wedstrijd toch..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:34 schreef twi het volgende:
[..]
Weet je uberhaupt wel wat dat klassement inhoudt?
Inderdaad. Iemand die 34 wedstrijden een 5 scoort staat dus hoger dan iemand die 16 wedstrijden een 10 scoort.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:39 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
beoordeling van journalisten per wedstrijd toch..
Blijf hem maar lekker ophemelen en denk dan maar terug aan zijn vele weergaloze acties en schitterende beslissende goals dit seizoen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:38 schreef twi het volgende:
[..]
Nee je hebt gelijk, had hij minstens 20 assists moeten hebben en bij 40 goals betrokken moeten zijn. Wat een prutser, die De Mul.
Dat ben ik trouwens wel met twi eens, iedereen gelooft direct zo'n nieuwsberichtje. Voor hetzelfde geld is het complete bullshit.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:42 schreef HeatWave het volgende:
Buiten zijn prestaties, als hij het niet aankan, die KEI en KEI harde sfeer in de kleedkamer, dan moet ie lekker een niveau lager gaan voetballen.
Want in een seizoen waarin het niet zo goed gaat zal bij elke club een grafsfeer hangen in de kleedkamer.
Wat een mietje als dit echt waar is.quote:De vleugelaanvaller zou hebben aangegeven de sfeer in de kleedkamer te hard te vinden en daarom uiterlijk volgend jaar te willen vertrekken. Door het feit dat het Spaanse Sevilla in verband wordt gebracht met De Mul, is het allerminst zeker dat hij volgend seizoen nog op de Amsterdamse loonlijst staat.
quote:Ook Inter heeft belangstelling voor Motta
Ajax gaat komende zomer weer shoppen bij Barcelona. Nadat vorige zomer Gabri overkwam van het team van Frank Rijkaard, moet Thiago Motta de Amsterdammers nu versterken. Er ligt echter nog een kaper op de kust.
In de strijd om Motta moet Ajax rekening houden met de concurrentie van regerend Italiaans kampioen Internazionale. Inter-directeur Marco Branco heeft Motta erg hoog zitten. Volgens de Italiaanse media gaat Branco binnenkort aan Barcelona de vraagprijs voor de middenvelder vragen, waarna het openingsbod spoedig zal volgen.
Motta is dit seizoen bij lange na geen vaste waarde bij FC Barcelona. Trainer Frank Rijkaard gebruikt de Italiaanse Braziliaan slechts sporadisch. Tevens is de relatie tussen de Nederlandse oefenmeester en de 24-jarige middenvelder er geen om naar huis over te schrijven.
Donderdag werd bekend dat Ajax weer gaat kijken bij Barcelona. Thiago Motta en het 16-jarige talent Bojan Krkic werden genoemd als nieuwe aanwinsten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |