Voor dat geld kun je zeker 5 keer naar Partysquad in je plaatselijk discotheek...quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:09 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan ga ik echt sowieso gewoon!
Vandaag nog gratis!quote:Op maandag 30 april 2007 21:08 schreef toolhead het volgende:
[..]
Voor dat geld kun je zeker 5 keer naar Partysquad in je plaatselijk discotheek...
Dat inderdaad. Smashing Pumpkins en Arcade Fire zijn de enige twee namen die ik een echte toevoeging voor Lowlands vindt (en Arcade Fire komt al) en voor de rest zou ik benieuwd zijn naar NiN en zou ik The Subways niet erg vinden.. Maar voor de rest vrij matig inderdaad.quote:Op zondag 29 april 2007 20:36 schreef Nosh het volgende:
[..]
Idem. Ik vind hem eerder voorspelbaar dan tof.
Wat hypes, wat springerige 'bestleukvoortussendoor' bandjes, wat grote namen (inclusief de meest slaapverwekkende band ooit), en dat is het.
En dat is nu juist wat ik níet wil op lowlands.
Puh-lease, download even een muzieksmaakquote:Op maandag 30 april 2007 16:54 schreef SKa_BoSS het volgende:
De line-up van Reading vind ik echt flut... Enkel Gogol Bordello is leuk, maar dat zou dan de derde keer worden...
80 procent van die bands ken ik helemaal niet?.. allemaal van die britse en/of indypop bandjes zeker?quote:Op maandag 30 april 2007 17:58 schreef Ventilator het volgende:
WTF Reading line-up slecht?
Maxïmo, RHCP, Razorlight, The View, Klaxons, Kings of Leon, Subways, CSS, Bloc Party, We Are Scientists.. Als dit op LL staat!
Dus dat jij ze niet kent betekent automatisch dat het slecht is?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:02 schreef Mr-Fluffy het volgende:
[..]
80 procent van die bands ken ik helemaal niet?.. allemaal van die britse en/of indypop bandjes zeker?
//kijk dat ze inspelen op de hype rondom dit soort bandjes vind ik prima.. maar vergeet andere genres niet.
Eens!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:42 schreef Bigfoot414 het volgende:
Panic! At the Disco![]()
![]()
Nog steeds heb ik nachtmerries van vorig jaar![]()
Hoe z'n prachtig nummer als Karma Police in 2 seconden verkracht kan worden door een stel omhooggevallen teringlijertjes.
Kortom, laat ze lekker naar Reading gaan en vooral NIET naar LL
Puh-lease, doe effe normaal... Dat ik jouw muzieksmaak niet deel wil volgens mij niet zeggen dat ik ineens geen smaak zou hebben. Ik vind de line-up van Reading gewoon behoorlijk op safe gespeeld en daar hou ik niet van. Lowlands is voor mij aparte bandjes, niet de mainstream schijtzooi die je iedere dag al op de radio hoort. Bands als Kaiser Chiefs, Arcade Fire, RHCP, Bloc Party en Panic @ The Disco kunnen mij dan ook werkelijk aan mijn kont roesten... Ik geef er gewoon geen fuck om! Van mij mogen er best een stuk of wat van die bands komen, ik zal er alleen niet naar toe gaan, doe mij maar iets vernieuwends.quote:Op maandag 30 april 2007 23:09 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Puh-lease, download even een muzieksmaak
Wat hij zegt!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:02 schreef Mr-Fluffy het volgende:
[..]
//kijk dat ze inspelen op de hype rondom dit soort bandjes vind ik prima.. maar vergeet andere genres niet.
KNIPOGENDE PI, BOY. KNIPOGENDE PI.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:02 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Puh-lease, doe effe normaal... Dat ik jouw muzieksmaak niet deel wil volgens mij niet zeggen dat ik ineens geen smaak zou hebben. Ik vind de line-up van Reading gewoon behoorlijk op safe gespeeld en daar hou ik niet van. Lowlands is voor mij aparte bandjes, niet de mainstream schijtzooi die je iedere dag al op de radio hoort. Bands als Kaiser Chiefs, Arcade Fire, RHCP, Bloc Party en Panic @ The Disco kunnen mij dan ook werkelijk aan mijn kont roesten... Ik geef er gewoon geen fuck om! Van mij mogen er best een stuk of wat van die bands komen, ik zal er alleen niet naar toe gaan, doe mij maar iets vernieuwends.
Ga dan naar Szigetquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:02 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Puh-lease, doe effe normaal... Dat ik jouw muzieksmaak niet deel wil volgens mij niet zeggen dat ik ineens geen smaak zou hebben. Ik vind de line-up van Reading gewoon behoorlijk op safe gespeeld en daar hou ik niet van. Lowlands is voor mij aparte bandjes, niet de mainstream schijtzooi die je iedere dag al op de radio hoort. Bands als Kaiser Chiefs, Arcade Fire, RHCP, Bloc Party en Panic @ The Disco kunnen mij dan ook werkelijk aan mijn kont roesten... Ik geef er gewoon geen fuck om! Van mij mogen er best een stuk of wat van die bands komen, ik zal er alleen niet naar toe gaan, doe mij maar iets vernieuwends.
weinig kans, staan ook al in Nederland deze zomerquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:21 schreef De_Brandweer het volgende:
Hopenlijk komt Daft Punk
mwaquote:, Pendulum
neuh..quote:, the Prodigy
quote:, Jawat
Zoo slecht livequote:, Lily Allen
Hm, neuhquote:, Dizzee Rascal en
Neeeeeeequote:de Jeugd van Tegenwoordig.
Tof.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:21 schreef De_Brandweer het volgende:
Hopenlijk komt Daft Punk, Pendulum, the Prodigy, Jawat, Lily Allen, Dizzee Rascal en de Jeugd van Tegenwoordig.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:21 schreef De_Brandweer het volgende:
de Jeugd van Tegenwoordig.
Dan moet je dit topic eerst even volspammen....quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:33 schreef Nembrionic het volgende:
Kaiser Chiefs mag trouwens wel in de OP erbij
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:04 schreef De_Brandweer het volgende:
En der moeten lekker wat punk bandjes komen om lekker op te pitten.
Ohja..daar zit natuurlijk een edit-limiet opquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dan moet je dit topic eerst even volspammen....
Whut?!quote:
Neuh, Lowlands is een stuk dichterbij en goedkoper... En daar komen óók onbekendere bandjes... Snap alleen niet dat iedereen zich zo verkneukeld op een paar grote mainstream namen... Dacht dat Lowlands altijd enigszins geassocieerd werd met "alternatief", maar die tijd is volgens mij al lang vervlogen. 't Is nu een en al Indie en Britpop wat de klok slaat... Weinig "alternatief" en behoorlijk "op safe" imho.quote:
nee joh, laten we gewoon KC negeren met z'n allenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:33 schreef Nembrionic het volgende:
quote:
.Fixed.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:33 schreef Nembrionic het volgende:
Ach, de interessante bands worden toch pas later bekend gemaakt. Die meuk die nu genoemd wordt is voor de verkoopcijfers.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:51 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Whut?!
[..]
Neuh, Lowlands is een stuk dichterbij en goedkoper... En daar komen óók onbekendere bandjes... Snap alleen niet dat iedereen zich zo verkneukeld op een paar grote mainstream namen... Dacht dat Lowlands altijd enigszins geassocieerd werd met "alternatief", maar die tijd is volgens mij al lang vervlogen. 't Is nu een en al Indie en Britpop wat de klok slaat... Weinig "alternatief" en behoorlijk "op safe" imho.
Persoonlijk zou ik het (qua muziek in ieder geval) een stuk leuker vinden als Lowlands meer de Dour-kant op ging... Kleine(re) bandjes, afgewisseld met een paar grote namen, die niet per definitie de standaard "radio-muziek" maken.
Dat hoop ik dan maarquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:22 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ach, de interessante bands worden toch pas later bekend gemaakt. Die meuk die nu genoemd wordt is voor de verkoopcijfers.
Puik plan!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:58 schreef super-muffin het volgende:
[..]
nee joh, laten we gewoon KC negeren met z'n allen
Dat kan vast ook wel ergens waar het niet zoveel geld kostquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:43 schreef Roellio het volgende:
Ik zie eigenlijk toch nooit iets.
Zolang ik in het zonnetje kan liggen op de Alpha heuvel vind ik het allemaal prima.
Komt ook omdat tegenwoordig bijna elk nieuw bandje het label Indie opgestempeld krijgt. Het is een wel héél algemeen genre totnutoe, vind ik. Ik denk trouwens dat het tien jaar terug allemaal onder Easy Listening zou vallen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:51 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Whut?!
[..]
Neuh, Lowlands is een stuk dichterbij en goedkoper... En daar komen óók onbekendere bandjes... Snap alleen niet dat iedereen zich zo verkneukeld op een paar grote mainstream namen... Dacht dat Lowlands altijd enigszins geassocieerd werd met "alternatief", maar die tijd is volgens mij al lang vervlogen. 't Is nu een en al Indie en Britpop wat de klok slaat... Weinig "alternatief" en behoorlijk "op safe" imho.
Nee.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:47 schreef Orbeatle het volgende:
Meshuggah op lowlands? Is dat niet een leuk ideetje?.
Bron: Graz.nlquote:Na het optreden in de Melkweg wist Just Jack aan Graz te bevestigen dat hij op Lowlands speelt.
Gaaf!quote:
Och, die zou ik wel weer eens willen zien idd.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:47 schreef Orbeatle het volgende:
Meshuggah op lowlands? Is dat niet een leuk ideetje?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |