quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:05 schreef Parafernalia het volgende:
edit; overheen gekeken
Trentemoller en depeche modelaurent garnier
Inderdaad, maar Pink....quote:Op woensdag 2 mei 2007 06:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
!!! (USA)
Babylon Circus (F)
Chemical Brothers (UK)
Faithless (UK)
Laurent Garnier (F)
Gentleman (D)
Gogol Bordello (USA)
The Good, The Bad And The Queen (UK)
The Hives (S)
Juliette and the Licks (USA)
Kaizers Orchestra (N)
The Killers (USA)
Madness (UK)
Mando Diao (S)
Mika (UK)
Nine Inch Nails (USA)
Pink (USA)
The Rakes (UK)
Sinéad O’Connor (IRL)
Sportfreunde Stiller (D)
Tool (USA)
Dit rijtje is ook best allemaal mogelijk aangezien het door Europa tourt en op alle grote festival speelt vooralsnog. Dus een aantal hiervan zijn een aardige verwelkoming.
Wat jij zegt. Shit, wat waren die gasten live slecht zeg.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:42 schreef Bigfoot414 het volgende:
Panic! At the Disco![]()
![]()
Nog steeds heb ik nachtmerries van vorig jaar![]()
Hoe z'n prachtig nummer als Karma Police in 2 seconden verkracht kan worden door een stel omhooggevallen teringlijertjes.
Kortom, laat ze lekker naar Reading gaan en vooral NIET naar LL
Ik heb ze nog nooit gezien, dus zou het erg vet vindenquote:Op woensdag 2 mei 2007 02:03 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Och, die zou ik wel weer eens willen zien idd.
Gentleman is leuk, maar is 2 jaar geleden ook al geweest en aangezien ze nooit zoveel reggae boeken, zie ik toch liever een andere band komen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 07:21 schreef SKa_BoSS het volgende:
Dát zijn leuke namen! !!!, Babylon Circus, Gentleman, Gogol Bordello, Madness, The Hives, Juliette and the Licks, NIN, Tool... Ik zeg: "Laat maar komen!"
Toolquote:Op woensdag 2 mei 2007 06:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
!!! (USA)
Babylon Circus (F)
Chemical Brothers (UK)
Faithless (UK)
Laurent Garnier (F)
Gentleman (D)
Gogol Bordello (USA)
The Hives (S)
Kaizers Orchestra (N)
The Killers (USA)
Madness (UK)
Mando Diao (S)
Mika (UK)
Nine Inch Nails (USA)
Pink (USA)
The Rakes (UK)
Sinéad O’Connor (IRL)
Sportfreunde Stiller (D)
Tool (USA)
Dit rijtje is ook best allemaal mogelijk aangezien het door Europa tourt en op alle grote festival speelt vooralsnog. Dus een aantal hiervan zijn een aardige verwelkoming.
Madness lijkt me geweldig!quote:Op woensdag 2 mei 2007 06:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
!!! (USA)
Babylon Circus (F)
Chemical Brothers (UK)
Faithless (UK)
Laurent Garnier (F)
Gentleman (D)
Gogol Bordello (USA)
The Hives (S)
Kaizers Orchestra (N)
The Killers (USA)
Madness (UK)
Mando Diao (S)
Mika (UK)
Nine Inch Nails (USA)
Pink (USA)
The Rakes (UK)
Sinéad O’Connor (IRL)
Sportfreunde Stiller (D)
Tool (USA)
One step beyond!quote:
Hm.. sparta kan best leuk worden ja (vooral als ze de nieuwe cd een beetje vergetenquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:37 schreef radeon9800pro het volgende:
prodigy gaat ook weer touren vanaf 18 mei .... dus dat zou ook een mooie bijkomstigheid zijn![]()
en "SPARTA" komt weer rond augustus naar europa voor reading dat zou ook mooi zijn ... die waren namelijk geniaal op groezrock
Oh, gráág! Dan mogen ze het van mij helemaal volstoppen met Eurohouse en Mocro-hiphop, ik ben verkocht.quote:Op woensdag 2 mei 2007 06:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ben alleen zo bang dat ze niet de klassiekers gaan doen maar dat zwaar zuigende laatste album van ze...quote:
Oh dat ken ik niet van ze, maar die oude nummers zijn strak!quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:38 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Ben alleen zo bang dat ze niet de klassiekers gaan doen maar dat zwaar zuigende laatste album van ze...
Dat is een goed rijtje wat je daar noemtquote:Wat Gentleman of een andere band betreft ben ik helemaal met je eens dat een andere band veruit leuker is. Er is immers keus genoeg: Anthony B. (hele vette, energieke show), Bushman (gewoonweg geniaal), Morgan Heritage (altijd goed!), The Wailers (vet!), Seeed (die hebben er ook al gestaan, maar toch... vette shit!), Israel Vibration (heb ik inmiddels al 7 keer gezien, maar da's niet voor niets), Lucky Dube (vette show live), Aswad (goeie poeier!), Alpha Blondy (rete strakke band en een vette show!), enfin... zo kan ik nog wel effe doorgaan![]()
Prodigy zomer tour tot nu toe is vooral dance festivals (creamfields) en de wat kleinere festivals in Europa. Ze zullen sowieso dit jaar geen grote UK festivals doen omdat het album pas in het najaar uitkomt, verwacht ze niet op LL maar over enkele weken meer nieuws over release van nieuwe album dus wie weet..quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:37 schreef radeon9800pro het volgende:
prodigy gaat ook weer touren vanaf 18 mei .... dus dat zou ook een mooie bijkomstigheid zijn![]()
Die zijn ook van harte welkom!quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:21 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Verwacht op dance gebied de Chemical Brothers, ze hebben nog mooi gaatje in hun tourschema.
Maar iedereen was er, toen ze 2 jaar geleden op lowlands stonden, helemaal lyrisch over..quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:29 schreef Laton het volgende:
weet niet, zowel prodigy als chemicals zijn echt gestagneerde fossielen wat mij betreft, ze zijn vast fucking duur en iedereen heeft die lui toch ondertussen wel gezien lijkt me. Bovendien staat prodigy hoog genoteerd hier als slechtste optreden ooit, zo 5/6 jaar geleden.
toen stond ik bij een wereldoptreden van royksoppquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:30 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Maar iedereen was er, toen ze 2 jaar geleden op lowlands stonden, helemaal lyrisch over..
Vitalic was een paar jaar terug op Lowlands echt enorm vetquote:Op woensdag 2 mei 2007 01:59 schreef hydraulix het volgende:
Vitalic mag van mij op herhaling... jemig wat was hij goed afgelopen zaterdag in de Melkweg![]()
Verder hoop ik dat er weer een X-Ray komt met allerlei obscure electropunk bandjes/acts (Crossover, Junior Boys, Kavinsky, Simian Mobile Disco, Motormark, Digitalism ofzo).
Het zou mij niets verbazen als CSS op Lowlands staat, evenals de Klaxons. Enter Shikari.. gelukkig een bandje wat heerlijk opgehyped wordt (afschuwelijke muziek ook trouwens, deze kan ik vermijden). Na Morningwood verleden jaar, past het ook wel om The Gossip in de line-up te zien (gaatje in hun agenda).
Nou ik laat me wel verrassen wat er verder komt.
Super was datquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
Chemical Brothers live in de regen op Werchter een paar jaar terug. De eerste noten van Hey Boy, Hey Girl schallen door de speakers en het komt toch met bakken uit de lucht. Ah nostalgie
Dezelfde ervaring had ik met Massive Attack tijdens Teardrop. Zachtjes begon het te regenen, zo´n mooi momentquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
Chemical Brothers live in de regen op Werchter een paar jaar terug. De eerste noten van Hey Boy, Hey Girl schallen door de speakers en het komt toch met bakken uit de lucht. Ah nostalgie
Prodigy kost ongeveer een ton, dat valt wel mee tegenover de 360.000 Euro van bijv. The White Stripes. Vergeet het optreden in 2001 dat was gewoon slecht, 3 jaar niet opgetreden, twee slechte nieuwe nummers, tijdelijke band (met gitariste die geeneens ingeplugged wasquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:29 schreef Laton het volgende:
weet niet, zowel prodigy als chemicals zijn echt gestagneerde fossielen wat mij betreft, ze zijn vast fucking duur en iedereen heeft die lui toch ondertussen wel gezien lijkt me. Bovendien staat prodigy hoog genoteerd hier als slechtste optreden ooit, zo 5/6 jaar geleden.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
Gaarne. En doe ook meteen maar Utreg's andere trots: Black Sun Empire.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:56 schreef Tism het volgende:
Oh ja! Kennen we Bong-Ra ook weer toevoegen op de wishlist!?![]()
Black Sun Empirequote:Op woensdag 2 mei 2007 21:24 schreef Nosh het volgende:
[..]
Gaarne. En doe ook meteen maar Utreg's andere trots: Black Sun Empire.
Breaks voor in de nacht, altijd goed.
Vorig jaar al geweest... Was wel een vet optreden though...quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:32 schreef maxor het volgende:
Ik wil Luie Hond!
Inderdaad! Blij dat we na het eerste nummer van The Prodigy al naar Röyskopp zijn gesprint...quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:33 schreef Laton het volgende:
toen stond ik bij een wereldoptreden van royksopp![]()
BSE was er vorig jaar toch ook?quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:24 schreef Nosh het volgende:
[..]
Gaarne. En doe ook meteen maar Utreg's andere trots: Black Sun Empire.
Breaks voor in de nacht, altijd goed.
Oh, dan heb ik niks gezegd.quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:25 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
BSE was er vorig jaar toch ook?
Zal wel het gebruikelijke techno, house en als alatste dnb-avondje wordenquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:20 schreef Nosh het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik niks gezegd.
Vorig jaar moeten missen, ben wel benieuwd wat ze in de nachten gaan programmeren.
gelukkig welquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:37 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Zal wel het gebruikelijke techno, house en als alatste dnb-avondje worden
Die stonden vorig jaar 2 keer op Lowlands.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:32 schreef maxor het volgende:
Ik wil Luie Hond!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |