Wat is DIT nou weer voor gelul!?quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Ze mogen vanaf nu vanavond niet meer drinken, ongeacht hoeveel je nu hebt gehad... Pffff.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Copycat nog altijd
En ze is de rijmelarij nu al kwijt.
![]()
Miljonairs badend in weeldequote:
Amateurs..quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:43 schreef axis303 het volgende:
Wat een b-muzikanten...
quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:38 schreef PietjePuk63 het volgende:
Voor de Idols-fanmeisjes!
[afbeelding]
Jaap geniet in stilte.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En 'n lol dat we hadden
[afbeelding]
It's not gonna happenquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:38 schreef KonnieKipke het volgende:
JAAP moet weg
De '' niet betalende streamers''quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Lopen ze nou de "laatste" avond te verneuken met dat geen-alcohol meer?!
Het werd inderdaad een beetje eng allemaal.quote:
ik snifffffffffffffffffff nr 101 ja lach maar!quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga met mijn topnotering in de 100 lijst uiteraard voor de eerste maand gratis![]()
Dan kan ik toch niet achterblijvenquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga met mijn topnotering in de 100 lijst uiteraard voor de eerste maand gratis![]()
kook bespaart me weer een pakje suretjus en ik hou me aan mijn principequote:
Ow, da's dus de eerste op de reservelijst, dan maak je een goede kans hoor !quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:48 schreef Villalux het volgende:
[..]
ik snifffffffffffffffffff nr 101 ja lach maar!![]()
Daar kan Japio erg moei van wordenquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:48 schreef ericahysterica het volgende:
waar kan jaap nou moe van zijn heeft de hele dag niets gedaan dan vreten en achter de pc zitten net als ik
Kennelijk 'verwachten' ze vuurwerk.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:48 schreef Napster het volgende:
Waarom mogen ze niet meer drinken?
Bang dat er weer ruzie onstaat tijdens de ontslagronde? En hiervoor moet je gaan betalen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |