Da's inderdaad een goeie om eens eventjes diep over na te denkenquote:Op donderdag 26 april 2007 17:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Tenacious D is cool, maar in dit geval lullen ze uit hun nek. Noem eens 1 fatsoenlijke nieuwe metalband die niet al jaren bezig is en geen kloon is van de bands die al wel jaren bezig zijn. Zelfs nu-metal is zichzelf al aan het klonen tegenwoordig.
Ja, kan. Maar helaas heb ik een baggerding die het na 2 dagen al vaak laat afweten. En op lowlands gebruik ik toch vrij intensief m'n telefoon, en heb niet altijd zin om uren in de rij te gaan staan bij die oplaadmensjes.quote:Op donderdag 26 april 2007 18:49 schreef Leonos het volgende:
Koop gewoon een telefoon die het 4 dagen volhoud
Niet mee, neem ik aan?quote:Op donderdag 26 april 2007 18:55 schreef Leonos het volgende:
Ik neem me telefoon denk sowieso mee, raak ik hem alleen maar kwijt
Edit: Kan je daar een koelkast op laten draaien?![]()
Heb hem ook een keer kwijt geraakt, al weet ik niet meer hoe, waar en wanneer. Een Lowlands zonder telefoon is best irritant. Vooral als je in je eentje een optreden wil gaan bekijken en dan weer je vrienden op wil zoeken.quote:Op donderdag 26 april 2007 18:55 schreef Leonos het volgende:
Ik neem me telefoon denk sowieso niet mee, raak ik hem alleen maar kwijt
Edit: Kan je daar een koelkast op laten draaien?![]()
Ik hoop eigenlijk dat NIN iig van de technische mogelijkheden gebruik kan maken in de Alpha. En dan moet het buiten wel donker zijnquote:
Oke, ik zal aan de organisatie vragen of ik ook een paar fokkers mag uitnodigen in de Lima.quote:Op donderdag 26 april 2007 19:20 schreef ralfseltje het volgende:
Nee.
*meldt.quote:Op donderdag 26 april 2007 19:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Oke, ik zal aan de organisatie vragen of ik ook een paar fokkers mag uitnodigen in de Lima.
Hoiquote:Op donderdag 26 april 2007 19:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Oke, ik zal aan de organisatie vragen of ik ook een paar fokkers mag uitnodigen in de Lima.
En geef even door dat ze wat nieuwere nummers mogen schrappen en wat Fragile werk in de setlist pleurenquote:Op donderdag 26 april 2007 19:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Echt niet. Veel Pretty Hate Machine en Broken juistquote:Op donderdag 26 april 2007 21:47 schreef icebliss het volgende:
[..]
En geef even door dat ze wat nieuwere nummers mogen schrappen en wat Fragile werk in de setlist pleuren![]()
een topic kick?quote:Op donderdag 26 april 2007 21:55 schreef rompompom het volgende:
Het bevat letters en is géén TVP.
Stiekem toch.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:59 schreef Nembrionic het volgende:
tvp denk ik...
Stiekem toch TVPquote:Op donderdag 26 april 2007 21:55 schreef rompompom het volgende:
Het bevat letters en is géén TVP.
die site werkt niet fatsoenlijk onder Firefoxquote:Op donderdag 26 april 2007 18:48 schreef Orbeatle het volgende:
Om het maar eventjes helemaal ergens anders over te hebben, maar toch wel festival (en dus ook lowlands) gerelateerd.. Een vriend van me wees mij op het volgende: http://www.sixtio.nl/
Iemand die bekend is met dat product toevallig? Het ziet er onwijs handig uit zo!
Klopt. Dat merkte ik ook al, vond ik ook nogal slecht van ze..quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die site werkt niet fatsoenlijk onder Firefox![]()
45 minuten lang mensen die 'wanneerdoetieSheilanou?' mompelen, 3 minuten van gespring, en weer tien minuten 'gaatieSheilanogeenkeerdoen?'-gemompel.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Jamie T bevestigd z'n eigen
http://www.jamie-t.com/
Dat is wel okayquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wat hij zegt dus. Máár: rust in de andere tenten!quote:
Dat is dan wel weer waarquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:13 schreef Nosh het volgende:
[..]
Wat hij zegt dus. Máár: rust in de andere tenten!
Dat maakte 2 jaar geleden anders niks uit hoorquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:39 schreef tomttt het volgende:
Denk niet dat Franz Ferdinand komt, ze hebben immers geen nieuw materiaal uitgebracht het afgelopen jaar. Daarnaast staan er weinig optredens gepland op hun site. Bij FF dacht ik in eerste instantie aan de Foo Fighters. Die mogen ook wel thuis blijven.
En die mogen wel komen van mijquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:47 schreef Sack_Blabbath het volgende:
De enige FF is natuurlijk gewoon Fear Factory.
Onzin, toen kwam 2 maanden later hun nieuwe album uit waarvan ze er een hele boel op Lowlands speelde. Nu bijna 2 jaar later heb ze nog geen nieuw materiaal en Franz Ferdinand zal daarom denk ik ook niet op Lowlands staan...quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:45 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Dat maakte 2 jaar geleden anders niks uit hoor
Foo Fighters op Werchter 2005 was wél leuk. Van hun optreden op Lowlands heb ik niet veel van mee gekregen toen![]()
Goed! 2 jaar terug was het echt feestquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Onzin, toen kwam 2 maanden later hun nieuwe album uit waarvan ze er een hele boel op Lowlands speelde. Nu bijna 2 jaar later heb ze nog geen nieuw materiaal en Franz Ferdinand zal daarom denk ik ook niet op Lowlands staan...
Kaiser Chiefs is leuk, een echte feestband. Ik ben benieuwd hoe ze het op een festival doen
Dat lijkt me een prima plan!quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:16 schreef MaJo het volgende:
Ik zie trouwens dat The Killers op 18 & 19 augustus in engeland zijn. Kunnen ze mooi de vrijdag op Lowlands staan
quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:16 schreef MaJo het volgende:
Ik zie trouwens dat The Killers op 18 & 19 augustus in engeland zijn. Kunnen ze mooi de vrijdag op Lowlands staan
Fucking Croissant!quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Oh ja, tof! En dan ook gelijk Queens of the Stone Age erbij, kan Josh mooi mee drummen bij EODMquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:23 schreef Longmen het volgende:
Ik zie een gat...
http://www.eaglesofdeathmetal.com/index.php?p=news_show&pnum=0&item=0
Jaaaa en dan net zo lekker hard als 2 jaar geleden.. woehoequote:Op zaterdag 28 april 2007 00:04 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Oh ja, tof! En dan ook gelijk Queens of the Stone Age erbij, kan Josh mooi mee drummen bij EODM.
Dat was inderdaad wel een erg gaaf optredenquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:08 schreef falloutboy het volgende:
[..]
Jaaaa en dan net zo lekker hard als 2 jaar geleden.. woehoe
Ik ook, want dat zou dan betekenen dat ik ze voor de derde keer op lowlands ga zienquote:Op zaterdag 28 april 2007 13:37 schreef Sloavink het volgende:
Als de Foo Fighters komen ga ik flippen!
quote:
Dan hoop ik toch dat ze ergens op de camping staan, en niet ergens op een podium.quote:
ja ook alleen maar omdat Jawat! er na kwam (maar nergens bekend was hoe laat). Wat een aanfluitingquote:Op zaterdag 28 april 2007 15:33 schreef De_Brandweer het volgende:
Wauw. Heb jij de opposites vorig jaar gezien? Ik ga ze op 5 mei live zien denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |