Whut?!quote:
Neuh, Lowlands is een stuk dichterbij en goedkoper... En daar komen óók onbekendere bandjes... Snap alleen niet dat iedereen zich zo verkneukeld op een paar grote mainstream namen... Dacht dat Lowlands altijd enigszins geassocieerd werd met "alternatief", maar die tijd is volgens mij al lang vervlogen. 't Is nu een en al Indie en Britpop wat de klok slaat... Weinig "alternatief" en behoorlijk "op safe" imho.quote:
nee joh, laten we gewoon KC negeren met z'n allenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:33 schreef Nembrionic het volgende:
Kaiser Chiefs mag trouwens wel in de OP erbij
quote:
.Fixed.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:33 schreef Nembrionic het volgende:
Kaiser Chiefs mag trouwens wel in de OP erbij
Ach, de interessante bands worden toch pas later bekend gemaakt. Die meuk die nu genoemd wordt is voor de verkoopcijfers.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:51 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Whut?!
[..]
Neuh, Lowlands is een stuk dichterbij en goedkoper... En daar komen óók onbekendere bandjes... Snap alleen niet dat iedereen zich zo verkneukeld op een paar grote mainstream namen... Dacht dat Lowlands altijd enigszins geassocieerd werd met "alternatief", maar die tijd is volgens mij al lang vervlogen. 't Is nu een en al Indie en Britpop wat de klok slaat... Weinig "alternatief" en behoorlijk "op safe" imho.
Persoonlijk zou ik het (qua muziek in ieder geval) een stuk leuker vinden als Lowlands meer de Dour-kant op ging... Kleine(re) bandjes, afgewisseld met een paar grote namen, die niet per definitie de standaard "radio-muziek" maken.
Dat hoop ik dan maarquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:22 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ach, de interessante bands worden toch pas later bekend gemaakt. Die meuk die nu genoemd wordt is voor de verkoopcijfers.
Puik plan!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:58 schreef super-muffin het volgende:
[..]
nee joh, laten we gewoon KC negeren met z'n allen
Dat kan vast ook wel ergens waar het niet zoveel geld kostquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:43 schreef Roellio het volgende:
Ik zie eigenlijk toch nooit iets.
Zolang ik in het zonnetje kan liggen op de Alpha heuvel vind ik het allemaal prima.
Komt ook omdat tegenwoordig bijna elk nieuw bandje het label Indie opgestempeld krijgt. Het is een wel héél algemeen genre totnutoe, vind ik. Ik denk trouwens dat het tien jaar terug allemaal onder Easy Listening zou vallen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:51 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Whut?!
[..]
Neuh, Lowlands is een stuk dichterbij en goedkoper... En daar komen óók onbekendere bandjes... Snap alleen niet dat iedereen zich zo verkneukeld op een paar grote mainstream namen... Dacht dat Lowlands altijd enigszins geassocieerd werd met "alternatief", maar die tijd is volgens mij al lang vervlogen. 't Is nu een en al Indie en Britpop wat de klok slaat... Weinig "alternatief" en behoorlijk "op safe" imho.
Nee.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:47 schreef Orbeatle het volgende:
Meshuggah op lowlands? Is dat niet een leuk ideetje?.
Bron: Graz.nlquote:Na het optreden in de Melkweg wist Just Jack aan Graz te bevestigen dat hij op Lowlands speelt.
Gaaf!quote:
Och, die zou ik wel weer eens willen zien idd.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:47 schreef Orbeatle het volgende:
Meshuggah op lowlands? Is dat niet een leuk ideetje?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |