Alleen als we allemaal gratis streams krijgen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:14 schreef Carlaa het volgende:
kunnen we via FOK niet een pakket met 100 aanstekers aan HEL opsturen????
Was voor mij vorige week al bekend, nadat Huub naar achter was geroepen. Hoezo gescript?quote:
Huub kan meer hebben dan brianquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:11 schreef uniekhoorn het volgende:
en nu moet Huub de klappen opvangen omdat hij Jaap erin houdt... En dat gaan ze harder doen als bij Brian, ben ik bang
de mijnen ook ik heb er nu 4 openstaan en vlieg van het ene scherm naar het anderequote:Op donderdag 3 mei 2007 21:10 schreef Marelle het volgende:
[..]
Dit zou fijn zijnwant mijn streams bufferen ook als een gek
![]()
Lekker ouderwets alle streams naar de kleutequote:Op donderdag 3 mei 2007 21:14 schreef axis303 het volgende:
Wat een gebuffer..
http://dgk.servehttp.comquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:11 schreef versteegrob het volgende:
Zijn er ook streams die wel werken, shit hey
Volgend receptje ophalen zeker.quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:15 schreef F04 het volgende:
Hoe laat begint de stemming eigelijk?
Vreemd eigenlijk he. Reality show en ze krijgen echt alles van achteruit.quote:
Hij neemt nog een pammetje, voordat hij zegt dat Jaap mag blijven,quote:
Ik heb er al 2 klaarliggen, moet alleen nog even "Persoonlijk bezit van ..... (Huub en Amanda)" eropschrijven en opsturenquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:14 schreef Carlaa het volgende:
21.00 uur maar dat loopt altijd uit bij tien.....quote:
Moeten we er meteen HEL erop laten drukken. Kunnen ze niet meer gejat worden, persoonlijk eigendom!quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:14 schreef Carlaa het volgende:
Het is bijna racistisch, zo'n opmerkingquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:17 schreef solara4 het volgende:
met wie staat B daar te praten
Zo gaat tien je verplichten om te betalenquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:14 schreef axis303 het volgende:
Wat een gebuffer..
?quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:18 schreef Joss-NL het volgende:
[..]
Het is bijna racistisch, zo'n opmerking![]()
Het zou wel leuk zijn als er daarna een brief kwam, met de melding, dat het Jaap 80 CP's kost - peuken op de grond gooien - maar...........omdat hij het doet om anderen te sarren..........volgt er GEEN sanctie voor de rokers!quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:07 schreef Clank het volgende:
[..]
Ik vind het te kinderachtig voor woorden.
De rokers is het inmiddels wel duidelijk dat er geen peuken op de grond mogen worden gegooid. Opzouten met die sanctie!!!
echt belachelijkquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo gaat tien je verplichten om te betalen![]()
Als hij nou toch eens wist wat dat precies is hequote:Op donderdag 3 mei 2007 21:20 schreef Copycat het volgende:
Brian: "Zelfspot, zelfspot is heel belangrijk."
Dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |