quote:
Dan hoop ik toch dat ze ergens op de camping staan, en niet ergens op een podium.quote:
ja ook alleen maar omdat Jawat! er na kwam (maar nergens bekend was hoe laat). Wat een aanfluitingquote:Op zaterdag 28 april 2007 15:33 schreef De_Brandweer het volgende:
Wauw. Heb jij de opposites vorig jaar gezien? Ik ga ze op 5 mei live zien denk ik.
quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
-modbreak- Quote verwijderd. -modbreak-
hij was best wel tof, vond het alleen jammer dat ie de dag ervoor niet mee deed met opgezwolle (zijn couplet in gekkehuis werd gewoon niet gedaan). Jawat had er iig goed zin in, de hele tijd met die stroboscopen fokken enzoquote:Op zaterdag 28 april 2007 18:58 schreef De_Brandweer het volgende:
Haha ik maakte een grapje. Maarja was Jawat! vorig jaar een beetje leuk? Kvind hem zo tof en ik moet hem nodig weer eens live zien.
Mwoah. Drie keer gezien, drie keer vragen om stroboscopen. Niet echt origineel meer dus.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:04 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
hij was best wel tof, vond het alleen jammer dat ie de dag ervoor niet mee deed met opgezwolle (zijn couplet in gekkehuis werd gewoon niet gedaan). Jawat had er iig goed zin in, de hele tijd met die stroboscopen fokken enzo
ehm ja bijvoorbeeld?quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:42 schreef De_Brandweer het volgende:
Moet hij dan elke show iets anders gaan verzinnen?
Of een andere tent....quote:
Zo kwijl vind ik dat nou nietquote:
Ach, kom op.quote:
RaR heeft ook hipopquote:Op zondag 29 april 2007 11:46 schreef Nosh het volgende:
Al die mannetjes die in paniek raken omdat er (slechte) hiphop wordt besproken in een Lowlandstopic.
Terwijl er ieder jaar wel rap geprogrammeerd staat. Ga dan gewoon naar Rock am Ring
quote:
Idem. Ik vind hem eerder voorspelbaar dan tof.quote:Op zondag 29 april 2007 20:18 schreef pfaf het volgende:
Als LL met dezelfde lineup als Reading komt zou ik zwaaaaaar teleurgesteld zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |