Ik heb zelf ook geen flauw ideequote:Op donderdag 3 mei 2007 10:50 schreef ruud_fr het volgende:
waarom staan veel van de "ZEKERSTEWETEN AANWEZIGE BANDS EN DINGEN" nog niet op de LL site?
Die hebben zichzelf bevestigd op hun site, myspaces etc. tvp.quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:50 schreef ruud_fr het volgende:
waarom staan veel van de "ZEKERSTEWETEN AANWEZIGE BANDS EN DINGEN" nog niet op de LL site?
Oh ja, dat had ik eigenlijk ook wel kunnen wetenquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Die hebben zichzelf bevestigd op hun site, myspaces etc. tvp.
Werkschuw, langharig tuig.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:26 schreef super-muffin het volgende:
Lowlands is toch dat festival voor alto's?
Die ga ik dit jaar voor het eerst proberen. Iedereen is daar zo lyrisch over altijd, dus nu zal ik er ook maar eens aan gaan gelovenquote:
Jimmy Eat World mag van mij ook wel komen!quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:44 schreef LaSalle het volgende:
Nieuwe namen voor Reading/Leeds: o.a. Jimmy Eat World, The Shins, The Used en Get Cape, Wear Cape, Fly!! Voor de rest nog weer 547 weinig verrassende namen die we allemaal al een keer op een London Calling festival hebben gezien als The Pigeon Detectives, The Maccabees, The Long Blondes etc.....
Maar zeker die eerste 4 namen zie ik graag op Lowlands komen!!![]()
typ eens overquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:05 schreef SKa_BoSS het volgende:
Ah! Daar zijn we weerStond vandaag nog een stukkie in de Metro over Lowlands.
Ik moet straks nog met de trein, zal kijken of ik nog een metro kan scoren ergens danquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:05 schreef SKa_BoSS het volgende:
Ah! Daar zijn we weerStond vandaag nog een stukkie in de Metro over Lowlands.
quote:
De falafel van vorig jaar was idd ranzig.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:27 schreef tomttt het volgende:
Beugelcafé, broodje beenham en ranzige falafel
tnxquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:32 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[[url=http://xs115.xs.to/xs115/07184/Metro_3-mei-2007.PNG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Zij komen ook weer met Pearl Jam. Zeker op low-lands.nl gekeken.![]()
Depeche Mode heeft zichzelf toch nog niet bevestigdquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Die hebben zichzelf bevestigd op hun site, myspaces etc. tvp.
Gelukkig hebben ze er een paginabrede foto bij gedaan, anders was het écht een gevalletje 'hoe je met veel woorden níks kan zeggen'.quote:
Geheime inside info, je weet.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Depeche Mode heeft zichzelf toch nog niet bevestigd
Valt Arcade Fire daar ook onder? Die hebben ook nog niets bevestigd toch?quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:17 schreef Ascaroth het volgende:
Arcade Fire werd toch bevestigd in één of ander touroverzichtje van hun platenmaatschappij ofzo?
quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:28 schreef JackHerrer het volgende:
Ik zal volgende week het terrein alvast gaan inspecteren en een paar kratjes bier op strategische plekken begraven, zit namelijk de hele week in dat bungalowpark in de buurt.
Heeeeeeeeeeeeeeeerlijk gaan we weerquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, het is de surprise act. duh...quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Met kaas en spek en suiker en stroopquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:42 schreef ralfseltje het volgende:
Nu al zin in het heerlijke pannekoeken-ontbijt.
*hip doetquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:47 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Und wir hebben een nieuwe bevestiging: CSS aka Cansei de Ser Sexy
Voor wie hip wil doen enzo
http://www.subpop.com/tours/css
Zouden ze ook weer (3e jaar op rij) naar Lowlands komen dan? Vond ze vorig jaar wel leuk, alleen wat minder hard dan op de CD, door de band ipv gewone beats.quote:The Streets zullen op vrijdag 24 Augustus een concert geven in de Melkweg.
Bron
Daarom moeten ze gewoon weer komenquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:33 schreef super-muffin het volgende:
Die stonden vorig jaar 2 keer op Lowlands.
En heb ze allebei gemist
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:04 schreef tomttt het volgende:
De Beastie Boys kondigen in hun nieuwsbrief aan dat er nieuwe optredens komen in de VS. Geen melding van nieuwe Europese optredens.
Portishead?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:54 schreef hydraulix het volgende:
Stiekem hoop ik op een act van hetzelfde kaliber als Massive Attack verleden jaar![]()
oeh.. dat zou gaaf zijn.. alleen moeten ze het wel iets gelukkiger plannen dan vorig jaar met Massive Attack, tijdens Gogol Bordello..quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:22 schreef Tism het volgende:
Echt te gek!![]()
Ik heb vandaag op 't postkantoor m'n kaartje gehaald,
Zegt die gast, die me helpt. "Ha! Lowlands, da's leuk ben ik jaren geleden, ook een keer geweest!
Roept een collega van hem, naar hem, "Hey! Theeeeeeeo!! Open jij balie 2 even, als..."
Ik denk: Theo!?Lol!
Echt te gek!![]()
Zegt die gast, die me helpt. "Ha! Lowlands, da's leuk ben ik jaren geleden, ook een keer geweest!
Roept een collega van hem, naar hem, "Hey! Theeeeeeeo!! Open jij balie 2 even, als..."
Ik ben 'em nog steeds niet vergeten.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:50 schreef Orbeatle het volgende:
[..]. Wat was dat irritant zeg, dat ge-Theo de hele tijd toen
.
Wat was het vorig jaar dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ach bij ieder jaar een andere hype hè.
Ik mis de hype altijdquote:
Ohja shit, dat heb ik zelfs meegekregen.quote:
Echt te gek!![]()
Uhuh, is ook erg gaaf live moet ik zeggenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:31 schreef icebliss het volgende:
Malle Pietje and the Bimbo's geef ik ook wel een goede kans. Wordt steeds hipper en het is Nederlands natürlich.
Ben ik scheel of kan ik serieus nergens een bevestiging vinden?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:45 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
Chatham County Line bevestigd
http://www.chathamcountyline.com/
Ik zie 'm ook niet hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:20 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ben ik scheel of kan ik serieus nergens een bevestiging vinden?
quote:afsluiters zondag, achtereenvolgens:
sonic youth
arcade fire
tool
in de GRolsch mag ik hopenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:26 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik zie 'm ook niet hoor
Van het graz forum:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |