Ja dat kan, na 20 augustusquote:Op woensdag 25 april 2007 14:38 schreef SKa_BoSS het volgende:
Kan iemand die varkens nou eens uit de OP flikkeren?!
quote:Op woensdag 25 april 2007 14:52 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Als er weer nieuwe varkens zijn
Een vriend van een neef van een maat van me vertelde me al dat het lampje oranje / rood aan het knipperen was...quote:Op woensdag 25 april 2007 14:54 schreef Dr_Filibuster het volgende:
Staat de ticketverkoopindicator nog wel op groen? Want ik heb nog geen kaartje!
Meat Puppets? Bestaan die nog?quote:Op woensdag 25 april 2007 14:29 schreef super-muffin het volgende:
* super-muffin duimt voor Tool en de Meat Puppets.
Hehe, hadden zeker geld nodigquote:Op woensdag 25 april 2007 15:04 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ja! Ze zijn herrezen! 17 juli komt hun nieuwe album uit!
quote:Op woensdag 25 april 2007 14:56 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Een vriend van een neef van een maat van me vertelde me al dat het lampje oranje / rood aan het knipperen was...![]()
Maxïmo Park zit in Australiequote:Op woensdag 25 april 2007 15:41 schreef Irien het volgende:
Ik ga ook!!!
Ojos de brujo is cool...
Ik hoop ook heel erg op Arctic Monkeys, Maximo Park, Gabriel Rios, The Killers, The Long Blondes, Kaiser Chiefs....
Wat zijn de geruchten?
Té jammer inderdaad, Maxïmo Park is echt me lievelings band dit moment.quote:Op woensdag 25 april 2007 16:30 schreef Sautor het volgende:
Nou de geruchtenlijst is nog niet om over naar huis te schrijven![]()
[..]
Maxïmo Park zit in Australie![]()
Liever een stel lekkere wijvenquote:Op woensdag 25 april 2007 16:49 schreef n0r het volgende:
Ik denk dat pastoorpeter ook niet zo blij is met de foto in de OP
Dat wordt opschieten dus...quote:Op woensdag 25 april 2007 14:56 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Een vriend van een neef van een maat van me vertelde me al dat het lampje oranje / rood aan het knipperen was...![]()
en daarvoor stond Kosheenquote:Op woensdag 25 april 2007 14:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ze stonden idd in de Bravo in 2000.....en dat ook nog eens een dag na Underworld.....
En in 2001 stonden ze ook in de Bravo....terwijl Anouk op de Alpha stond....
Op de Higher Ground tegenover Underworld in 2000 stonden DJ Esta en Miss Bunty....
Leuk, die oude programmaboekjes![]()
Kon jij slapen 's nachts?quote:Op woensdag 25 april 2007 19:37 schreef falloutboy het volgende:
Ik vind die foto in de OP zo briljant.
De dames trouwens ook nog live mogen bewonderen vorig jaar.
Check!quote:Op woensdag 25 april 2007 18:42 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Die foto, he..zijn dat nu die befaamde everzwijnhammetjes waar iedereen het altijd over heeft?
[ url = http://www.last.fm/blaat ] Blaat [ / url ]quote:Op woensdag 25 april 2007 21:19 schreef Leonos het volgende:
[..]
Hoe heb je dat in je sig gedaan dat er alleen Last.fm staat en niet de hele link?
Zeg nooit nooitquote:Op donderdag 26 april 2007 12:31 schreef Ascaroth het volgende:
No way dat áls Tool en Nine Inch Nails op Lowlands zouden staan ze gelijk geprogrammeerd worden.
Áls.
Iets wat op punk lijkt zou al leuk zijn. Heb het vorig jaar niet echt kunnen ontdekken.quote:Op donderdag 26 april 2007 07:36 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Iets van Hellcat, Burning Heart, Epitaph zou ook geen verkeerde keuze zijn!
Daarom was ik er ook nietquote:Op donderdag 26 april 2007 12:35 schreef tomttt het volgende:
[..]
Iets wat op punk lijkt zou al leuk zijn. Heb het vorig jaar niet echt kunnen ontdekken.
quote:Op donderdag 26 april 2007 07:27 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
[ url = http://www.last.fm/blaat ] Blaat [ / url ]
quote:Op donderdag 26 april 2007 12:37 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Daarom was ik er ook niet
Iets van punk zou idd leuk zijn, beetje metal, beetje ska.. gewoon, een stuk of 15 leuke hardere bandjes kunnen er best vanaf hoor![]()
Eensch.quote:Op donderdag 26 april 2007 12:37 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Daarom was ik er ook niet
Iets van punk zou idd leuk zijn, beetje metal.. gewoon, een stuk of 15 leuke hardere bandjes kunnen er best vanaf hoor![]()
Metrosexueelquote:Op donderdag 26 april 2007 13:49 schreef Ascaroth het volgende:
In dat geval zet ik Belle and Sebastian nog even een tandje harder.
Blogs zijn voor emo'squote:Op donderdag 26 april 2007 13:56 schreef Ascaroth het volgende:
Voor je het weet ga ik gezichtscrême gebruiken en start ik een weblog..
Klopt. Er was inderdaad teveel punk toen. Ik geloof dat ze op vrijdag begonnen met meteen 5 punk/ska bands achter elkaar.. Wel Boysetsfire gezien toenquote:Op donderdag 26 april 2007 13:17 schreef Ascaroth het volgende:
Dommelsch.
Vond het niet zo'n goed jaar, het programma was totaal uit evenwicht met veel te veel punkrock.
Tenacious D zegt van niet:quote:Op donderdag 26 april 2007 13:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:metal is stervende.....
Tof nummerquote:You can't kill the metal
The metal will live on
Punk-Rock tried to kill the metal
But they failed, as they were smite to the ground
New-wave tried to kill the metal
But they failed, as they were stricken down to the ground
Grunge tried to kill the metal Ha,hahahahaha
They failed, as they were thrown to the ground
Aargh! yeah! [x2]
[Singing]
No-one can destroy the metal
The metal will strike you down with a vicious blow
We are the vanquished foes of the metal
We tried to win for why we do not know
New-wave tried to destroy the metal, but the metal had its way
Grunge then tried to dethrone the metal, but metal was in the way
Punk-rock tried to destroy the metal, but metal was much too strong
Techno tried to defile the metal, but techno was proven wrong
Yea!
Metal!
It comes from hell!
The D is tofquote:Op donderdag 26 april 2007 16:04 schreef maxor het volgende:
[..]
Tenacious D zegt van niet:
[..]
Tof nummer![]()
Tenacious D is cool, maar in dit geval lullen ze uit hun nek. Noem eens 1 fatsoenlijke nieuwe metalband die niet al jaren bezig is en geen kloon is van de bands die al wel jaren bezig zijn. Zelfs nu-metal is zichzelf al aan het klonen tegenwoordig.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:04 schreef maxor het volgende:
[..]
Tenacious D zegt van niet:
[..]
Tof nummer![]()
Da's inderdaad een goeie om eens eventjes diep over na te denkenquote:Op donderdag 26 april 2007 17:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Tenacious D is cool, maar in dit geval lullen ze uit hun nek. Noem eens 1 fatsoenlijke nieuwe metalband die niet al jaren bezig is en geen kloon is van de bands die al wel jaren bezig zijn. Zelfs nu-metal is zichzelf al aan het klonen tegenwoordig.
Ja, kan. Maar helaas heb ik een baggerding die het na 2 dagen al vaak laat afweten. En op lowlands gebruik ik toch vrij intensief m'n telefoon, en heb niet altijd zin om uren in de rij te gaan staan bij die oplaadmensjes.quote:Op donderdag 26 april 2007 18:49 schreef Leonos het volgende:
Koop gewoon een telefoon die het 4 dagen volhoud
Niet mee, neem ik aan?quote:Op donderdag 26 april 2007 18:55 schreef Leonos het volgende:
Ik neem me telefoon denk sowieso mee, raak ik hem alleen maar kwijt
Edit: Kan je daar een koelkast op laten draaien?![]()
Heb hem ook een keer kwijt geraakt, al weet ik niet meer hoe, waar en wanneer. Een Lowlands zonder telefoon is best irritant. Vooral als je in je eentje een optreden wil gaan bekijken en dan weer je vrienden op wil zoeken.quote:Op donderdag 26 april 2007 18:55 schreef Leonos het volgende:
Ik neem me telefoon denk sowieso niet mee, raak ik hem alleen maar kwijt
Edit: Kan je daar een koelkast op laten draaien?![]()
Ik hoop eigenlijk dat NIN iig van de technische mogelijkheden gebruik kan maken in de Alpha. En dan moet het buiten wel donker zijnquote:
Oke, ik zal aan de organisatie vragen of ik ook een paar fokkers mag uitnodigen in de Lima.quote:Op donderdag 26 april 2007 19:20 schreef ralfseltje het volgende:
Nee.
*meldt.quote:Op donderdag 26 april 2007 19:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Oke, ik zal aan de organisatie vragen of ik ook een paar fokkers mag uitnodigen in de Lima.
Hoiquote:Op donderdag 26 april 2007 19:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Oke, ik zal aan de organisatie vragen of ik ook een paar fokkers mag uitnodigen in de Lima.
En geef even door dat ze wat nieuwere nummers mogen schrappen en wat Fragile werk in de setlist pleurenquote:Op donderdag 26 april 2007 19:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Echt niet. Veel Pretty Hate Machine en Broken juistquote:Op donderdag 26 april 2007 21:47 schreef icebliss het volgende:
[..]
En geef even door dat ze wat nieuwere nummers mogen schrappen en wat Fragile werk in de setlist pleuren![]()
een topic kick?quote:Op donderdag 26 april 2007 21:55 schreef rompompom het volgende:
Het bevat letters en is géén TVP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |