Als je het niet bevalt, dan ga je maar weg....quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:24 schreef Villalux het volgende:
deze band is het zelfde niv als de DGK...........eruggggggggggggggggggggg
Niemand mag wat drinken, ik vraag me af wat hij daar doet. Klootvioolen wrs.quote:
ahahah Family van.....quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:25 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Als je het niet bevalt, dan ga je maar weg....![]()
Jeeeeees, maak me gekquote:
ze wordt er kort en dik van.....quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:26 schreef droomkoningin het volgende:
tis net of amanda een luier aanheeft met dat witte broekje :s
Met zo'n broekje zekerquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda ! Ze heeft tenminste lef
[afbeelding]
Gelijk heeft die het is niet aan te horen dat kattengejankquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:26 schreef ericahysterica het volgende:
waar gaat japio heen die sneekt weg........die heeft het wel gezien
Al vast een script door te nemen HAHAHAHAHHAHAHAHAHquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:25 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Die zit achter, tussen de benen van Debbie Pannekoek.
Als A erbij komt maken we er wel LEAH van hoor. Ik vind HEL zo ehhhh tja ik weet niet.quote:
nee bij jou en degenen die een japio-avatar hebbenquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:27 schreef Sonique het volgende:
Bij mij liggen de streams plat....
Ben ik de enige?
Eensch, al klinkt voor geen meter.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda ! Ze heeft tenminste lef
[afbeelding]
Ik vrees het, maar misschien zijn diegenen met een walgelijke avatar er ook uit geklapt....quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:27 schreef Sonique het volgende:
Ben ik de enige?
Wat een geluk dat ik Jaap irritant vind daarom blijven mij streams het doen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:28 schreef Charmian het volgende:
[..]
nee bij jou en degenen die een japio-avatar hebben![]()
En deze ?quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:27 schreef Sonique het volgende:
Ben ik de enige?
Mis je Jaap?quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:28 schreef Peter6000 het volgende:
DIt is toch wel schrikken, als je argeloos je streams aanzet.
Of HEAL....misschien brengen ze nog iets positiefs in de kooi.....quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:28 schreef petraa het volgende:
[..]
Als A erbij komt maken we er wel LEAH van hoor. Ik vind HEL zo ehhhh tja ik weet niet.
Mja.. daar had CopyCat net ook een beetje last van.. die ging de rijmelerij van hem nadoenquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:29 schreef schatje het volgende:
Wifebeater Brian staat echt stijf van de pillen. Het echte spul. Geen homeopathische meuk.
Pammetjes doen wonderen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:29 schreef schatje het volgende:
Wifebeater Brian staat echt stijf van de pillen. Het echte spul. Geen homeopathische meuk.
Oei, is het dan slim om bier te drinken ?quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:29 schreef schatje het volgende:
Hij heb rare ogenquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:29 schreef schatje het volgende:
Jee, wat sneu.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:31 schreef yvonne het volgende:
CartWOman opgenomen in ziekenhuis
Even tussendoor, wisten jullie dit al?
Waar zou Jaap nou heen gaan?quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:26 schreef ericahysterica het volgende:
waar gaat japio heen die sneekt weg........die heeft het wel gezien
Wat speelde Huub nou net als eerst... echt heel mooi stukquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:33 schreef kijhart het volgende:
zo simpel dat je het in 2 dagen leert, maar om hem helemaal subliem te spelen is veel nodig. Echt een schitterend nummer, naast fantasia impromptu van chopin een van de mooiste klassieke nummers.
Mondlicht Sonata?quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:34 schreef ericahysterica het volgende:
dacht beethoven een sonate ofzo
moonlight sonate, mondschein soatequote:Op donderdag 3 mei 2007 20:34 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Wat speelde Huub nou net als eerst... echt heel mooi stuk
HIJ IS NIET HOMO!!!!!11111111111111!!!!!quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:34 schreef Napster het volgende:
ohnee, dat is toch die Odols homo
Moet die weer platen verkopen
jaaa lost, maar volgens mij is de stemming over n half uur al?quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:36 schreef Napster het volgende:
Hoelaat is de stemming?
Kan ik nog ff snel Lost kijken
Wist het nog niet.. echt erg..quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:31 schreef yvonne het volgende:
Zal nog wel ff duren denk ik.. meestal wel rond 21:30quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:36 schreef Napster het volgende:
Hoelaat is de stemming?
Kan ik nog ff snel Lost kijken
klinkt ongeveer wel zo tenminste op classic fm wordt dit ongeveer zo uitgesproken. Dit muziekstuk komt daar dagelijks voorbijquote:
Inderdaadquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:38 schreef KonnieKipke het volgende:
JAAP moet weg
Het is dan ook een van de mooiste Klassieke stukken ooit geschreven.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:38 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
klinkt ongeveer wel zo tenminste op classic fm wordt dit ongeveer zo uitgesproken. Dit muziekstuk komt daar dagelijks voorbij
Welke?quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:38 schreef PietjePuk63 het volgende:
Voor de Idols-fanmeisjes!
[afbeelding]
Romanticusquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is dan ook een van de mooiste Klassieke stukken ooit geschreven.
Ik draai 'm elke dag![]()
Nee, thanx.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:31 schreef yvonne het volgende:
nee WTF. Bedankt ik ga lezen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:31 schreef yvonne het volgende:
Copycat nog altijdquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:31 schreef getl0st het volgende:
Mja.. daar had CopyCat net ook een beetje last van.. die ging de rijmelerij van hem nadoen
Wat is DIT nou weer voor gelul!?quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Ze mogen vanaf nu vanavond niet meer drinken, ongeacht hoeveel je nu hebt gehad... Pffff.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Copycat nog altijd
En ze is de rijmelarij nu al kwijt.
![]()
Miljonairs badend in weeldequote:
Amateurs..quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:43 schreef axis303 het volgende:
Wat een b-muzikanten...
quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:38 schreef PietjePuk63 het volgende:
Voor de Idols-fanmeisjes!
[afbeelding]
Jaap geniet in stilte.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En 'n lol dat we hadden
[afbeelding]
It's not gonna happenquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:38 schreef KonnieKipke het volgende:
JAAP moet weg
De '' niet betalende streamers''quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Lopen ze nou de "laatste" avond te verneuken met dat geen-alcohol meer?!
Het werd inderdaad een beetje eng allemaal.quote:
ik snifffffffffffffffffff nr 101 ja lach maar!quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga met mijn topnotering in de 100 lijst uiteraard voor de eerste maand gratis![]()
Dan kan ik toch niet achterblijvenquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga met mijn topnotering in de 100 lijst uiteraard voor de eerste maand gratis![]()
kook bespaart me weer een pakje suretjus en ik hou me aan mijn principequote:
Ow, da's dus de eerste op de reservelijst, dan maak je een goede kans hoor !quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:48 schreef Villalux het volgende:
[..]
ik snifffffffffffffffffff nr 101 ja lach maar!![]()
Daar kan Japio erg moei van wordenquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:48 schreef ericahysterica het volgende:
waar kan jaap nou moe van zijn heeft de hele dag niets gedaan dan vreten en achter de pc zitten net als ik
Kennelijk 'verwachten' ze vuurwerk.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:48 schreef Napster het volgende:
Waarom mogen ze niet meer drinken?
Bang dat er weer ruzie onstaat tijdens de ontslagronde? En hiervoor moet je gaan betalen![]()
![]()
Nee die presenteert belspelletjesquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:49 schreef Kinga het volgende:
Heej, die ene gast is toch mufasa van the lion king....
Stuur maar een pm naar Day want er zijn al een paar die niet hoeven.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:48 schreef Villalux het volgende:
[..]
ik snifffffffffffffffffff nr 101 ja lach maar!![]()
Heb een PM gestuurd, maar het was de verkeerde lijst geloof ikquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:50 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ow, da's dus de eerste op de reservelijst, dan maak je een goede kans hoor !
mooi? die gitarist is pas een mooie jongenquote:
Zijn zich aan het opwarmen voor het "vuurwerk" van zometeen ?quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:52 schreef Varen het volgende:
Wat heeft Nicolaas, ook al dwars?
Deze?quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:52 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
mooi? die gitarist is pas een mooie jongen
Hij gaat weer eens iedereen vernietigenquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:55 schreef getl0st het volgende:
Jaap gaat zijn Godfather outfit zo aantrekken
Oeh oeh oeh!quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:56 schreef Liess het volgende:
Nog 15 uur.
Euuuh en danquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:56 schreef Liess het volgende:
Nog 15 uur.
Oei ! Dat zou mooi zijn !quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:44 schreef Kinga het volgende:
Wordt Jaap toevallig getoneelhaakt vanavond... zo kijkt hij namelijk..
En rellen natuurlijk.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:57 schreef Joss-NL het volgende:
"Band", ga naar huis. Er moet gestemd worden.
Jaap gaat nergens heen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:58 schreef carpediem23 het volgende:
2100 uur de stemming? nog 2 minuutjes.....zal Sjapio eruit gaan? Ik hoop van wel!
Ben bang van niet.. denk dat er weer niemand uit gaat.. al meerdere mensen hebben aangegeven dat ze Jaap erin willen houden..quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:58 schreef carpediem23 het volgende:
2100 uur de stemming? nog 2 minuutjes.....zal Sjapio eruit gaan? Ik hoop van wel!
Hij gaat niet,want Huub wil hem ook houden.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:58 schreef carpediem23 het volgende:
Alsof er dan niet 100 mensen zijn die eerder dan ik warenquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:57 schreef getl0st het volgende:
[..]
Oeh oeh oeh!
Misschien mag je langer kijken.. weet niet of het waar is maar er komen mss gratis accounts vrij voor 100 vaste fokkers
Zou lullig zijn voor Huub.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio pakt z'n terror-sigaretten, aanstekers en de 80 cpt
Van alle nummers, echt vreselijk.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:59 schreef Copycat het volgende:
Wat een rommeltje maken ze van dit nummer.
Dat hebben Natasja en Jaap vanochtend al besproken....quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:58 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En rellen natuurlijk.
Hoop dat Natas ook voor het vertrek is anders blijft ze weer buiten schot.
t DGK-forum: de stats # 2quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:59 schreef Liess het volgende:
[..]
Alsof er dan niet 100 mensen zijn die eerder dan ik waren![]()
Ik tune net weer in.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:00 schreef beequeen het volgende:
Van alle nummers, echt vreselijk.
De rokers roken nu iets van 2 a 3 pakjes per dag.. Na 1,5 uur worden ze al helemaal gek.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:59 schreef FSR het volgende:
Ben ik ff blij dat ik hier gewoon me peuken kan assembleren En oproken
quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:00 schreef uniekhoorn het volgende:
De aanstekers!
Let op die oranje aansteker, Eric had er vanochtend ruzie over met Eric, Huub had er 20cp's op gezet voor borg om die aansteker van Eric te gebruiken. Daarna raakte hij hem natuurlijk "kwijt"
Negen uur, maar alles in DGK begint later... zal wel half tien of tien uur worden.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:59 schreef Marelle het volgende:
Weet iemand hoe laat het stemmen begint??
er zijn ook mensen die via tien zelf al gratis kunnen kijken, of die het niet willen dus een kans maak je altijd.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:59 schreef Liess het volgende:
[..]
067. (-----) 01806 (1806) Liessquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:59 schreef Liess het volgende:
[..]
OMG... Hebben die ook al ruzie !!quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:00 schreef uniekhoorn het volgende:
De aanstekers!
Let op die oranje aansteker, Eric had er vanochtend ruzie over met Eric,
Dus Natas en Brian blijven weer mooi buiten schot.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:00 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dat hebben Natasja en Jaap vanochtend al besproken....
Haha, al aangepastquote:
OH lol, ik sta op 11quote:
Nicolaas stemd niet mee, dus dat worden twee sigaretten op de grond.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:03 schreef Katewalker het volgende:
Jaap heeft een aansteker en 4 sigaretten te voorschijn gehaald. Als een roker hem weg stemt steekt hij een sigaret op ( en gooit die op de grond ofzo om een cp boete uit te lokken, na 4x volgt een sanctie voor alle rokers van een week niet mogen roken) Dat gaat deze keer niet werken omdat maar 3 rokers hem weg gaan stemmen ( Nicolaas, Amanda en Eric)
Toch wil ik nog eens mijn ergernis uitspreken dat een niet-roker dat kan doen om zo de rokers te kunnen pesten.![]()
En hatzee, bufferstreams...quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:05 schreef pussydeluxe het volgende:
Rosé ontkurkt, nootjes klaar. Het kan beginnen.
http://members.chello.nl/ptbuys/quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En hatzee, bufferstreams...
Grafzooi!![]()
http://www.radio.nl/degoudenkooi/quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Grafzooi!![]()
Ik vind het te kinderachtig voor woorden.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:03 schreef Katewalker het volgende:
Toch wil ik nog eens mijn ergernis uitspreken dat een niet-roker dat kan doen om zo de rokers te kunnen pesten.![]()
dank je wel!!quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:02 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Negen uur, maar alles in DGK begint later... zal wel half tien of tien uur worden.
We houden je wel op de hoogte.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Grafzooi!![]()
Morgen 12:00 pas volgens mijquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:07 schreef Marelle het volgende:
[..]
dank je wel!!Ja dat weet je inderdaad maar nooit, misschien wachten ze wel tot 00.00 uur, want dan moet je gaan betalen voor de streams
![]()
Nee, is pas vanaf 12 uur morgen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:07 schreef Marelle het volgende:
[..]
dank je wel!!Ja dat weet je inderdaad maar nooit, misschien wachten ze wel tot 00.00 uur, want dan moet je gaan betalen voor de streams
![]()
Alsof er kans is dat hij er wél uitmag....quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:07 schreef uniekhoorn het volgende:
En ze weten allang weer dat Huub Jaap erin houdt... tjezus
Nou.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:06 schreef F04 het volgende:
Spannend straks!
Dit zou fijn zijnquote:
Door Huubquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Jaap blijft.
In natura?quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:11 schreef Copycat het volgende:
Huub is zoveel leuker, hand in hand met Lieke.
Oh nee.
Vergeet niet dat Japio hem dan helpt.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:11 schreef uniekhoorn het volgende:
en nu moet Huub de klappen opvangen omdat hij Jaap erin houdt... En dat gaan ze harder doen als bij Brian, ben ik bang
Doe eens gezondquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:13 schreef easysatellite het volgende:
die k*nker huub moet ophoude met dat gepingel op die piano
Nee hoor.. japio lacht hem meteen hard uit en zegt.. you got punk'd!quote:
Wat had je dan verwacht? De FEBO doet zijn best.quote:
Alleen als we allemaal gratis streams krijgen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:14 schreef Carlaa het volgende:
kunnen we via FOK niet een pakket met 100 aanstekers aan HEL opsturen????
Was voor mij vorige week al bekend, nadat Huub naar achter was geroepen. Hoezo gescript?quote:
Huub kan meer hebben dan brianquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:11 schreef uniekhoorn het volgende:
en nu moet Huub de klappen opvangen omdat hij Jaap erin houdt... En dat gaan ze harder doen als bij Brian, ben ik bang
de mijnen ook ik heb er nu 4 openstaan en vlieg van het ene scherm naar het anderequote:Op donderdag 3 mei 2007 21:10 schreef Marelle het volgende:
[..]
Dit zou fijn zijnwant mijn streams bufferen ook als een gek
![]()
Lekker ouderwets alle streams naar de kleutequote:Op donderdag 3 mei 2007 21:14 schreef axis303 het volgende:
Wat een gebuffer..
http://dgk.servehttp.comquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:11 schreef versteegrob het volgende:
Zijn er ook streams die wel werken, shit hey
Volgend receptje ophalen zeker.quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:15 schreef F04 het volgende:
Hoe laat begint de stemming eigelijk?
Vreemd eigenlijk he. Reality show en ze krijgen echt alles van achteruit.quote:
Hij neemt nog een pammetje, voordat hij zegt dat Jaap mag blijven,quote:
Ik heb er al 2 klaarliggen, moet alleen nog even "Persoonlijk bezit van ..... (Huub en Amanda)" eropschrijven en opsturenquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:14 schreef Carlaa het volgende:
21.00 uur maar dat loopt altijd uit bij tien.....quote:
Moeten we er meteen HEL erop laten drukken. Kunnen ze niet meer gejat worden, persoonlijk eigendom!quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:14 schreef Carlaa het volgende:
Het is bijna racistisch, zo'n opmerkingquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:17 schreef solara4 het volgende:
met wie staat B daar te praten
Zo gaat tien je verplichten om te betalenquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:14 schreef axis303 het volgende:
Wat een gebuffer..
?quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:18 schreef Joss-NL het volgende:
[..]
Het is bijna racistisch, zo'n opmerking![]()
Het zou wel leuk zijn als er daarna een brief kwam, met de melding, dat het Jaap 80 CP's kost - peuken op de grond gooien - maar...........omdat hij het doet om anderen te sarren..........volgt er GEEN sanctie voor de rokers!quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:07 schreef Clank het volgende:
[..]
Ik vind het te kinderachtig voor woorden.
De rokers is het inmiddels wel duidelijk dat er geen peuken op de grond mogen worden gegooid. Opzouten met die sanctie!!!
echt belachelijkquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo gaat tien je verplichten om te betalen![]()
Als hij nou toch eens wist wat dat precies is hequote:Op donderdag 3 mei 2007 21:20 schreef Copycat het volgende:
Brian: "Zelfspot, zelfspot is heel belangrijk."
Dus.
Dan is Brian zwaar de lul!quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:22 schreef Desii het volgende:
Volgens mij is Huub de enige die hem erin houdt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |