HIJ IS NIET HOMO!!!!!11111111111111!!!!!quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:34 schreef Napster het volgende:
ohnee, dat is toch die Odols homo
Moet die weer platen verkopen
jaaa lost, maar volgens mij is de stemming over n half uur al?quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:36 schreef Napster het volgende:
Hoelaat is de stemming?
Kan ik nog ff snel Lost kijken
Wist het nog niet.. echt erg..quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:31 schreef yvonne het volgende:
CartWOman opgenomen in ziekenhuis
Even tussendoor, wisten jullie dit al?
Zal nog wel ff duren denk ik.. meestal wel rond 21:30quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:36 schreef Napster het volgende:
Hoelaat is de stemming?
Kan ik nog ff snel Lost kijken
klinkt ongeveer wel zo tenminste op classic fm wordt dit ongeveer zo uitgesproken. Dit muziekstuk komt daar dagelijks voorbijquote:
Inderdaadquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:38 schreef KonnieKipke het volgende:
JAAP moet weg
Het is dan ook een van de mooiste Klassieke stukken ooit geschreven.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:38 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
klinkt ongeveer wel zo tenminste op classic fm wordt dit ongeveer zo uitgesproken. Dit muziekstuk komt daar dagelijks voorbij
Welke?quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:38 schreef PietjePuk63 het volgende:
Voor de Idols-fanmeisjes!
[afbeelding]
Romanticusquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is dan ook een van de mooiste Klassieke stukken ooit geschreven.
Ik draai 'm elke dag![]()
Nee, thanx.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:31 schreef yvonne het volgende:
nee WTF. Bedankt ik ga lezen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:31 schreef yvonne het volgende:
Copycat nog altijdquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:31 schreef getl0st het volgende:
Mja.. daar had CopyCat net ook een beetje last van.. die ging de rijmelerij van hem nadoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |