Ja dat kan, na 20 augustusquote:Op woensdag 25 april 2007 14:38 schreef SKa_BoSS het volgende:
Kan iemand die varkens nou eens uit de OP flikkeren?!
quote:Op woensdag 25 april 2007 14:52 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Als er weer nieuwe varkens zijn
Een vriend van een neef van een maat van me vertelde me al dat het lampje oranje / rood aan het knipperen was...quote:Op woensdag 25 april 2007 14:54 schreef Dr_Filibuster het volgende:
Staat de ticketverkoopindicator nog wel op groen? Want ik heb nog geen kaartje!
Meat Puppets? Bestaan die nog?quote:Op woensdag 25 april 2007 14:29 schreef super-muffin het volgende:
* super-muffin duimt voor Tool en de Meat Puppets.
Hehe, hadden zeker geld nodigquote:Op woensdag 25 april 2007 15:04 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ja! Ze zijn herrezen! 17 juli komt hun nieuwe album uit!
quote:Op woensdag 25 april 2007 14:56 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Een vriend van een neef van een maat van me vertelde me al dat het lampje oranje / rood aan het knipperen was...![]()
Maxïmo Park zit in Australiequote:Op woensdag 25 april 2007 15:41 schreef Irien het volgende:
Ik ga ook!!!
Ojos de brujo is cool...
Ik hoop ook heel erg op Arctic Monkeys, Maximo Park, Gabriel Rios, The Killers, The Long Blondes, Kaiser Chiefs....
Wat zijn de geruchten?
Té jammer inderdaad, Maxïmo Park is echt me lievelings band dit moment.quote:Op woensdag 25 april 2007 16:30 schreef Sautor het volgende:
Nou de geruchtenlijst is nog niet om over naar huis te schrijven![]()
[..]
Maxïmo Park zit in Australie![]()
Liever een stel lekkere wijvenquote:Op woensdag 25 april 2007 16:49 schreef n0r het volgende:
Ik denk dat pastoorpeter ook niet zo blij is met de foto in de OP
Dat wordt opschieten dus...quote:Op woensdag 25 april 2007 14:56 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Een vriend van een neef van een maat van me vertelde me al dat het lampje oranje / rood aan het knipperen was...![]()
en daarvoor stond Kosheenquote:Op woensdag 25 april 2007 14:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ze stonden idd in de Bravo in 2000.....en dat ook nog eens een dag na Underworld.....
En in 2001 stonden ze ook in de Bravo....terwijl Anouk op de Alpha stond....
Op de Higher Ground tegenover Underworld in 2000 stonden DJ Esta en Miss Bunty....
Leuk, die oude programmaboekjes![]()
Kon jij slapen 's nachts?quote:Op woensdag 25 april 2007 19:37 schreef falloutboy het volgende:
Ik vind die foto in de OP zo briljant.
De dames trouwens ook nog live mogen bewonderen vorig jaar.
Check!quote:Op woensdag 25 april 2007 18:42 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Die foto, he..zijn dat nu die befaamde everzwijnhammetjes waar iedereen het altijd over heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |