quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:00 schreef uniekhoorn het volgende:
De aanstekers!
Let op die oranje aansteker, Eric had er vanochtend ruzie over met Eric, Huub had er 20cp's op gezet voor borg om die aansteker van Eric te gebruiken. Daarna raakte hij hem natuurlijk "kwijt"
Negen uur, maar alles in DGK begint later... zal wel half tien of tien uur worden.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:59 schreef Marelle het volgende:
Weet iemand hoe laat het stemmen begint??
er zijn ook mensen die via tien zelf al gratis kunnen kijken, of die het niet willen dus een kans maak je altijd.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:59 schreef Liess het volgende:
[..]
Alsof er dan niet 100 mensen zijn die eerder dan ik waren![]()
067. (-----) 01806 (1806) Liessquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:59 schreef Liess het volgende:
[..]
Alsof er dan niet 100 mensen zijn die eerder dan ik waren![]()
OMG... Hebben die ook al ruzie !!quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:00 schreef uniekhoorn het volgende:
De aanstekers!
Let op die oranje aansteker, Eric had er vanochtend ruzie over met Eric,
Dus Natas en Brian blijven weer mooi buiten schot.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:00 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dat hebben Natasja en Jaap vanochtend al besproken....
Haha, al aangepastquote:
OH lol, ik sta op 11quote:
Nicolaas stemd niet mee, dus dat worden twee sigaretten op de grond.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:03 schreef Katewalker het volgende:
Jaap heeft een aansteker en 4 sigaretten te voorschijn gehaald. Als een roker hem weg stemt steekt hij een sigaret op ( en gooit die op de grond ofzo om een cp boete uit te lokken, na 4x volgt een sanctie voor alle rokers van een week niet mogen roken) Dat gaat deze keer niet werken omdat maar 3 rokers hem weg gaan stemmen ( Nicolaas, Amanda en Eric)
Toch wil ik nog eens mijn ergernis uitspreken dat een niet-roker dat kan doen om zo de rokers te kunnen pesten.![]()
En hatzee, bufferstreams...quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:05 schreef pussydeluxe het volgende:
Rosé ontkurkt, nootjes klaar. Het kan beginnen.
http://members.chello.nl/ptbuys/quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En hatzee, bufferstreams...
Grafzooi!![]()
http://www.radio.nl/degoudenkooi/quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Grafzooi!![]()
Ik vind het te kinderachtig voor woorden.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:03 schreef Katewalker het volgende:
Toch wil ik nog eens mijn ergernis uitspreken dat een niet-roker dat kan doen om zo de rokers te kunnen pesten.![]()
dank je wel!!quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:02 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Negen uur, maar alles in DGK begint later... zal wel half tien of tien uur worden.
We houden je wel op de hoogte.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Grafzooi!![]()
Morgen 12:00 pas volgens mijquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:07 schreef Marelle het volgende:
[..]
dank je wel!!Ja dat weet je inderdaad maar nooit, misschien wachten ze wel tot 00.00 uur, want dan moet je gaan betalen voor de streams
![]()
Nee, is pas vanaf 12 uur morgen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:07 schreef Marelle het volgende:
[..]
dank je wel!!Ja dat weet je inderdaad maar nooit, misschien wachten ze wel tot 00.00 uur, want dan moet je gaan betalen voor de streams
![]()
Alsof er kans is dat hij er wél uitmag....quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:07 schreef uniekhoorn het volgende:
En ze weten allang weer dat Huub Jaap erin houdt... tjezus
Nou.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:06 schreef F04 het volgende:
Spannend straks!
Dit zou fijn zijnquote:
Door Huubquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Jaap blijft.
In natura?quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:11 schreef Copycat het volgende:
Huub is zoveel leuker, hand in hand met Lieke.
Oh nee.
Vergeet niet dat Japio hem dan helpt.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:11 schreef uniekhoorn het volgende:
en nu moet Huub de klappen opvangen omdat hij Jaap erin houdt... En dat gaan ze harder doen als bij Brian, ben ik bang
Doe eens gezondquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:13 schreef easysatellite het volgende:
die k*nker huub moet ophoude met dat gepingel op die piano
Nee hoor.. japio lacht hem meteen hard uit en zegt.. you got punk'd!quote:
Wat had je dan verwacht? De FEBO doet zijn best.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |